ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Η Χημεία «έκαψε» του υποψηφίους-Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΧΗΜΙΚΩΝ

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-xhmeia-ekace-toy-ypochfioys-h-apoch-ths-envshs-xhmikvn

Προσέξτε τον επίλογο:

"Η ΕΕΧ με ανακούφιση βλέπει το παρόν εξεταστικό σύστημα να βαίνει προς το τέλος του,  οφείλοντας για άλλη μια φορά να στηλιτεύσει, το ότι δίνει τη δυνατότητα να διεκδικούν μαθητές από διαφορετικές κατευθύνσεις, οι οποίοι εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα διαφορετικής  δυσκολίας τις ίδιες θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισονομίας και των ίσων ευκαιριών. "

evry

Μου θυμίζει κάτι από Γαλλική Επανάσταση, πως λέμε ισότητα, αδελφότητα..

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2014, 12:40:45 ΠΜ
Η Χημεία «έκαψε» του υποψηφίους-Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΧΗΜΙΚΩΝ

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/h-xhmeia-ekace-toy-ypochfioys-h-apoch-ths-envshs-xhmikvn

Προσέξτε τον επίλογο:

"Η ΕΕΧ με ανακούφιση βλέπει το παρόν εξεταστικό σύστημα να βαίνει προς το τέλος του,  οφείλοντας για άλλη μια φορά να στηλιτεύσει, το ότι δίνει τη δυνατότητα να διεκδικούν μαθητές από διαφορετικές κατευθύνσεις, οι οποίοι εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα διαφορετικής  δυσκολίας τις ίδιες θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισονομίας και των ίσων ευκαιριών. "

Πάντως αυτό με την ισονομία είναι για γέλια όταν υπάρχει η τεχνολογική - κατεύθυνση φάντασμα με βιοχημεία και ηλεκτρολογία.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παράθεση
"Η ΕΕΧ με ανακούφιση βλέπει το παρόν εξεταστικό σύστημα να βαίνει προς το τέλος του,  οφείλοντας για άλλη μια φορά να στηλιτεύσει, το ότι δίνει τη δυνατότητα να διεκδικούν μαθητές από διαφορετικές κατευθύνσεις, οι οποίοι εξετάζονται σε διαφορετικά θέματα διαφορετικής  δυσκολίας τις ίδιες θέσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, γεγονός που αποτελεί παραβίαση της αρχής της ισονομίας και των ίσων ευκαιριών. "

ΠαράθεσηΤέλος, επειδή ένα τέτοιο μάθημα συμβάλλει  στην ανάπτυξη της αναλυτικής και συνθετικής ικανότητας στην επίλυση αυθεντικών προβλημάτων, θεμέλιο λίθο της σύγχρονης υπολογιστικής σκέψης, θεωρούμε αυτονόητη την ύπαρξη και εξέτασή του σε κάθε τύπου Λυκείου, για μαθητές που κατευθύνονται σε Τεχνολογικές ή Οικονομικές σχολές, σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Οι Σχολές αυτές αναδεικνύονται ως δημοφιλέστερες σε όλες τις σχετικές έρευνες και επιθυμούν την ύπαρξη ενός τέτοιου μαθήματος. Επίσης να υπενθυμίσουμε ότι και οι μαθητές, σύμφωνα με σχετική έρευνα του ίδιου του Υπουργείου Παιδείας, επιθυμούν τη διδασκαλία της Πληροφορικής.
Ευχόμαστε καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές και υλοποίηση των στόχων τους.
Για την ΠΕΚΑΠ

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

Συνάδελφοι υπάρχει έντονο πρόβλημα με την Τεχνολογική κατευθυνση β του χρόνου. Σε πολλά σχολεία μειώνονται τα τμήματα και ωθούνται τα παιδιά είτε στην Θετική είτε στην Τεχνολογική Α. Μεγάλο ρόλο παιζουν οι ΠΕ4 που λένε στα παιδιά οτι ΑΕΠΠ και ΑΟΔΕ καταργούνται και πως δεν θα έχετε την ευκαιρία να ξαναδώσετε πάλι. Συγκεκριμένα σε λυκειο στο Αιγαλεω του χρόνου η Θετική θα έχει 56 ατομα, που ποτε δεν είχε πανω απο 10. Σε άλλο λυκειο που καθε χρόνο ειχε 3 τμήματα δικά μας, τωρα μετα βίας δημιουργείται 1.
Με την αλλαγή του υπουργού πρέπει άμεσα να πετύχουμε την επαναφορά του μαθήματος και μάλιστα να γίνει η ανακοίνωση μεσα στο καλοκαίρι.
Προχθές στο εξεταστικό για τους ΦΑ ένιωσα κατάθλιψη όταν είδα τους περισσότερους ΠΕ04 από ποτέ για να εξετάσουν Ηλεκτρολογία και εμείς είχαμε τις  λιγότερες επιτροπές που είχαμε συγκροτήσει ποτέ.

