ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα, μην πανικοβάλλεστε
Το ότι θα ισχύσει από φέτος απλά μας στενεύει λίγο τα χρονικά περιθώρια
Από αυτά που ειπώθηκαν με την ψήφιση του νομοσχεδίου, βγαίνει ότι το θέμα δεν λύθηκε, απλά μεταφέρθηκε χρονικά

Αν οι εκπρόσωποι μας κάνουν τα στοιχειώδη και φερθούν έξυπνα, θα πετύχουμε αυτό που θέλουμε
Και εκεί εστιάζεται το πρόβλημα
Οι κινήσεις που έγιναν το καλοκαίρι ήταν χλιαρές και από τότε δεν έχει γίνει τίποτα
Η δυναμική της Πληροφορικής επιτάσσει ότι θα πρέπει να είμαστε για πλάκα παντού. Γενικής Παιδείας, Κατεύθυνσης, Πανελλαδικές, ΕΠΑΛ

Αν οι εκπρόσωποι μας θεωρούν ότι θα είναι θετικό για το βιογραφικό τους το να λέμε για χρόνια αυτά που λένε οι χημικοί για τους δικούς τους της εποχής Αρσένη, ας συνεχίσουν με τον ίδιο "ανίκανο" τρόπο
Να είναι σίγουροι ότι δεν θα θυμόμαστε τα ονόματα του Κεδίκογλου και του RV μόνο αν οι προσπάθειες 10+ χρόνων καταλήξουν στα σκουπίδια

Πλέον ο χρόνος πιέζει, ξυπνάτε...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

#721
πάντως τώρα θα τρέξουν να προλάβουν τη δημιουργία τράπεζας θεμάτων αφού θα χρηματοδοτηθεί από ΕΣΠΑ (περίπου 1.600.000)...

"...Εξάλλου, και λόγω της χρηματοδότησης της δημιουργίας της «Τράπεζας» από το ΕΣΠΑ, αναφέρεται ρητά ότι θα πρέπει να προωθεί την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών με «την ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων όπως αυτές ορίζονται στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις βασικές δεξιότητες στη Διά Βίου Μάθηση.."

το πλαίσιο αυτό αναλύει 8 βασικές ικανότητες, δύο εξ αυτών (ειδικά η 1η)συνδεδεμένων με την επιστήμη μας:


  • μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και στην τεχνολογία. Η μαθηματική ικανότητα είναι η ικανότητα ανάπτυξης και χρησιμοποίησης μαθηματικών συλλογισμών για την επίλυση ενός φάσματος προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις με έμφαση τόσο στη διαδικασία και στη δραστηριότητα όσο και στη γνώση. Η μαθηματική ικανότητα στην επιστήμη και στην τεχνολογία αφορά τη λειτουργική γνώση, τη χρήση και την εφαρμογή γνώσεων και μεθοδολογιών που εξηγούν τον φυσικό κόσμο. Οι ικανότητες αυτές περιλαμβάνουν την κατανόηση των αλλαγών που προκαλούνται από τη δραστηριότητα του ανθρώπου και την ευθύνη του ως μεμονωμένου πολίτη·
  • η ψηφιακή ικανότητα περιλαμβάνει τη χρήση της Τεχνολογίας της κοινωνίας της πληροφορίας (ΤΚΠ) και, κατ' επέκταση, βασικές δεξιότητες στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ)·

Τα επιχειρήματα είναι ανεξάντλητα...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Οι δικοί μας θα κάνουν τα αυτονόητα ή θα συνεχίσουν τα αυτογκολ;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους....

τόσο καιρό προσπαθώ να καταλάβω ποιες είναι - η μάλλον δεν είναι - οι αντιδράσεις των εκπροσώπων μας για την καταπάτηση των δικαιωμάτων μας .....   επιτρέψτε μου μία αφελή ερώτηση, την οποία δεν τολμάω τόσο καιρό, γιατί λέω " εντάξει μην το ρωτήσω αυτό, θα με πουν και χαζό στην τελική " .... οπότε πάμε....εκτός από μία ανακοίνωση κάποια στιγμή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ??? καλά έχω καταλάβει ή χάνω κάτι ???? γιατί αν έχω καταλάβει καλά, σίγουρα κάτι παίζεται "υπογείως", οπότε να σταματήσουμε να ελπίζουμε....αν αντί να διεκδικήσουν τα τελείως αυτονόητα και εξ ορισμού σωστά και δίκαια, κάθονται και περιμένουν, ε κάτι παίζει.... αν μπορεί κάποιος ας επιβεβαιώσει

ευχαριστώ

petrosp13

Παράθεση από: mkouv στις 05 Φεβ 2014, 09:40:34 ΠΜ
γιατί αν έχω καταλάβει καλά, σίγουρα κάτι παίζεται "υπογείως", οπότε να σταματήσουμε να ελπίζουμε

