Τι πιστεύετε για φέτινες εξετάσεις

Ξεκίνησε από ΜΙΤΜ, 21 Μαρ 2008, 11:05:48 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bagelis

Έχω την αίσθηση ότι αυτό που περιγράφει το βιβλίο είναι το σωστό, όντως δηλαδή στη στοίβα αποθηκεύεται η διεύθυνση της επόμενης εντολής και για συνάρτηση και για διαδικασία. Αυτό μάλλον που δε λέει το βιβλίο είναι ότι αυτό γίνεται στον εκτελέσιμο κώδικα και όχι στον κώδικα γλώσσας υψηλού επιπέδου.
Ένα παράδειγμα:
η εντολή: Υ <- Τ_Ρ(Α) + Τ_Ρ(Β)

μεταφρασμένη σε γλώσσα μηχανής βγάζει σε ελεύθερη απόδοση έναν κώδικα σαν και αυτόν:

1) κλήση της συνάρτησης Τ_Ρ με όρισμα Α
2) αποθήκευση του αποτελέσματος στο temp1
3) κλήση της συνάρτησης Τ_Ρ με όρισμα Β
4) αποθήκευση του αποτελέσματος στο temp2
5) Άθροισμα του temp1 και temp2
....
Με αυτή τη μορφή έχει νόημα αυτό που λέει το σχολικό (η στοίβα αποθηκεύει τη διεύθυνση της επόμενης εντολής από τη κλήση) και όχι σε μορφή γλώσσας υψηλού επιπέδου.

Αυτός μάλιστα είναι και ο λόγος που θεωρώ το θέμα απαράδεκτο για εξετάσεις!!!

sofi_arg

Γεια σας είμαι καινούρια στο στέκι, αλλά και στις φροντιστηριακές αίθουσες. Τα παιδιά μου ανέφεραν φέτος ότι από το σχολείο τους έδωσαν ως προτεινόμενο θέμα για τις εξετάσεις: ασκήσεις με ασύμμετρους δείκτες..Μήπως ξέρει κανείς σε τι αναφέρεται αυτό κι αν πράγματι είναι πιθανό θέμα εξετάσεων;

P.Tsiotakis


sofi_arg

Δεν έχω καταλάβει σε τι κατηγορία αναφέρονται..μου είπαν κάτι για ασκήσεις με ζάρια και ασύμμετρους δείκτες..δεν ξέρω τίποτα άλλο..μου είπαν να τους βρω τέτοιες ασκήσεις κι εγώ δεν ξέρω καν που αναφέρονται..

P.Tsiotakis

ζητα μια ασκηση που εκαναν σχολειο, να δουμε και μεις

sofi_arg

Εντάξει θα βρω μια και θα την ανεβάσω..

bagelis

Φαντάζομαι ότι εννοεί ασκήσεις του τύπου:

Ρίχνουμε ένα ζάρι χίλες φορές, να εμφανισθεί η συχνότητα του κάθε αριθμού

Ασκήσεις με πίνακα συχνοτήτων δηλαδή...

nikosx

ή μπορεί να εννοούν κάτι σαν αυτό που έπεσε στις επαναληπτικές του 2007 όπου κάθε γραμμή είχε διαφορετικό πλήθος δεδομένων που παίζουν ρόλο στην άσκηση.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

sofi_arg

Η άσκηση που μου έδωσαν τα παιδιά είναι η εξής:

Στο Μουντιάλ 2006 στη φάση των ομίλων συμμετέχουν 32 ομάδες(8 όμιλοι από 4 ομάδες) και θα γίνουν συνολικά 48 αγώνες.
Να αναπτύξετε πρόγραμμα το οποίο:
α)Θα διαβάζει τα ονόματα των χωρών και θα τα αποθηκεύει σε πίνακα Χ[32]
β)Θα διαβάζει για τους 48 αγώνες 4 ακέραιους αριθμούς οι οποίοι κατά αντιστοιχία θα είναι: Κωδικός 1ης χώρας (1-32), κωδικός 2ης χώρας(1-32), τέρματα που πέτυχε η 1η χώρα, τέρματα που πέτυχε η δεύτερη χώρα. Τα στοιχεία να αποθηκεύονται στον πίνακα ΑΓ[48,4].
γ)Να δημιουργεί τον ΒΑΘ[32] με τη βαθμολογία της κάθε χώρας, όταν είναι γνωστό ότι η νίκη αναλογεί σε 3 βαθμούς, η ισοπαλία σε 1 βαθμό και η ήττα σε 0.
δ)Να εμφανίζει τα ονόματα των χωρών και την αντίστοιχη βαθμολογία τους.
ε)Να εμφανίζει τα ονόματα των χωρών με τις περισσότερες ισοπαλίες.

