ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt

#586
Παράθεση από: gpapargi στις 08 Νοε 2013, 11:51:24 ΠΜ
Ο μαθητής ακόμα και μετά το τέλος της χρονιάς μπορεί δυστυχώς να λειτουργήσει ανταποδοτικά προς τον καθηγητή του. Δηλαδή να τον "ανταμείψει" αν τον πέρασε ή να τον εκδικηθεί αν τον έκοψε. Τα παιδιά είναι παρορμητικά και λειτουργούν πρωτίστως με το συναίσθημα και λιγότερο με τη λογική. Όταν μεστώσει το μυαλό τους είναι πια αργά. Δεν μπορείς να έχεις τις συνέπειες κάποια χρόνια μετά τα αίτια.

Ένας καθηγητής που έχει μια κρίση από τους μαθητές του πριν τρία χρόνια, τότε το πιθανότερο σήμερα να είναι καλύτερος και όχι χειρότερος.  Σε κάθε περίπτωση όπως είπα παραπάνω οι μαθητές πρέπει να κρίνουν το παιδαγωγικό κομμάτι, και όχι το θέμα του γνωστικού αντικειμένου. Πρακτικά δηλαδή, την συμπεριφορά του καθηγητή, κατά πόσο αγαπούσε και νοιαζόταν για τα παιδιά.

Παράθεση από: gpapargi στις 08 Νοε 2013, 11:51:24 ΠΜ
Έχω δει κάποιες αξιολογήσεις. Συνοπτικά η προσωπική μου εμπειρία είναι η εξής:

Στο δημόσιο οι αξιολογήσεις είναι φιάσκο. Καταλήγουν να γίνονται με προσωπικά κριτήρια και να "νομιμοποιούν" με μεγάλους βαθμούς τους πιο άχρηστους που έχουν γνωριμίες.

Οι αξιολογήσεις στο δημόσιο καταλήγουν σε φιάσκο γιατί είναι αξιολογήσεις από πάνω προς τα κάτω μόνο.

Παράθεση από: gpapargi στις 08 Νοε 2013, 11:51:24 ΠΜ
Στον ιδιωτικό τομέα έχω δει σοβαρή αξιολόγηση η οποία γίνεται από κοινού από τον υπαλλήλο με τον άμεσο προϊστάμενο του. Σε δεύτερο χρόνο ο υπάλληλος περνάει δεύτερη συνέντευξη με τον προϊστάμενο του προϊσταμένου όπου αξιολογεί και αυτός τον άμεσο προϊστάμενό του.  Έπαιρνες βαθμό για συγκεκριμένα ζητήματα με 4 στα 6 να σημαίνει ότι ανταποκρίνεσαι πάντα στις απαιτήσεις και πάνω από 4 έπαιρνες ότι έκανες το κάτι παραπάνω. Φαίνεται να λειτουργούσε καλά το σύστημα.
Κάποια στιγμή αποφάσισε η εταιρεία να αξιολογήσει τον εαυτό της από τους υπαλλήλους (ανώνυμα) και εκεί έγινε ο χαμός. Ο κόσμος έθαψε, η εταιρεία ερμήνευσε τα αποτελέσματα όπως ήθελε και έγινε σύρραξη  ;D

Κάνεις ένα τεράστιο λογικό σφάλμα και άλμα. Άλλο η "αξιολόγηση" στον ιδιωτικό τομέα, όπου η επιχείρηση ανήκει σε κάποιον ο οποίος φυσικά δεν αξιολογείται, και άλλο το δημόσιο που ανήκει σε όλους μας. Δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση οι αξιολογήσεις ανάμεσα σε δημόσιο και ιδιωτικό. Στο ιδιωτικό σημασία έχει κυρίως η αξιολόγηση από πάνω προς τα κάτω, στο δημόσιο το αντίστροφο.

Παράθεση από: gpapargi στις 08 Νοε 2013, 11:51:24 ΠΜ
Σοβαρή αξιολόγηση έκανε πρόσφατα και το μαθηματικό της Αθήνας από εξωτερικό αντικειμενικό φορέα. Εκεί αξιολογήθηκαν εγκαταστάσεις, βιβλία καθηγητές κλπ. Αξιολογήθηκε ο μέσος χρόνος αποφοίτησης από τη σχολή των μισών φοιτητών του έτους (που είναι πολύ πιο αξιόπιστος από το μέσο χρόνο αποφοίτησης του φοιτητή). Επίσης πήραν συνέντευξη από φοιτητές διαφόρων επιπέδων, ειδικά από τους φοιτητές εξαιρετικής επίδοσης. Καταλαβαίνετε στο σκεπτικό. Η γνώμη του αριστούχου σε μια σχολή για τους καθηγητές του μετράει. Δεν βάζουν μέσα στο παιχνίδι τον αιώνιο φοιτητή που κατηγορεί πάντα τους άλλους και ποτέ τον εαυτό του.

