Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Προγραμματισμός Υπολογιστών => Μήνυμα ξεκίνησε από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 10:25:13 ΠΜ

Τίτλος: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 10:25:13 ΠΜ
Σε λίγο θα ανανκοινωθούν τα θέματα των εξετάσεων. Προτεινόμενες λύσεις, και οτιδήποτε σχετικό σε αυτό το θέμα
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 10:35:44 ΠΜ
Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα θέματα μαζί με διευκρίνηση. Τα επισυνάπτω.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 10:40:06 ΠΜ
Χμμμ, έκανα λάθος το Α4.
Ποιά είναι η απάντηση στο ερώτημα Α4;
Την βρήκα
Κώδικας [Επιλογή]
Τα κύρια πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού είναι:
• Διευκόλυνση στην ανάπτυξη αλγορίθμων κατά τμήματα.
• Ευκολία και ταχύτητα στην κωδικοποίηση.
• Καλύτερη ποιότητα προγραμμάτων.
• Ευκολία στις διορθώσεις και τη συντήρηση.
• Τεκμηρίωση που περιέχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο ίδιο το πρό-γραμμα.


Το Α4 ήταν το μόνο που με δυσκόλεψε, τα υπόλοιπα νομίζω πως τα έκανα σωστα.


Το θέμα Δ όπως το έκανα εγώ:
Παράθεση
program thema_d;
var
     eponymo:string[30];
     m1,m2,m3,m4,sum:integer;
     mo:real;

BEGIN
     writeln('Δώστε επώνυμο ή τελος για τερματισμό.');
     readln(eponymo);
     while eponymo <> 'τελος' do
     begin
          writeln('Δώστε την βαθμολογία την μαθημάτων.');
          readln(m1,m2,m3,m4);
          sum:=m1+m2+m3+m4;
          mo:=sum/4;
          if mo <= 150 then
               writeln('Κατηγορία:D')
          else if mo <= 300 then
               writeln('Κατηγορία:C')
          else if mo <= 350 then
               writeln('Κατηγορία:B')
          else
               writeln('Κατηγορία:A');
          writeln('Δώστε επώνυμο ή τελος για τερματισμό.');
          readln(eponymo);
     end;
END.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Ιουν 2010, 10:49:33 ΠΜ
Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν σκόπιμο να ανέβουν τόσο γρήγορα λύσεις...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 10:51:38 ΠΜ
Δεν είναι οι λύσεις. Είναι το τι έγραψα εγώ.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 10:56:58 ΠΜ
Ναι για λύσεις περιμένουμε να τελειώσει η εξέταση των παιδιών.  Αν εξαιρεθεί το τέταρτο θέμα, σχετικά εύκολα, αν και δεν μου άρεσαν να πω την αλήθεια.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:07:30 ΠΜ
Ηλία η απάντηση σου έχει ένα λαθάκι. Η εκφώνηση λέει οτι η κατηγοριοποίηση γίνεται με βάση το μέσο όρο. Εσύ χρησιμοποιείς τη μεταβλητή που εκχωρείς το άθροισμα των βαθμών για τον έλεγχο.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: meteo_xampos στις 03 Ιουν 2010, 11:08:15 ΠΜ
Ούτε εμένα... 2ο θέμα τι θα εκτυπώσει το writeln??? Το μάθημα είναι ακόμα μικρό ηλικιακά, ας ελπίσουμε να βελτιωθεί στα επόμενα έτη...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: dStyle στις 03 Ιουν 2010, 11:13:39 ΠΜ
hliasant  ρε συ στο θεμα Δ. νομιζω στα writeln ζητουσε και ονομα δλδ:
writeln ('Ο/Η ',eponymo,' Κατατασετε στην κατηγορια D'); <-- παραδειγμα.
ζητησα μια διευκρινιση αλλα μου ειπαν οτι ειναι σαφεστατα.. τωρα δεν ξερω....
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: vav στις 03 Ιουν 2010, 11:21:00 ΠΜ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΤΑ (ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ) ΕΩΣ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ-Δ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΔΟΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ (ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ).
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Α1-ε Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ, ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ?
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Β1 ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ.

ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Gadalf στις 03 Ιουν 2010, 11:30:27 ΠΜ
Συνάδελφοι στο Θέμα Δ τι γίνεται με το διάστημα 150-151, 300-301, 350-351; Μην ξεχνάτε ότι ο ΜΟ είναι real.

Επίσης υπάρχει θέμα για το πώς θα γράψουν οι μαθητές τα κενά στο B1. Το βιβλίο δεν χρησιμοποιεί κάποιον εκτυπώσιμο χαρακτήρα...στο χαρτί όμως;
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:34:16 ΠΜ
Συμφωνώ για το 3 ήταν κάπως παράλογο. Οι εξετάσεις τελείωσαν.  Κατά τη γνώμη μου (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ):
ΘΕΜΑ Α.1
Σ
Σ
Σ
Λ
Λ

ΘΕΜΑ Α.2
1-->δ
2-->α
3-->β
4-->ε
5-->γ



ΘΕΜΑ Α.3

Το Δ

ΘΕΜΑ Α.4
Σελίδα 38 βιβλίου το πλαίσιο.

ΘΕΜΑ Β1
Α) 21 (θα χρησιμοποιηθεί όσος χώρος απαιτείται για την εκτύπωση του εύρους τής τιμής της μεταβλητής)
Β) ??Ε.Π.Α.Λ. (όπου ? ο κενός χαρακτήρας)
Γ) Bathmos=5
Δ) 3.0000000000000000E+0000
Ε) καλή επιτυχία


ΘΕΜΑ Γ.1
10
ΘΕΜΑ Γ.2
sum=αρχική τιμή 0,μέσα στην επανάληψη:10,40,90,160,250
i= αρχική τιμή 10, μέσα στην επανάληψη 30,50,70,90,110

ΘΕΜΑ Γ.3
sum=250
i=110


Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: vav στις 03 Ιουν 2010, 11:36:27 ΠΜ
ΦΙΛΕ GADALF

ΘΕΜΑ Δ
......
IF  MO<=150 THEN
   .......
ELSE
        IF MO<=300 THEN
              ......
              ......
              ......