Πιστεύετε ότι κάτι τέτοιο πρέπει να περιμένουμε?Έχετε να προτείνετε καμιά παρόμοια άσκηση για να λύσουμε στην τάξη?

sofi_arg

Και θα το εκτιμούσα επίσης αν κάποιος μπορούσε να προτείνει κάτι που να ανήκει στην κατηγορία ασκήσεων σαν αυτό που έπεσε στις επαναληπτικές 2007 με το πτηνοτροφείο.Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

papaluk

Τα θέματα με το πτηνοτροφείο ανέβασαν πολύ την δυσκολία θεμάτων.. και ενώ μέχρι το τρίτο θέμα δεν υπήρχε ιδιαίτερη δυσκολία, το 4ο θέμα είχε πολλά δύσκολα σημεία. Θεωρώ φέτος ότι  ένα τμήμα έχει άριστους μαθητές και όταν τους έδωσα το θέμα απο τα 25 άτομα, μάλλον μόνο οι δύο θα το έλυναν, αλλά όχι ολόσωστα.. και αυτό δεν είναι σίγουρο..και στο τμήμα υπάρχουν τουλάχιστο 10 μαθητές που οποιοδήποτε άλλο θέμα έχει δοθεί μέχρι σήμερα το έλυσαν. Δεν καταλαβαίνω γιατί στο 4ο θέμα έχει τόσα πολλά δύσκολα σημεία (μόρια) και ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η κατεύθυνση παραγωγής. Εννοείται να υπάρχει διαχωρισμός, δεν θα γράψουν όλοι 20, αλλά να υπάρχει και 20. Η ΑΕΕΠ αν το θελήσει η επιτροπή εξετάσεων μπορεί να έχει τόσο δύσκολα θέματα που και οι καθηγητές πληροφορικής να μην καταφέρνουν να τα λύσουν (όπως οι μαθηματικοί με τα δικά τους, αλλά εκείνοι βάζουν θέματα για θετική και τεχνολογική οπότε ας μην ανοίξω τέτοια συζήτηση).Την φιλοσοφία του 5 μόρια πάρα πάρα πολύ δύσκολα την καταλαβαίνω, του 15 μόρια πάρα πάρα πολύ δύσκολα.. ώστε να τα λύσουν 10 άτομα πανελλαδικά δεν την καταλαβαίνω..
Επαναλαμβάνω επευκαιρίας απορία που δεν έχω πάρει απάντηση από κάποι συνάδελφο ή την αποψή του σχετικα με Σ-Λ. παρόμοιο θέμα είχε μπει σε εξετάσεις. Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης.. Τι επιλέγετε Σ ή Λ?

sofi_arg

Παράθεση από: papaluk στις 30 Απρ 2008, 01:00:52 ΠΜ
Επαναλαμβάνω επευκαιρίας απορία που δεν έχω πάρει απάντηση από κάποι συνάδελφο ή την αποψή του σχετικα με Σ-Λ. παρόμοιο θέμα είχε μπει σε εξετάσεις. Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης.. Τι επιλέγετε Σ ή Λ?


Θα έλεγα σωστό!

P.Tsiotakis

Πρόβλημα είναι κατάσταση που χρήζει αντιμετώπισης ->  Λάθος

κι αυτό γιατί πρέπει λύση να μην είναι γνωστή ούτε προφανής (γιατί τότε δεν είναι πρόβλημα)


Βέβαια και το "Αλγόριθμος είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών", απαντήθηκε Σωστό απο την επιτροπή πριν κάποια χρόνια, κάτι που θα με βρίσκει πάντα αντίθετο, λόγω της ύπαρξης του ρήματος είναι που δηλώνει ορισμό...

Lev

αν και είμαι λίγο off-topic sofi_arg πιστεύω ότι η άσκηση που σου έδωσαν έχει μια ασάφεια.Δεν μας λένε πως θα ξεχωρίσουμε τους ομίλους.Δηλαδή ή θα έπρεπε να λέει η εκφώνηση δίνονται οι κωδικοί ομίλων 1-8 και δίνεται στον πίνακα ΑΓ[48,5] πλεον και ο κωδικός για να ξέρουμε ποιες ομάδες παίζουν και σε ποιον όμιλο ή να μας έλεγε οτι χωρίζονται ανα 4 στον πίνακα Ομάδες[32] δηλ. οι πρώτες 4 παίζουν στον 1ο όμιλο οι 5 εως 8 στον 2ο και ουτω καθ'εξής...

klitos

ειναι εκτος πνευματος πανελληνιων αυτα τα θεματα ... τραβηγμενα ( θέσεις μνήμης κλπ )

καταθετω την αποψη μου για τις ερωτησεις σου
1. mod , div  με αρνητικους δεν γινεται
2. δεν εμφανιζω καθε δεδομένο ή πληροφορία
3. στη Συναρτηση δεν μπορω να εχω Διαβασε και Γραψε
4. ετσι ειναι το σωστό
5. Οχι δεν "μπορω" να αλλαξω τον μετρητή μεσα στην Για
Για όλα αυτά υπαρχουν αναφορές μεσα στο σχ.βιβλίο και πρέπει επιτελους να "υπακουσουμε" ολοι ανεξαρτητα του τι συμβαίνει στην ταδε γλώσσα ή στο τάδε βοήθημα ..

κλητος χατζηγεωργιου