petrosp13

Παράθεση από: pthomop στις 08 Ιουν 2014, 12:05:32 ΜΜ
Μεγάλο ρόλο παιζουν οι ΠΕ4 που λένε στα παιδιά οτι ΑΕΠΠ και ΑΟΔΕ καταργούνται και πως δεν θα έχετε την ευκαιρία να ξαναδώσετε πάλι.

Δηλαδή αν κάποιο παιδί θέλει να ξαναδώσει, η λύση θα είναι ότι θα υπάρχει Χημεία και Βιολογία και στο νέο σύστημα;
Με άλλη ύλη, άλλα βιβλία, άλλο σύστημα εισαγωγής
Τι βλακείες είναι αυτές που περνάνε στα παιδιά για να μαζέψουν κόσμο, απίστευτα πράγματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gkatsion

Δυστυχώς όπως τα λέει ο συνάδελφος είναι... ο πόλεμος συνεχίζεται και εμείς είμαστε με κατεβασμένα χέρια....

Έχουν δίκιο κάποιοι συνάδελφοι που λένε ότι η μόνη λύση ήταν να είμαστε ΠΕ03.02, δηλαδή μαζί με τους μαθηματικούς,
όπως είναι και όλοι οι ΠΕ04 μαζί (φυσικοί, χημικοί, γεωλόγοι, βιολόγοι), τότε μόνο θα είχαμε τύχη!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Τελευταίες διαδικτυακές πληροφορίες:

Οι υπό μετακίνηση...
...
Επίσης, είναι πιθανό να μετακινηθεί προς το υπουργείο Ναυτιλίας ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Αν αυτό συμβεί πιθανότατα σε υπουργό Παιδείας θα αναβαθμιστεί η Εύη Χριστοφιλοπούλου...

Πηγή: Τη Δευτέρα ο ανασχηματισμός -Κορυφώνεται η αγωνία σε υπουργούς και στελέχη | Ειδήσεις και νέα με άποψη http://www.iefimerida.gr/node/158497#ixzz344vMQCml
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Spyridon

Παράθεση από: morfeus στις 08 Ιουν 2014, 10:41:25 ΜΜ
Τελευταίες διαδικτυακές πληροφορίες:

Οι υπό μετακίνηση...
...
Επίσης, είναι πιθανό να μετακινηθεί προς το υπουργείο Ναυτιλίας ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Αν αυτό συμβεί πιθανότατα σε υπουργό Παιδείας θα αναβαθμιστεί η Εύη Χριστοφιλοπούλου...

Πηγή: Τη Δευτέρα ο ανασχηματισμός -Κορυφώνεται η αγωνία σε υπουργούς και στελέχη | Ειδήσεις και νέα με άποψη http://www.iefimerida.gr/node/158497#ixzz344vMQCml

μαλλον ειναι καλό αυτο...
Συμφωνα με παλία τοποθετηση της στη Βουλή το 2011 υπερασπιστηκε την επιστημη της Πληροφορικης για αυτους που ειναι θετικη κατευθυνση στο τοτε εξεταστικο σύστημα που ειχε προτεινει η Διαμαντοπουλου

"Αυτό λοιπόν σημαίνει, ότι ξεκινάνε από το δημοτικό, άρα βάζουμε όχι την Πληροφορική ως επιστήμη, αλλά τη χρήση και ο στόχος είναι να τελειώσουμε, να ολοκληρώσουμε αυτή τη δυνατότητα των μαθητών με πιστοποίηση στη Γ' Γυμνασίου.
Από εκεί και πέρα, βεβαίως, η επιστήμη της Πληροφορικής για εκείνους τους μαθητές που ακολουθούν τη θετική κατεύθυνση είναι πάρα πολύ ουσιαστική, γι' αυτό κι αν σας διαβάσω τις αντίστοιχες ώρες, κύριε Κουράκη, θα δείτε ότι αντίστοιχα σε σχέση με την υπάρχουσα κατάσταση πάλι αυξάνεται το μάθημα. "

Επισης..

