Δημιουργία Υλικού για τις Νέες Τεχνολογίες - Τ.Π.Ε. στο Ολοήμερο Δημοτικό

Ξεκίνησε από tom, 19 Μαρ 2010, 09:45:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tom

Μια εικόνα χίλιες λέξεις...

Ας δούμε για αρχή κάποια από τα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας:

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

tom

Παραθέτω έναν πίνακα με βοηθητικά αρχεία, για τη δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων για το μάθημα

"Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση".









Δομή εκπαιδευτικού σεναρίου |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/Domi_Senariou1_Odigies.pdf
Κατάλογος ρημάτων για τη διατύπωση στόχων |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/Verbs.pdf
Εκπαιδευτικά συστήματα με ΤΠΕ |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/Ekpaideytika_Systimata-TPE.pdf
Σύγχρωνες θεωρίες για τη μάθηση με εργαλεία ΤΠΕ |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/LearningTheories-ErgaleiaTPE.pdf
Κατηγορίες λογισμικών ή εφαρμογών |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/Katigories_Logismikwn-Efarmogwn.pdf
Κατάλογος εργαλείων για τα σενάρια |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/Katalogos_Ergaleiwn_gia_Scenaria.pdf
Σχεδιασμός σεναρίων κατά γνωστικό αντικείμενο |http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/files/Parousiaseis/Scenario_PE60-70/Sxediasmos_Senariwn_kata_Gnostiko_Antikeimeno.pdf

Σκεφτείτε αν ένας από εμάς αναλάμβανε να φτιάξει ένα τέλειο σενάριο και ήμασταν 20-30 άτομα, τι υλικό θα φτιάχναμε  >:D
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

P.Tsiotakis

Θωμά, παρατηρώ τον τελευταίο καιρό την προσπάθεια που καταβάλλεις και το ενδιαφέρον σου για τη συζήτηση γύρω από το μάθημα στο δημοτικό και θέλω να σε συγχαρώ δημόσια...

tom

#3
Ευχαριστώ Παναγιώτη. Το θέμα είναι να υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται ώστε να μπορεί να υπάρχει συνεργασία και κάποιο αποτέλεσμα (δες διαγώνισμα προσομοίωσης ΑΕΠΠ). Κατά τα άλλα όσο υπάρχει χρόνος ευχαρίστως να βοηθάμε τους νεότερους και να μαθαίνουμε από τους παλιότερους.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

#4
Καλημέρα!  :)
Έχω ανεβάσει κάποιο υλικό σε .pdf ως εγχειρίδια για τα παιδιά του δημοτικού στο site http://32dim-irakl.ira.sch.gr/pcnotes.htm.
Είναι για Windows XP και για MS-Word 2003. Σκοπεύω να φτιάξω για Linux Ubuntu 10.04 που δουλεύω στο εργαστήριο, για Open Office και για Gimp μέσα στη χρονιά.
Για μαθήματα λυκείου, για ΙΕΚ κτλ. εάν σας ενδιαφέρει έχω κάποιο υλικό στη σελίδα μου http://www.ekoletsou.gr/notes, είναι πάλι σε .pdf μορφή.
Επίσης, η ομάδα μας στο ΠΕΚ Ηρακλείου μαζί με το σύμβουλο Πληροφορικής, έχουμε ετοιμάσει κάποια σχέδια μαθήματος στο site http://opinakas.wikispaces.com/
Για παιδιά Α' Δημοτικού μπορείτε να πάρετε κάποιες ιδέες για δραστηριότητες από το site http://www.protaki.gr/
Τέλος, μία ωραία ιδέα που θα εφαρμόσω σε συνεργασία με την καθηγήτρια αγγλικών για μεγαλύτερες τάξεις, είναι η προβολή video από το national geografic χωρίς υπότιτλους, τα παιδιά θα έχουν διδαχθεί πιο πριν το σχετικό λεξιλόγιο, έπειτα θα γίνεται σχολιασμός του video (ίσως και μετάφραση) και εκεί πάνω θα βασίζονται σειρά εργασιών από τη πλευρά των παιδιών που θα παρουσιάζονται έπειτα μέσα στην τάξη με χρήση projector (κάτι τέτοιο γενικά έχω στο μυαλό μου δηλαδή!)  ::)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

