ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#1035
Παράθεση από: morfeus στις 22 Ιουν 2014, 06:23:09 ΜΜ
συμφωνώ μαζί σου σε όλα, απλά πορευόμαστε για τον ίδιο προορισμό, από διαφορετικές γέφυρες.. πίσω στα πολύ δικά μας, ρίξτε μια ματιά σε αυτό που αφορά δημιουργία νέου πεδίου για αστυνομικές & στρατιωτικές σχολές

http://dictyo.gr/index.php/component/k2/item/10867-se-ksexoristo-pedio-oi-stratiotikes-kai-astynomikes-sxoles

Το καθεστώς επιζητά να δημιουργεί πιστούς ταλιμπάν του ολιγαρχικού πολιτεύματος, ώστε μόνο τέτοιοι πιστοί να ασκούν το μονοπώλιο της βίας, προς όφελος πάντα του καθεστώτος. Το μονοπώλιο της βίας είναι δυστυχώς απαραίτητος πυλώνας, για να μπορεί να λειτουργεί οποιαδήποτε κοινωνία και να μην υπάρχει χάος. Γιαυτό και το ολιγαρχικό καθεστώς θέλει νέους αφοσιωμένους, θέλει γενίτσαρους που με κατάλληλη πλύση εγκεφάλου σε μικρές ηλικίες, να το υπηρετούν πιστά.

Είναι δυστύχημα που οι αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές υπηρετούν την κοινοβουλευτική ολιγαρχία. Και θα ήταν ευτύχημα αν υπήρχε κάποιος τρόπος να εμφυσήσουμε δημοκρατικά ιδεώδη και σεβασμό στις αποφάσεις της πλειοψηφίας, σε όσους είναι ταγμένοι να ασκούν το μονοπώλιο της βίας. Έτσι ώστε να σεβαστούν κάποια στιγμή την πλειοψηφία των πολιτών όπως αυτή θα εκφραστεί συντεταγμένα με δημοψήφισμα ή με συλλογή υπογραφών, να στραφούν κατά των τυράννων της κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας, και ως νέοι Αρμόδιοι και Αριστογείτονες να φέρουν στον τόπο μας την αληθινή δημοκρατία.


lxart

Δεν υπάρχει καμιά παραλία κοντά σου να κάνεις κανένα μπάνιο να συνέλθεις;

stpdt

#1037
Παράθεση από: lxart στις 22 Ιουν 2014, 08:02:34 ΜΜ
Δεν υπάρχει καμιά παραλία κοντά σου να κάνεις κανένα μπάνιο να συνέλθεις;

Έχεις κάποιο επιχείρημα υπερ της κοινοβουλευτικής ολιγαρχίας να μας παραθέσεις, για να το συζητήσουμε;
Στο επίπεδο των επιχειρημάτων, ευχαρίστως να αντιπαρατεθούμε.
Στο παιχνίδι που προσπαθείς να με σύρεις, αυτό της προσωπικής προσβολής, δεν θα συμμετέχω.

Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι ότι το ολιγαρχικό καθεστώς έχει εμποτίσει με το δηλητήριό του κάθε έκφανση της πολιτικής ζωής.
Ξεκινάει από τα σώματα ασφαλείας, συνεχίζει στον κοινοβουλευτισμό, προχωράει στους περιφερειάρχες και στους δήμους, στον συνδικαλισμό της ολμε, και καταλήγει τελικά ακόμα και σε αυτή την απειροελάχιστη πεκαπ και επε.

Οπότε όσοι αγαπάμε την δημοκρατία και σεβόμαστε την γνώμη του άλλου ως απολύτως ισότιμη με την δικία μας, ας ξεκινήσουμε αντίστροφα, από τα εύκολα στα δύσκολα. Σε αυτή την απειροελάχιστη επιστημονική μας ένωση, όποια αυτή και αν είναι και όπως αυτή και αν λέγεται, ας επιδιώξουμε στο καταστατικό της να εφαρμόζεται η πραγματική δημοκρατία.