ΘΕΜΑ Β1

ΠΧ. _ _ Ε.Π.Α.Λ.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:40:36 ΠΜ
Παράθεση από: Gadalf στις 03 Ιουν 2010, 11:30:27 ΠΜ
Συνάδελφοι στο Θέμα Δ τι γίνεται με το διάστημα 150-151, 300-301, 350-351; Μην ξεχνάτε ότι ο ΜΟ είναι real.

Επίσης υπάρχει θέμα για το πώς θα γράψουν οι μαθητές τα κενά στο B1. Το βιβλίο δεν χρησιμοποιεί κάποιον εκτυπώσιμο χαρακτήρα...στο χαρτί όμως;
Σωστή παρατήρηση
Είτε η επιτροπή ήθελε να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές τη συνάρτηση round, είτε κάναν λάθος. Αν κρίνω από το γεγονός οτι αρχικά οι αποδεκτοί βαθμοί ήταν από 1 έως και 100 και μετά γίναν από 1 έως και 400, ενώ η κλίμακα εξ' αρχής ήταν ως τετρακόσια. Ίσως να θέλαν το άθροισμα να είναι από ένα έως τετρακόσια και τελικά κάναν λάθος διόρθωση.
Σωστή η πρόταση του VAV, απλά το θέμα είναι πως η εκφώνηση αγνοεί αυτά τα διαστήματα, ενώ πρόκειται για πραγματικούς αριθμούς.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 03 Ιουν 2010, 11:43:54 ΠΜ
Παράθεση από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:40:36 ΠΜ
Σωστή παρατήρηση
Είτε η επιτροπή ήθελε να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές τη συνάρτηση round, είτε κάναν λάθος. Αν κρίνω από το γεγονός οτι αρχικά οι αποδεκτοί βαθμοί ήταν από 1 έως και 100 και μετά γίναν από 1 έως και 400, ενώ η κλίμακα εξ' αρχής ήταν ως τετρακόσια. Ίσως να θέλαν το άθροισμα να είναι από ένα έως τετρακόσια και τελικά κάναν λάθος διόρθωση.
Σωστή η πρόταση του VAV, απλά το θέμα είναι πως η εκφώνηση αγνοεί αυτά τα διαστήματα, ενώ πρόκειται για πραγματικούς αριθμούς.

Συμφωνώ μαζί σας..Στο θέμα 4, εγώ νομίζω ότι απλά θέλουν να δουν αν τα παιδιά θα πάρουν σωστά τις περιπτώσεις που περιγράφει το πινακάκι.
Το θέμα Β και εδώ, 20 μόρια δώρο...υπερβολικά πολλά!

Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 11:44:29 ΠΜ
Παράθεση από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:07:30 ΠΜ
Ηλία η απάντηση σου έχει ένα λαθάκι. Η εκφώνηση λέει οτι η κατηγοριοποίηση γίνεται με βάση το μέσο όρο. Εσύ χρησιμοποιείς τη μεταβλητή που εκχωρείς το άθροισμα των βαθμών για τον έλεγχο.
Όντως, στο χαρτί το έκανα σωστά. Εδώ μου ξέφυγε απ'την βιασύνη μου.
θα το διορθώσω!
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: christodoulos στις 03 Ιουν 2010, 11:48:27 ΠΜ
Δεν είναι η μόνη "πατατιά" τους. Και στο Θέμα Β1 στο writeln(3*z/z) θα υπάρχει διχογνωμία. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικός και κανονικά η PASCAL εμφανίζει κάτι σαν 3.000000000Ε+00 και όχι τον ακέραιο 3. Και στο προηγούμενο με το k=5 writeln('Bathmos=',k) κανονικά έπρεπε να δοθεί διευκρίνιση ότι το k είναι ακέραιος.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: vav στις 03 Ιουν 2010, 11:49:43 ΠΜ
ILIA
ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ή ΚΑΝΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ή ΘΕΩΡΟΥΝ de facto  ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΙΜΕΣ.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 1-400.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΗΝ ROUND.
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙ ΛΕΤΕ?
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Gadalf στις 03 Ιουν 2010, 11:50:05 ΠΜ
Παράθεση από: vav στις 03 Ιουν 2010, 11:36:27 ΠΜ
ΦΙΛΕ GADALF

ΘΕΜΑ Δ
......
IF  MO<=150 THEN
   .......
ELSE
        IF MO<=300 THEN
              ......
              ......
              ......


ΘΕΜΑ Β1

ΠΧ. _ _ Ε.Π.Α.Λ.


Δυστυχώς με αυτόν τον τρόπο θεωρείται ότι για το 150-151 εκτυπώνεται C κ.ο.κ ενώ σύμφωνα με τον πίνακα Δ3 πρέπει να εμφανίζει ότι "Δεν ανήκει σε καμία  από τις κατηγορίες του πίνακα"!
Έτσι και αλλιώς πάντως η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να πιαστούν σωστές και οι δύο απαντήσεις γιατί το λάθος βρίσκεται στην εκφώνηση.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: vav στις 03 Ιουν 2010, 11:52:50 ΠΜ
Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ:

1-150
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 150 ΚΑΙ ΕΩς 300
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΚΑΙ ΕΩς 350
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 350 ΚΑΙ ΕΩς 400
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 11:53:46 ΠΜ
Παράθεση από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 11:34:16 ΠΜ
ΘΕΜΑ Γ.2
sum=αρχική τιμή 0,μέσα στην επανάληψη:1 ,2,3,4,5
i= αρχική τιμή 10, μέσα στην επανάληψη 30,50,70,90,110

ΘΕΜΑ Γ.3
sum=5
i=110
Η τιμές που θα πάρει η μεταβλητή sum είναι: 0(αρχική),10,40,90,160,250

και τελική τιμή: 250
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Obelix στις 03 Ιουν 2010, 11:54:56 ΠΜ
Κάτι έχουν πάθει φέτος οι επιτροπές ΑΕΠΠ και ΔΠ με το θέμα Β....
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 12:01:48 ΜΜ
Παράθεση από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 11:53:46 ΠΜ
Η τιμές που θα πάρει η μεταβλητή sum είναι: 0(αρχική),10,40,90,160,250