"Στη Γ' Λυκείου από δύο ώρες κατεύθυνσης που είναι οι υποχρεωτικές για αυτούς που έχουν πάρει την κατεύθυνση, το πάμε σε τέσσερις ώρες Επιστήμη των Υπολογιστών κατεύθυνση συν δύο ώρες εμβάθυνση. Ενώ το προηγούμενο ήταν δύο ώρες κατεύθυνση και δύο ώρες επιλογής -αυτό είναι και το ισχύον- πάμε σε τέσσερις ώρες κατεύθυνσης και δύο ώρες επιλογής στην εμβάθυνση.
Εξηγούμαι, λοιπόν: Όπως στη Βιολογία, έτσι και στην Επιστήμη της Πληροφορικής οι μαθητές εκείνοι οι οποίοι έχουν επιλέξει τη θετική κατεύθυνση, χωρίζονται σε δύο ομάδες. Εκείνοι οι οποίοι κατευθύνονται περισσότερο προς επιστημονικά αντικείμενα και σχολές, οι οποίες έχουν σχέση με τα ιατρικά, με τα βιολογικά, με τις κατευθύνσεις αυτές, επιλέγουν τη Βιολογία, έτσι όπως σας το περιέγραψα και με τις ώρες που σας το περιέγραψα. Δεν είναι το αν θα την επιλέξουν. Θα την επιλέξουν. Διότι, όπως γνωρίζετε και εσείς και όπως γνωρίζω κι εγώ πάρα πολλοί από τους μαθητές μας επιλέγουν αυτά τα επαγγέλματα κι αυτούς τους κύκλους μαθημάτων και η Επιστήμη των Υπολογιστών αντίστοιχα θα προσφέρεται με αυτές τις ώρες στην ομάδα. Δεν πρόκειται να έχει το σχολείο ή Βιολογία ή Επιστήμη των Υπολογιστών. Θα προσφέρεται και η Βιολογία και η Επιστήμη των Υπολογιστών."


http://pekap.gr/content/%CF%85%CF%86%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CF%8D%CE%B7-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%85-%E2%80%93-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%BA

evry

Νομίζω ότι το βασικό ερώτημα δεν είναι αν θα αλλάξει η επίσημη αρχή του ΥΠΕΠΘ αλλά η ανεπίσημη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Rathaniel

Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2014, 11:44:36 ΜΜ
Νομίζω ότι το βασικό ερώτημα δεν είναι αν θα αλλάξει η επίσημη αρχή του ΥΠΕΠΘ αλλά η ανεπίσημη.

Μιλάς για τον αξιότιμο, πολυχρονεμένο, αξιοσέβαστο καρεκλοκένταυρο  κο.ΓΚΛΑΒΑ ?
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

petrosp13

Μπα, μάλλον για άλλον μιλάει

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Συνάδελφοι, πολλές κουβέντες γίνονται σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα, συγκεκριμένα ότι σε κανένα ευρωπαϊκό σύστημα δεν υπάρχουν εξετάσεις  για εισαγωγή σε πανεπιστήμια με εξεταζόμενο μάθημα την πληροφορική , παρά μόνο στα Μαθηματικά Φυσική , Χημεία και φυσικά  την Έκθεση.  Μπορούμε να κάνουμε έρευνα σε αυτό το θέμα και να βρούμε το τι γίνεται  ; μήπως η λέξη αλγοριθμική ή προγραμματισμός είναι αυτό που τους χαλάει ; μήπως πρέπει να βρούμε νέο τίτλο μαθήματος εξεταζόμενο πανελλαδικά ;  Προτείνω να καταθέσουμε προτάσεις εφόσον ψάξουμε το εν λόγω θέμα.
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20

Νίκος Αδαμόπουλος

ΠΕΚΑΠ: Απάντηση για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα

http://www.pekap.gr/sites/default/files/2014-04-28-DT-PliroforikiPanellinies.pdf

Εκτός από τις ανακοινώσεις, τις επιστολές και τα Δελτία Τύπου, σίγουρα χρειάζονται περισσότερo δραστικές και ορατές κινήσεις...

ntzios kostas

Εκτός κυβέρνησης ο Αρβ. Άντε γεια.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...