ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gbougioukas

Παράθεση από: ggkrozos στις 29 Μαΐου 2020, 08:29:22 ΜΜ
http://sep4u.gr/37189/ti-allazei-sto-mathima-pliroforikis-apo-to-scholiko-etos-2020-2021/

Προφανώς, μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα. Τι βαρύτητα έχει η "απάντηση σε σχόλιο διαβούλευσης"; Γιατί δεν αναφέρει τίποτα στο σχέδιο νόμου εδώ: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/11280054.pdf
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

evry

Ξέρουμε τι σημαίνει αυτό;

Γ) Ενισχύουμε ιδιαιτέρως κάποια γνωστικά αντικείμενα, και μέσω του νομοσχεδίου αλλά και μέσω των ΥΑ που θα ακολουθήσουν: πληροφορική (με προσθήκη 3 ωρών, 1 στο Γυμνάσιο και 2 στο Λύκειο),
Πηγή: https://www.minedu.gov.gr/news/45188-01-06-20-syzitisi-epi-tis-arxis-tou-nomosxediou-anavathmisi-tou-sxoleiou-kai-alles-diatakseis-2

Από ότι έχω καταλάβει θα μπει μια ώρα ακόμα στην Α' Γυμνασίου. Αυτό όμως δημιουργεί κάποια ερωτήματα:
1) Το τμήμα δεν θα σπάει πια με την Τεχνολογία ? Φαντάζομαι δεν θα υπάρξει αύξηση και στις ώρες της Τεχνολογίας
2) Το τμήμα θα σπάει ελπίζω, γιατί αν δεν σπάει τότε βρισκόμαστε σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που είμαστε
3) Δεν έχουν σκεφτεί τίποτα από τα παραπάνω και θα βγουν υπουργικές αποφάσεις τελευταία στιγμή, αρχές Σεπτεμβρίου  :D

Για να δούμε

Στο Λύκειο να υποθέσω ότι εννοεί το δίωρο της Α που έγινε γενικής παιδείας από επιλογής?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Gpan

Παράθεση από: evry στις 03 Ιουν 2020, 08:43:58 ΜΜ
Ξέρουμε τι σημαίνει αυτό;

Γ) Ενισχύουμε ιδιαιτέρως κάποια γνωστικά αντικείμενα, και μέσω του νομοσχεδίου αλλά και μέσω των ΥΑ που θα ακολουθήσουν: πληροφορική (με προσθήκη 3 ωρών, 1 στο Γυμνάσιο και 2 στο Λύκειο),
Πηγή: https://www.minedu.gov.gr/news/45188-01-06-20-syzitisi-epi-tis-arxis-tou-nomosxediou-anavathmisi-tou-sxoleiou-kai-alles-diatakseis-2

Από ότι έχω καταλάβει θα μπει μια ώρα ακόμα στην Α' Γυμνασίου. Αυτό όμως δημιουργεί κάποια ερωτήματα:
1) Το τμήμα δεν θα σπάει πια με την Τεχνολογία ? Φαντάζομαι δεν θα υπάρξει αύξηση και στις ώρες της Τεχνολογίας
2) Το τμήμα θα σπάει ελπίζω, γιατί αν δεν σπάει τότε βρισκόμαστε σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που είμαστε
3) Δεν έχουν σκεφτεί τίποτα από τα παραπάνω και θα βγουν υπουργικές αποφάσεις τελευταία στιγμή, αρχές Σεπτεμβρίου  :D

Για να δούμε

Στο Λύκειο να υποθέσω ότι εννοεί το δίωρο της Α που έγινε γενικής παιδείας από επιλογής?

1) Το δίωρο μπορεί να σπάσει με οποιοδήποτε άλλο δίωρο μάθημα αρκεί να θεσμοθετηθεί και να υπάρχει διαθέσιμος εκπαιδευτικός στο σχολείο. Το κακό σενάριο είναι:1 ώρα θεωρία, 1 ώρα εργαστήριο (σπάει με Τεχνολογία)
2) Σε πολλά περιφερειακά Γυμνάσια με τμήματα των 18-20 μαθητών τα τμήματα δεν σπάνε (όπως και στα Δημοτικά). Η κατάσταση είναι απαράδεκτη και τώρα.
3) Αυτό είναι το πιο πιθανό.

