ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Καμμία ερώτηση για Πληροφορική. ατάκες που ακούστηκαν:"6 -> 4 μαθήματα, τα βασικά, αυτά που κάναμε ΠΑΝΤΟΤΕ" , "Κάνουμε στροφή προς τις θετικές επιστήμες"...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

AlexPapplir


pgrontas

Παράθεση από: AlexPapplir στις 25 Μαρ 2014, 01:59:53 ΜΜ
http://topotami.gr/blog/gennei-ton-scholion/

Δε νομίζω ότι το συμπέρασμα του άρθρου είναι συμβατό με τη θέση μας ότι η πληροφορική ως βασική επιστήμη πρέπει να αντιμετωπίζεται ισότιμα με τις υπόλοιπες και άρα ανήκουμε στο βασικό πρόγραμμα σπουδών και όχι σε κάποια ευέλικτη ζώνη.

Επίσης από πού προκύπτει ότι οι πληροφορικοί κάθονται; Το άρθρο το αναφέρει ως θέση του υπουργείου και υιοθετεί το ότι κάποιοι κάθονται. Η εμπειρία όλων μας νομίζω από τα σχολεία είναι αντίθετη. Όχι μόνο δεν καθόμαστε, αλλά όσα χρόνια είμαστε παρόντες, εκτός από τα διδακτικά μας καθήκοντα έχουμε προσφέρει αμισθί υπηρεσίες για τον τεχνολογικό όσο και για τον πληροφοριακό εκσυγχρονισμό όλων των σχολείων.

Αυτό πρέπει να το τονίζουμε μόνοι μας εφόσον δεν μας το αναγνωρίζει κανένας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Το συμπέρασμα του άρθρου είναι ότι οι γνώσεις σου στην πληροφορική είναι ανάλογες της συγκέντρωσης των Internet cafe στην περιοχή σου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Αντιγράφω από την έγκυρη εφημερίδα ΕΘΝΟΣ :
Δηλαδή φέτος θα είναι περισσότεροι οι φοιτητές που θα απορροφηθούν σε Πολυτεχνικές σχολές που εντάσσονται στο 4ο επιστημονικό, σε τμήματα Φυσικής, Χημείας, Μαθηματικών, Γεωγραφίας του 2ου επιστημονικού πεδίου, αλλά και σε Οικονομικά τμήματα του 5ου πεδίου.

Τμήματα τα οποία δίνουν πτυχία που οδηγούν σε επαγγέλματα με υψηλά ποσοστά ανεργίας ή με σοβαρές δυσκολίες απασχόλησης θα δεχτούν περικοπή στους εισακτέους, όπως για παράδειγμα τα τμήματα Νομικής, Φιλολογίας, Παιδαγωγικά και Ξενόγλωσσα τμήματα, στα πανεπιστήμια και σε τμήματα των τεχνολογικών ιδρυμάτων με πολύ χαμηλή ζήτηση.

Το ίδιο θα ισχύσει και για όλα τα τμήματα που οδηγούσαν τους αποφοίτους σε θέσεις του δημόσιου τομέα, όπως για παράδειγμα οι λεγόμενες καθηγητικές σχολές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Κάποιος(-οι) ΠΕ04 επηρρεάζει(-ουν) τις αποφάσεις μέσα στο υπουργείο προς όλες τις κατευθύνσεις και φαίνεται
Αυτά για τις θετικές σχολές και την σίγουρη απασχόληση είναι μπούρδες
Όση πιθανότητα έχεις να γίνεις μηχανικός, τόση πιθανότητα έχεις να γίνεις και δικηγόρος στη σημερινή Ελλάδα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Πολύ σωστή παρατήρηση.
ΤΕΕ: Απειλούνται με κατασχέσεις 50.000 μηχανικοί
Δεν νομίζω να απέχει από την πραγματικότητα. :-\
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Το έχετε δει αυτό;

Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου και άλλες διατάξεις
5:33 μ.μ. | Αναρτήθηκε από ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ |
Αξιολόγηση των μαθητών Γυμνασίου, συμπλήρωση διατάξεων περί απουσιών των μαθητών Γυμνασίων, λήξη μαθημάτων στο Γυμνάσιο και λοιπές διατάξεις.
Για να δείτε το σχετικό ΦΕΚ πατήστε ΕΔΩ

αναφέρει συννένωση Πληροφορικής&Τεχνολογίας Γυμνασίου... ???
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

lxart

Οι βουλευτές ΚΟΛΛΙΑΣ, ΞΟΥΛΙΔΟΥ, έκαναν ερώτηση στον Υπουργό για το θέμα της Πληροφορικής στην (νέα) Γ' Λυκείου.
Άραγε δόθηκε απάντηση, η πετάχτηκε στον κάδο και ξεχάστηκε;
Γνωρίζει κανείς;

petrosp13

Μην ανησυχείς, περιμένουμε ανασχηματισμό και τότε όλα θα αλλάξουν
Θα μας βάλουν πανελλαδικά εξεταζόμενους σε όλες τις κατευθύνσεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Θα πεσει πολυ γελιο αν μεινει ο αρβι στη θεση του
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Ο Αρβι δεν μενει στη θέση του. όπως και ο γλύφτης ο Αδωνης. Είναι τελειωμένοι και οι δύο.
Οσοι είχατε κάνει  επαφές με πολιτευτες των κομμάτων, ετοιμαστείτε να ξαναεπικοινωνήσετε μαζί τους.
Επειτα απο αυτό που έγινε με τον Μπαλτάκο σήμερα, μπορεί να έχουμε και εθνικές εκλογές τον Μαιο.
Πρέπει επίσης να επισημάνουμε την σχέση του Αρβι με τον Λάσκαρη και το ρόλο που έχει διαδραματίσει ο κυριος ΜΚΟ στο υπουργείο.

Λευτέρης Δουκέρης

το προβλημα είναι ο Αρβι και ο ΜΚΟ ή οι άφαντοι εκπρόσωποι μας ????
Αν είχε γίνει καμία υποκλοπή συνομιλίας με τον αρβι και τους θεσμικούς ηγέτες μας (πεκαπητες) εκει θα βλεπατε γέλιο και φιλοφρονήσεις ...
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