Δεν νομίζω ότι αυτή είναι η σωστή τακτική
Μπορείς να αρχίσεις κι εσύ το κράξιμο για να ξυπνήσουνε κάποιοι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Φεβ 2014, 12:04:27 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι αυτή είναι η σωστή τακτική
Μπορείς να αρχίσεις κι εσύ το κράξιμο για να ξυπνήσουνε κάποιοι

Να κράξουμε ποιους;

Πες μου ποιους, πες μου που βρίσκονται, να πάρω ένα ταξί να πάω να τους κράξω τώρα.
Δεν καταλαβαίνετε ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι ο εχθρός είναι αόρατος;

Πρώτα πρέπει να συναντηθούμε σε μια συνέλευση και να αλλάξουμε διαπιστευτήρια, για να μπορούμε να ψηφίζουμε στο ίντερνετ.
Μετά πρέπει να μπουν ονόματα σε ψηφοφορία, και να αποφασίσουμε καταρχήν ποιος φταίει.
Και μετά πρέπει να μάθουμε που βρίσκεται αυτός που φταίει.

Α βρήκα και άλλο ένα software, με το οποίο μπορούμε να δημοσιεύουμε πληροφορίες που δεν σβήνονται.
https://tahoe-lafs.org/trac/tahoe-lafs/browser/trunk/docs/about.rst

petrosp13

Δεν χρειάζεται να γράψεις τόσες φορές την άποψη σου συνάδελφε, το καταλάβαμε αυτό που λες...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

όποιος δεν βλέπει από το καλοκαίρι τους εχθρούς, είναι ήδη χαμένος στον "πόλεμο" που έχει ανοίξει εις βάρος της επιστήμης μας.

Πάντως, η ιδέα της αυτοοργανωμένης συνέλευσης χωρίς ΔΣ, με οριζόντια μορφή από εμάς είναι πολύ ενδιαφέρουσα και θα μας βοηθήσει. Μπορούμε ένα σκ μέσα στο Φλεβάρη να ορίσουμε ημερομηνία..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Αυτά που γίνονται με την ΠΕΚΑΠ δεν υπάρχουν...

Εδώ και 6 μήνες το μόνο που έχει γίνει είναι ένα υπόμνημα...ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

Τώρα τρώμε κάτι βδομάδες με το θέμα της λίστας, των εκλογών (δεν λέω πράγματα σοβαρά, αλλά έχουμε πολύ σοβαρότερα σαν κλάδος να αντιμετωπίσουμε) και ο χρόνος περνάει!

Το ΔΣ δεν απαντάει σε καμία λίστα..και όχι μόνο αυτό, οργανώνει τις εξαρχής αποτυχημένες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας αφού όλοι μας ξέρουμε ΟΤΙ αυτές δεν θα έχουν καθόλου συμμετοχή

Μπορούμε να περιμένουμε κάτι από αυτούς..Ειλικρινά;;


Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Φεβ 2014, 12:27:59 ΜΜ
Δεν χρειάζεται να γράψεις τόσες φορές την άποψη σου συνάδελφε, το καταλάβαμε αυτό που λες...

Υπομονή!

tdrivas

Προτεινόμενες κινήσεις :

  • Κάλεσμα συνέλευσης για να μιλήσουμε, ανταλλάξουμε πρόσωπο με πρόσωπο απόψεις και να συντονίσουμε τις δράσεις μας
  • Συμμετοχή στην συγκέντρωση αφενός για τον σκοπό που αυτή εξυπηρετεί, τη διαμαρτυρία δηλαδή ενάντια στην υποβάθμιση της επιστήμης, αφετέρου για την απαίτηση εξηγήσεων από μέλη του ΔΣ, βρισκόμενοι ενώπιον τους
  • ο καθένας σε ατομικό επίπεδο να πιέζει, εξηγεί, επιχειρηματολογεί,υπέρ της διάσωσης του ΑΕΠΠ με κάθε μέσο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

stpdt

#731
Παράθεση από: petrosp13 στις 06 Φεβ 2014, 12:27:59 ΜΜ
Δεν χρειάζεται να γράψεις τόσες φορές την άποψη σου συνάδελφε, το καταλάβαμε αυτό που λες...

Έκανα συγκεκριμένη ερώτηση.
Να μου πεις ποιος νομίζεις ότι φταίει και που βρίσκεται, έτσι ώστε να πάω να τον βρω και να συζητήσω μαζί του πρόσωπο με πρόσωπο.

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Φεβ 2014, 12:04:27 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι αυτή είναι η σωστή τακτική
Μπορείς να αρχίσεις κι εσύ το κράξιμο για να ξυπνήσουνε κάποιοι

Μάλλον δεν κατάλαβες αυτό που λέω λοιπόν, νομίζεις ότι το κατάλαβες.

Συνάδελφε, λες να κράξουμε κάποιον.
Εξακολουθεί και παραμένει όμως στις προτροπές σου, η αοριστία. 
Να κράξουμε....ποιόν και που;
Να ξυπνήσουν...ποιοί;

Γίνε συγκεκριμένος λοιπόν αν γνωρίζεις τους υπεύθυνους, αυτό σου ζητάω.

Και φυσικά, επειδή αυτοί οι λίγοι που γνωρίζουν και μπορούν με ντοκουμέντα να αποδείξουν ποιος φταίει και που μπορούμε να τον βρούμε, ίσως φοβούνται να μιλήσουν, έκανα συγκεκριμένη πρόταση ώστε να μπορούν χωρίς φόβο να μιλήσουν (τα λογισμικά maidsafe και  tahoe-lafs)

stpdt

Παράθεση από: morfeus στις 07 Φεβ 2014, 08:48:51 ΠΜ
Προτεινόμενες κινήσεις :

  • Κάλεσμα συνέλευσης για να μιλήσουμε, ανταλλάξουμε πρόσωπο με πρόσωπο απόψεις και να συντονίσουμε τις δράσεις μας
  • Συμμετοχή στην συγκέντρωση αφενός για τον σκοπό που αυτή εξυπηρετεί, τη διαμαρτυρία δηλαδή ενάντια στην υποβάθμιση της επιστήμης, αφετέρου για την απαίτηση εξηγήσεων από μέλη του ΔΣ, βρισκόμενοι ενώπιον τους
  • ο καθένας σε ατομικό επίπεδο να πιέζει, εξηγεί, επιχειρηματολογεί,υπέρ της διάσωσης του ΑΕΠΠ με κάθε μέσο.

Θα συμφωνήσω με τα δύο πρώτα.
Στο τρίτο θα έλεγα.

  • ο καθένας σε ατομικό επίπεδο να πιέζει, εξηγεί, επιχειρηματολογεί υπέρ της διατήρησης ενός μαθήματος πληροφορικής στις πανελλήνιες, και με κάθε μέσο.

Θεωρώ ότι το ΑΕΠΠ καταργήθηκε επειδή είχε ξεπεραστεί. Σκοπός μας πρέπει να είναι, με βάση το ΑΕΠΠ, να καταθέσουμε μια νέα πρόταση για μάθημα πανελληνίων, το ΑΕΠΠ-2, όπου θα συμπεριλαμβάνονται στην ύλη και ότι καινούργιο έχει προσθέσει η επιστήμη μας αυτά τα 10 χρόνια.

petrosp13

Παράθεση από: stpdt στις 07 Φεβ 2014, 09:56:43 ΠΜ
Θεωρώ ότι το ΑΕΠΠ καταργήθηκε επειδή είχε ξεπεραστεί. Σκοπός μας πρέπει να είναι, με βάση το ΑΕΠΠ, να καταθέσουμε μια νέα πρόταση για μάθημα πανελληνίων, το ΑΕΠΠ-2, όπου θα συμπεριλαμβάνονται στην ύλη και ότι καινούργιο έχει προσθέσει η επιστήμη μας αυτά τα 10 χρόνια.

Ενώ η ύλη της Χημείας και της Φυσικής θα περιέχει τα πειράματα του Cern π.χ.;
Δεν είναι θέμα εκσυγχρονισμού
Πολιτικά παιχνίδια και ανόητοι άνθρωποι μας στέλνουν εκεί που θα είμαστε σε 1,5 πλέον χρόνο

Όσο για το κράξιμο, δεν είναι προφανές για ποιους μιλάω;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Παναγιώτης Καραγεώργος

Παράθεση από: janag79 στις 07 Φεβ 2014, 12:13:29 ΠΜ
Αυτά που γίνονται με την ΠΕΚΑΠ δεν υπάρχουν...

Εδώ και 6 μήνες το μόνο που έχει γίνει είναι ένα υπόμνημα...ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

Μπορούμε να περιμένουμε κάτι από αυτούς..Ειλικρινά;;



Στον ενάμιση ακόμη χρόνο Γιάννη έχεις να περιμένεις σύμφωνα με τη στατιστική άλλα 3 υπομνήματα.

Μετά το μάθημα θα εξαφανιστεί από τις εξετάσεις και ευτυχώς αφού σκοπός όλων είναι ένα μη εξεταστικονετρικό σύστημα...

Η ΑΕΠΠ κάνει την αρχή και θα πρέπει να είμαστε υπερήφανοι γι' αυτό...