Σωστά. Στο Λύκειο δεν θα είναι επιλογής και πρέπει όλοι οι συνάδελφοι από εδώ και στο εξής να δουν το μάθημα με την σοβαρότητα που του αρμόζει.

Έχω μεγάλη περιέργεια για τα εξής:
Α) Η Α΄ Γυμνασίου θα πάει σε 33 ώρες ή θα "κόψει" από αλλού κάποια ώρα και ποια θα είναι αυτή;
Β) Στα Γυμνάσια που θα εφαρμόσουν πιλοτικά τα "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" (φαντάζομαι θα προβλέπει STEM σε κάποια τάξη του Γυμνασίου) θα προσθέσει ώρα, δηλ πάμε σε 33 ή θα τα "συγχωνεύσει" σε μαθήματα π.χ. ενότητα στην Πληροφορική;

dski

Το "σπάσιμο" με άλλο μάθημα είναι εφικτό και γινόταν και παλιότερα όταν η Τεχνολογία δεν ήταν και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου (off topic αλλά θυμήθηκα και αυτή την ιστορία που το ένα  βράδυ, τότε νομίζω το φοβερό 2013, ανακοινώθηκε ότι η Τεχνολογία φεύγει εντελώς από το Γυμνάσιο (ήταν μόνο στην Α' και Β' Γυμνασίου αν θυμάμαι καλά), διαμαρτυρήθηκαν οι Τεχνολόγοι και την άλλη μέρα ανακοινώθηκε ότι η Τεχνολογία τελικά θα διδάσκεται και στις τρεις τάξεις... Εύγε τους! Ήταν την ίδια εποχή που ακούστηκε και το περίφημο 2ωρο Πληροφορικής σε όλο το Γυμνάσιο αλλά δεν εφαρμόστηκε ποτέ... Δείτε και θυμηθείτε εδώ).

Πιθανά μαθήματα για "σπάσιμο" είναι άλλα εργαστηριακά (π.χ. Χημεία ή Φυσική) ενώ σε σχολείο μου έχει τύχει να "σπάσω" ακόμα και με Μουσική. Αυτό φυσικά θα σημαίνει ότι θα αυξηθεί και το ωράριο των αντίστοιχων συναδέλφων κάτι που δεν νομίζω να "χαλάει" αυτούς αλλά πιθανώς να "χαλάει" το Υπουργείο...

Το να διδάσκεται το μάθημα στο εργαστήριο σε ολόκληρο το τμήμα, χωρίς "σπάσιμο", είναι οπωσδήποτε υποβάθμιση για τα παιδιά ενώ θα είναι και "κάτεργο" για τον εκπαιδευτικό.

Το σενάριο μία ώρα εργαστήριο μία ώρα τάξη (όλο το τμήμα) έχει κάποια ρεαλιστική βάση αλλά τότε δύσκολα θα υποστηριχθεί ότι τα παιδιά θα αποκτούν πλέον περισσότερες δεξιότητες... Φυσικά έχουμε ακούσει άλλα και άλλα, αυτό θα μας κάνει εντύπωση;

Ένα πρακτικό θέμα είναι οι διαθέσιμες ώρες εργαστηρίου. Ευτυχώς, με τα περισσότερα γυμνάσια (σε αστικά κέντρα) να έχουν 12 ή 13 τμήματα θα χρειάζονται 32 ή 34 ώρες εργαστηρίου, δηλ. μάλλον θα φτάνουν οριακά.

