Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ftsak

Συνάδελφοι πρέπει οπωσδήποτε να γίνει κάτι ΤΩΡΑ
Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά για τον κλάδο μας.
Δυστυχώς το δημοσίευμα του βήματος είναι κατά 100% έγκυρο και αυτό μου το επιβεβαίωσε εξαιρετικά έγκυρη πηγή που εμπιστεύομαι απόλυτα. Επιστρέφουμε στο σύστημα των δεσμών.
Οι κατευθύνσεις θα είναι

Θετική 1 (πρώην 1η δέσμη)
Έκθεση
Μαθηματικά
Φυσική
Χημεία

Θετική 2 (πρώην 2η δέσμη)
Έκθεση
Μαθηματικά
Φυσική
Βιολογία

Θεωρητική (πρώην 3η δέσμη)
Έκθεση
Αρχαία
Ιστορία
Λατινικά

Οικονομικών Επιστημών  (πρώην 4η δέσμη)
Έκθεση
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
Μικρο/Μάκρο Οικονομική
ΑΟΔΕ

Η 3η και 4η δέσμη θα υποδιαιρούνται με κάποιες επιλογές όπως Φιλοσοφία , Κοινωνιολογία κλπ αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει.

Εμείς θα έχουμε μάθημα πληροφορικής στο Λύκειο αλλά μόνο στη Γ Λυκείου και θα πρόκειται για ένα μάθημα επιλογής!!!

Νομίζω ότι οι ενώσεις μας πρέπει να κάνουν κάτι τώρα γιατί όχι μόνο μειώνονται δραστικά οι ώρες μας αλλά δεν έχουμε ούτε πανελλαδικό μάθημα

Όταν του ανέφερα το επιχείρημα "μα πως θα μπαίνουν οι μαθητές σε σχολές πληροφορικής και ηλεκτρολόγων μηχανικών χωρίς να ξέρουν πληροφορική" μου είπε:

"Και παλιά με την 1η δέσμη πως έμπαιναν? τότε γιατί λειτουργούσε? Άσε που τώρα τα παιδιά ξέρουν πληροφορική από το δημοτικό".

petrosp13

Παράθεση από: ftsak στις 16 Ιουν 2013, 03:32:37 ΜΜ

Όταν του ανέφερα το επιχείρημα "μα πως θα μπαίνουν οι μαθητές σε σχολές πληροφορικής και ηλεκτρολόγων μηχανικών χωρίς να ξέρουν πληροφορική" μου είπε:

"Και παλιά με την 1η δέσμη πως έμπαιναν? τότε γιατί λειτουργούσε? Άσε που τώρα τα παιδιά ξέρουν πληροφορική από το δημοτικό".

Οι δέσμες σταμάτησαν το 1999, άρα πόσα χρόνια έμπαιναν οι υποψήφιοι σε σχολές πληροφορικής με δέσμες;
Μην τρελαθούμε τελείως
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

Μόνο με αγώνες κερδίζονται (ή διατηρούνται) κατακτήσεις, όχι με λογικά επιχειρήματα και υπομονή. Τα λογικά επιχειρήματα είναι για μετά ...
...
Η ΠΕΚΑΠ κάποτε είχε ένα  χώρο διαλόγου όπου (λόγω της πολύ μεγάλης συμμετοχής συναδέλφων πληροφορικών) ο κάθε συνάδελφος μπορούσε να εκφραστεί για το παρόν και το μέλλον του κλάδου μας, και αυτός ο διάλογος είχε αποτελέσματα θετικά για τον κλάδο μας παρ όλες τις εντάσεις και τους διαξιφισμούς.
Από τότε που "χάθηκε" η ΠΕΚΑΠ κυριάρχησε η απόλυτη σιωπή ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Ιουν 2013, 03:42:42 ΜΜ
Μόνο με αγώνες κερδίζονται (ή διατηρούνται) κατακτήσεις, όχι με λογικά επιχειρήματα και υπομονή. Τα λογικά επιχειρήματα είναι για μετά ...
...
Η ΠΕΚΑΠ κάποτε είχε ένα  χώρο διαλόγου όπου (λόγω της πολύ μεγάλης συμμετοχής συναδέλφων πληροφορικών) ο κάθε συνάδελφος μπορούσε να εκφραστεί για το παρόν και το μέλλον του κλάδου μας, και αυτός ο διάλογος είχε αποτελέσματα θετικά για τον κλάδο μας παρ όλες τις εντάσεις και τους διαξιφισμούς.
Από τότε που "χάθηκε" η ΠΕΚΑΠ κυριάρχησε η απόλυτη σιωπή ...

Ωραία ...και τώρα..?

Keep Growing

Εμένα ρωτάς;

Ας αναρωτηθεί ο καθένας για τον εαυτό του πρώτα, τι έκανε και τι πρόκειται να κάνει. Μυαλό έχουμε. Διάθεση έχουμε;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Keep Growing στις 16 Ιουν 2013, 04:34:37 ΜΜ
Εμένα ρωτάς;

Ας αναρωτηθεί ο καθένας για τον εαυτό του πρώτα, τι έκανε και τι πρόκειται να κάνει. Μυαλό έχουμε. Διάθεση έχουμε;

Το ερώτημα είναι γενικό και συλλογικό! Υπάρχει εδώ κανείς απο την ένωση να μας πει τι έπεται..?