skananitos

το pdf του CSUnplugged στα ελληνικά http://www.box.net/shared/klntg578sp (δεν κοίταξα αν το έχουν ξανακάνει post Μέσα στο forum)  ::)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Ευτυχία!

Ευχαριστούμε για το υλικό που μοιράζεσαι μαζί μας.
Η ιδέα του συγκεκριμένου θέματος είναι ότι βάζουμε υλικό που φτιάχνουμε εμείς ή συζητάμε για υλικό που θέλουμε να φτιάξουμε.
Στο άλλο θέμα με τίτλο " Υλικό για Νέες Τεχνολογίες - Τ.Π.Ε. στο Ολοήμερο Δημοτικό" βάζουμε έτοιμο υλικό.

Το μεταφρασμένο csunplagged νομίζω ότι υπάρχει σε άλλη κατηγορία και όχι στο "Δημοτικό" οπότε καλά έκανες και το έβαλες.

Καλή συνέχεια!

Υ.Γ. Ελπίζω το Ηράκλειο να παραμένει τόσο ενδιαφέρον όσο το άφησα το 2005!
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

#7
Σας παραθέτω ένα υπόδειγμα από την αρχή μιας Χριστουγεννιάτικης ιστορίας που μόλις έφτιαξα. Είναι για μεγαλύτερα παιδιά (Ε'-ΣΤ' Δημοτικού) και συνδυάζει πληκτρολόγηση σε επεξεργαστή κειμένου, αναζήτηση εικόνων (clip art) από διαδίκτυο, εισαγωγή εικόνων σε επεξεργαστή κειμένου, και φυσικά παιδική φαντασία! Τα παιδιά καλούνται να σκαρφιστούν τη δική τους ιστορία και όχι να αντιγράψουν αυτή του υποδείγματος.  :)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

#8
Ένα σταυρόλεξο που έφτιαξα για το Διαδίκτυο, για παιδιά Δ' Δημοτικού και πάνω...

Υ.Γ. Γιατί όχι και για  Γυμνάσιο; :-)
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Χριστουγεννιάτικο Σταυρόλεξο. Σκοπός είναι να μάθουν τα παιδιά παίζοντας τη δημιουργία πινάκων. Αφήνουμε τα παιδιά να δημιουργήσουν το δικό τους σταυρόλεξο με δικές τους λέξεις ανάλογα με τις δυνατότητές τους.    :)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Vangelis

Παράθεση από: tom στις 13 Δεκ 2010, 12:53:20 ΠΜ
Ο ρούντολφ νομίζω είναι τάρανδος  :D

Σωστά δεν είναι ελάφι!!!

(δεν πίστευες μικρός στον Αι βασίλη skananito!!)

skananitos

Λοιπόν το γνωστό τραγουδάκι λέει:

Ρούντολφ το ελαφάκι
με καρδούλα ταπεινή..
σαν πέφτει το βραδάκι
έχει μύτη φωτεινή.

άρα είναι ελαφάκι! (Τα κέρατα δε τα γλυτώνει έτσι κι αλλιώς!)  :P
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Επειδή πολλές φορές η αλήθεια χάνεται στη μετάφραση skananitos σου αφιερώνω τα παρακάτω:

http://www.youtube.com/watch?v=Py0dsLH9Zck&feature=fvst

Christmas Carols
Rudolph, The Red Nosed Reindeer lyrics

Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Had a very shiny nose,
And if you ever saw it,
You would even say it glows.
All of the other reindeer
Used to laugh and call him names;
They never let poor Rudolph
Join in any reindeer games.

Then one foggy Christmas Eve,
Santa came to say,
Rudolph with your nose so bright,
Won't you guide my sleigh tonight?

Then how the reindeer loved him
As they shouted out with glee,
Rudolph the Red-Nosed Reindeer,
You'll go down in history.

You know Dasher and Dancer and Prancer and Vixen,
Comet and Cupid and Donner and Blitzen.,
But do you recall?
The most famous reindeer of all?

Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Had a very shiny nose,
And if you ever saw it,
You would even say it glows.
All of the other reindeer
Used to laugh and call him names;
They never let poor Rudolph
Join in any reindeer games.

Then one foggy Christmas Eve,
Santa came to say,
Rudolph with your nose so bright,
Won't you guide my sleigh tonight?

Then how the reindeer loved him
As they shouted out with glee,
Rudolph the Red-Nosed Reindeer,
You'll go down in history.

:P
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Το ακόλουθο σταυρόλεξο είναι αφιερωμένο στον tom με την εκδοχή ότι ο Ρούντολφ είναι τάρανδος...  ???
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Παράθεση από: skananitos στις 12 Δεκ 2010, 11:40:59 ΜΜ
Χριστουγεννιάτικο Σταυρόλεξο. Σκοπός είναι να μάθουν τα παιδιά παίζοντας τη δημιουργία πινάκων. Αφήνουμε τα παιδιά να δημιουργήσουν το δικό τους σταυρόλεξο με δικές τους λέξεις ανάλογα με τις δυνατότητές τους.    :)
Πες μου ότι τα δύο σταυρόλεξα τα έφτιαξες με επεξεργαστή κειμένου...;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Μα ναι, αφού είπα  ότι στόχος είναι τα παιδιά να μάθουν πως να κάνουν πίνακες παίζοντας...
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Είναι ενδιαφέρουσα η άποψη σου να μάθουν τα παιδιά τους πίνακες φτιάχνοντας στραυρόλεξα, εγώ όμως θα έκανα το εξής:

Μια πιο απλή ασκησούλα για τους πίνακες και για το σταυρόλεξο θα χρησιμοποιούσα το πολύ αξιόλογο λογισμικό

"EclipseCrossword" 

http://www.eclipsecrossword.com/

Το έχεις δοκιμάσει;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

ναι το έχω δοκιμάσει στο σπίτι με windows αλλά στο εργαστήρι έχω linux και πρέπει να δω αν το τρέχει μέσω wine...ίσως το κάνω κάποια στιγμή...

αυτή είναι μία δεύτερη προσέγγιση στην τάξη μου για τους πίνακες, για πρώτη γνωριμία φτιάξαμε το πρόγραμμά τους με χρήση πίνακα
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

skananitos

Ιδέα που την έδωσε συνάδερφος, την εφάρμοσα σήμερα σε παιδιά Γ' Τάξης και τους άρεσε πολύ!
Προβάλουμε στα παιδιά ένα βίντεο σαν και αυτό http://www.youtube.com/watch?v=R_4OnqgVtCs , έπειτα συζητάμε όλοι μαζί το βίντεο και αφήνουμε τα παιδιά να δημιουργήσουν με χρήση επεξεργαστή κειμένου τις σκέψεις κάποιου χαρακτήρα με μορφή εσωτερικού διαλόγου. Εγώ στην συγκεκριμένη περίπτωση έβαλα τα παιδιά να καταγράψουν τις σκέψεις της Mariza (γαϊδάρου) χωρίζοντας το βιντεάκι σε σκηνές.  :)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Μπράβο Ευτυχία! Και ο συνάδελφός σου πολύ έμπνευση όμως...
Είχα δει το βίντεο και μου άρεσε πολύ, αλλά δεν είχα φανταστεί οτι θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στην εκπαίδευση...
Και η Γ δημοτικού είναι ότι πρέπει πιστεύω.

Εγώ ετοιμάζω μια ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα για την πέμπτη δημοτικού. Θα κρατήσει 1-2 μήνες.
Ως προς το περιεχόμενο, αφορά δίκτυα-διαδίκτυο, παρουσιάσεις και δημιουργία κόμικ.
Η πορεία της εργασίας μπορεί να παρακολουθηθεί σε αυτό το url:

http://pempti.weebly.com/
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Εμπειρίες από το βιντεάκι με τη Μαρίζα (που ανάρτησα στο προηγούμενο post μου):

Αρχικά, χωρίζεις τα παιδιά σε ομάδες-ρόλους (γάιδαρος-ψαράς), σπας το βιντεάκι σε σκηνές και τους δίνεις χρόνο να γράψουν σε έναν κειμενογράφο τις "σκέψεις" του χαρακτήρα που έχουν αναλάβει ανά σκηνή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία κάνεις ηχογράφηση των διαλόγων με παράλληλη προβολή του βίντεο! το δοκίμασα σε τάξεις από Γ έως και ΣΤ, η αλήθεια είναι ότι τα παιδιά της Ε και της ΣΤ "έπιασαν" με τη μία αυτό που ήθελα να κάνουμε σαν δραστηριότητα και το διασκέδασαν υπερβολικά με την ηχογράφηση! στα πιο μικρά πήρε χρόνο για να καταλάβουν τι ακριβώς τους ζητούσα να φτιάξουν...

Η ουσία της όλης δραστηριότητας είναι ότι τα παιδιά μαθαίνουν ευχάριστα να χρησιμοποιούν τους κειμενογράφους, ξεφεύγοντας από τις μονότονες μορφές εκμάθησης τους στυλ "σου δίνω/υπαγορεύω ένα κείμενο γράψτο!", επίσης ωθείς τα παιδιά στο να αφήσουν ελεύθερη τη φαντασία τους και να δημιουργήσουν (κάτι που στα υπόλοιπα μαθήματα έχω την αίσθηση πως δεν γίνεται μιας και δε μπορείς να ξεφύγεις από τα στενά όρια της εκάστοτε "ύλης"), τέλος τα παιδιά μαθαίνουν να κάνουν ηχογράφηση στους υπολογιστές..άρα 3 σε 1!  ;)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

tom

Το χρησιμοποίησα και εγώ στην Γ Δημοτικού, με έναν διαφορετικό τρόπο:

- Έδειξα το βίντεο μια φορά (έπεσε πολύ γέλιο...)
- Χώρισα το βίντεο λογικα σε τρία κομμάτια
  α) Ο σκοπός
  β) Οι δυσκολίες
  γ) Η λύση
-Είπα στα παιδιά να γράψουν από μια πρόταση για το καθένα από τα παραπάνω, σκετικά με το τι φαντάζονται οτι λέει από μέσα της η Μαρίζα

Η δραστηριότητα θα ολοκληρωθεί μετά τις γιορτές.

Μια πρώτη εντύπωση είναι ότι α) συμμετείχαν ευχαρίστως όλα τα παιδιά β) τα περισσότερα παιδιά σταματάνε της σκέψη τους στα φαινόμενα και δεν εμβαθύνουν σε αιτίες ή συναισθήματα.

Ίσως είναι καλύτερα να γίνει με παιδιά της Ε Δημοτικού...
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

tom

Γεια σας και καλή χρονιά!

Δημιούργησα ένα webquest για την Γ Δημοτικού, με θέμα την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
Μπορείτε να το βρείτε στη διεύθυνση:

http://www.zunal.com/webquest.php?w=84476
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Θωμά πολύ καλή δουλειά! :)
σκεφτόμουν ίσως μια παραλλαγή της δουλειάς σου προσαρμοσμένη σε προγράμματα Παρουσιάσεων, όπου τα παιδιά μαθαίνουν τις παρουσιάσεις και παράλληλα και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Θα το δουλέψω λιγάκι να δω αν θα βγει κάτι καλό...  ::)
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

giotoula


tom

#26
Παράθεση από: giotoula στις 21 Ιαν 2011, 11:34:40 ΠΜ
Καταπληκτική δουλειά Tom μπράβο!!

Παράθεση από: skananitos στις 18 Ιαν 2011, 04:32:51 ΜΜ
Θωμά πολύ καλή δουλειά! :)
σκεφτόμουν ίσως μια παραλλαγή της δουλειάς σου προσαρμοσμένη σε προγράμματα Παρουσιάσεων, όπου τα παιδιά μαθαίνουν τις παρουσιάσεις και παράλληλα και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Θα το δουλέψω λιγάκι να δω αν θα βγει κάτι καλό...  ::)

Παιδιά ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
Παρεπιπτόντως να πω οτι έκανα κάποιες αλλαγές στα παραδοτέα (ζητάω αφίσα με κινδύνους στο Διαδίκτυο αντί για απλό έγγραφο με άθλους Ηρακλή) και στην αξιολόγηση (πρόσθεσα τέταρτη κατηγορία και άλλαξα λίγο τις υπόλοιπες). Αν θέλετε δείτε τα.

Άντε φτιάξτε και εσείς καμία να έχουμε τρεις αντί για μία.  ;)

Θα ήταν χρήσιμη μια για Γ δημοτικού στην ενότητα "γνωρίζω τον υπολογιστή", που έχει τους παρακάτω διδακτικούς στόχους.

ΓΓ1. Να εξηγούν με απλά λόγια τι είναι ο υπολογιστής και τι τα προγράμματα εφαρμογών. Να δίνουν απλά παραδείγματα όσον αφορά τη χρήση του.
ΓΓ2. Να εξηγούν τι είναι πρόγραμμα εφαρμογών και να δίνουν γενικά παραδείγματα προγραμμάτων.
ΓΓ3. Να αναγνωρίζουν τις μονάδες εισόδου – εξόδου.
ΓΓ4. Να αναγνωρίζουν το γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας (GUI) του υπολογιστή και των εφαρμογών, καθώς και τη χρησιμότητά τους.
ΓΓ5. Να κατανοούν την έννοια και τη λειτουργία των παραθύρων (μεγιστοποίηση, ελαχιστοποίηση, κλείσιμο, μετακίνηση, διάταξη παραθύρων στην επιφάνεια εργασίας).

Φυσικά και για Δ, Ε και ΣΤ.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

ed

Καλησπέρα και από εμένα.
Οι δουλειές σας είναι καταπληκτικές. Συγχαρητήρια.
Θα βάλω και εγώ λίγα πράγματα που έχω κάνει στο σχολείο και αρκετά από αυτά άρεσαν και στα παιδιά.

Β' Δημοτικού

Ασκήσεις στο Word, για να βάζουν τόνους, κεφαλαία, σημεία και γενικά ορθογραφία μετά απο συνεννόηση με τις δασκάλες.
Ασκήσεις στο Excel με πολλαπλασιασμούς που τους άρεσαν πολύ.
Επίσης έφτιαξα ένα Power Point με φρούτα και τα παιδιά έπρεπε να γράψουν στο Word το όνομα του φρούτου που έβλεπαν και να το χρωματίσουν ανάλογα.
Απλές και σύντομες ασκήσεις

ed

Για την Γ' τάξη ( και για την Δ΄) μια Χριστουγεννιάτικη εισαγωγή στο Power Point.
Διαβάσαμε ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι και συμπληρώναμε μια "εικονογραφημένη" παρουσίαση με λόγια εικόνες και ευχές.

ed

Για Ε΄και Στ΄ ένα ταξιδιάρικο σενάριο... Ένα ταξίδι που πήγαμε με την βοήθεια του υπολογιστή και του Internet.