Την αύξηση του ωραρίου στις 33 ή και περισσότερες ώρες (με προσθήκη και άλλων δραστηριοτήτων) δεν τη θεωρώ εντελώς απίθανη. Το σενάριο αυτό έχει το έξτρα πλεονέκτημα ότι δεν θα θίξει άλλες ειδικότητες ενώ ακούγεται και ωραία: τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο στο σχολείο και επιπλέον αποκτούν "μαλακές δεξιότητες" (Α, καλό εεεε;)

Τέλος πρέπει να δούμε το ισοζύγιο των ωρών. Αν η Α' Γυμνασίου έχει 4 τμήματα τότε μιλάμε για 8 επιπλέον ώρες πληροφορικής αν το τμήμα "σπάει" ή 4 ώρες αν παίξει το σενάριο "θεωρία στην τάξη". Με δεδομένο ότι, αν και πολλοί ΠΕ86 πλεονάζουν ή είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, εντούτοις στο τέλος όλοι βρίσκουν ωράριο και προσλαμβάνονται και κάμποσοι αναπληρωτές, πρέπει να δούμε και από που θα βρεθούν αυτές οι ώρες. Θα προσληφθούν περισσότεροι αναπληρωτές; Μακάρι. Αν περικοπεί το 7ωρο στα Λύκεια (και πάει 5ωρο όπως ακούγεται) θα εξοικονομηθούν ώρες από εκεί αλλά αυτές θα διατεθούν μάλλον στην Α' Λυκείου αφού το σημερινό μάθημα επιλογής θα γίνει υποχρεωτικό για όλους. Άρα;

Και εγώ πιστεύω πάντως ότι τέτοιες "τεχνικές" λεπτομέρειες μάλλον δεν τις έχουν επεξεργαστεί ακόμα και θα δούμε μέσα στο κατακαλόκαιρο ή αρχές Σεπτέμβρη καμιά πανταχούσα και θα κοιτιόμαστε με απορία...

ilias_s

Ας γράψουμε και ένα καλό νέο μετά από πολύ καιρό

Δείτε το ΩΠ ΓΕΛ

noname

Μια γενική παρατήρηση:
Το μάθημα πρέπει σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου να έχει τον τίτλο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και όχι οτιδήποτε άλλο.

ilias_s

Παράθεση από: noname στις 17 Ιουν 2020, 01:27:17 ΜΜ
Μια γενική παρατήρηση:
Το μάθημα πρέπει σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου να έχει τον τίτλο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και όχι οτιδήποτε άλλο.

Σε τι θα οφελήσει αυτό;

Η "πληροφορική", γενικά, για τον μέσο Έλληνα είναι συνώνυμο της χρήσης Η/Υ. Η παρανόηση φτάνει σε τέτοιο σημείο που όταν κάποιος είναι απόφοιτος τμήματος πληροφορικής πολλοί ακόμα καταλαβαίνουν ότι σπούδασε word, excel και ίντερνετ!

Στη Β' λυκείου όταν οι γονείς βλέπουν χαμηλούς βαθμούς στην Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών έρχονται με απορία και λένε "μα πληροφορική δεν είναι αυτό;" εννοώντας "ΑΦΟΥ   Κ Ο Μ Π Ι Ο Υ Τ Ε Ρ   ΕΙΝΑΙ! ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ;"

dpa2006

#953
Παράθεση από: ilias_s στις 19 Ιουν 2020, 07:36:13 ΜΜ
Σε τι θα οφελήσει αυτό;

Η "πληροφορική", γενικά, για τον μέσο Έλληνα είναι συνώνυμο της χρήσης Η/Υ. Η παρανόηση φτάνει σε τέτοιο σημείο που όταν κάποιος είναι απόφοιτος τμήματος πληροφορικής πολλοί ακόμα καταλαβαίνουν ότι σπούδασε word, excel και ίντερνετ!

Στη Β' λυκείου όταν οι γονείς βλέπουν χαμηλούς βαθμούς στην Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών έρχονται με απορία και λένε "μα πληροφορική δεν είναι αυτό;" εννοώντας "ΑΦΟΥ   Κ Ο Μ Π Ι Ο Υ Τ Ε Ρ   ΕΙΝΑΙ! ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ;"
Παράθεση από: noname στις 17 Ιουν 2020, 01:27:17 ΜΜ
Μια γενική παρατήρηση:
Το μάθημα πρέπει σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου να έχει τον τίτλο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και όχι οτιδήποτε άλλο.

