Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών

Ξεκίνησε από Geo71P, 23 Σεπ 2013, 10:46:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Geo71P

Συνάδελφοι για το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών της Α στα ΕΠΑΛ έχει κανείς ιδέα τη πρέπει να διδάξουμε;

odyssevax

Το μάθημα στο ψηφισθέν νομοσχέδιο που κυκλοφόρησε και σε ΦΕΚ, λέγεται Εφαρμογές Πληροφορικής!

Geo71P

Στις οδηγίες για αναθέσεις μαθημάτων όμως το αναφέρει ως Τεχνολογία.... και εκτός από ΠΕ19-20 δεύτερη ανάθεση το έχουν ηλεκτρονικοί...

odyssevax

Ο νόμος υπερισχύει των οδηγιών ανάθεσης! (επίσης, αν δεις διαφέρουν χρονολογικά, το ΦΕΚ του νόμου είναι πιο πρόσφατο. Γιατί πολύ απλά "βιάστηκαν" να στείλουν τις οδηγίες. Γεγονός που αναδεικνύει την προχειρότητα κι ασυνεννοησία τους!)

Keep walking!

gedeon


Φαντάζομαι θα διδάσκονται τα ίδια όπως παλιά. Άλλωστε το ίδιο βιβλίο είναι (το ένδοξο Αυτοματισμός Γραφείου)

odyssevax

Όλα είναι αδιευκρίνιστα!!! Το πιο σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει είναι το survey που δεν επιτρέπει τη καταχώρηση 2ου στις ώρες. Θα πρέπει να υπάρξει μία στοχευμένη κίνηση αποσαφήνισης του θέματος με άμεση μέριμνα.

amichail

Έχει έρθει διευκρινιστικό ότι ναι το μάθημα λέγεται Εφαρμογές Πληροφορικής και όχι ΤΠΕ (συνημμένο).
Αυτό είναι άλλο ένα επιχείρημα για τον 2ο στο μάθημα.
Στο survey είναι όντως πρόβλημα αλλά πρώτον το έχουν περάσει σαν ΤΠΕ οπότε αναμένεται διόρθωση και δεύτερον υπάρχει ανακοίνωση ότι όλα τα μαθήματα έχουν περαστεί ως θεωρητικά προς το παρόν και μέχρι νεοτέρας (επίσης συνημμένο)
Μετάφραση:
α) το ΥΠΑΙΘ έβγαλε την εγκύκλιο πριν το νόμο και τώρα το μπαλώνει
β) στο survey δεν ξέρουν και αυτοί τι να κάνουν (μέχρι τις 26/9 δεν υπήρχε καν η επιλογή δήλωσης) και αναμένουν οδηγίες, αν υποθέσουμε ότι υπάρχει κάποιος που ξέρει τι γίνεται.

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αφού το μάθημα δεν λέγεται ΤΠΕ δεν ισχύει η Β ανάθεση στους Ηλεκτρονικούς;  ;D
Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

odyssevax

Ο Nikolaos D. Skikos (πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ) έγραψε στο fb:

Από την ομάδα υλοποίησης και υποστήριξης της καταγραφής (survey), απάντησαν «Περιμένουμε ακόμα κάποιες διευκρινήσεις από τη Διεύθυνση Σπουδών για το συγκεκριμένο μάθημα». Από το Υπουργείο και το Ι.Ε.Π. αναφέρουν ότι θα υπάρξουν οδηγίες σχετικά με τα μαθήματα της Α τάξης ΕΠΑΛ.

Εγώ λέω:

Στα σχολεία διεξάγονται Σύλλογοι ανάθεσης μαθημάτων κι οι Δντές καταχωρούν στο survey μονούς τους εκπ/κούς και διαμορφώνουν αντίστοιχα εβδομαδιαία ωρολόγια προγράμματα, "δίνοντας" ως πλεονάζουσες τις ώρες στις Δνσεις Δ.Ε. κατόπιν προφορικών οδηγιών-πιέσεων!!! Τα αιρετά μέλη των ΠΥΣΔΕ τί κάνουν;;; Εμείς τί κάνουμε όσο περιμένουμε;;; Οι σχολικοί σύμβουλοι τί κάνουν;;; Η ΠΕΚΑΠ έχει βγάλει ένα ΔΤ, οκ, από 'κει και μετά;;; Προσωπικά θα καταθέσω αίτημα θεραπείας στον Δντή του σχολείου μου. Όσο το αφήνουμε τόσο εγκαθιδρύεται!!! Ούτε ΑΠΣ, ούτε βιβλίο, ούτε οδηγίες διδασκαλίας, ούτε αναθέσεις (γιατί με την κατάργηση της ΥΑ της 23/8/2013 που το όνομα ήταν ακόμα ΤΠΕ και με το ΦΕΚ της 17/9/2013 που το όνομα είναι Εφαρμογές Πληροφορικής, οι αναθέσεις στις αρχές Σεπτέμβρη δεν ισχύουν αφού αναφέρονται σε όνομα μαθήματος ΤΠΕ!!!) Ο Δντής του ΣΕΚ στο οποίο διατίθεμαι μερικώς υπέβαλλε έγγραφο ερώτημα στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δνσης για να του απαντηθεί γραπτώς, με στρογγυλή κι υπογραφή από αρμόδιο όργανο!!!

odyssevax

Τοποθέτηση σε Συνεδρίαση Συλλόγου Διδασκόντων ΕΠΑΛ
----------------------------------------------------------------------
Η ανάγνωση των ονομάτων των θεωρητικών μαθημάτων που ανατέθηκαν στους συνάδελφους εκπαιδευτικούς κ.κ. ... αντίστοιχα ήταν ημιτελής! Συγκεκριμένα, δεν αναφέρθηκε το όνομα του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" των ... τμημάτων της Α' τάξης των ... ομάδων προσανατολισμού που λειτουργούν στο σχολείο. Στο πληροφοριακό σύστημα survey του ΥΠΑΙΘ, που δεν επέχει κανένα νομικό ρόλο πάρα μόνο αποτελεί ένα ηλεκτρονικό εργαλείο διαχείρισης, έχουν καταχωρηθεί οι ώρες διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος ..., με τη δικαιολογία του προσωρινά αναρτημένου μέχρι νεωτέρας ως θεωρητικού, χωρίς να έχει διευκρινιστεί εγγράφως αν χαρακτηρίζεται ως θεωρητικό ή εργαστηριακό, και χωρίς να εγκριθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων. Επίσης, έχει καταρτιστεί εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα με αυτή την ανάθεση, αγνοώντας το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του ... ΣΕΚ ..., ο Δντής του οποίου διατύπωσε ερώτημα γραπτής ενημέρωσης στο τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δνσης Δ.Ε. ... προκειμένου να λάβει έγγραφη απάντηση που εκκρεμεί, σχετικά με την ισχύ του υπ. αριθμ. 164681/Γ2/18-12-2008 εγγράφου του τμήματος Β' της Δ/νσης Σπουδών του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης με θέμα "Απάντηση εγγράφου" προς το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων της Δ/νσης Δ.Ε. Β' Αθήνας όπου διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με την πράξη 5/11-2-2008 του τμήματος Τ.Ε.Ε. του τότε Παιδαγωγικού Ινστιτούτου το μάθημα με τίτλο "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ είναι Εργαστηριακό και διδάσκεται στα Εργαστήρια Πληροφορικής! Τέλος έχουν παρασχεθεί πληροφορίες συμπλήρωσης ωραρίου προς τη Δ/νση Δ.Ε. ..., βασιζόμενες σε αυτά τα δεδομένα, για διάθεση-συμπλήρωση ωραρίου συναδέλφων στην Α/θμια, χωρίς μάλιστα να έχουν ολοκληρωθεί οι αντίστοιχες ενέργειες του ΠΥΣΔΕ σχετικά με την Β/θμια, όπως καταγγέλλει κι η ... ΕΛΜΕ ... σε σημερινό έγγραφό της!

Στο ΦΕΚ 193 τ. Α'/17-9-2013 που αφορά τον νόμο 4186 με τίτλο "Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις" κι η ισχύς του οποίου ξεκινά από το τρέχον σχολικό έτος 2013-2014, το μάθημα έχει όνομα "Εφαρμογές Πληροφορικής". Με το συγκεκριμένο ΦΕΚ και σύμφωνα με το υπ. αριθμ. 135725/Γ2/24-09-2013 έγγραφο του τμήματος Β' της Δ/νσης Σπουδών Β/θμιας Εκπ/σης του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης δεν ισχύει η με αρ. πρωτ. 116605/Γ2/23-08-2013 ΥΑ (ΦΕΚ 2211 τ. Β') στην οποία το μάθημα αναγραφόταν με όνομα "Τεχνολογίες Πληροφορικής κι Επικοινωνιών", και κατ' επέκταση δεν ισχύει η υπ. αριθμ. 126567/Γ2/10-09-2013 ΥΑ όπου ως όνομα του μαθήματος αναφέρεται πάλι το "Τεχνολογίες Πληροφορικής κι Επικοινωνιών", η οποία μάλιστα δεν έχει δημοσιευτεί ακόμα σε ΦΕΚ για να ενεργοποιηθεί η ισχύς της! Ως εκ τούτου κι οι αναθέσεις του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" που εξακολουθούν να ισχύουν είναι της κείμενης νομοθεσίας, ελλείψει κιόλας έκδοσης νέου αναλυτικού προγράμματος σπουδών, όπου σύμφωνα με το υπάρχον πρέπει να διεξάγεται στο εργαστήριο!!!

Κατόπιν όλων αυτών θεωρώ ότι:
α) Δεν δύναται να γίνει η ανάθεση των ωρών του μαθήματος "Εφαρμογές Πληροφορικής" από το Σύλλογο Διδασκόντων του ... κι όλες οι κατ' επέκταση ενέργειες (σύνταξη εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος, πινάκων για διάθεση-συμπλήρωση ωραρίου στην Β/θμια ή Α/θμια κτλ) που αντιβαίνουν τα παραπάνω, μέχρι να διευκρινιστεί εγγράφως ο χαρακτηρισμός του, μιας κι όταν είναι εργαστηριακό το αναθέτει ο Σύλλογος Διδασκόντων του ... ΣΕΚ ... κι επίσης όταν οι μαθητές του τμήματος ανέρχονται των 13, καθώς δεν ανήκει στον Τομέα Πληροφορικής, διδάσκεται από 2 συναδέλφους, σύμφωνα με την ισχύουσα 13α οδηγία του υπ. αριθμ. 119052/Γ2/17-09-2008 του τμήματος Δ' της Δ/νσης Σπουδών Β/θμιας Εκπ/σης του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.
β) Η καταχώρηση των στοιχείων των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων και των αντίστοιχων διδασκόντων συναδέλφων στο ΠΣ survey δεν θα πρέπει να αποτελεί δέσμευση για το Σύλλογο Διδασκόντων καθώς η ανάθεση των μαθημάτων και των ωρών διδασκαλίας τους δεν εξαρτάται από αυτό!

Για όλους αυτούς τους λόγους δεν συναινώ με την υπογραφή μου στο συγραφέν πρακτικό ως προς τις αναθέσεις των μαθημάτων και δηλώνω ότι σε αντίθετη περίπτωση θιξίματος οποιουδήποτε έννομου συμφέροντός μου επιφυλάσσομαι να καταθέσω αίτημα θεραπείας προς τη Δνση του σχολείου.

Σας ευχαριστώ.

odyssevax

Μετά και τη σημερινή εξέλιξη http://www.minedu.gov.gr/home/dioikitika-eggrafa-main/59-eggrafa-deyterobathmias-ekpaideysis/10186-01-10-13-2013-2014.html και με δεδομένο ότι καταργήθηκε η συνδιδασκαλία στα ΓΕΛ, αφού είναι άλλο πράγμα να χαρακτηριστεί ένα μάθημα ως εργαστηριακό, κι άλλο να γραφεί ότι διδάσκεται στο εργαστήριο, πολύ φοβάμαι και για τα ΕΠΑΛ, αν κι εκεί υπάρχουν κι άλλες θιγόμενες ειδικότητες και το ειδικό καθεστώς των Εργαστηριακών Κέντρων ως όνομα (πρώην ΣΕΚ) πλέον ... Keep walking!

P.Tsiotakis

Μετά από ένα ολόκληρο καλοκαίρι που ο κος Αρβανιτόπουλος και οι σύμβουλοί του τρομοκράτησαν τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για να πετύχουν τους στόχους τους, έρχονται τώρα να ολοκληρώσουν το σχεδιασμό τους υποβαθμίζοντας δραματικά το επίπεδο διδασκαλίας του μαθήματος στο ΓΕΛ (κατά τη γνώμη μου έρχονται και οι άλλες βαθμίδες).

Τα πράγματα νομίζω πλέον είναι ξεκάθαρα -πέρα από τη γενικότερη αντίδραση: διδασκαλία του γνωστικού μας αντικειμένου -όπως επιβάλλεται άλλωστε- και με τις μετρημένες γνώσεις υπολογιστών που διαθέτουμε, με πιστοποίηση Α' επιπέδου όπως σχεδόν όλοι, ανάληψη εξωδιδακτικών καθηκόντων στο πλαίσιο της ισοκατανομής ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.


=========
εννοείται ότι ΣΤΟ ΟΡΘΟΝ θα κλείσει το σπάσιμο στο γυμνάσιο και η συνδιδασκαλία στα ΕΠΑΛ

odyssevax


odyssevax

Να 'χαμε και την απάντηση ...

Σήμερα ο Δντής του ΣΕΚ στο οποίο διατίθεμαι μερικώς (και προσωρινά χωρίς απόφαση Δντή Δ.Ε., τη στιγμή που ο Δντής του ΕΠΑΛ που είμαι τοποθετημένος οριστικά αναγνωρίζει την προφορική οδηγία "βασιλείας" του survey στη ρύθμιση θεμάτων όπως αναθέσεις ωρών διδασκαλίας κτλ) μετά από προσωπική του συνάντηση (του κατέθεσε κι έγγραφο ερώτημα) με τον Δντή Σπουδών Δ.Ε. του ΥΠΑΙΘ κο Στυλιανό Μερκούρη πήρε ως προφορική απάντηση (αναμένεται και γραπτώς) ότι το μάθημα "Εφαρμογές Πληροφορικής" της Α' ΕΠΑΛ είναι εργαστηριακό και διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής (έχει διαφορά!!!). Την ίδια προφορική απάντηση του έδωσαν κι από το αντίστοιχο τμήμα Τ.Ε.Ε. του ΙΕΠ. Εκκρεμεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς τις αναθέσεις. Όσον αφορά όμως το survey και το ξεκλείδωμα της δυνατότητας καταχώρησης ωρών και σε 2ο συνάδελφο για το μάθημα, όλοι τον παρέπεμψαν στον ... Αγγ. Λασ.!!!

Keep walking!

http://www.stauroulaxoulidou.gr/eroteseis/eroteseis/poios-einai-aggelos-laskaresdieukrineseis-apo-ton-upourgo-paideias.html


odyssevax

Απάντηση από Σχολικό Σύμβουλο, μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ:

Το υπουργείο μετά από πολλές ενοχλήσεις (και δικές μας) έχει αποστείλει ερώτημα προς το ΙΕΠ. Το ΙΕΠ σύμφωνα με πληροφορίες θα απαντήσει ότι είναι εργαστηριακό (όπως είχε απαντήσει και για το αντίστοιχο παλαιότερο μάθημα).

Το μάθημα δεν έχει χαρακτηριστεί ούτε ως θεωρητικό ούτε ως εργαστηριακό. Ορισμένοι Διευθυντές "αξιοποιούν" μια γενικότερη παλιά οδηγία η οποία στα πλαίσια της ισοδυναμίας της Α ΕΠΑΛ με την Α ΓΕΛ όριζε ότι στην Α ΕΠΑΛ δεν υπάρχουν εργαστηριακά μαθήματα.