Διαφωνώ μαζί σου, ο κακός μαθητής πρέπει να αξιολογεί επίσης, να μην πω ότι η αξιολόγησή  του χρήζει  μεγαλύτερης μελέτης (αλλά όχι και αξιοπιστίας). Το να βάζεις μόνο τον καλό μαθητή να σε αξιολογεί δεν είναι σοβαρή αξιολόγηση, απλά ευλογείς τα γένια σου. Και πάλι, επαναλαμβάνω, αναφέρομαι σε κρίσεις των μαθητών όσο αφορά το παιδαγωγικό σκέλος. Στους φοιτητές βέβαια, αυτοί πρέπει να κρίνουν μετά την πάροδο κάποιων χρόνων και την γνωστική επάρκεια του καθηγητή τους.

Παράθεση από: gpapargi στις 08 Νοε 2013, 11:51:24 ΠΜ
Γενικά υπάρχουν τρόποι... αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει σωστά. Και αν γίνει λάθος μπορεί να είναι πολύ χειρότερο από το να μη γίνει καθόλου.  Πχ ποιος θα την κάνει την αξιολόγηση; Πως θα εξασφαλίσουμε ότι δε θα "σκάσουν τηλέφωνα"; Μπορεί ένας σύμβουλος που δεν έχει σπουδάσει καν θετική επιστήμη και βρέθηκε κάπως σε αυτή τη θέση, να κρίνει ένα νέο καθηγητή με γερές σπουδές πάνω στην πληροφορική;

Όχι , κανένας σύμβουλος δεν πρέπει να γίνει αποδεκτός. Οι σύμβουλοι που μας κρίνουν στο γνωστικό αντικείμενο, πρέπει να έχουν περάσει γραπτές εξετάσεις , και να έχουν συγκριθεί με εμάς σαν ίσος προς ίσο. Και ο καλύτερος στις γραπτές εξετάσεις ας γίνει ο σύμβουλος μας για το γνωστικό αντικείμενο.


Παράθεση από: gpapargi στις 08 Νοε 2013, 11:51:24 ΠΜ
Εγώ πχ γνωρίζω καθηγήτρια που όλος ο κόσμος ξέρει ότι είναι εντελώς άσχετη. Μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρω ένα νόμιμο τρόπο να την "πιάσω". Από τις κλασσικές αξιολογήσεις μπορεί να ξεγλιστρήσει.
Από τις κλασσικές ναι μπορεί πολύ εύκολα να ξεφύγει, με την τεχνική του γλειψίματος του μπακλαβά. Με γραπτές εξετάσεις όμως, με κρίση από τους μαθητές στο παιδαγωγικό κομμάτι, ή κρινόμενη από έναν διευθυντή ο οποίος προηγουμένως έχει κριθεί από τον σύλλογο διδασκόντων, μπορείς να την πιάσεις.


stpdt

Εν τω μεταξύ, είναι τόσο εξόφθαλμα γελοίο το ΦΕΚ για την αξιολόγηση (μόνο για να τυλίξεις μπακλαβά κάνει!) που ακόμα και το ΠΑΣΟΚ διαφωνεί!!!!

http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/pasok-diafonei-pd-axiologisi-ekpaideytikon

:D

P.Tsiotakis

αφιερωμένο σε όλους όσους περάσαμε μαζί τον Αύγουστο του 2013
αλλά και σε όσους βιάστηκαν και εκβιάστηκαν


Τοποθέτηση Π. Τσιωτάκη για το Νέο Σχολείο (2)

https://www.youtube.com/watch?v=VIO-kJDP_uo

petrosp13

Ελπίζω και εύχομαι τα αποτελέσματα των εκλογών να σημάνουν την έναρξη της αντεπίθεσης
Αλλιώς πάμε για μια μαύρη περίοδο για τον κλάδο μας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

Παράθεση από: petrosp13 στις 14 Νοε 2013, 11:44:16 ΠΜ
Ελπίζω και εύχομαι τα αποτελέσματα των εκλογών να σημάνουν την έναρξη της αντεπίθεσης
Αλλιώς πάμε για μια μαύρη περίοδο για τον κλάδο μας