Απολύτως σωστό,δεν μπορεί να λέγεται απλά Πληροφορική.
Σε όλους τους 'μη Πληροφορικούς' η έννοια της Πληροφορικής συνδυάζεται με τον Αυτοματισμό Γραφείου και με προϊόντα συγκεκριμένης εταιρείας και το επισημαίνω γιατί αυτοματισμός γραφείου μπορεί να πραγματοποιηθεί και με Ανοικτού Κώδικα Λογισμικό.

Κάτι που σε άλλες χώρες συμβαίνει.



Αυτό μου θυμίζει την κατάσταση που επικρατούσε πριν από 20-25 χρόνια όπου η επετηρίδα Πληροφορικής κατακλύζονταν από μη Πληροφορικούς
Αυτό συνέβαινε(ίσως να συμβαίνει ακόμη) και στον ιδιωτικό χώρο όπου σε πολλές εταιρείες οι μη Πληροφορικοί σε πολλά πόστα,ειδικά στην υποστήριξη πελατών για παράδειγμα ήταν από πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις εκτός της Πληροφορικής,αυτό ίσως να βόλευε για πολλούς λόγους και ίσως να βολεύει ακόμη.


Να θυμίσω στους παλαιότερους τη γνωστή ιστοσελίδα:
http://cgi.di.uoa.gr/~epetir/


υπήρχε αντίγραφο της παραπάνω και στο Πανεπιστήμιο Κρήτης αλλά δεν το βρίσκω πλέον...
Από την παραπάνω ιστοσελίδα
Δημοσιεύματα


Εκδηλώσεις Διαμαρτυρίας


και το μιρρορ σαιτ από το αρκαιβ






Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

@dpa2006
Επίσης να θυμίσουμε και καλό να μην τα ξεχνάμε αυτά ότι εκείνη την εποχή ίσχυε το εξής:
Αν ήσουν απόφοιτος οποιασδήποτε καθηγητικής σχολής με σεμινάρια διοριζόσουν ως πληροφορικός
ΌΜΩΣ αν ήσουν απόφοιτος πληροφορικής δεν μπορούσες να διοριστείς, έπρεπε να έχεις και ΑΣΠΑΙΤΕ.
Γιατί άραγε τα τμήματα πληροφορικής είναι τα μοναδικά τμήματα που ενώ ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια; Δεν χαρακτηρίζονται ως καθηγητικές σχολές;
Υπήρχε λόγος.
Καλό είναι να τα θυμόμαστε αυτά, να θυμόμαστε τι μας έκαναν για να μην κάνουμε τώρα και εμείς τα ίδια σε άλλες ειδικότητες.

Fun Fact: Δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια για την δευτεροβάθμια, δεν είμαστε καθηγητική σχολή αλλά στην πρωτοβάθμια μας θεωρούν ικανούς να διδάσκουμε !!!

Αναφορικά με το όνομα του μαθήματος πρέπει να είναι Πληροφορική και μόνο. Οτιδήποτε άλλο θα δημιουργήσει προβλήματα.

Η άποψη των άλλων για το γνωστικό μας αντικείμενο δεν είναι δυνατόν να αλλάξει όταν επιμένουμε να διδάσκουμε Word, Powerpoint, και ΓΛΩΣΣΑ για να μην ξεβολευτούμε.
Από την μια θέλουμε να έχουμε ώρες αλλά όταν τίθεται θέμα αναβάθμισης του αντικειμένου υπάρχουν αντιδράσεις.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