και τελική τιμή: 250
Σωστά, αντί για i είδα 1 στην εντολή εκχώρησης.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: christodoulos στις 03 Ιουν 2010, 12:03:06 ΜΜ
Συνάδελφοι δεν ξέρω αν το γνωρίζετε...Λίγο πριν την δυνατή αποχώρηση (πέντε-δέκα λεπτά) στείλαν μήνυμα να μην αποχωρήσουν οι μαθητές που έδιναν ΔΠ γιατί θα ακολουθήσει διευκρίνηση. Προφανώς κάτι ψιλιάστηκαν σχετικά με θέματα 'στο πόδι' που έβαλαν. Τελικά στείλαν νέα διευκρίνηση ότι δεν θα στείλουν άλλη διευκρίνηση και οι μαθητές μπορούν να αποχωρήσουν. Ελλάς το μεγαλείο σου.....
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 03 Ιουν 2010, 12:04:01 ΜΜ
Στο θεμα 4, ακόμα και 4 απλα ιf να πάρει ένα παιδι, 1-150, 151-300,301-350, 351-400 ειναι σωστό..ούτε με round χρειάζεται να μπλεξει - που θα το ζητούσε ξεκάθαρα - ούτε περιπτώσεις για μεταξύ των διαστημάτων...Αν ήθελαν κατι τετοιο θα επρεπε να το λεει η εκφώνση..οπότε cool
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Obelix στις 03 Ιουν 2010, 12:09:42 ΜΜ
Παράθεση από: janag79 στις 03 Ιουν 2010, 12:04:01 ΜΜ
Στο θεμα 4, ακόμα και 4 απλα ιf να πάρει ένα παιδι, 1-150, 151-300,301-350, 351-400 ειναι σωστό..ούτε με round χρειάζεται να μπλεξει - που θα το ζητούσε ξεκάθαρα - ούτε περιπτώσεις για μεταξύ των διαστημάτων...Αν ήθελαν κατι τετοιο θα επρεπε να το λεει η εκφώνση..οπότε cool


Συμφωνώ απόλυτα...Ποια round ρε παιδιά, αποκλείεται να τη ζητούσαν....
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 03 Ιουν 2010, 12:18:04 ΜΜ
Λογικά δεν θα χρειαστεί τίποτα, αλλά η διατύπωση μπορεί να μπερδευε έναν μαθητή. Όλα αυτά τα ερωτήματα που βάλαμε εμείς γι' αυτά τα "κενά" διαστήματα θα μπορούσε να τα είχε ένας καλά διαβασμένος μαθητής.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: GWH στις 03 Ιουν 2010, 12:25:14 ΜΜ
exw tn entypwsi pws dn gnt n valeis <> se string metavliti g afto k pistevw pws i epanalipsi eprepe na ginei me tn xrisi metavlitis boolean!!!!! ;D
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: gdrados στις 03 Ιουν 2010, 12:42:34 ΜΜ
Στο Β1 το writeln('Bathmos=',k) δεν μπορεί να απαντηθεί αν δεν ξέρουμε αν το k είναι ακέραιος ή πραγματικός.
Το writeln(3*z/z) επίσης δε μπορεί να απαντηθεί διότι θα βγάζει κάτι της μορφής 3.00000000Ε+00, το πληθος ομως των μηδενικών δεν είναι προκαθορισμένο και ιδιο για ολα τα μηχανήματα. Αυτό ισχύει και για το προηγούμενο στην περίπτωση που ο k θεωρηθεί πραγματικός...
Σχετικά με το θέμα 4ο επίσης θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο καθώς αφήνει θολό το τοπίο για τα κενά διαστήματα αναμεσα στις κατηγορίες.
Χρησιμοποιώντας απλώς nested if απαντάς σ αυτό που (λογικά) ΗΘΕΛΑΝ να ρωτήσουν κι όχι σ αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ρώτησαν.
Ολα αυτά βέβαια θα μπερδέψουν και θα δυσκολέψουν ΜΟΝΟ τους καλα διαβασμένους και προσεκτικούς μαθητές. Οι υπόλοιποι θα επιβραβευθούν για την άγνοια ή την επιπολαιότητά τους, (όπως συμβαίνει με τα μέλη της επιτροπής).
Θερμά συγχαρητήρια στην επιτροπή... και μη χειρότερα!!!
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: gdrados στις 03 Ιουν 2010, 01:07:54 ΜΜ
Συνάδελφοι, σχετικά με τα ερωτήματα που διατυπώσαμε εδώ, ξέρετε αν υπήρξε κάποια οδηγία προς τους βαθμολογητές για την διορθωση των θεμάτων;
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: christodoulos στις 03 Ιουν 2010, 01:50:17 ΜΜ
Παράθεση από: gdrados στις 03 Ιουν 2010, 01:07:54 ΜΜ
Συνάδελφοι, σχετικά με τα ερωτήματα που διατυπώσαμε εδώ, ξέρετε αν υπήρξε κάποια οδηγία προς τους βαθμολογητές για την διορθωση των θεμάτων;
Γνωστός μου που ήταν σε επιτροπή εξέτασης φυσικώς αδυνατων μου είπε ότι οι προτενόμενες απαντήσεις ήταν οι αναμενόμενες. Δηλαδή το Δ ήταν λυμένο με πολλαπλή If και στο Β1 το writeln(3*z/z) σωστή απάντηση ήταν το 3.
Άντε να δούμε τώρα πως θα διδάξουμε του χρόνου την μορφοποιημένη εκτύπωση writeln(x:m:n). Θα λέμε φυσικά τα σωστά αλλά θα διευκρινίζουμε ότι στις Πανελλήνιες επειδή η επιτροπή δεν μπαίνει στο κόπο να ασχολείται με λεπτομέρειες μπορείτε το m και το n στους πραγματικούς να το κάνετε "γαργάρα"....

