ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#600
Παράθεση από: gpapargi στις 26 Νοε 2013, 10:36:13 ΠΜ
Το παρακάτω link είναι από το μαθηματικό της Αθήνας που πρόσφατα έκανε εξωτερική αξιολόγηση.
http://noether.math.uoa.gr/Faculty/eksoterik-aksiologisi-tmmatos-mathimatikn/


Συνάδελφε μην πέφτεις στην παγίδα τους. Η εξωτερική αξιολόγηση δεν είναι πανάκεια, ούτε το αντίδοτο στην οικογενειοκρατία στην οποία μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια η αξιολόγηση τύπου "από πάνω προς τα κάτω". Η "εξωτερική" αξιολόγηση έχει ένα άλλο τεράστιο πρόβλημα, βασίζεται (και ευνοεί) την δημιουργία λόμπι!

Αν θέλουν εξωτερική αξιολόγηση, να την κάνουν με κλήρωση και όχι να επιλέγουν ποιούς θα καλέσουν!

Επιτέλους, ας είμαστε σοβαροί. Ας σταθούμε με αξιοπρέπεια στην θέση μας, ως εκπαιδευτικοί.
Ο σαμαράς κυβερνάει, και απολύει τον καθηγητή που έπιασε τον γιό του να αντιγράφει.  ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η (ΑΠ-)ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

Για την ιστορία. Το σεμινάριο των απ-αξιολογητών ματαιώθηκε. Κυνηγήστε τους, παντού. Να μην έχουν να κρυφτούν. Να μάθουμε και τα ονόματα όσων θέλησαν να συμμετέχουν στο σεμιναριο αυτό, για μελλοντική χρήση. ;)

και φυσικά ένα τεράστιο μπράβο, στους συμβούλους που αντιστέκονται.

thana$i$

Συνάδερφοι,
Νομίζω ότι η Ώρα Κώδικα, εκτός από μια πολύ ωραία πρωτοβουλία είναι και μια ευκαιρία να ενημερώσουμε γονείς και συναδέρφους και να θυμήσουμε σε όσους κάνουν ότι ξέχασαν, πάντα με διακριτικό τρόπο:angel: τα όσα θλιβερά συνέβησαν αυτό το καλοκαίρι.
Ελπίζω να συμμετέχετε στην πρωτοβουλία, στο ΓΕΛ που υπηρετώ τα παιδιά το έχουν δει σαν παιχνίδι, και πραγματικά το ευχαριστιούνται. Ακόμα και στο απλό παιχνιδάκι με τα angry birds είχαμε την ευκαιρία με τα παιδιά της Κατεύθυνσης να συζητήσουμε για τις γλώσσες προγραμματισμού, να δούμε τον κώδικα από τα παιχνιδάκια, με τα while, for και if σε C-like συντακτικό κλπ.

Συνεχίζουμε ...

petrosp13

Είναι θλιβερό να βλέπεις ότι στις "προγραμματικές" θέσεις των μισών τουλάχιστον υποψηφίων για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, η ύπαρξη πανελλαδικού μαθήματος δεν θεωρείται προτεραιότητα.
Εμείς δηλαδή, σε τι να περιμένουμε;
Στο ότι θα ξυπνήσει μια μέρα ο Κεδίκογλου και από μόνος του θα επαναφέρει την Πληροφορική στις Πανελλαδικές;
Δυστυχώς, πάλι η ΠΕΚΑΠ θα προασπίσει τα συμφέροντα των διορισμένων καθηγητών (αν εκλεγούν τέτοιοι υποψήφιοι, δικαίωμα τους είναι)
Όπως θεωρήθηκε σαν επιτυχία η ύπαρξη τελικά μαθημάτων Πληροφορικής Γενικής Παιδείας, αφού στο αρχικό πλάνο δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη.
Μήπως θα πρέπει να αλλάξει το όνομα της ΠΕΚΑΠ σε ΠΕΚΑΠΔ (Δημοσίου);

Θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά (για κατάργηση του εξεταστικού συστήματος, για αναβάθμιση της πληροφορικής και εισαγωγή της σε όλα τα μαθήματα κτλ), αλλά ας είμαστε ρεαλιστές
Η ηγεσία του Υπουργείου δεν είχε την Πληροφορική καν στο Λύκειο, δεν άκουσε καν τα αιτήματα μας και θεωρούμε ρεαλιστικό να ζητήσουμε οτιδήποτε από αυτά;

Η κριτική στο επερχόμενο ΔΣ θα είναι πιο σκληρή από το προηγούμενο, καθώς θα μπούμε στην τελική φάση του "πολέμου"
Αν ο πόλεμος χαθεί, τότε θα υπάρξουν ευθύνες που θα κυνηγάνε ανθρώπους για πολλά χρόνια
(Αντίστοιχες είναι οι απόψεις των Χημικών για την ηγεσία της ΕΕΧ επί Αρσένη που οδήγησε την Χημεία σε μαρασμό (χαχαχα) τα τελευταία 15 χρόνια)

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

#603
Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Νοε 2013, 12:03:48 ΜΜ

Μήπως θα πρέπει να αλλάξει το όνομα της ΠΕΚΑΠ σε ΠΕΚΑΠΔ (Δημοσίου);


Κοίτα, δεδομένου ότι δεν δέχεται στους κόλπους της η ΠΕΚΑΠ καθηγητές ιδιωτικού τομέα, πρέπει να αλλάξει το όνομά της υποχρεωτικά.
Αλλιώς ο τίτλος της είναι παραπλανητικός.

Νομίζω η σωστή κίνηση είναι να δημιουργηθεί μια ΠΕΚΑΠΙ(ιδιωτικού) και να ζητήσει (ακόμα και δικαστικά αν χρειαστεί) από την ΠΕΚΑΠ να αλλάξει το όνομά της σε ΠΕΚΑΠΔ.

Λευτέρης Δουκέρης

Όσο ο κλάδος ταλανίζεται από ΤΠΕδες η μή  , από ΕΠΕτζήδες ή μη , από Δημόσιους ή ιδιωτικούς πληροφορικούς . προκοπή δεν θα δούμε .
«Η ΙΣΧΥ  ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ»
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ

NiColas1957

Αν (Πληροφορική_στο_Δημόσιο_Σχολείο = Δυνατή)  τότε
       Αν (Πληροφορική = Εξεταζόμενο_Πανελλαδικά) τότε
                  Εκτύπωσε "Θα υπάρχει δουλεία και στον ιδιωτικό τομέα"
   Αλλιώς
                  Εκτύπωσε " Έχετε για βρυσούλες ιδιωτικές (και σύντομα και οι δημόσιες)"
   Τέλος_αν
Αλλιώς
     Εκτύπωσε "Έχετε για βρυσούλες δημόσιες και ιδιωτικές!" 
Τέλος_αν

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, όσοι εργαζόμαστε στον ιδιωτικό τομέα, είναι να στηρίξουμε τον  αγώνα που γίνεται στον δημόσιο σχολείο.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: stpdt στις 29 Νοε 2013, 05:12:52 ΜΜ
Κοίτα, δεδομένου ότι δεν δέχεται στους κόλπους της η ΠΕΚΑΠ καθηγητές ιδιωτικού τομέα, πρέπει να αλλάξει το όνομά της υποχρεωτικά.
Αλλιώς ο τίτλος της είναι παραπλανητικός.

Νομίζω η σωστή κίνηση είναι να δημιουργηθεί μια ΠΕΚΑΠΙ(ιδιωτικού) και να ζητήσει (ακόμα και δικαστικά αν χρειαστεί) από την ΠΕΚΑΠ να αλλάξει το όνομά της σε ΠΕΚΑΠΔ.