#955
Παράθεση από: evry στις 19 Ιουν 2020, 11:53:34 ΜΜ
@dpa2006
Επίσης να θυμίσουμε και καλό να μην τα ξεχνάμε αυτά ότι εκείνη την εποχή ίσχυε το εξής:
Αν ήσουν απόφοιτος οποιασδήποτε καθηγητικής σχολής με σεμινάρια διοριζόσουν ως πληροφορικός
ΌΜΩΣ αν ήσουν απόφοιτος πληροφορικής δεν μπορούσες να διοριστείς, έπρεπε να έχεις και ΑΣΠΑΙΤΕ.
Γιατί άραγε τα τμήματα πληροφορικής είναι τα μοναδικά τμήματα που ενώ ανήκουν σε σχολές θετικών επιστημών δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια; Δεν χαρακτηρίζονται ως καθηγητικές σχολές;
Υπήρχε λόγος.
Καλό είναι να τα θυμόμαστε αυτά, να θυμόμαστε τι μας έκαναν για να μην κάνουμε τώρα και εμείς τα ίδια σε άλλες ειδικότητες.

Fun Fact: Δεν έχουμε παιδαγωγική επάρκεια για την δευτεροβάθμια, δεν είμαστε καθηγητική σχολή αλλά στην πρωτοβάθμια μας θεωρούν ικανούς να διδάσκουμε !!!

Αναφορικά με το όνομα του μαθήματος πρέπει να είναι Πληροφορική και μόνο. Οτιδήποτε άλλο θα δημιουργήσει προβλήματα.

Η άποψη των άλλων για το γνωστικό μας αντικείμενο δεν είναι δυνατόν να αλλάξει όταν επιμένουμε να διδάσκουμε Word, Powerpoint, και ΓΛΩΣΣΑ για να μην ξεβολευτούμε.
Από την μια θέλουμε να έχουμε ώρες αλλά όταν τίθεται θέμα αναβάθμισης του αντικειμένου υπάρχουν αντιδράσεις.

Με κάλυψες απόλυτα...!!!
Παράλειψη μου το ότι δεν τα ανέφερα...
Έχω μια μικρή προτίμηση στο Επιστήμη Υπολογιστών,αλλά δεν θα διαφωνήσω...


Όσον αφορά τα τμήματα της ΣΘΕ που θεωρούνται(-ταν) με παιδαγωγική επάρκεια,ακόμα και τώρα δεν βλέπω να έχουν υποχρεωτικά στον κορμό μαθήματα παιδαγωγικά,παλαιά δεν είχαν υποχρεωτικά τα εν λόγω μαθήματα σίγουρα.
http://www.phys.uoa.gr/propt-spoydes/odhgos-spoydon.html
http://www.chem.uoa.gr/?page_id=297&lang=el
το πιο εντυπωσιακό είναι η αλλαγή που έχουν κάνει στο πρόγραμμα σπουδών τους,να διδάσκουν π.χ. C και Matlab...!
http://eclass.uoa.gr/courses/CHEM142/
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

Το "Επιστήμη Υπολογιστών" είναι πολύ κακή επιλογή, δεν είμαστε η επιστήμη των υπολογιστών, διότι αλγόριθμοι υπήρχαν πριν εμφανιστούν οι υπολογιστές. Επίσης παραπέμπει σε ένα τεχνικό μάθημα μακριά από τις θετικές επιστήμες. Το ότι έχει επικρατήσει στο εξωτερικό δε σημαίνει ότι είναι σωστό. Παρόλα αυτά δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο όλα τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, π.χ. στο Imperial που ήμουν το τμήμα λεγόταν Department of Computing και όχι of Computer Science.

Αναφορικά με το ποια είναι καθηγητική σχολή και ποια όχι, δεν είναι θέμα μαθημάτων αλλά πολιτικών αποφάσεων. Εκείνη την εποχή υπήρχαν πολλοί που ήθελαν να διοριστούν ως πληροφορικοί και άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις.
Αυτή τη στιγμή αν δεν κάνω λάθος κανένα τμήμα της σχολής θετικών επιστημών δεν θεωρείται καθηγητική σχολή, πρέπει να περάσεις και το πρόγραμμα για την παιδαγωγική επάρκεια που προσφέρεται σε αρκετές σχολές. Αν θυμάμαι καλά ο νόμος πιάνει μόνο τους νέους πτυχιούχους.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

#957
To δικό μου τμήμα είναι (το μόνο αν θυμάμαι καλά) που παρέχει διδακτική επάρκεια απευθείας μόνο με το πτυχίο σου. Ψηφιακά Συστήματα, ΠαΠει. Μάλιστα όταν μπήκα, λεγόταν "Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων", η μία από τις δύο κατευθύνσεις ήταν το πρώτο μισό του σιδηροδρομικού ονόματος..