Αποτελείται από 5 ενότητες
Στην πρώτη  αφού χωριστούμε σε ομάδες διαλέγουμε ένα προορισμό που θα θέλαμε να επισκεφθούμε. Με την βοήθεια του Google απαντάμε στο παρακάτω φύλλο εργασίας και εισάγουμε τις κατάλληλες εικόνες.

Στην δεύτερη ενότητα της εργασίας χρησιμοποιούμε τον κειμενογράφο για να φτιάξουμε ένα αεροπορικό εισιτήριο που θα μας μεταφέρει στον προορισμό μας.

Στην τρίτη ενότητα επισκεπτόμαστε τον προορισμό που έχουμε διαλέξει και βλέπουμε φωτογραφίες με την βοήθεια του προγράμματος Google Earth!

Αφού έχουμε φτάσει στον προορισμό μας στέλνουμε απο εκεί μία κάρτα με μια εικόνα του προορισμού στον δάσκαλο μας.

Μας άρεσε το ταξίδι; Φυσικά! Δημιουργούμε μια παρουσίαση-διαφήμιση για να δείξουμε τα αξιοθέατα του προορισμού που επισκεφτήκαμε στους συμμαθητές μας.

ed

Αυτά από εμένα. Έχω στερέψει από ιδέες για τις Ε' και ΣΤ'. Έχετε καμία καλή πρόταση?

tom

Μπράβο ed! Πολύ καλή δουλειά! Όλα ενδιαφέροντα! Μου άρεσε αρκετά η εργασία με τις πέντε ενότητες!

Κάτι παρόμοιο κάνω και εγώ με την Ε αυτή την περίοδο με πολύ θετικά αποτελέσματα. Μπορεί να γίνει και με την ΣΤ.

Το έχω ξανααναρτήσει, δεν ξέρω αν το έχεις δει. Περιγράφει τον τρόπο οργάνωσης και τη δομή της εργασίας. Μπορεί το βασικό θέμα να είναι δίκτυα, αλλά η ιδέα είναι να υλοποιήσεις την εργασία με τέσσερα θέματα ώστε όλα τα παιδιά της ομάδας να περάσουν από όλους τους ρόλους. Πιθανά θέματα για Ε, που ασχολείται με γεωγραφία Ελλάδας, θα μπορούσαν να είναι "Λίμνες Ελλάδας", "Ελληνικά Ποτάμια" κ.α.:

http://pempti.weebly.com/

Δες το και αν έχεις απορίες πες μου  ;)
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Θέλω να δείξω σε Ε και ΣΤ Τάξη πολύ απλά πραγματάκια για δημιουργία/επεξεργασία βίντεο. Στο εργαστήρι έχουμε Linux Ubuntu και βρήκα επίσης σε ένα site όπου προτείνουν διάφορα προγράμματα. Παρόλα αυτά, έχετε μήπως χρησιμοποιήσει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα που θεωρείτε ότι είναι απλό στη χρήση ακόμη για για μαθητές δημοτικού?
Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

skananitos

Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)

mplexus

-=παραμμύθι=-

Στην Α τάξη τα παιδιά έκαναν ηχογράφηση του παραμυθιού (ένα ένα παιδί ερχόταν στο μικρόφωνο του server) καθώς τους έδειχνα τις εικόνες στον βιντεο προβολέα (με movie maker). Μετά πρόσθεσα και μουσική. Ιδού το αποτέλεσμα:
http://4dim-amarous.att.sch.gr/?q=node/22

Στην Β τάξη έβαλαν τις εικόνες του παραμυθιού (το σκάναρα - αλλά αναφέρω και τον συγγραφέα :-) σε μία παρουσίαση (μία εικόνα σε κάθε διαφάνεια) και έβαλαν συνεφάκια με λόγια/σκέψεις καθώς και κίνηση.

tom

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skananitos

Music is life...Live a fun one...Listen to SKA !!! ;-)