... η μαύρη περίοδος είναι ήδη εδώ.
Τώρα πλέον όλα είναι θέμα , ...στατιστικής.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Τίποτα δεν εφαρμόστηκε ακόμα και αυτή την στιγμή η Πληροφορική έχει στο Λύκειο και πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα και περισσότερες ώρες από ποτέ
Όταν θα φτάσει η αποφράδα ημέρα του αγιασμού στις 11 Σεπτέμβρη 2015 όπου θα έχει αποφασιστεί η εφαρμογή του συστήματος ως έχει, τότε θα μιλήσω για μαύρη σελίδα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tkon

συμφωνω με τον συνάδελφο petrosp13

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: petrosp13 στις 14 Νοε 2013, 11:44:16 ΠΜ
Ελπίζω και εύχομαι τα αποτελέσματα των εκλογών να σημάνουν την έναρξη της αντεπίθεσης
Αλλιώς πάμε για μια μαύρη περίοδο για τον κλάδο μας

Γι αυτό είναι πολύ σημαντικό στις εκλογές αυτές να συμμετέχει όσο γίνεται περισσότερος κόσμος, ο οποίος και να ψηφίσει υπεύθυνα, αξιολογώντας την δουλειά του καθενός όπως και τι μπορεί πλέον να προσφέρει...

Βέβαια, καλό θα ήταν να μπορέσουν να ψηφίσουν και συνάδελφοι που δουλεύουν σε φροντιστήρια αλλά...

odyssevax


odyssevax

Το συγκεκριμένο υπόμνημα της ΠΕΚΑΠ στάλθηκε στις 11:47 μ.μ. τη Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013 στη λίστα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας της ΠΕΚΑΠ.

Το σχόλιό μου ήταν το εξής:

"Καλό το υπόμνημα.

Θα σταθώ σε ένα σημείο, γιατί θα αποτελέσει ασίστ για μια πρόταση που σκοπεύω να κάνω στο επερχόμενο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ.

Τη δικαστική διεκδίκηση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών του κλάδου μας, σε όλες τις βαθμίδες! Συγκεκριμένα, δεν μπορεί να λέμε ότι οι νέες τεχνολογίες, η καινοτομία κτλ αποτελούν μοχλούς ανάπτυξης που θα μας βγάλουν από την κρίση και να υποβαθμίζεται η Πληροφορική, από όλες τις απόψεις (μετατάξεις, κατάργηση συνδιδασκαλίας, πανελλαδικού μαθήματος κτλ - σε αυτό το σημείο θα ήθελα να προτείνω το εξής: Και στην πρωτοβάθμια τίθεται θέμα εξίσωσης του ωραρίου με την δευτεροβάθμια και της έννοιας του διαχωρισμού του τμήματος ή της συνδιδασκαλίας αντίστοιχα, γιατί δεν μπορεί, κι όχι τπτ άλλο θα το βρουν πάτημα στο μέλλον, να κάνει ένας συνάδελφος 24 ώρες μόνος του μάθημα στο Δημοτικό σε 27 μαθητές και στα Γ/σια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ όχι!). Πρέπει να αναδειχθεί λοιπόν αυτή η αντίφαση, σε σύγκριση κιόλας με τις εξαγγελίες του τάχαμ νοικοκυρέματος-εξορθολογισμού κτλ, και να διαφανεί ότι οι ενέργειες-αποφάσεις που ήρθαν σε πέρας εμπεριέχουν δόλο που έχουν προκαλέσει βλάβες και μάλιστα από αναρμόδια πρόσωπα!!!

Αν λοιπόν 2000 άτομα-συνάδελφοι συμμετάσχουν σε μία τέτοια κίνηση με το συμβολικό αντίτιμο των 20€ ως συμμετοχή στα δικαστικά έξοδα, πέρα από την όποια "πίεση" αισθανθούν τα όποια αποτελέσματα μίας τέτοιας διεκδίκησης θα είναι πολύ πιο ανταποδοτικά από ένα επικοινωνιακό παιχνίδι εντυπώσεων!

Ευχαριστώ."

tdrivas

αντιγράφω από πολιτική ιστοσελίδα (για να μην ξεχνάμε ποιοι είναι απέναντι μας):

Γνωστά είναι: το καταστροφικό έργο του Υπουργού Παιδείας στη δημόσια εκπαίδευση, η συμβολή του στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας, το πόσο καλός DEALER είναι -αναφερόμαστε στα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΕΚ της ΠΑΡΑΚΜΗΣ που εγκαινίασε-, η απαξίωση των μαθητών της δημόσιας επαγγελματικής εκπαίδευσης και των οικογενειών τους, ο σοβαρός εμπαιγμός των εκπαιδευτικών. Ο εθνοσωτήρας υπουργός (ο κατηγορούμενος ως εγκληματίας γραφείου -σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νομικό πολιτισμό- για την υπογραφή του, η οποία μας έβγαλε σε διαθεσιμότητα-απόλυση), κοινωνιολόγος στο επάγγελμα, καθηγητής πανεπιστήμιου, δε βγαίνει στο γυαλί, στα μέσα, προσέχοντας τις κακοτοπιές. Δε θέλει με τίποτα να έχει την τύχη των Αρσένη-Γιαννάκου-Διαμαντοπούλου].
αλλά... TA ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ, όπως και "ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ": ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ Η 'ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ' ΤΗΣ ΚΟΜΠΙΝΑΣ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΝΑΥΤΟΥ Στο γραφείο του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου ήταν αποσπασμένη η υπάλληλος του Οίκου Ναύτου που φέρεται να... καταλήστευσε το συγκεκριμένο Ταμείο, οργανώνοντας την κομπίνα του ενός εκατ. ευρώ Η φερόμενη ως «εγκέφαλος» του κυκλώματος συνελήφθη επ´ αυτοφώρω την ώρα που «λαδωνόταν» με 250.000 ευρώ από κλινικάρχη. Οι συλλήψεις έγιναν με εντολή του οικονομικού εισαγγελέα Γαληνού Μπρή και παρουσία του επίκουρου εισαγγελέα Γιάννη Δραγάτση. Η στάση απόλυτης σιωπής που κρατά ο υπουργός εγείρουν μείζον πολιτικό ζήτημα. Ο υπουργός που δε διστάζει να μας επιστρατεύσει, να στείλει τον εισαγγελέα στα πανεπιστήμια, σε ένα πρωτοφανές ρεσιτάλ αυταρχισμού. Φαίνεται ότι η αίσθηση «νομιμότητας» του υπουργού, και της κυβέρνησης που εκπροσωπεί, περιορίζεται στην υλοποίηση της ακραίας μνημονιακής πολιτικής των απολύσεων και της υποβάθμισης της δημόσιας παιδείας, στις δικές μας διαθεσιμότητες-απολύσεις, στην πλήρη ομηρία, αβεβαιότητα και ανασφάλεια στις οποίες έχει θέσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Προφυλακιστέα η κολλητή του Αρβανιτόπουλου και άλλοι δύο για τη μίζα στον Οίκο Ναύτου
Στη φυλακή οδηγήθηκαν μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή, αρμόδιο για διαφθορά κρατικών υπαλλήλων, οι τρεις βασικοί κατηγορούμενοι για την υπόθεση απάτης στον Οίκο του Ναύτου. Η εμπλεκόμενη σε κύκλωμα απάτης με θύμα τον Οίκο Ναύτου, είναι δύο φορές αποσπασμένη στο γραφείο του υπουργού και στέλεχος της ΝΔ.
Ο σκοπός ήταν να μοιραστούν τα χρήματα, ο κλινικάρχης και το κύκλωμα.
Όπως προκύπτει από διαλόγους οι οποίοι περιλαμβάνονται στη δικογραφία, η Ε.Γ. δεν είναι απλώς μια υπάλληλος, την οποία ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας ζήτησε στο γραφείο του και μάλιστα την απέσπασε σε αυτό δύο φορές, αλλά μια γυναίκα, η οποία εμφανίζεται να έχει σχέση εξουσίας, να κάνει περιοδείες με τον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, τον οποίο αποκαλεί 'ΑΡΒΙ'. Διάλογος 2 εκ των πρωταγωνιστών:
ΚΛΙΝΙΚΑΡΧΗΣ: Ποιος είναι αυτός; Με ποιον θα πας περιοδεία;
Ε.Γ.: Με τον Αρβανιτόπουλο, εκεί που είμαι.
ΚΛΙΝΙΚΑΡΧΗΣ: Στ' αρχίδια μου με ποιον πας. Άμα είναι πιο σοβαρή δουλειά αυτή, να πας με τον Αρβανιτόπουλο περιοδεία...
Ε.Γ.: Όχι, δεν είναι, δεν είναι.
ΚΛΙΝΙΚΑΡΧΗΣ: ...Τράβα στην περιοδεία.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος, όσο και η ΝΔ είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν, απορρίπτοντας για μια έστω φορά την πάγια τακτική να «κάνουν την πάπια», εν μέσω κυνηγετικής περιόδου, ο δε υπουργός δεδομένων των τελευταίων εξελίξεων ίσως πρέπει να υποβάλλει και την παραίτησή του...
ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ:
ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ, ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ?
'αυτοί, που οι γονείς μας έλεγαν να μην κάνουμε παρέα
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

stpdt

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF


Όποιος μπορεί ας πάει.

Να αντιδράσουμε στο νομοσχέδιο για την (απ-)αξιολόγηση.

Το δημόσιο σχολείο ανήκει σε όλους μας, γιαυτό και η αξιολόγηση από κάτω προς τα πάνω πρέπει απαραίτητα να προηγείται της αξιολόγησης από πάνω προς τα κάτω.

Όχι στα διορισμένα τσιράκια του κάθε μπακλαβά και του κάθε άρβι! Όχι στον νεο-επιθεωρητισμό!



gpapargi

Το παρακάτω link είναι από το μαθηματικό της Αθήνας που πρόσφατα έκανε εξωτερική αξιολόγηση.
http://noether.math.uoa.gr/Faculty/eksoterik-aksiologisi-tmmatos-mathimatikn/

Αυτό που μου έκανε θετική εντύπωση είναι ότι τα συμπεράσματα που έβγαλε είναι πραγματικά αυτά που ισχύουν. Δηλαδή ο κόσμος δεν αισθάνεται ότι ξέφυγε κάτι.

Η συζήτηση για την αξιολόγηση των καθηγητών δε γίνεται σε κλίμα συναίνεσης. Εύκολα φαίνεται ότι υπάρχουν 2 πλευρές σε πόλεμο.

Από τη μια το υπουργείο πάει να συνδέσει την αξιολόγηση με τη μισθολογική εξέλιξη. Εφόσον υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις για το κατά πόσο η αξιολόγηση θα γίνει σωστά, δεν μπορείς να στηρίξεις εκεί πάνω τέτοιες αποφάσεις. Είναι λογικό οι καθηγητές να  κατηγορούν το κράτος ότι προσπαθεί να ντύσει τις περικοπές με το μανδύα της αξιολόγησης των καθηγητών για να πάρει μαζί την κοινή γνώμη που έχει πρόβλημα με το εκπαιδευτικό σύστημα.
Από την άλλη κάποιοι καθηγητές περνάνε σε πλήρη άρνηση της  αξιολόγησης. Φαίνεται καθαρά ότι δε θέλουν να τους ασκηθεί καμία κριτική. Ούτε αυτό είναι σωστό.
Κανονικά θα έπρεπε  και οι ίδιοι οι καθηγητές να ψάξουν να βρουν τρόπο να απομονώσουν τους κακούς δασκάλους. Με τη λογική της πλήρους άρνησης καλύπτουν τους κακούς καθηγητές και δίνουν τροφή σε όποιον θέλει να τους κατηγορήσει.
Εφόσον το κοινό ζητούμενο είναι η βελτίωση της παιδείας θα έπρεπε να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να δουν πως μπορεί να γίνει μια αξιολόγηση που να δίνει σωστά αποτελέσματα. Δηλαδή να αισθάνεται ο κόσμος ότι η αξιολόγηση εντόπισε τα προβλήματα. Για αρχή να γίνει χωρίς συνέπειες. Αν δούμε ότι πάει καλά μετά μιλάμε και για συνέπειες. Το βασικό είναι να επιβεβαιωθεί ότι η αξιολόγηση λειτουργεί σωστά και δεν είναι φιάσκο.

Μια ιδέα θα ήταν ίσως να αξιολογηθεί το σχολείο ολόκληρο. Να υπάρχει μια επιτροπή αξιολόγησης που να αποτελείται από πολλούς και ξένους μεταξύ τους αξιολογητές που θα μιλήσουν με καθηγητές, με το διευθυντή, με μαθητές διαφόρων βαθμίδων και με γονείς. Λογικά οι όλες οι απόψεις θα ακουστούν και όσες επαναλαμβάνονται αξίζει να ληφθούν σοβαρά υπόψη. Πέρα από αυτό, θα μπει και ο διευθυντής στη διαδικασία να ακούει τα παιδιά για το θέμα των κακών καθηγητών. Δε θα μπορεί πάντα να τα κουκουλώνει όλα εφόσον υπάρχει και το θέμα της αξιολόγησης. Γενικά θα μπουν όλοι στη διαδικασία να βρουν τι πάει στραβά και να αναζητήσουν ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ (και όχι δήθεν) τρόπους βελτίωσης... που είναι και το ζητούμενο.

stpdt

Κακά τα ψέμματα όταν η αξιολόγηση είναι από πάνω προς τα κάτω μόνο , καταλήγουμε κάπου εδώ.

οικογενειοκρατία.

την συνάδελφο που έπιασε τον γιό του πρωθυπουργού να αντιγράφει, αντί να την κάνουν "σύμβουλο ασφάλειας διαγωνισμάτων"  :D την απολύουν.