Δεν προβλέπεται εύκολη λύση αν δεν το ξεκαθαρίσει το Υπουργείο

Η δική μου απάντηση:

α) Όταν βγαίνει ένας νέος νόμος που καταργεί έναν προηγούμενο, παύει να ισχύει η ισοδυναμία Α' ΓΕΛ και Α' ΕΠΑΛ, πόσο μάλλον που τώρα με τις ομάδες προσανατολισμού εμπλέκονται κι οι τομείς από την Α' πλέον, όπως παλιά με τα ΤΕΕ. β) Δεν υπάρχει νέο και παλιό μάθημα από τη στιγμή που παραμένει το ίδιο όνομα. Π.χ. η Φυσική σαν όνομα μαθήματος παραμένει, δεν σημαίνει ότι είναι ένα νέο μάθημα. Αυτό που θα προσδιοριστεί είναι οι οδηγίες διδασκαλίας του, όπως έγινε στα ΓΕΛ (και που κάθε χρόνο στέλνονται στα ΕΠΑΛ). γ) Η όλη εμμονή έγκειται σε προφορικές οδηγίες για χάρη ενός ΠΣ που λέγεται survey και "διαχειριστής" του οποίου είναι ο Άγγελος Λάσκαρης (σε αυτόν παρέπεμψαν τον Δντή του ... ΣΕΚ ... για το ξεκλείδωμα του αντίστοιχου πεδίου καταχώρησης των ωρών), ο οποίος έτσι εφαρμόζει την μνημονιακή πολιτική της κυβέρνησης στο Υπουργείο Παιδείας. δ) Θα πρέπει να υπάρξει μεθοδευμένη παρέμβαση προς όλες τις κατευθύνσεις από ΟΛΜΕ, ΠΕΚΑΠ, Συμβούλους, ώστε να καταστεί σαφές ότι είναι παράνομο (στα ΓΕΛ καταργήθηκε η συνδιδασκαλία εγγράφως, στα ΕΠΑΛ όχι ακόμη)!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ιδού η απάντηση!!!

https://www.dropbox.com/s/dwcz671xw8ni1uv/8199475%20%CE%91%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7.pdf

--------------------------------------

http://survey.sch.gr/

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_31_1.pdf

http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/egkyklios_epivevaiwsi_27921_d1_20130228.pdf

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%94%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1

Δικαίωμα αντίρρησης
---------------------------
Το υποκείμενο των δεδομένων έχει δικαίωμα να προβάλλει οποτεδήποτε αντιρρήσεις για την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν. Οι αντιρρήσεις απευθύνονται εγγράφως στον υπεύθυνο επεξεργασίας και πρέπει να περιέχουν αίτημα για συγκεκριμένη ενέργεια, όπως διόρθωση, προσωρινή μη χρησιμοποίηση, δέσμευση, μη διαβίβαση ή διαγραφή. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας έχει την υποχρέωση να απαντήσει εγγράφως επί των αντιρρήσεων μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκαπέντε ημερών. Στην απάντησή του οφείλει να ενημερώσει το υποκείμενο για τις ενέργειες στις οποίες προέβη ή, ενδεχομένως, για τους λόγους που δεν ικανοποίησε το αίτημα. Η απάντηση σε περίπτωση απόρριψης των αντιρρήσεων πρέπει να κοινοποιείται και στην Αρχή.

Δικαίωμα προσωρινής δικαστικής προστασίας
---------------------------------------------------------
Καθένας έχει δικαίωμα να ζητήσει από το αρμόδιο κάθε φορά δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή πράξης ή απόφασης που τον θίγει, την οποία έχει λάβει διοικητική αρχή, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ιδιωτικού δικαίου ή ένωση προσώπων ή φυσικό πρόσωπο αποκλειστικά με αυτοματοποιημένη επεξεργασία στοιχείων, εφόσον η επεξεργασία αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της προσωπικότητάς του και ιδίως της αποδοτικότητάς του στην εργασία, της οικονομικής φερεγγυότητάς του, της αξιοπιστίας του και της εν γένει συμπεριφοράς του.

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%AE_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%94%CE%B5%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%A7%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,10980&_dad=portal&_schema=PORTAL

Αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ότι "κυβερνάει" ο Λάσκαρης με το survey για να βγουν τα "κουκιά"! Όμως υπάρχει αναντιστοιχία λειτουργικότητας του ΠΣ σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία!!! Π.χ. όσον αφορά το μάθημα της Α' ΕΠΑΛ "Εφαρμογές Πληροφορικής". Υπάρχει όμως η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και το ΣτΕ. Αυτά τα 2 όργανα έχουν αρμοδιότητα να μας προστατέψουν, αρκεί να τους το ζητήσουμε!!!

Keep walking!