ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

seibei

Ουδέν κακό αμιγές καλού! Να συσπειρωθούμε το συντομότερο δυνατό. Δεν πρέπει να το αφήσουμε να ξεθυμάνει.
Σήμερα είδα ότι σε όλα τα ΤΠΕ μαθήματα της Α' ΕΠΑΛ, έβαλαν και β' ανάθεση όλον τον ντουνιά (ΠΕ12,ΠΕ18,ΠΕ17).
Άλλο ένα χτύπημα. (με 8-10 ώρες στην Α' ενας πληροφορικός θα μπορεί να ξηλώνεται και να σύρεται οπουδήποτε)
Οι μόνιμοι πληροφορικοί είμαστε στο μάτι του κυκλώνα!

1. Αντί να ξεκινήσουν πχ. από τις αμέτρητες δημόσιες ΑΕ, άρχισαν από τους μόνιμους των υπουργείων, τον πάλαι ποτέ πυρήνα!
2. Αντί να ξεσκονίσουν όλους αυτούς που έχουν διορίσει οι ίδιοι τα τελευταία 2-3 χρόνια, στράφηκαν σε γιατρούς-εκπαιδευτικούς!
Και από αυτούς ποιον λιγουρεύονται τώρα πιο πολύ από όλους; οεο;

ΥΓ. Για να μην παρεξηγηθώ δεν θέλω την απόλυση κανενός, απλά τονίζω τον ανορθολογικό, καταστροφικό, κομματοκρατικό, σιχαμένο τρόπο τους.

P.Tsiotakis

http://dschool.edu.gr/

Το νέο Ψηφιακό Σχολείο (με την Πληροφορική, όπως της πρέπει)

μη φωνάζετε όμως θα ξυπνήσει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

AlexPapplir

για όσους έχουν ακόμα κουράγιο:

ΒΟΥΛΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
12/09/2013  22:10 - 23:40
Τι Λέει ο Νόμος
Για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κατάλληλο για όλους με επιθυμητή τη γονική συναίνεση

Κατηγορία: Τι λέει ο Νόμος

Συζήτηση με τους εισηγητές των κομμάτων για το νομοθετικό έργο.
Αρχισυνταξία – Παρουσίαση: Αλεξία Κουλούρη.

μπορούμε να στείιλουμε mail με "ερωτήσεις φωτία" στην κα Κουλούρη. καλεσμένοι: Πασχαλίδης, Κουράκης, Κουτσούκος, Ρεπούση

thrace

Παράθεση από: AlexPapplir στις 11 Σεπ 2013, 11:28:05 ΜΜ
για όσους έχουν ακόμα κουράγιο:

ΒΟΥΛΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
12/09/2013  22:10 - 23:40
Τι Λέει ο Νόμος
Για την αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κατάλληλο για όλους με επιθυμητή τη γονική συναίνεση

Κατηγορία: Τι λέει ο Νόμος

Συζήτηση με τους εισηγητές των κομμάτων για το νομοθετικό έργο.
Αρχισυνταξία – Παρουσίαση: Αλεξία Κουλούρη.

μπορούμε να στείιλουμε mail με "ερωτήσεις φωτία" στην κα Κουλούρη. καλεσμένοι: Πασχαλίσης, Κουράκης, Κουτσούκος, Ρεπούση



Πολύ ωραία πρόταση! Είναι μια πρώτη ευκαιρία να δράσουμε περισσότερο συλλογικά και όχι ατομικά, παρορμητικά και άναρχα! Να καταθέσουμε συγκεκριμένα ερωτήματα, (τα οποία θα προωθήσουμε και στον Κουράκη που μας υποστήριξε). Σαφή και συνοπτική(τηλεοπτική) επιχειρηματολογία υπέρ των θέσεών μας και αντίστοιχα αποδόμηση των όποιων επιχειρημάτων της άλλης πλευράς.
(Συνεννόηση με pm;!!!)

Όσο για το αν κουραστήκαμε... Την κατάσταση θα την ανατρέψουμε εμείς οι ίδιοι!!! Δυο άνθρωποι μας γύρισαν εκπαιδευτικά στο 1980(δέσμες) χωρίς να το αιτιολογήσουν, χωρίς να επιχειρηματολογήσουν, διότι λέει δεν ήταν της παρούσης! Μου θύμισε CIA, "Όταν αποχαρακτηριστούν τα αρχεία θα δοθούν στη δημοσιότητα"!!!
Κουραστήκαμε σίγουρα, αλλά θα συνεχίσουμε πιο οργανωμένα με υπομονή και σχέδιο!!!
Η πληροφορική θα ξαναμπεί στις πανελλαδικές, ΑΡΓΆ Ή ΓΡΉΓΟΡΑ!!!

dolcefarniente

Συνάδερφοι, θα συμφωνήσω και εγώ. Η ΕΠΥ φαίνεται κατάλληλη στην παρούσα φάση. Άμεσα να καταλήξουμε για να κινητοποιήσουμε άμεσα και τους πανεπιστημιακούς.

ΥΓ. Λέτε η συζήτηση με τους καλεσμένους να τους κάνει να αναπολήσουν τα σχολικά τους χρόνια και να θυμηθούν τη δέσμη που είχαν διαλέξει και που αντιστοιχεί στη δέσμη του Νέου Λυκείου?? Αλλά, τι λέω?Από το κανάλι της Βουλής ακούγονται μόνο σοβαρές τοποθετήσεις!!

Συμφωνώ με την πρόταση για ερωτήσεις!! Η συνεννόηση?

tkon

Κάθε μέρα που περνά είναι εις βάρος μας, θα πρέπει να κινηθούμε δυναμικά.

thrace

Παράθεση από: tkon στις 12 Σεπ 2013, 12:02:31 ΠΜ
Κάθε μέρα που περνά είναι εις βάρος μας, θα πρέπει να κινηθούμε δυναμικά.


Ας ηρεμήσουμε καλύτερα! Η κατάσταση θα ανατραπεί (διότι είναι έξω και πέρα από κάθε σύγχρονη εκπαιδευτική λογική), αλλά αυτό ενδεχομένως να πάρει χρόνο. Έχουμε μπροστά μας δύο χρόνια μέχρι την πλήρη κατάργηση! Δεν νομίζω ότι χρειάζονται κραυγές και πυροτεχνήματα! Να έχουμε υπομονή, άλλωστε από αλγορίθμους ξέρουμε...

apom

Αν και τα ''ψιλοάκουσα'' από κάποιους συναδέλφους επειδή είχα ''λίγο'' διαφορετική άποψη όσον αφορά το status quo της εκπαίδευσης αλλα όπως και να έχει να μεταφέρω λίγο κλίμα από ιδιωτικό τομέα...

τις τελευταίες 2 ημέρες με όσους είχα την συζήτηση του Νεου Λυκείου ( αναφέρομαι σε άτομα με άκρες σε ΟΕΦΕ.... ω ναι!!! αν θέλετε να μάθετε ποιο θα είναι το σύστημα το 2022 ρωτήστε προς τα εκεί... και ΔΕΝ κάνω πλάκα...) μου έλεγαν ότι αυτό το σύστημα δεν μπορεί να περπατήσει και θα υπάρξουν αλλαγές ... και προς μεγάλη μου εντύπωση όλοι μα όλοι ακόμα και γραμματείς άκουσαν για την φασαρία που κάναμε για την Πληροφορική... και μου το ανέφεραν χωρίς καν να το θέσω σε συζήτηση...

Παραδόξως όλοι ήταν σίγουροι ότι θα ξαναμπούμε...

Δίδαγμα... νομιζώ ότι έχουμε 1 χρόνο μπροστά μας να πιέσουμε για αλλαγές... μετα όμως θα είναι όλο και πιο δύσκολο... και το κυριότερο να είμαστε μέσα στο παιχνίδι όταν θα αρχίσουν να συζητιούνται οι αλλαγές... το οποίο προβλέπω να γίνεται σύντομα.

Οι όποιες προτάσεις θα πρέπει να είναι ξεκάθαρες και να περιλαμβάνουν ωράρια, αναθεση μαθημάτων, αριθμός εκπαιδευτικών που χρειαστούν ακόμα και για κάθε νομό... με λίγα λόγια πλήρης οικονομοτεχνική ανάλυση!!! πρέπει να δώσουμε εφαρμοστέες λύσεις στο Υπουργείο που ΔΕΝ θα μπορούσε να αρνηθεί...

apom

έχουν ένα ''θεματάκι'' με την κινητικότητα ατο Υπουργείο παιδείας... 

http://www.protothema.gr/politics/article/309700/trupa-1500-upallilon-stin-kinitikotita/

πρέπει να λάβουμε υπόψιν όλες τις ''παραμέτρους''

apom

Να θέσω μία ερώτηση... προσφυγή στο ΣτΕ παίζει; μην ξεχνάμε ότι είναι η μοναδική επιστήμη που καθαιρέθηκε ( κάθε νόμος πρέπει να δικαιολογείται επαρκώς... ότι είναι για το δημόσιο συμφέρον κ.ο.κ. κι όχι '' βγάλαμε την πληροφορική αλλά δεν έχω χρόνο να εξηγήσω'' ... μία νομική συμβουλή δεν θα ήταν άσχημη... λέω εγώ τώρα... !!!!

apom

Αρθρο 16

Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. Η ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.

Η επιστήμη της Πληροφορικής;

άλλα άρθρα...

Τα νομοσχέδια και οι προτάσεις νόμων συνοδεύονται υποχρεωτικά από αιτιολογική έκθεση (η οποία αναλύει τους σκοπούς των προτεινόμενων ρυθμίσεων)

Τέλος, τα νομοσχέδια αποστέλλονται στη Διεύθυνση Επιστημονικών Μελετών της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής, η οποία υποβάλλει έκθεση με τις παρατηρήσεις της.

έγινε; φοβερή αλλαγή η επιστροφή στο 1983

Τα νομοσχέδια συνοδεύονται, επίσης, υποχρεωτικά, από έκθεση αξιολόγησης των συνεπειών της ρύθμισης και από έκθεση επί της δημόσιας διαβούλευσης που έχει προηγηθεί της κατάθεσής τους.

το παραπανω έγινε;

Ακριβή

Καλημέρα,

όλες οι εκθέσεις (αιτιολογική, αξιολόγηση συνεπειών της ρύθμισης και δημόσιας διαβούλευσης) βρίσκονται εδώ:

http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Psifisthenta-Nomoschedia?law_id=638ab1e6-7854-4ce4-89b2-3649a78e2982

Το συμπέρασμα της έκθεσης επί της δημόσια διαβούλευσης:

Όλες οι διατυπωθείσες απόψεις, προτάσεις και παρατηρήσεις επί του σχεδίου νόμου μελετήθηκαν και επεξεργάστηκαν ως προς τα συμπεράσματά τους και αποτέλεσαν σημαντικό εργαλείο για να προβεί το επισπεύδον υπουργείο σε προσθήκη, διόρθωση και επανεξέταση ορισμένων θεματικών του σχεδίου οι οποίες και ενσωματώθηκαν στην τελική μορφή του κατατεθέντος νομοσχεδίου.


che

Παράθεση από: apom στις 12 Σεπ 2013, 01:29:21 ΠΜ
Αν και τα ''ψιλοάκουσα'' από κάποιους συναδέλφους επειδή είχα ''λίγο'' διαφορετική άποψη όσον αφορά το status quo της εκπαίδευσης αλλα όπως και να έχει να μεταφέρω λίγο κλίμα από ιδιωτικό τομέα...

τις τελευταίες 2 ημέρες με όσους είχα την συζήτηση του Νεου Λυκείου ( αναφέρομαι σε άτομα με άκρες σε ΟΕΦΕ.... ω ναι!!! αν θέλετε να μάθετε ποιο θα είναι το σύστημα το 2022 ρωτήστε προς τα εκεί... και ΔΕΝ κάνω πλάκα...) μου έλεγαν ότι αυτό το σύστημα δεν μπορεί να περπατήσει και θα υπάρξουν αλλαγές ... και προς μεγάλη μου εντύπωση όλοι μα όλοι ακόμα και γραμματείς άκουσαν για την φασαρία που κάναμε για την Πληροφορική... και μου το ανέφεραν χωρίς καν να το θέσω σε συζήτηση...

Παραδόξως όλοι ήταν σίγουροι ότι θα ξαναμπούμε...

Δίδαγμα... νομιζώ ότι έχουμε 1 χρόνο μπροστά μας να πιέσουμε για αλλαγές... μετα όμως θα είναι όλο και πιο δύσκολο... και το κυριότερο να είμαστε μέσα στο παιχνίδι όταν θα αρχίσουν να συζητιούνται οι αλλαγές... το οποίο προβλέπω να γίνεται σύντομα.

Οι όποιες προτάσεις θα πρέπει να είναι ξεκάθαρες και να περιλαμβάνουν ωράρια, αναθεση μαθημάτων, αριθμός εκπαιδευτικών που χρειαστούν ακόμα και για κάθε νομό... με λίγα λόγια πλήρης οικονομοτεχνική ανάλυση!!! πρέπει να δώσουμε εφαρμοστέες λύσεις στο Υπουργείο που ΔΕΝ θα μπορούσε να αρνηθεί...

Σχετικά με την μεγάλη πληροφόρηση που εχει ο οεφε θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω ! Εγω λέω ότι δεν έχουν ιδέα και δεν ξέρουν τι τους γίνεται !

fan

Καλημέρα
Πιστεύω ότι πέρα από αυτά που ειπωθήκαν όλες αυτές τις μέρες πρέπει να οργανωθούμε τώρα ΟΛΟΙ μας.
Η ατομική προσπάθεια πρέπει να δώσει την θέση της σε ομαδική κάτω από μια ενωση-οργανωση με όνομα και σαφή χαρακτηριστικά. Σε αυτήν πρέπει να ενταχθούν και οι υπάρχουσες οργανώσεις, να υπάρχει ΕΝΑ όνομα ΜΙΑ φωνή. Είμαστε όλοι το ίδιο Καθηγητές Πληροφορικής και επειδή παρατηρώ μια χαλαρότητα στα Γυμνάσια πρέπει και εκεί οι συνάδελφοι να δραστηριοποιηθούν.

Ας γίνει επιτελούς επιτέλους μια αρχή προς σε αυτήν την κατεύθυνση, αλλιως να μην φωναζουμε οτι δεν μας ακουν και κατσει ο καθενας μας στη δουλεια του και στα προβληματα του

seibei

Τον κύριο που δεν προλάβαινε να μας εξηγήσει (είχε το παστίτσιο στο φούρνο;;; ) γιατί αγνόησε 100άδες πανεπιστημιακούς και χιλιάδες άλλους προκειμένου να ολοκλήρωθεί αμιγώς η επιστροφή στο 1983, δεν πρέπει να τον ξεχάσουμε. Στην Εύβοια δεν πολιτεύεται;