Το σωστότερο θα είναι ΠΕΚΑΠΣ (όπου Σ=Σχολείων)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παρακαλώ όσοι είστε καθηγητές σε Φροντιστήριο δείτε αυτό

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5492.0

Θα παρακαλέσω επίσης αν γνωρίζετε κάποιον να τον ενημερώσετε σχετικά!


thana$i$

Σεσημασμένο μέλος της συντεχνίας των ΠΕ19 προπαγανδίζει την διδασκαλία της Πληροφορικής.

https://www.youtube.com/watch?v=6XvmhE1J9PY

Να του πει η ένωση ότι αυτά που λέει είναι μπούρδες, και ότι δεν πρόκειται για πραγματική επιστήμη.

ΥΓ: Σκοπεύω αυτό το video να το προωθήσω μαζί με τις ευχές μου για καλές γιορτές σε όσους βουλευτές από την γνωστή λίστα ενόχλησα και το καλοκαίρι.

Νίκος Αδαμόπουλος


seibei

#610
Ομπάμα, μάντεψε ποιο ήταν το μοναδικό αντικείμενο που καταργήθηκε από τις εξετάσεις μας...

petrosp13

Εγώ το πόσταρα και αυτό σε φόρουμ θετικών επιστημών και πάλι πήρα την ίδια απάντηση
Η επιστήμη υπολογιστών είναι άχρηστη χωρίς τις άλλες επιστήμες
Πρέπει να εξετάζονται οι 3 σίγουρα
Για περισσότερες, το συζητάμε
Οι άνθρωποι δεν βάζουν μυαλό, πρέπει να μιλάμε για ανθρώπους γεννημένους σίγουρα πριν το 1960
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σπύρος Δουκάκης

Η ιστορία της μετάφρασης του video έχει ωραίο παρασκήνιο...

Το βίντεο ήταν σε εμπάργκο  :-X μέχρι την Δευτέρα το πρωί. Δεν ήταν γνωστό πουθενά...
Υπήρξε το βαρύ χαρτί για την δράση του The hour of code.

Πάντως την ώρα που κάναμε την μετάφραση του βίντεο στα ελληνικά... νιώσαμε και πάλι όλα τα καλοκαιρινά συναισθήματα:

>:( με τους δικούς μας ηγέτες

:( για εμάς και τους μαθητές μας

:o έκπληξη για τον Obama και τον λόγο που έβγαλε

:-[ για την χώρα μας


thana$i$

Δεν είμαι συνωμοσιολόγος αλλά το αντίθετο, πιστεύω ότι μας συμβαίνει από το καλοκαίρι είναι ένα μείγμα βλακείας και ανικανότητας. Δεν μπορώ όμως παρά να αναρωτηθώ αν η αποδοχή από τους μαθητές  και η προοπτική, όπως τουλάχιστον απεικονίζεται εδώ

http://csedweek.org/leaderboards

είναι κάτι που το γερασμένο (και δεν αναφέρομαι μόνο ή αποκλειστικά στην ηλικία) και συντηρητικό εκπαιδευτικό και πολιτικό προσωπικό απλά δεν μπορεί να χειριστεί.



seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 10 Δεκ 2013, 09:40:24 ΜΜ
Εγώ το πόσταρα και αυτό σε φόρουμ θετικών επιστημών και πάλι πήρα την ίδια απάντηση
Η επιστήμη υπολογιστών είναι άχρηστη χωρίς τις άλλες επιστήμες
Πρέπει να εξετάζονται οι 3 σίγουρα
Για περισσότερες, το συζητάμε
Οι άνθρωποι δεν βάζουν μυαλό, πρέπει να μιλάμε για ανθρώπους γεννημένους σίγουρα πριν το 1960
Πέτρο από την άλλη, συζητώντας το με φίλους μαθηματικούς (τουλάχιστον 4-5), έχω να πω οτι σε όλους φάνηκε απαράδεκτη τόσο η κατάργηση της Πληροφορικής, όσο και το καπέλωμα της Χημείας σε 200+ σχολές.