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

lxart


tdrivas

Παράθεση από: lxart στις 23 Ιουν 2014, 07:13:12 ΠΜ
Και για όσους (ακόμα;) ελπίζουν....
http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/blog-post_8957.html

η εμπειρια μας εχει διδαξει οτι τη μερα λενε α και το βραδυ ω..επισης,με αυτη τη λογικη να μην κανουμε καμμια προσπαθεια. Τελος, το αρθρο λεει καμμια αλλαγη στο εξεταστικο αλλα δυνατοτητα για τροποποιησεις..μη θαβουμε την αεππ μονοι μας, την στιγμη που το δικαιο των αιτηματων μας ξεχειλιζει.. Συνεχιζουμε,πιο ενεργα κ πιο πεισμωμενα απο ποτε.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

nikolasmer

Παράθεση από: morfeus στις 23 Ιουν 2014, 09:56:25 ΠΜ
η εμπειρια μας εχει διδαξει οτι τη μερα λενε α και το βραδυ ω..επισης,με αυτη τη λογικη να μην κανουμε καμμια προσπαθεια. Τελος, το αρθρο λεει καμμια αλλαγη στο εξεταστικο αλλα δυνατοτητα για τροποποιησεις..μη θαβουμε την αεππ μονοι μας, την στιγμη που το δικαιο των αιτηματων μας ξεχειλιζει.. Συνεχιζουμε,πιο ενεργα κ πιο πεισμωμενα απο ποτε.
+1
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Spyridon

Παράθεση από: lxart στις 23 Ιουν 2014, 07:13:12 ΠΜ
Και για όσους (ακόμα;) ελπίζουν....
http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/blog-post_8957.html

Μα εμείς δε ζητάμε να αλλάξει κάτι στη δομή του συστήματος ( επί της ουσίας θα έπρεπε γιατί είναι έκτρωμα αλλά μιλάω για την υπόθεσή μας τώρα). Απλά ζητάμε να ανοίξει ένα επιπλέον πεδίο που από τα 4 μαθήματα το ένα θα είναι προγραμματισμός και όχι χημεία για τις σχετικές σχόλες. Τόσο απλό δίκαιο και εύκολο. Όσο θυμάμαι την απάντηση τότε στη βουλή  " δε μπήκε η πληροφορική στις πανελλήνιες για λογούς που δεν μπορώ να εξηγήσω" Απίστευτο!!

nikosx

Η επιμονή όλων στο Υπουργείο για 4 μαθήματα (επικοινωνιακοί οι λόγοι, φαντάζομαι) μας έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση. Πράγματι, τροποποιήσεις στο Νέο Λύκειο δεν είναι απαγορευτικές από τη στιγμή που υπάρχουν ακόμα ζητήματα προς διευκρίνιση (βλέπε πεδίο για ένστολους, αδύναμο πεδίο για παιδαγωγικά, ύλη μαθημάτων για να δικαιολογηθούν οι 6 ή οι 8 ώρες στο πρόγραμμα κτλ.) Μέσα σε αυτές τις τροποποιήσεις θα μπορούσε άνετα να χωρέσει και η Πληροφορική αντί της Χημείας για κάποιες σχολές του Πολυτεχνικού κύκλου, αντί των κοινωνικών σπουδών για σχολές οικονομικού κύκλου που έχουν και σχέση με την Πληροφορική και άλλες.
Το πρόβλημα είναι ότι όπου και να μπει η Πληροφορική, αυτή τη στιγμή φαίνεται σαν να τρώει ώρες από συναδέλφους και το λογικό είναι ότι θα αντιδράσουν. Παρόλα αυτά εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την άποψή μας αφού αυτή στηρίζεται στη λογική. Ελπίζω τις επόμενες ημέρες να ακούσω κινήσεις από σοβαρούς συναδέλφους της Ββάθμιας και της Γβάθμιας και συνάντηση με τον Υπουργό.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

tdrivas

Παράθεση από: nikosx στις 23 Ιουν 2014, 05:05:56 ΜΜ
Το πρόβλημα είναι ότι όπου και να μπει η Πληροφορική, αυτή τη στιγμή φαίνεται σαν να τρώει ώρες από συναδέλφους και το λογικό είναι ότι θα αντιδράσουν.
Καλή συνέχεια σε όλους.

Εδώ έχουμε ένα δυνατό επιχείρημα..που θα βρουν τόσους καθηγητές για τις τόσες ώρες που απαιτεί πλέον κάθε αντικείμενο στη Γ Λυκείου?? Θα πρέπει να κάνουν προσλήψεις που δεν νομίζω να το θέλουν και πολύ...


Επίσης, καμμία απάντηση από λοβέρδο στο ζήτημα της τράπεζας θεμάτων:
www.protothema.gr/greece/article/389367/sugedrosi-tis-olme-exo-apo-to-upourgeio-paideias/

ΟΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΟΙΚΤΑ. ΠΛΕΟΝ, ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Εχει δίκιο ο Morpheus. Ειμαστε ηλικιακά οι πιο νεοι, αργούμε να πάρουμε σύνταξη, προσλήψεις δεν θελει η τροικα, συνεπώς εχουμε ελπίδες να αυξήσουμε τις ωρες διδασκαλίας των μαθημάτων μας. Θέλει συντονισμένη δουλειά απο την ΠΕΚΑΠ, δεν είναι εύκολο.


Katsadouros_Dhm


stpdt

#1048
Η ΔΟΕ αποφάσισε να διαγράψει όσους περιφερειακούς διευθυντές, Σχολικούς Συμβούλους και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεχτούν να γίνουν αξιολογητές.

Νομίζω το ίδιο θα γίνει και στην ΟΛΜΕ, αλλά το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εμείς στην ΠΕΚΑΠ και την ΕΠΕ.

Όσοι διευθυντές ή σύμβουλοι δεχτούν να γίνουν "αξιολογητές πληροφορικής" πρέπει να διαγραφούν.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά όταν με το καλό αλλάξει η πολιτική κατάσταση, θα πρέπει και να απολυθούν κατά την γνώμη μου, όλοι όσοι τολμήσουν να προδώσουν την λογική και την δικαιοσύνη πρώτα από όλα, αλλά και τον κλαδο μας και την επιστήμη μας κατά δεύτερον.

Δεν πρέπει να αποδεχτούμε κανέναν να μας αξιολογεί στο γνωστικό αντικείμενο της επιστημης μας, αν δεν έχει πρώτα και ο ίδιος αξιολογηθεί, πετύχει και πρωτεύσει ανάμεσα σε όλους μας, σε γραπτές πανελλήνιες εξετάσεις ΑΣΕΠ
Δεν πρέπει να αποδεχτούμε κανέναν να μας αξιολογήσει στα παιδαγωγικά, αν δεν έχει αξιολογηθεί και ο ίδιος, όχι στην θεωρία και στον δοκιμαστικό σωλήνα, αλλά στην πράξη, μέσα σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες τάξης, όπως αυτές υπάρχουν σε πραγματικά και αληθινά σχολεία. Οποιοσδήποτε συναδέλφος του μαυροπίνακα δυσκολεύεται στο έργο του, θα πρέπει να καλεί τον φερέλπιδα αξιολογητή, να τον μαγνητοσκοπεί μέσα στη τάξη του την ώρα που κάνει το μάθημα, και αφού μουτζουρώσει τα πρόσωπα των μαθητών να παρουσιάζει το μάθημα του φερέλπιδα αξιολογητή, σε όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους του κλάδου. Και αν πραγματικά όλοι μας συμφωνήσουμε ότι στάθηκε πραγματικά σωστά, σε όλες αυτές τις δύσκολες τάξεις όπου θα τον καλέσουμε να μας βοηθήσει, μετά ναι, ας έχει το δικαίωμα να μας αξιολογεί στα παιδαγωγικά.

Η αξιοπρέπεια μας ως επιστήμονες και ως άνθρωποι μας επιβάλει να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να αντισταθούμε στον κομματικό φασισμό των αξιολογητών που δεν αξιολογούνται,  που έρχεται για να αλώσει την δημόσια παιδεία. Η "φαραωνική πυραμίδα" που προσπαθούν να στήσουν θα αντιστραφεί, και οι φερέλπιδες "φαραώ" θα γκρεμιστούν από τα βάθρα τους.


tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas