App Inventor - Σύνδεση από σχολική τάξη

Ξεκίνησε από junior, 03 Οκτ 2018, 11:31:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

junior

Για τις ανάγκες του μαθήματος της Α΄Λυκείου, χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί η online έκδοση του App Inventor ( http://ai2.appinventor.mit.edu/ ) μέσα σε σχολική τάξη.

Το πρόβλημα που προκύπτει είναι το εξής: Ενώ οι μαθητές έχουν ήδη προσωπικό Gmail, όταν πάνε να συνδεθούν στο App Inventor μέσω του Google λογαριασμού τους και βάζουν το email τους και τον κωδικό τους, στην συνέχεια, σχεδόν σε όλους,  ο Λογαριασμός της Google ζητάει επαλήθευση του λογαριασμού μέσω κινητού τηλεφώνου (το περίεργο είναι, ότι όπως μου είπαν ορισμένοι μαθητές, δεν έχουν δηλώσει αριθμό τηλεφώνου κατά την δημιουργία του Gmail τους). Όπως καταλαβαίνετε εκεί κολλάει η διαδικασία με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η χρήση του App Inventor μέσα στην τάξη.
Με ποιόν τρόπο αντιμετωπίζεται αυτού του είδος το πρόβλημα? Προφανώς δεν είναι αποδεκτή η λύση με χρήση του κινητού τηλεφώνου μέσα στην τάξη για επαλήθευση του λογαριασμού.

Με το πρόβλημα αυτό καθίσταται αδύνατη η χρησιμοποίηση της συγκεκριμένης εφαρμογής.

happiness

Υπερθεματίζω στο ποστ:
Εγώ επέλεξα να μην χρησιμοποιήσουν οι μαθητές τα προσωπικά τους mail, αλλά να φτιάξουμε καινούρια, ένα για κάθε ομάδα. Μόνο το ένα τμήμα κατάφερε να φτιάξει λογαριασμούς. Από εκεί και πέρα το google ζητάει οπωσδήποτε επαλήθευση μέσω τηλεφώνου κατά την διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού. Δοκίμασα επίσης να χρησιμοποιήσουμε όλοι στην τάξη τον ίδιο λογαριασμό, και κάθε ομάδα να δημιουργήσει το δικό της project, αλλά σε αυτή την περίπτωση η εφαρμογή του app inventor μπερδεύεται με τα multiple logins και οι εργασίες των μαθητών δεν αποθηκεύονται σωστά.

Για άλλη μια φορά το αγαπητό υπουργείο με εκπλήσει με την παντελή αποσύνδεσή του από την πραγματικότητα. Το ΙΤΥΕ που συντάσει τα καινούρια βιβλία δεν σκέφτηκε καν να δοκιμάσει στην πράξη την εφαρμογή του βιβλίου πριν το δώσει για κυκλοφορία;

P.Tsiotakis

https://edu.google.com/k-12-solutions/g-suite/?modal_active=none

στο ονομα του σχολειου, φτιάχνεις όσα gmail θες με γενικά ονόματα (user1A κλπ), τα οποία μπορείς να αρχικοποιήσεις κλπ
επίσης μπορεις να μπεις από το σπίτι μετά να δεις εργασίες κλπ

Στο μέλλον μπορείς να έχεις και όλες τις εφαρμογές google στους λογαριασμούς αυτούς
Ή ακόμη και να συνδέεσαι με Open ID σε ιστοσελίδες όπως pixton κλπ
εγω είχα αγοράσει και μια estar 50E και την άφηνα να κυκλοφορεί στην τάξη για να δοκιμάζουν τις δημιουργίες τους

happiness

Παναγιώτη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πληροφορία! Δεν την γνώριζα αυτή την επιλογή.
Έκανα την διαδικασία, αλλά η σύνδεση στον admin λογαριασμό απαιτεί και αυτή sms verification. Και μιας και ακόμα αρνούμαι να δώσω το τηλέφωνό μου στην google (και γενικά να το χρησιμοποιήσω για τις ανάγκες του σχολείου), μάλλον δεν θα με καλύψει ούτε αυτή η επιλογή :(

sarakiniotis

Εγω εκανα το άλλο αφου διαπιστωσα προβλημα με την δημιουργία emails απο τους μαθητές.
Θα μπουν απο την παρακατω διευθυνση και θα γραψουν καπου τον κωδικο που θα τους προτεινει , και καθε φορα που θα εχουν μαθημα θα δινουν αυτον τον κωδικο.
Την πρωτη φορα θα μπουν με την επιλογη Continue without an account
http://code.appinventor.mit.edu/login/

Εγω ετσι δουλεψα ολη την περυσινη χρονιά.
Ειχα 13 ζευγαρια μαθητων - ομαδες και η καθε ομαδα ειχε τον δικο της κωδικο.

happiness

sarakiniotis την είδα και γω αυτή την επιλογή, αλλά ειλικρινά φοβάμαι τον κακό χαμό που θα γίνει με τους μαθητές που θα ξεχνάνε να σημειώσουν τον κωδικό ή θα ξεχνάνε το βιβλίο/τετράδιο που τον έγραψαν ή δεν ξέρω και γω τι  :-\
Εσένα ήταν συνεπείς οι μαθητές σου;

Εγώ πάντως μας βλέπω με scratch φέτος.  >:D

junior

1.   Αρκετά καλή η λύση που προτείνει ο sarakiniotis.
http://code.appinventor.mit.edu/login/
Γρήγορη και χωρίς μπλεξίματα με διαδικασίες.

[παρότι είχα χάσει αρκετό χρόνο στο google αναζητώντας για το πώς μπορεί να γίνει χρήση του app inventor χωρίς λογαριασμό Google, δεν είχα βρει λύση: α. προβληματίζομαι για την ικανότητά μου να κάνω σωστή αναζήτηση, β. η συμμετοχή των εκπαιδευτικών μέσα από αυτό το φόρουμ τελικά βοηθάει πάρα πολύ]

Για να μην υπάρχει το πρόβλημα με τους κωδικούς που θα ξεχνάνε οι μαθητές, μια λύση είναι εμείς να μπούμε καμιά 40 φορές (το μάθημα αυτό το έχω σε περισσότερα του ενός σχολεία με 2 τμήματα ανά σχολείο) και να καταγράψουμε τους κωδικούς σε ένα φύλλο και στην συνέχεια να γράψουμε τα ονόματα των μαθητών που θα αντιστοιχούν σε κάθε κωδικό και να τους τον ανακοινώσουμε. Έτσι, ακόμα και αν τον χάσουν/ξεχάσουν κτλ, θα μπορούμε εμείς να τους τον υπενθυμίσουμε.

2.   Πιο Ολοκληρωμένη φαίνεται να είναι η λύση που προτείνει ο κ. Τσιωτάκης, αλλά: προσπάθησα να ακολουθήσω τα βήματα για την απόκτηση της  «G Suite for Education», και:
-   Αναγκάστηκα να δηλώσω αρκετά στοιχεία που δεν ισχύουν (όνομα σχολείου, website του, τηλέφωνό του, ταχυδρομική διεύθυνση,)
-   Ζητάει να έχουμε ή να αγοράσουμε domain. Αν και δεν είναι πρόβλημα η αγορά ενός domain, αφού το κόστος μπορεί να είναι γύρω στα 6 €/έτος, αναρωτιέμαι αν μετά μπορούν να φτιαχτούν gmail για τους μαθητές και η διαδικασία θα είναι επιτυχής, ή θα πάνε χαμένα τα, έστω και λίγα, χρήματα για την αγορά domain.

Ειλικρινά πιστεύω ότι θα ήταν χρήσιμος ένας οδηγός προς τους εκπαιδευτικούς για τα βήματα που πρέπει να κάνουν ώστε να είναι απρόσκοπτη η σύνδεση των μαθητών από την τάξη χωρίς τα προβλήματα επιβεβαίωσης λογαριασμών Google. Από ότι έχω καταλάβει πρέπει να είναι αρκετοί οι εκπαιδευτικοί που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

happiness

junior domain name μπορείς να πάρεις από το sch.gr  με τον προσωπικό σου λογαριασμό. Όμως μετά όπως είπα ζητάει προσωπικό τηλέφωνο για επιβεβαίωση.

Η λύση του sarakiniotis είναι η μόνη λογική αυτή τη στιγμή. Νόμιζα ότι ο κωδικός αλλάζει κάθε φορά που κάνεις login, αλλά έκανα μια δοκιμή και είδα ότι μένει ο ίδιος, απλά στον υπενθυμίζει σε κάθε λογκάρισμα. Οπότε εγώ θα προσπαθήσω αυτό με τους μαθητές μου την επόμενη φορά.

ilias_s

#8
Παλιότερα είχα προσπαθήσει να κάνω αίτημα για την απόκτηση G Suite.

Πριν κάποια χρόνια, μπορούσε ο οποιοσδήποτε να ταυτοποιήσει εύκολα ότι είναι εκπαιδευτικό ίδρυμα και να κάνει ένα αρκετά μεγάλο αριθμό accounts δωρεάν (γύρω στους 50 αν θυμάμαι καλά - έκδοση Google Apps free edition ή κάπως έτσι). Κάποια στιγμή το άλλαξαν αυτό και όταν προσπάθησα εγώ (το 2016) να κάνω το account είχα δικαίωμα, μετά την ταυτοποίηση, να δημιουργήσω μέχρι 10 accounts.

Από εκεί και πέρα θα πρέπει, για να έχει κάποιος πρόσβαση στην κανονική σουίτα δωρεάν ως εκπαιδευτικό ίδρυμα και να δημιουργήσει πάνω από 10 accounts, να πιστοποιήσει πως (απ' όσο καταλαβαίνω) :

1) Είναι εκπ/κό ίδρυμα επιπέδου Κ-12 (δηλ. απευθύνεται σε ηλικίες 12+)
2) Δεν είναι κερδοσκοπικός οργανισμός (δηλ. είναι μη-κερδοσκοπικό ίδρυμα χωρίς έσοδα για τις υπηρεσίες που προσφέρει)
3) Ένα (scanned) επίσημο έγγραφο αναγνώρισης/διαπίστευσης από επίσημο φορέα (προφανώς το ΥΠΕΘ για τα σχολεία) <--- ΑΥΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ

Σε σχετικό ερώτημα που έστειλα με mail πήρα την εξής απάντηση για την πιστοποίηση ελληνικού σχολείου :

ΠαράθεσηHello ,

We've reviewed your request for G Suite for Education, and we need some additional information in order to confirm your status as a qualified educational institution.

To qualify for G Suite for Education, we require that organizations meet the following criteria:

- K-12 or higher educational institution
- Non-profit (If US based, 501(c)3 accreditation should be provided)
- Accredited by a generally accepted accreditation body.

This site, http://support.google.com/a/bin/answer.py?hl=en&answer=134628, provides clear examples of what is and is not eligible.

In order for us to confirm your eligibility, please respond to this email with the following information:

- Type of education provided;
- Official document/proof of institution's nonprofits status;
- Institution's official accreditation document - scanned copy.

We'll review your request and contact you via email.

Sincerely,

Google Cloud Support

Σε επόμενο mail μάλιστα μου είπαν πως δεν υπάρχει πρόβλημα το όποιο έγγραφο να είναι και στα ελληνικά!

Το πρόβλημα ήταν πως κανένας στην εδώ ΔΔΕ δε μπορούσε να με καθοδηγήσει στο τι είδους βεβαίωση (και από ποιον φορέα) μπορούσε να πιστοποιήσει :

1) Τον μη-κερδοσκοπικό χαρακτήρα ενός δημόσιου σχολείου στην Ελλάδα (ίσως το Υπουργείο???)
2) Ποιο είναι το "Institution's official accreditation document" (το ΦΕΚ ίδρυσης??? μας κάνει???)

Εκεί τα παράτησα γιατί κατάλαβα πως το επόμενο βήμα είναι να πάρω στο Υπουργείο και δεν ξέρω αν θα έβγαζα άκρη. Υπάρχουν νομίζω σχολεία που τα έχουν καταφέρει και προφανώς υπάρχει τρόπος αλλά δεν ασχολήθηκα πιο πέρα! Δεν ξέρω και αν αξίζει τον κόπο όλο αυτό για την πρόσβαση στον App Inventor και ίσως στα Google Docs... Αν κάποιος ασχοληθεί περισσότερο και βρει άκρη πείτε μου και μένα  ;)

Ήταν λιγότερη φασαρία να κάνω 24 gmail accounts τα οποία έχω μέχρι σήμερα (χωρίς ταυτοποίηση με κινητό όταν γίνονταν από διαφορετικές τοποθεσίες και όχι μαζικά π.χ 2 κάθε 2-3 μέρες)!

Η λύση του sarakiniotis φαίνεται να είναι ακόμα πιο βολική και πραγματικά δεν ξέρω πως μου είχε ξεφύγει γιατί το είχα ψάξει τότε αρκετά! Το πρόβλημα με το revisit code μπορεί να λυθεί αν στην πρώτη επίσκεψη αποθηκεύσεις κεντρικά τον κωδικό ώστε να τους ξέρεις και 'συ..! Ειδικά αν έχουν διαφορετικούς users ας το αποθηκεύσουν στο φάκελο χρήστη.

sarakiniotis

#9
http://code.appinventor.mit.edu/login/

Εμενα δουλεψε ολη την χρονια χωρις προβλημα .
Την δευτερη φορα καποιοι ειχαν ξεχασει τον κωδικο.
Ωραια λέω ξαναφτιαξτε την ασκηση με καινουργιο κωδικο . Απο τοτε δεν ξεχασε κανεις τον κωδικο. Πολλές φορές δουλευαν το φυλλο εργασιας και στο σπιτι τους και μου εστελναν στο email Μου το αρχειο .aia που δημιουργουσαν.

Αν θυμαμαι καλα ο κωδικός χανεται και σβηνεται το προφιλ μαζι με τα αρχεια , αν δεν χρησιμοποιηθει για καποιες (30 νομιζω ) μερες

happiness

Παράθεση από: sarakiniotis στις 08 Οκτ 2018, 07:51:01 ΜΜ
Αν θυμαμαι καλα ο κωδικός χανεται και σβηνεται το προφιλ μαζι με τα αρχεια , αν δεν χρησιμοποιηθει για καποιες (30 νομιζω ) μερες
Ενδιαφέρον αυτό sarakiniotis. Άρα πρέπει να έχουμε το νου μας εάν κάποιο τμήμα χάσει πχ συνεχόμενα μαθήματα μετά από περίοδο διακοπών.

happiness

 ilias_s έκανα και γω αίτηση για G suite for education ως καθηγήτρια όμως, όχι ως σχολείο γιατί είμαι και στην διάθεση έτσι κι αλλιώς. Έχω στείλει ένα επεξηγηματικό mail  για το εργασιακό μου status και περιμένω απάντησή τους. Στην ΔΔΕ σου αρνηθήκανε να σου δώσουν μία βεβαίωση με ένα απλό statement του στυλ "Το τάδε σχολείο είναι δημόσιο και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα"; Προφανώς δεν υπάρχει προκάτ έγγραφο για κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να βεβαιώσουν κάτι που ισχύει. Για το accreditation document και γω ΦΕΚ νομίζω ότι είναι το πιο κατάλληλο.


happiness

Και για να κάνω update της λύσης "G suite", η αίτησή μου για λογαριασμό ως μεμονωμένη εκπαιδευτικός, απορρίφθηκε. Δεν έχω δοκιμάσει να το κάνω εκ μέρους σχολείου, γιατί όπως είπα είμαι στην διάθεση και κάθε χρόνο αλλάζω σχολείο. Όσοι έχουν οργανική ας το προσπαθήσουν.

ilias_s

Παράθεση από: happiness στις 21 Μαΐου 2019, 02:04:09 ΜΜ
ilias_s έκανα και γω αίτηση για G suite for education ως καθηγήτρια όμως, όχι ως σχολείο γιατί είμαι και στην διάθεση έτσι κι αλλιώς. Έχω στείλει ένα επεξηγηματικό mail  για το εργασιακό μου status και περιμένω απάντησή τους. Στην ΔΔΕ σου αρνηθήκανε να σου δώσουν μία βεβαίωση με ένα απλό statement του στυλ "Το τάδε σχολείο είναι δημόσιο και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα"; Προφανώς δεν υπάρχει προκάτ έγγραφο για κάτι τέτοιο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να βεβαιώσουν κάτι που ισχύει. Για το accreditation document και γω ΦΕΚ νομίζω ότι είναι το πιο κατάλληλο.

Χίλια συγγνώμη που δεν απάντησα πιο πριν... δεν είδα την ερώτησή σου!

Όχι, δεν αρνήθηκε κανένας να μας δώσει τη σχετική βεβαίωση απλά επειδή δεν υπάρχει "προκάτ" έγγραφο κάπου υπήρχε μία αμηχανία να πω, μία φοβία να πω... Πάντως ήταν λίγο "μαγγωμένοι" στη ΔΔΕ στο στυλ... "τι ζητάς τώρα; τι το θες; και που θα το στείλεις; κάτσε να ρωτήσω και βλέπουμε (ώχου τώρα..!)". Ίσως να ήταν και το "αυτονόητο" (για τα ελληνικά δεδομένα) και ότι παίζει τέτοιου είδους βεβαίωση να μην έχει εκδόσει ποτέ ξανά η εδώ ΔΔΕ, ίσως απλά να ήταν η φοβία για το "άγνωστο" συγκεκριμένου υπαλλήλου. Δεν είναι πάντως και η πρώτη φορά που μη-τυποποιημένο αίτημα (έστω αν ήταν επίσημο πρόγραμμα-δράση του ΙΕΠ) αντιμετωπίζεται με μία δόση "ραθυμίας" από την εδώ ΔΔΕ. Έχω ακούσει πως κάποια σχολεία (σε άλλες ΔΔΕ) το έχουν πετύχει οπότε τρόπος υπάρχει...

Απλά εγώ βαρέθηκα να το κυνηγήσω παραπάνω και να προσπαθήσω να τους πείσω/εξηγήσω τι ακριβώς θέλω και γιατί... Η αλήθεια είναι πως πιο σύντομα κατάφερα να φτιάξω 24 λογαριασμούς google..! Ίσως το ξαναπροσπαθήσω κάποια στιγμή.

happiness

Ηλία θέλω να πιστεύω ότι η απροθυμία δεν πηγάζει τόσο από βαρεμάρα, όσο από φόβο "μη βρω τον μπελά μου". Άρα μέχρι στιγμής δεν ξέρουμε κάποιον στα σίγουρα που το έχει κάνει να μας πει το πως. Οκ.