Πάντως είναι απίστευτο πως στο ίδιο θέμα μπορεί η επιτροπή να εμφανίζει δύο διαφορετικά πρόσωπα και τελικά να σε εκνευρίζουν;;; Συγκεκριμένα, ενώ στο writeln(x:1) με x=21 απαιτούν από τους μαθητές να ξέρουν τις λεπτομέρειες της γλώσσας (δηλ. όταν οι θέσεις εκτύπωσεις είναι λιγότερες από τα ψηφία του αριθμού τότε οδηγία μορφοποίησης :1 ουσιαστικά αγνοείται) και στο writeln(3*z/z) με το z=2 που αποδεδειγμένα εμφανίζει στην οθόνη την επιστημονική μορφή του αποτελέσματος 3.00000000Ε+00 δέχονται σαν σωστή απάντηση το λανθασμένο αποτέλεσμα 3 κρύβωντας ουσιαστικά κάτω από το χαλάκι τις λεπτομέρειες.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: amichail στις 03 Ιουν 2010, 02:08:16 ΜΜ
Επίσης γνωστή μου σε επιτροπή Φ.Α. είπε ότι στις προτεινόμενες λύσεις (που τις έστειλαν δύο φορές γιατί είχαν κάνει λάθος το θέμα Γ, αν είναι δυνατόν) για να ξεπεράσουν στο θέμα Δ το σκόπελο των τιμών μεταξύ 150-151 κλπ πρότειναν το mo := (b1+b2+b3+b4) div 4.
Άδικα λέμε στα παιδιά όλη τη χρονιά προσοχή ο ΜΟ είναι πραγματικός;;;
Βάλε και τα Β1 με τα integer/real κατάφεραν να κάνουν μπάχαλο τα εύκολα θέματα να δυστυχώς να μπερδέψουν τους ψυλλιασμένους μαθητές.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: dimitra στις 03 Ιουν 2010, 02:20:18 ΜΜ
Ένας (προσωπικός) σχολιασμός για τα θέματα:
ΘΕΜΑ Α.
Α1 (Σ - Λ)
Αρκετά καλά και εύκολα. Περίεργο ωστόσο ότι το Α1β είναι ίδιο με πέρυσι (λες και δεν έχουν θέματα να βάλουν).

Α2 (αντιστοίχιση)
Ευνοεί αυτούς που είχαν διαβάσει θεωρία, σχετικά εύκολο.

Α3
5 μονάδες τζάμπα...

Α4 (ερώτηση ανάπτυξης)
το κλασσικό μπλα μπλα, θεωρώ πολλές τις 10 μονάδες (πέρυσι αν θυμάμαι καλά δεν είχε τίποτα τέτοιο).

ΘΕΜΑ Β
Β1
Προσωπικά δεν μου άρεσε, το θεωρώ "κακό" θέμα. Αν όντως σκοπός του μαθήματος είναι να προάγει την αλγοριθμική σκέψη, τότε το θέμα αυτό είναι παντελώς άσκοπο. Και οι 20 μονάδες πολλές.

ΘΕΜΑ Γ
Μια χαρά μου φάνηκε.

ΘΕΜΑ Δ
Όπως σωστά επισημάνατε η εκφώνηση είναι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ, καθώς αφήνει απ' έξω τις τιμές μεταξύ 150 και 151, 300 και 301 κλπ. Και αντί η ΚΕΕ να στείλει διευκρίνηση (ήμους σε φυσικώς αδυνάτους) έστειλε διευκρίνηση επί των λύσεων:
Συγκεκριμένα, δηλώνει τη μεταβλητή mo (ο μέσος όρος των 4 βαθμών) ως ακέραια (!!!!) και στο βρόχο της while υπολογίζει το μέσο όρο ως εξής:
Κώδικας [Επιλογή]
mo := (vathmos1 + vathmos2 + vathmos3 + vathmos4) DIV 4
Φοβερό, ε;;; Ζητήσαμε διευκρίνηση, αλλά απόκριση ουδεμία! Με μεταξύ μας συνεννόηση δεχτήκαμε ότι θα θεωρούμε σωστή τη λύση στην οποία ο μαθητής θα αφήνει τις τιμές μεταξύ 150 και 151 κλπ (να ακολουθήσει δλδ το πινακάκι).
Κατά τ' άλλα το βρήκα νορμάλ το θέμα...
Χμμμμμ.... Επίσης, ενδιαφέρον έχει η 2η υπόδειξη για το Θέμα Δ, στην οποία επιβάλλει τη χρήση της while. Δεν καταλαβαίνω και πολύ το νόημά της (γιατί να μη χρησιμοποιήσουμε repeat ... until δηλαδή;). Αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να γίνει στο περιβόητο Θέμα Γ της ΑΕΠΠ του Γενικού Λυκείου;;;

Στα + των θεμάτων ότι:
Δεν υπάρχει καθόλου ψευδοκώδικας (υπάρχουν απίστευτες ασάφειες στο βιβλίο)
Δεν υπάρχουν τα παρωχημένα λογικά διαγράμματα

Στα - των θεμάτων:
Δεν υπήρχε λέξη για υποπρογράμματα (ολόκληρο κεφάλαιο, μήπως να τα αφαιρέσουν από την ύλη να ξεμπερδεύουμε;)
Η ασάφεια στο Θέμα Δ
Το θέμα Β

Επαναλαμβάνω ότι οι απόψεις είναι προσωπικές.
Άντε, καλό καλοκαίρι και καλά αποτελέσματα στα παιδιά μας!
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: anonymos_ma8hths στις 03 Ιουν 2010, 03:17:26 ΜΜ
καλησπερα θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις σχετικα με τα θεματα..καταρχας εκανα λαθος στο Β1 το πρωτο λογο του οτι μπερδευτηκα επειτα στο επομενο Ε.Π.Α.Λ δν εβαλα καποιο χαρακτηρα για να δηλωσω τα κενα λογο του οτι δεν μας ειχανε πει κατι οτι πρεπει να το κανουμε...περνωντας στο m.o στο θεμα τεσσερα τον εβαλα ακεραιο...παλι στο ιδιο θεμα επειδη κολλησα στη λεξη "καταχωρει"αναγκαστηκα να κανω μια μεταβλητη τυπου char και να την κανω να παιρνει τις τιμες Α,Β κτλ..αναλογα με το m.o τελος στην εντολη ελεγχου while εβαλα για συνθηκη while not eponymo='telos' do
θα ηθελα αμα μπορειτε να μου πειτε ποια απο αυτα ειναι λαθος και ποια σωστα ευχαριστω εκ των προτερων..οσο για τα θεματα γενικως πιστευω ητανε σχετικα ευκολα εκτος απο κανα-δυο παγιδες κατα τη γνωμη μου οπωσ στο Σ-Λ το τελευταιο και το ασχολιαστω κατα τη γνωμη μου ειναι οτι 2 λεπτα μετα τη παραδοση ηρθε διευκρινηση και μετα μια ωρα μασ πηρανε τηλ στο σχολειο μας ειπανε ερχετε και αλλη μην φυγει κανεις για να ξαναπαρουν μιση ωρα μετα και να που οτι ηρθε διευκρινησει οτι δεν θα υπαρξει διευκρινησει :o :o ;D ;D
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 03:26:20 ΜΜ
Παράθεση από: anonymos_ma8hths στις 03 Ιουν 2010, 03:17:26 ΜΜ
το τελευταιο και το ασχολιαστω κατα τη γνωμη μου ειναι οτι 2 λεπτα μετα τη παραδοση ηρθε διευκρινηση και μετα μια ωρα μασ πηρανε τηλ στο σχολειο μας ειπανε ερχετε και αλλη μην φυγει κανεις για να ξαναπαρουν μιση ωρα μετα και να που οτι ηρθε διευκρινησει οτι δεν θα υπαρξει διευκρινησει :o :o ;D ;D
Ασε ασε...όταν ήρθε η διευκρίνηση εγώ είχα ήδη κάνει το θέμα Δ και αναγκάστικα να το ξανακάνω.
έχασα και στο Β1 το:
Παράθεση
x=21  |   writeln (x:1)  |   α.2
>:(
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Ιουν 2010, 03:27:27 ΜΜ
Παράθεση από: dimitra στις 03 Ιουν 2010, 02:20:18 ΜΜ
ΘΕΜΑ Β
Β1
Προσωπικά δεν μου άρεσε, το θεωρώ "κακό" θέμα. Αν όντως σκοπός του μαθήματος είναι να προάγει την αλγοριθμική σκέψη, τότε το θέμα αυτό είναι παντελώς άσκοπο. Και οι 20 μονάδες πολλές.
Συμφωνώ και επαυξάνω...

Παράθεση από: dimitra στις 03 Ιουν 2010, 02:20:18 ΜΜ
ΘΕΜΑ Δ
Χμμμμμ.... Επίσης, ενδιαφέρον έχει η 2η υπόδειξη για το Θέμα Δ, στην οποία επιβάλλει τη χρήση της while. Δεν καταλαβαίνω και πολύ το νόημά της (γιατί να μη χρησιμοποιήσουμε repeat ... until δηλαδή;). Αλλά κάτι τέτοιο δεν μπορούσε να γίνει στο περιβόητο Θέμα Γ της ΑΕΠΠ του Γενικού Λυκείου;;;
Διαβάζοντας το θέμα και βλέποντας ότι ο βρόχος θα πρέπει να σταματήσει όταν διαβαστεί ως επώνυμο το 'τέλος', σκέφτηκα: "να δεις που οι μαθητές θα βάλουν repeat-until αλλά δεν θα φροντίσουν να ελέγξουν με καμιά if αν το επώνυμο είναι 'τέλος' ώστε να μην διαβάσουν βαθμούς και υπολογίσουν μο για τον 'τέλος' ". Και αμέσως παρακάτω είχε την υπόδειξη για την while!!!  Με την while δεν θα είχαν τέτοιο πρόβλημα...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: vav στις 03 Ιουν 2010, 03:36:17 ΜΜ
Μπράβο Κ. Διαμαντοπούλου.
Πρώτα ο μαθητής........

Απαράδεκτοι....
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: dStyle στις 03 Ιουν 2010, 04:16:51 ΜΜ
στο θεμα Β εκει που λεει:
χ:=21      (χ:1) = ποια ειναι η σωστη απαντηση..?

ροταω διωτη ο ενας λεει 2 ο αλλος 1 και ο αλλος 21... μια σαφη απαντησει..? :x
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 04:26:27 ΜΜ
Παράθεση από: dStyle στις 03 Ιουν 2010, 04:16:51 ΜΜ
ποια ειναι η σωστη απαντησει..?

ροταω διωτη ο ενας λεει 2 ο αλλος 1 και ο αλλος 21... μια σαφη απαντησει..? :x
Η σωστή απάντηση είναι 21.

Σελ. 85, σχολ. βιβλίο.

ΠαράθεσηΑν το εύρος είναι μικρότερο από το μήκος του πεδίου που πρόκειται να τυπωθεί, αγνοείται η οδηγία μορφοποίησης και χρησιμοποιείται το ελάχιστο απαιτούμενο εύρος.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: hliasant στις 03 Ιουν 2010, 04:48:10 ΜΜ
Παράθεση από: GWH στις 03 Ιουν 2010, 12:25:14 ΜΜ
exw tn entypwsi pws dn gnt n valeis <> se string metavliti g afto k pistevw pws i epanalipsi eprepe na ginei me tn xrisi metavlitis boolean!!!!! ;D
Στον fp-compiler στο linux τρέχει μια χαρά το " <> string".(μόλις τώρα το δοκίμασα)
Δεν ξέρω αν τρέχει στην TPW.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 05:12:07 ΜΜ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 03 Ιουν 2010, 06:52:13 ΜΜ
Παράθεση από: nanakefa στις 03 Ιουν 2010, 05:12:07 ΜΜ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ Π.Χ 150,5 ΣΤΕΙΛΛΑΜΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΚΦΩΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ. ΑΡΧΙΚΑ ΔΗΛΩΝΕ MO:REAL ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)  /  4 KAI ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΥΠΟΨΙ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 150,5. ΔΗΛΑΔΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ<=150 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΟ>=151. Η ΝΕΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΔΙΝΕ ΜΟ:INTEGER ΚΑΙ ΜΟ:=(ΜΑ1+ΜΑ2+ΜΑ3+ΜΑ4)   DIV 4.


Έλεος...Ακούσατε ακούσατε: o μέσος όρος πλέον είναι ακέραιος...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: freedomst στις 03 Ιουν 2010, 08:17:09 ΜΜ
Φέτος με αυτά που βλέπω με τα θέματα (ΔΠ και ΑΕΠΠ) θα τρελαθώ  >:( :o :'( >:(!!!
Που ξανακούστηκε να "ταιριάζουν - διορθώνουν" τις λύσεις με βάση τις ασάφειες των θεμάτων τους για να καλύψουν την ανικανότητά τους!?!? ???
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: thrask στις 03 Ιουν 2010, 08:21:01 ΜΜ
Μιας και ήμουν σε κέντρο εξέτασης Φ.Α., δυστυχώς διαπίστωσα την προχειρότητα που επκρατούσε στην διατύπωση, αλλά και την αντιμετώπιση των θεμάτων. Ακόμα και οι ενδεικτικές απαντήσεις που αρχικά εστάλησαν είχαν λάθη στη λύση και του Γ και του Δ, τα οποία τουλάχιστον διορθώθηκαν με νέες διευκρινήσεις (προς τους βαθμολογητές). Το όλο πρόβλημα δημιουργήθηκε από τη διευκρίνηση προς τους μαθητές που περιέπλεξε αντί να ξεδιαλύνει το θέμα. Πιστεύω ότι στην αρχική του μορφή (από εκεί που αντιγράφηκε η άσκηση), η επίδοση ήταν το σύνολο των βαθμών και όχι ο ΜΟ. Πρόχειρα δόθηκε η (λανθασμένη) διευκρίνηση και μετά προσπαθούσαν να το μαζέψουν. Με λύσεις όπως mo:integer και εύρεση μέσου όρου με div που προτάθηκαν σαν ενδεικτικές (με νέα διευκρίνηση) ούτε αυγά μπορούμε να βάψουμε...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: alexandros2010 στις 03 Ιουν 2010, 09:00:10 ΜΜ
ΕΓΏ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Η ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΧΕ!!!!ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΤΟ ΕΛΥΣΑ ΩΣ ΕΞΕΙΣ

Program Thema_D;
var
eponymo :string[15];
b1,b2,b3,b4 :integer;
mo :real;
   Begin
  writeln('δώσε το επώνυμο ή γράψε τέλος για τερματισμό');
  readln('eponymo');
  while eponymo <> 'τέλος' do
begin
writeln('δώσε τους 4 βαθμούς των μαθημάτων');
readn(b1,b2,b3,b4);
mo:=(b1+b2+b3+b4)/4;
   if (mo>=1) AND (mo<=150) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι D')
else  if (mo>=151) AND (mo<=300) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι C')
else  if (mo>=301) AND (mo<=350) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι B')
else  if (mo>=351) AND (mo<=400) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι A');
writeln('δώσε το επώνυμο ή γράψε τέλος για τερματισμό');
  readln('eponymo');
end;
End.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: dimitra στις 03 Ιουν 2010, 09:11:27 ΜΜ
@alexandros2010
Η λύση σου ακολουθεί την εκφώνηση και μου φαίνεται μια χαρά. Η εκφώνηση είναι λανθασμένη.

ΠαράθεσηΔιαβάζοντας το θέμα και βλέποντας ότι ο βρόχος θα πρέπει να σταματήσει όταν διαβαστεί ως επώνυμο το 'τέλος', σκέφτηκα: "να δεις που οι μαθητές θα βάλουν repeat-until αλλά δεν θα φροντίσουν να ελέγξουν με καμιά if αν το επώνυμο είναι 'τέλος' ώστε να μην διαβάσουν βαθμούς και υπολογίσουν μο για τον 'τέλος' ". Και αμέσως παρακάτω είχε την υπόδειξη για την while!!!  Με την while δεν θα είχαν τέτοιο πρόβλημα...
Σωστή η σκέψη σου.. Και εγώ αυτό σκέφτηκα.
Παράθεσηαν το επώνυμο είναι 'τέλος' ώστε να μην διαβάσουν βαθμούς και υπολογίσουν μο για τον 'τέλος'
Ελπίζω μόνο να μην έπαιρνε μέρος στο πρόγραμμα ο Γουλιέλμος Τέλος χαχαχαχα
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: alexandros2010 στις 03 Ιουν 2010, 09:14:40 ΜΜ
ΕΓΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΛΑΘΟΣ!!!!!
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: amichail στις 03 Ιουν 2010, 09:18:51 ΜΜ

Παράθεση από: thrask στις 03 Ιουν 2010, 08:21:01 ΜΜ
Μιας και ήμουν σε κέντρο εξέτασης Φ.Α., δυστυχώς διαπίστωσα την προχειρότητα που επκρατούσε στην διατύπωση, αλλά και την αντιμετώπιση των θεμάτων. Ακόμα και οι ενδεικτικές απαντήσεις που αρχικά εστάλησαν είχαν λάθη στη λύση και του Γ και του Δ, τα οποία τουλάχιστον διορθώθηκαν με νέες διευκρινήσεις (προς τους βαθμολογητές). Το όλο πρόβλημα δημιουργήθηκε από τη διευκρίνηση προς τους μαθητές που περιέπλεξε αντί να ξεδιαλύνει το θέμα. Πιστεύω ότι στην αρχική του μορφή (από εκεί που αντιγράφηκε η άσκηση), η επίδοση ήταν το σύνολο των βαθμών και όχι ο ΜΟ. Πρόχειρα δόθηκε η (λανθασμένη) διευκρίνηση και μετά προσπαθούσαν να το μαζέψουν. Με λύσεις όπως mo:integer και εύρεση μέσου όρου με div που προτάθηκαν σαν ενδεικτικές (με νέα διευκρίνηση) ούτε αυγά μπορούμε να βάψουμε...
Κι εγώ αυτό πιστεύω.

Μαθήτρια στο εξεταστικό κέντρο που ήμουνα ζήτησε διευκρίνιση "Στο θέμα Δ3 όταν λέει επίδοση εννοεί το μέσο όρο;" (πανέξυπνη μαθήτρια βέβαια, περιττό να πω). Μέχρι να το δώσουμε πάνω, είχαν στείλει τη διευκρίνιση για το όριο μέχρι 400.
Η απάντηση που λάβαμε άνωθεν μετά από λίγο "Στο ερώτημά σας, η απάντηση είναι σαφής".
(Τουλάχιστον είχαν το γνωθις εαυτόν - δεν είπαν "η εκφώνηση είναι σαφής"  ;) )
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: thrask στις 03 Ιουν 2010, 09:21:47 ΜΜ
Παράθεση από: alexandros2010 στις 03 Ιουν 2010, 09:00:10 ΜΜ
ΕΓΏ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Η ΕΚΦΩΝΗΣΗ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΧΕ!!!!ΟΠΟΤΕ ΕΓΩ ΤΟ ΕΛΥΣΑ ΩΣ ΕΞΕΙΣ

Program Thema_D;
var
eponymo :string[15];
b1,b2,b3,b4 :integer;
mo :real;
   Begin
  writeln('δώσε το επώνυμο ή γράψε τέλος για τερματισμό');
  readln('eponymo');
  while eponymo <> 'τέλος' do
begin
writeln('δώσε τους 4 βαθμούς των μαθημάτων');
readn(b1,b2,b3,b4);
mo:=(b1+b2+b3+b4)/4;
   if (mo>=1) AND (mo<=150) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι D');
else  if (mo>=151) AND (mo<=300) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι C');
else  if (mo>=301) AND (mo<=350) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι B');
else  if (mo>=351) AND (mo<=400) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι A');
writeln('δώσε το επώνυμο ή γράψε τέλος για τερματισμό');
  readln('eponymo');
end;
End.

Σύμφωνα με την εκφώνηση είσαι σωστός και αν σε βαθμολογούσα θα το δεχόμουν σωστό. Προγραμματιστικά, θα μπορούσες να παραλείψεις το πρώτο μέρος των  συνθηκών  ή να βάλεις if (mo>150) and (mo<=300) κ.λ.π. ώστε να καλύψεις και τις ενδιάμεσες τιμές, αφού δήλωσες το mo : real.
πχ.. ..
if (mo>=1) AND (mo<=150) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι D')
else  if  (mo<=300) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι C')
else  if  (mo<=350) then
                    writeln('η κατηγορία σου είναι B')
else 
       writeln('η κατηγορία σου είναι A');


Λεπτομέρεια: Θα σου έκοβα και κάτι για τα ερωτηματικά πριν το else. Αν είχες παραλείψει τα else πάντως πάλι θα ήσουν σωστός.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: alexandros2010 στις 03 Ιουν 2010, 09:38:43 ΜΜ
ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ TO ΠΡΩΙ!!!ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ELSE!!!
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 03 Ιουν 2010, 09:40:16 ΜΜ
Παράθεση από: dimitra στις 03 Ιουν 2010, 09:11:27 ΜΜ
Ελπίζω μόνο να μην έπαιρνε μέρος στο πρόγραμμα ο Γουλιέλμος Τέλος χαχαχαχα

;D
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Obelix στις 03 Ιουν 2010, 10:23:03 ΜΜ
Ένας μαθητής ο οποίος:

α)Έχει διαβάσει αρκετά καλά τη θεωρία του σχολικού
β) Έχει κατανοήσει τις ασκήσεις με πίνακες τιμών
γ)Αδυνατεί όμως να συντάξει αλγόριθμο ή πρόγραμμα, έστω και περιορισμένης δυσκολίας

θα μπορούσε σχετικά έυκολα να γράψει σήμερα ένα 80, έτσι δεν είναι;

Το παραπάνω συμπέρασμα δεν μου φαίνεται καθόλου τιμητικό για την "ποιότητα" των θεμάτων...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: thrask στις 03 Ιουν 2010, 10:34:42 ΜΜ
Παράθεση
Ένας μαθητής ο οποίος:

α)Έχει διαβάσει αρκετά καλά τη θεωρία του σχολικού
β) Έχει κατανοήσει τις ασκήσεις με πίνακες τιμών
γ)Αδυνατεί όμως να συντάξει αλγόριθμο ή πρόγραμμα, έστω και περιορισμένης δυσκολίας

θα μπορούσε σχετικά έυκολα να γράψει σήμερα ένα 80, έτσι δεν είναι;

Το παραπάνω συμπέρασμα δεν μου φαίνεται καθόλου τιμητικό για την "ποιότητα" των θεμάτων...

Και πιο πολύ. Με απλές εντολές εισόδου, εξόδου και αντικατάστασης πέρνει και τις 8/20 μονάδες του Δ θέματος.
Άρα 88...
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: fkoutsakas στις 03 Ιουν 2010, 10:52:06 ΜΜ
Καλησπέρα,

Κατά τη γνώμη μου:

1. σε γενικές γραμμές τα θέματα ήταν εύκολα.

2. η επιλογή του Α1β ήταν ατυχής δεδομένου ότι μία η ανδρομή ήταν εκτός ύλης και συνεπώς (τυπικά) οι μαθητές δεν ήταν "υποχρεωμένοι" να γνωρίζουν ότι οι δομές ήταν τέσσερις.

3. η απαίτηση στο 4ο θέμα οι μαθητές να γράψουν κώδικα Pascal σε χαρτί ήταν επίσης ατυχής. Αναρωτιέμαι πως θα διορθωθεί το εν λόγω θέμα. Για παράδειγμα πόσο θα κοστίσουν τα συντακτικά λάθη; (αν ένας μαθητής ξεχάσει ένα ερωτηματικό πόσο θα χάσει;) Πολύ προτιμότερο θα ήταν να είχε δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν αυτοί τι θα χρησιμοποιήσουν: (κώδικα Pascal, ψευδοκώδικα ή λογικό διάγραμμα).
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 04 Ιουν 2010, 12:30:59 ΠΜ
Συνάδερφοι, αυτό με το μέσο όρο στο τελευταίο θέμα ήταν πολύ παράλογο(εύρεση μέσου όρου με div) έλεος.....

Θέλω να ρωτήσω το εξής: κάποιος μαθητής μήπως ζήτησε κάποια διευκρίνηση σχετικά με τις ενδιάμεσες τιμές του πίνακα και τι θα απογίνουν αυτές;
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: tkarp στις 04 Ιουν 2010, 11:33:18 ΠΜ
Για το θέμα των περιοχων χαρακτηρισμου του μ.ο. σε κατηγορίες, ζητησαμε διευκρινιση
ως και η απαντηση της επιτροπης (στις 10:20 σημειωστε...) ηταν "το ερωτημα ειναι σαφές".
Απ'οτι καταλαβαίνω η διευκρίνιση προς τους βαθμολογητές είχε προηγηθεί.

Θα ήθελα καποιος συνάδελφος να μου υποδείξει παράδειγμα, ερώτηση ή ασκηση
εντός υλης που να συγκρίνονται αλφαριθμητικά (οχι χαρακτήρες).
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: xryka στις 04 Ιουν 2010, 04:46:23 ΜΜ
Σε μας μαθητής διατύπωσε απορία για αυτές τις τιμές ωστόσο ενημέρωσαν οτι θα ρθουν διευκρινήσις των θεμάτων στις 10...περιμέναμε ως τισ 10:20 οπου και είπαν οτι δεν υπάρχουν τελικά διευκρινήσεις...ε τα παιδιά μετά απλά θεώρησαν οτι απλά αυτές οι τιμές αγνοούνται. Ηταν αδιανόητο να φανταστεί κανεις οτι θα πρέπει να θεωρηθεί ο μέσος όρος ακέραιος...που ξανακούστηκε αυτό;;; θεωρώ οτι αυτό δόθηκε ως λύση απλά γιατί δεν θέλαν να παραδεχτούν το λάθος τους...ειδικά οταν δεν το κατάλαβαν οι ίδιοι αλλα έγινε αντιληπτό στισ 10!!!
Νομίζω όμως οτι θα πρέπει οι σύμβουλοι να ζητήσουν να γίνουν δεκτές και οι 2 λύσεις.
Επίσης οι βασικές αλγοριθμικές δομές ειναι 3.... η αναδρομή ήταν εκτός ύλης .... και αυτό πρέπει να το επισημάνουμε....κρίμα να χάνουν οι μαθητές αδικά μόρια απο λάθη της επιτροπής..
Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 04 Ιουν 2010, 12:30:59 ΠΜ
Συνάδερφοι, αυτό με το μέσο όρο στο τελευταίο θέμα ήταν πολύ παράλογο(εύρεση μέσου όρου με div) έλεος.....

Θέλω να ρωτήσω το εξής: κάποιος μαθητής μήπως ζήτησε κάποια διευκρίνηση σχετικά με τις ενδιάμεσες τιμές του πίνακα και τι θα απογίνουν αυτές;

Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: andreas_p στις 04 Ιουν 2010, 06:54:24 ΜΜ
Παράθεση από: thrask στις 03 Ιουν 2010, 09:21:47 ΜΜ
  writeln('δώσε το επώνυμο ή γράψε τέλος για τερματισμό');
  readln('eponymo');

readln(eponymo);
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: HackFreak στις 04 Ιουν 2010, 07:03:12 ΜΜ
Ακριβώς και εγώ έτσι το έκανα όπως ο alexandros με την διαφορά του οτι δήλωσα τους βαθμούς ως real, και επίσης δήλωσα και μια μεταβλητή xar ως char στην οποία έβαζα την τιμή 'Α','Β','C','D' ανάλογα με το αποτέλεσμα της συνθήκης και το εκτύπωνα μετά....                                                                                                                                                                                                     
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 05 Ιουν 2010, 10:02:22 ΜΜ
Έστω και τελευταίος ας γράψω ένα σχόλιο. Στο θέμα Δ δεν υπάρχει αμφιβολία οτι η επιτροπή έκανε γκάφα. Ας ελπίσουμε οι βαθμολογητές να μην "χρεώσουν" την γκάφα αυτή στους μαθητές. Επίσης το θέμα Β1 ως λογική το θεωρώ απαράδεκτο και μάλιστα να δίνει 20 μονάδες. 5 με 10 μονάδες να συμπληρώνει κάποιο θέμα. Γενικά από τα θέματα φέτος έλειπαν τελείως οι αλγόριθμοι. Από τις 100 μονάδες οι 95 βρίσκονται από το Κεφ. 5 και μετά. Εντάξει τα προηγούμενα κεφάλαια δεν είναι και ο,τι καλύτερο, και ο ψευδοκώδικας έχει πολλές ασάφειες, δεν υπάρχουν επαρκή παραδείγματα κλπ.

Το μάθημα είναι ακόμα στην αρχή του και είναι ευάλωτο στις παιδικές ασθένειες, τις οποίες τις πληρώνουν οι μαθητές. Προσωπικά θα στείλω τις επόμενες μέρες στο σύμβουλο της περιοχής μου ένα κείμενο με παρατηρήσεις και προβληματισμούς σε σχέση με το μάθημα με σημαντικότερο προβληματισμό αυτόν του σχολικού εγχειριδίου.
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: iliasthes στις 06 Ιουν 2010, 10:45:26 ΜΜ
Έχει κανείς τις "επίσημες" λύσεις;
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 07 Ιουν 2010, 12:33:54 ΠΜ
 Η βαθμολόγηση των γραπτών έχει αρχίσει;
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 08 Ιουν 2010, 01:35:29 ΜΜ
Παράθεση από: iliasthes στις 05 Ιουν 2010, 10:02:22 ΜΜ
Το μάθημα είναι ακόμα στην αρχή του και είναι ευάλωτο στις παιδικές ασθένειες, τις οποίες τις πληρώνουν οι μαθητές. Προσωπικά θα στείλω τις επόμενες μέρες στο σύμβουλο της περιοχής μου ένα κείμενο με παρατηρήσεις και προβληματισμούς σε σχέση με το μάθημα με σημαντικότερο προβληματισμό αυτόν του σχολικού εγχειριδίου.

Εγώ δεν είμαι στο δημόσιο, οπότε δεν μπορώ να στείλω κάτι στον σχολικό σύμβουλο...Θα πρότεινα,  πριν τις στείλεις, να τις δημοσιεύσεις στο forum και όλοι οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν πρόσθετα σχόλια-παρατηρήσεις κτλ..Έτσι νομίζω θα συγκεντρώσουμε ακόμη καλύτερη πληροφορία

Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 09 Ιουν 2010, 11:35:24 ΜΜ
Παράθεση από: janag79 στις 08 Ιουν 2010, 01:35:29 ΜΜ
Εγώ δεν είμαι στο δημόσιο, οπότε δεν μπορώ να στείλω κάτι στον σχολικό σύμβουλο...Θα πρότεινα,  πριν τις στείλεις, να τις δημοσιεύσεις στο forum και όλοι οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν πρόσθετα σχόλια-παρατηρήσεις κτλ..Έτσι νομίζω θα συγκεντρώσουμε ακόμη καλύτερη πληροφορία


Σωστά. Καλύτερα να γίνει μια ομαδική δουλειά η οποία θα είναι και ποιο συντονισμένη παρά ατομικές ενέργειες
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: kostasgoth στις 12 Ιουν 2010, 03:46:52 ΜΜ
Εύκολα......:)
Τίτλος: Απ: ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2010
Αποστολή από: alexandros2010 στις 16 Ιουλ 2010, 12:11:11 ΜΜ
τώρα που βγήκαν τα αποτελέσματα πώς τα πήγατε στο μάθημα αυτο?  πόσα μόρια σας  έβαλαν οι εξεταστές?