Και το "Computing", στο "Department of Computing", προϋπήρχε των υπολογιστών, οπότε ίσως δεν είναι αρκετός λόγος που αναφέρεις, για το Επιστήμη Υπολογιστών.

Όπως και να έχει, ενώ όσα είπατε είναι σωστά, για τις θέσεις Πληροφορικών που έχει καταλάβει ακόμη και η κυρία από το κυλικείο του σχολείου, πραγματικά δεν βλέπω πως αυτό σχετίζεται με τα περιφραστικά ονόματα του μαθήματος. Πολύ περισσότερο πως θα απέτρεπαν αυτά τα "εξελιγμένα" ονόματα τις κακές, παγιωμένες αντιλήψεις των 'μη πληρφορικών'?

Προσωπικά είμαι φουλ υπέρ του "Πληροφορική", σε όλες τις τάξεις. Κυρίως γιατί όλοι ξέρουν ότι μιλάμε για το μάθημα των υπολογιστών, και μένει σε εμάς να δείξουμε ότι δεν είμαστε μόνο word και excel, αλλά και επειδή τα περιφραστικά ονόματα ΠΑΣΧΟΥΝ. Απλά.
Να πω δυο αρκετούς λόγους, αν και θα υπάρχουν κι άλλοι:
- Κανείς δεν θυμάται το "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης Υπολογιστών", και επίσης δεν περιγράφει τίποτα επαρκώς. Να πούμε για το "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον"; Ούτε ανάπτυξη εφαρμογών κάνουμε ούτε προγραμματιστικό περιβάλλον έχει το μάθημα (άλλο αν προέκυψε εκ των υστέρων..). Ανέκδοτο ο τίτλος, όταν τον είχα δει γελούσα πολλή ώρα..
Η σχολή μου είχε δεκάδες τέτοια μαθήματα με περιφραστικά ονόματα (ίσως εκεί έχει ένα νόημα), δεν θυμάμαι σχεδόν κανένα.
- Είναι μοιραίο, όλοι οι περιφραστικοί τίτλοι, να καταλήγουν στο "ΑΕΠΠ", "ΑΝΕΦ", "ΕΙΣΑΓΩΓΗ", ΑΟΘ, TFT, VHS, DVD, DDR, SSD... σούπερ αποτυχία κατά τη γνώμη μου.

Ακόμη και το κύρος του μαθήματος ίσως να επηρεάζεται από αυτό, συν το πόσο καθιερώνεται στην αντίληψη του κόσμου. Μαθηματικά. Φυσική. Επαρκέστατα και κατατοπιστικότατα. Απλούστατα και ευκολομνημόνευτα, ακόμη και αν δεν ξέρεις αν μιλάμε για ολοκληρώματα ή δευτεροβάθμιες εξισώσεις, αν μιλάμε για φυσική στερεών σωμάτων ή θερμοδυναμική.

Από κει και πέρα, το περιεχόμενο θα φτιάξει το μάθημα, όχι το όνομα.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ApoAntonis

Συγγνώμη για το εν μέρη άσχετο αλλά εδώ (στα ελληνικά) δεν αποδώθηκαν ποτέ (εξ όσων γνωρίζω) σωστά
οι λέξεις compute και calculate.

To αναφέρω με αφορμή αυτό που γράφει ο Evry για το imperial
ότι εχω δει αμερικάνικο τμήμα ως "computational and IT science department"

Το caltec ας πούμε έχει το cms όπου είναι computing and mathematic science.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει ενιαία ονοματοδοσία.

evry

Computation = Υπολογίζειν ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr