Τελευταία μηνύματα

#1
Γ΄ Λυκείου / Απ: πλήρης αποτίμηση λογ. εκφρ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - Σήμερα στις 10:05:32 ΠΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις Σήμερα στις 01:14:52 ΠΜ14 χρόνια! Συνάδελφοι γερνάμε!
Μίλα για σένα , χαχαχα
Πάντως υπάρχουν μέλη εδώ στο στέκι που έχουν πάρει σύνταξη!!!
Εμείς έχουμε ακόμα...
#2
Γ΄ Λυκείου / Απ: πλήρης αποτίμηση λογ. εκφρ...
Τελευταίο μήνυμα από Νίκος Αδαμόπουλος - Σήμερα στις 01:14:52 ΠΜ
14 χρόνια! Συνάδελφοι γερνάμε!
#3
Γ΄ Λυκείου / Απ: Παραβίαση ορίων πίνακα
Τελευταίο μήνυμα από Νίκος Αδαμόπουλος - Σήμερα στις 01:02:41 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 06 Φεβ 2025, 05:30:47 ΜΜΠαράξενο, στη C που το δοκίμασα δουλεύει μια χαρά , δε βγάζει λάθος


Η C δεν ελέγχει τίποτα για αυτό πηγαίνει σφαίρα.
#4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Παραβίαση ορίων πίνακα
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - Χθες στις 09:16:30 ΜΜ
Είναι σαφές ότι στο διδακτικό πακέτο ορίζεται ως αντικανονικού τερματισμού
Από εκεί και πέρα, φαντάζομαι ότι είναι θέμα υλοποίησης μεταγλωττιστή, δηλαδή αν αναζητά και τέτοια λάθη
Δεν θεωρώ ότι είναι λογικό λάθος, διότι το πρόγραμμα δεν τερματίζει και δεν παράγει λανθασμένα αποτελέσματα τελικά
#5
Γ΄ Λυκείου / Απ: Παραβίαση ορίων πίνακα
Τελευταίο μήνυμα από Foto - Χθες στις 08:39:44 ΜΜ
Έστω ο πίνακας έχει επιδόματα 5 βαθμίδων κσι ο προγραμματιστής σε κάποια περίπτωση ζητήσει το έκτο τι πρέπει να κάνει το πρόγραμμα που δεν ελέγχει τον δείκτη 6; Να εφεύρει ένα επίδομα ή να τερματίσει;
#6
Γ΄ Λυκείου / Απ: Παραβίαση ορίων πίνακα
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - Χθες στις 07:23:38 ΜΜ
Άρα το βιβλίο λέει το άσπρο μαύρο. Άρα είχα δίκιο που αρχικά έλεγα αντικανονικός τερματισμός, κάπου το είχα δει...
Αλλά δυστυχώς το επιστημονικά σωστό, είναι λογικό σφάλμα.
Ακόμα ένα πράγμα που θα διδάσκω "στα πλαίσια του μαθήματος" λοιπόν.
#7
Απ' τη μια είναι πολύ πιθανό να είμαι πίσω στην Οργανική μου σε ΓΕΛ απ' τον επόμενο Σεπτέμβρη· κι απ' την άλλη είμαι βέβαιος πως αν ζητήσω από οποιοδήποτε σχολείο (εννοείται σε συνεννόηση με τον εκεί συνάδελφο Πληροφορικής και τον Δ/ντή) να μου δώσουν 2-3 διδακτικές ώρες για να δοκιμάσω ένα σενάριο, θα μου πούνε Ok.

Τέλος πάντων, θα τηλεφωνήσω από Δευτέρα στην κα Καλαπόδη. Δυστυχώς όμως είμαι πολύ απαισιόδοξος. Φαίνεται πως οι των ΚΕΠΛΗΝΕΤ (όσοι μείναμε) πρέπει να ... ξεχάσουμε πως είμαστε και εκπαιδευτικοί. ??? 
Όταν όμως φύγουμε όλοι απ' τα Κέντρα να δούμε πόσο θα χαρούν στα σχολεία που υποστηρίζουμε.

Σε κάθε περίπτωση,
ευχαριστώ για την απάντηση.
#8
Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα / Απ: LAMS
Τελευταίο μήνυμα από dimpapadop - Χθες στις 04:53:24 ΜΜ
Παράθεση από: aspd στις Χθες στις 04:42:19 ΜΜΕξαιρετική η δραστηριότητα και πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σας εδώ.
Νομίζω ότι ένα thread για ακολουθίες και ένα για πιο γενικά θέματα για το LAMS ίσως φτιαχτεί άμεσα.

Σας ευχαριστώ κ. Διλάλου! 
Ειλικρινά πιστεύω ότι μέσω της ανταλλαγής ιδεών σε συγκεκριμένα μαθήματα ή ηλικιακές ομάδες, θα προκύψουν πανέμορφα πράγματα που μπορεί να πάνε ένα βήμα μπροστά το μάθημά μας.
#9
Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα / Απ: LAMS
Τελευταίο μήνυμα από aspd - Χθες στις 04:42:19 ΜΜ
Εξαιρετική η δραστηριότητα και πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σας εδώ. 
Νομίζω ότι ένα thread για ακολουθίες και ένα για πιο γενικά θέματα για το LAMS ίσως φτιαχτεί άμεσα.
#10
Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα / Απ: LAMS
Τελευταίο μήνυμα από dimpapadop - Χθες στις 04:18:40 ΜΜ
τότε σε αυτή την περίπτωση να παραθέσω όχι το θέμα της εργασίας μου στο σεμινάριο μιας και θα το έχουμε στο ευρετήριο, αλλά ένα σενάριο που το υλοποιώ 5 χρόνια στην Γ΄ ΓΕΛ όταν φτάνω δισδιάστατους πίνακες, και για να τονώσω λίγο το ενδιαφέρον των παιδιών και να φύγουμε λίγο από το διάβασε βαθμούς 50 μαθητών, να κατασκευάσουν μια συσκευή STEM σε arduino, μαθαίνοντας βασικά να μετατρέπουν τον κώδικά τους μέσω ενός πρωτοκόλλου σε άλλη γλώσσα.
(Φέτος πρώτη φορά το δοκίμασα σε Lams και το υλοποίησαν εξ' αποστάσεως και είδα μεγάλο ενδιαφέρον από τα παιδιά αφού πρώτα παίξαμε με μία υλοποίηση από την περσινή χρονιά. Μάλιστα την τοποθετήσαμε και στις ακτίνες του ποδηλάτου ενός μαθητή :) )
https://www.lamscommunity.org/lamscentral/sequence?seq%5fid=2819804
* στη συνέχεια δια ζώσης, φτιάξαμε τη φυσική συσκευή και φυσικά υλοποιήθηκε πιο κομψά και αποδοτικά από άποψης μνήμης κλπ, με πίνακα bytes (δεν περιλαμβάνεται προς το παρών), αλλά νομίζω είναι ενδιαφέρον και πρωτότυπο.