Δίκτυα ΙΙ: Προγραμματισμός ύλης

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 16 Σεπ 2013, 10:30:37 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

Φέτος θα ήθελα να ασχοληθώ και με το μάθημα Δίκτυα ΙΙ των ΕΠΑΛ... ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος συνάδελφος που έχει διδάξει το μάθημα μπορεί να προτύνει κάποιον γενικό προγραμματισμό ύλης, πχ πόσες ώρες στο περίπου για κάθε κεφάλαιο κ.τ.λ ή οτιδήποτε σχετικό ..

Αν μπορώ να κάνω και ένα σχόλιο, τώρα που βλέπω την ύλη και αρχίζω να κάνω σημειώσεις παρατηρώ πως καλύπτει αρκετά θέματα των δικτύων σε εισαγωγικό επίπεδο, θα έλεγα πως μου φαίνεται και κάπως "βαρύ"  σαν ύλη (ας μου επιτραπεί η έκφραση)...θα ήθελα να ακούσω κάποια σχόλια από συναδέλφους σχετικά με το πως το αντιμετωπίζουν οι μαθητές... τους φαίνεται όντως "βαρύ" ???

πάντως θεωρώ πολύ χρήσιμο για μια πρώτη ιδέα και για όλες τις σχολές και των ΑΕΙ που ασχολούνται με δίκτυα...

ευχαριστώ


dolcefarniente

Φίλε mkouv, μια πρόταση για την αρχή είναι να σπάσεις το 6ο κεφάλαιο σε 2 το πολύ 3 ώρες. 6.1, 6.2, 6.5 μέχρι και τις διεπαφές μπορεί να βγεί σε μία ώρα. Μετα 6.5 και 6.8 και κάποιες ασκήσεις κατανόησης Σ-λ κλπ.

Δε θεωρώ ότι "είναι κάπως βαρύ" όπως λες. Για μάθημα ειδικότητας είναι οπως πρέπει, χωρίς να σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνουν αλλαγές και ότι το βιβλίο είναι άψογο. Μέχρι στιγμής για τους μέτριους, αλλά και τους καλούς μαθητές δύσκολο κομμάτι είναι το 7.11 και το 8.3 γιατί υπάρχουν πολλά πράγματα να συγκρατήσεις και βέβαια τα πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα και βασική χρήση στις 6.5 και 6.8.

Γενικά δεν έχουν πρόβλημα κατανόησης και εκμάθησης και τις ασκήσεις βέβαια τις αντιμετωπίζουν με ενδιαφέρον.
Καλή αρχή.

Obelix

"Βαρύ" στους μαθητές φαίνεται το γεγονός ότι πρέπει κάποια τμήματα της θεωρίας να τα αποστηθίσουν πλήρως και τα τμήματα αυτά δεν είναι λίγα.Να έχεις στο νου σου ότι συνήθως οι μαθητές ΕΠΑΛ δεν είναι συνηθισμένοι σε παρόμοιους ρυθμούς  διαβάσματος με αυτούς του ΓΕΛ.

Επίσης, προσωπική μου συμβουλή είναι να τσεκάρεις το επίπεδο των μαθηματικών. Δυστυχώς υπάρχουν πολλά παιδιά που αδυνατούν να εκτελέσουν ακόμη και απλές πράξεις. Το τσεκάρισμα στο προτείνω απλά για να ξέρεις τι θα αντιμετωπίζεις, και να φρεσκάρεις τους τομείς που θα σε απασχολήσουν( π.χ. από την αρχή προσπαθώ να τους κάνω να γνωρίζουν καλά τις δυνάμεις του 2).

Καλή αρχή....

Λαμπράκης Μανώλης

Ευχαριστώ συνάδελφε...

να σου πω την αλήθεια φανταζόμουν πως πιο πολύ θα τους ζόριζαν τα κεφάλαια με το TCP, IP, πακέτα, δρομηλογήσεις, διευθύνσεις και τέτοια....τέλοσπάντων στην πράξη θα φανούν αυτά....

Πάντως η ύλη είναι μεγάλη από ότι βλέπω.... ίδια είναι πάνω κάτω από ότι θυμάμαι και στα ΑΕΙ μαθήματα του στυλ "Δίκτυα Υπολογιστών Ι " και τέτοια σχετικά...γιαυτό το χαρακτήρισα "βαρύ"....μάλλον θυμήθηκα τα δικά μου φοιτητικά χρόνια :P :D ;)

μήπως ξέρει κάποιος αν υπάρχει κάποιο βοήθημε πέρα από τις εξαιρετικές σημειώσεις που υπάρχουν από συναδέλφους εδώ στο Στέκι??

ευχαριστώ

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Δες και τα εξής(αν δεν τα έχεις ήδη υπόψιν):
Θέματα από e-υλικό
Δίκτυα ΙΙ Γ ΕΠΑΛ
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Λαμπράκης Μανώλης

Ωραία συνάδελφοι ευχαριστώ....κάποια από αυτά υπήρχαν στο Στέτι νομίζω, κάποια καινούρια, μια χαρά.....πολύ υλικό υπάρχει, έχει γίνει πολύ κάλή δουλεία εδώ πέρα

seibei

Δες και αυτό
http://blogs.sch.gr/plinetfk/files/2010/02/ypostiriktiko_biblio_gia_ta_diktya.pdf
Πολύ καλό. Μπορείς να το δώσεις και στους μαθητές. Θα τους βοηθήσει πολύ στην θεωρία γιατί είναι οργανωμένο με ερωτήσεις-απαντήσεις.
Στο τέλος του έχει και έναν προγραμματισμό ύλης.

Λαμπράκης Μανώλης

Ωραία ευχαριστώ...

τα περισσότερα τα είχα ήδη βρει εδώ στο στέκι....ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος αν υπάρχει βοήθημα στο εμπόριο, έτσι για κάτι παραπάνω.....πάντως και αυτά εδώ στο Στέκι είνια υπερ αρκετά

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: seibei στις 19 Σεπ 2013, 10:21:58 ΠΜ
Δες και αυτό
http://blogs.sch.gr/plinetfk/files/2010/02/ypostiriktiko_biblio_gia_ta_diktya.pdf
Πολύ καλό.

Ακόμη βοηθάει το blog που είχα φτιάξει για το πληνέτ φωκίδας;;; χαίρομαι!!!
Πάντως εδώ υπάρχει άφθονο υλικό για τα δίκτυα 2, ακόμη και για όσους τώρα το ξεκινούν. Εγώ δεν ήμουν ιδιαίτερα ενεργός σε αυτό το θέμα, αλλά θα προσπαθήσω να γίνω!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λαμπράκης Μανώλης

καλημέρα σε όλους....

τελικά πέρυσι δεν άρχισα το μάθημα, θα το αρχίσω φέτος και μάλιστα θα έχω ένα ιδιαίτερο στο φροντιστήριο από το καλοκαίρι... υποθέτω αν αρχίσει από τώρα θα έχουμε και αρκετό χρόνο... ο συνάδελφος dolcefarniente είχε κάνει μάι πρόταση για την διδασκαλία του κεφαλαίου 6 (καλά αφού θα είνια μόνος του σε ένα 2 ωρο αθ το έχουμε βγάλει όλο)...κάποια ιδέα για το κεφάλαιο 7 ???υποθέτω εδώ είναι η ουσία αφού είναι το 70% της ύλης και υπάρχουν και ασκησούλες....κάποια πρόταση??

ευχαριστώ