Katsadouros_Dhm

Το αντιγράφω από τη σελίδα της ΠΕΚΑΠ:
http://www.pekap.gr/content/%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82

Πρέπει να γίνουν όμως και άλλα (σωστά και γρήγορα) βήματα στην καρδιά των αποφάσεων, νομίζω όταν θα φτάσει το πράγμα στο ΕΣΥΠ θα είναι πολύ αργά...

tdrivas

να κρατάμε μικρό καλάθι ακόμα για τους εξής λόγους:

    • Αρχικά, και το σχέδιο Μπαμπινιώτη δεν είχε μάθημα της επιστήμης μας και μετά επί Διαμαντοπούλου μπήκε
    • Πρόεδρος του ΕΣΥΠ ένας ηλεκτρολόγος μηχανολόγος...
    • Αν το τμήμα ορίζει τα δύο μαθήματα βαρύτητας,τότε οι σχολές Πληροφορικής θα ορίσουν ως τέτοια Μαθηματικά και...???
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 16 Ιουν 2013, 05:02:40 ΜΜ
Το αντιγράφω από τη σελίδα της ΠΕΚΑΠ:
http://www.pekap.gr/content/%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82

Πρέπει να γίνουν όμως και άλλα (σωστά και γρήγορα) βήματα στην καρδιά των αποφάσεων, νομίζω όταν θα φτάσει το πράγμα στο ΕΣΥΠ θα είναι πολύ αργά...

Φοβάμαι ,και ελπίζω να βγω ψεύτης, ο πρόεδρος του ΕΣΥΠ θα λειτουργήσει ως γλάστρα...

petrosp13

Για να καταλάβω:

Θα υπάρχει μάθημα μαθηματικών σε 3/4 κατευθύνσεις
Θα υπάρχει μάθημα φυσικής σε 2/4 κατευθύνσεις
Θα υπάρχει μια ολόκληρη κατεύθυνση φιλολογική

και από εκεί και πέρα:
Θα φτιάξουν 2 ξεχωριστές κατευθύνσεις για Χημεία και Βιολογία;;; Τόσο άσχετα μαθήματα μεταξύ τους
Θα δώσουν μια ολόκληρη κατεύθυνση στην Οικονομία; Η οποία θα περιλαμβάνει το αναχρονιστικότερο μάθημα που έχει διδαχθεί ποτέ σε σχολείο

Και θα μείνουν οι νέες Τεχνολογίες εκτός πανελλαδικών

Κάτι δεν πάει καλά, μέσα στον πανικό τους για απολύσεις, δημιούργησαν άλλο ένα τερατούργημα;;;

Και ξαναρωτάω: Γιατί θα πρέπει τα παιδιά να εξετάζονται μόνο σε 4 μαθήματα;;;;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

GEG

#40
Αρκεί ένας απλός υπολογισμός του συνολικού αριθμού των εισακτέων φέτος σε ΑΕΙ/ΤΕΙ πληροφορικής αλλά και σε σχολές που έχουν κορμό μαθημάτων πληροφορικής (από ΤΕΙ αυτοματισμού έως και τοπογράφων μηχανικών).
Εκτός των ενώσεων ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ , ΕΠΥ καθοριστικής σημασίας πρέπει να είναι και η παρέμβαση των ανωτέρω ιδρυμάτων μια και σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ θα έχουν λόγο στον καθορισμό 2 βασικών μαθημάτων με υψηλότερο συντελεστή.
Εγώ νομίζω κάποια σημεία του νέου εξεταστικού συστήματος θα μπούν σε διαβούλευση και ίσως τελικά δούμε και 5 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε κάποιες περιπτώσεις.

...κοντά βροντά που λένε και στο χωριό μου....
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: GEG στις 16 Ιουν 2013, 06:44:27 ΜΜ
Αρκεί ένας απλός υπολογισμός του συνολικού αριθμού των εισακτέων φέτος σε ΑΕΙ/ΤΕΙ πληροφορικής αλλά και σε σχολές που έχουν κορμό μαθημάτων πληροφορικής (από ΤΕΙ αυτοματισμού έως και τοπογράφων μηχανικών).
Εκτός των ενώσεων ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ , ΕΠΥ καθοριστικής σημασίας πρέπει να είναι και η παρέμβαση των ανωτέρω ιδρυμάτων μια και σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ θα έχουν λόγο στον καθορισμό 2 βασικών μαθημάτων με υψηλότερο συντελεστή.
Εγώ νομίζω κάποια σημεία του νέου εξεταστικού συστήματος θα μπούν σε διαβούλευση και ίσως τελικά δούμε και 5 πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε κάποιες περιπτώσεις.

...κοντά βροντά που λένε και στο χωριό μου....

Όλα αυτά που γράφετε συνάδελφοι, είναι καλά, λογικά και τεκμηριωμένα

Το θέμα είναι ότι δεν αυτοί δεν τα καταλαβαίνουν!!! Το θέμα είναι όσο δίκιο και αν έχουμε, αν δεν κάνουμε κάτι σε λίγο καιρό, θα είχαμε να λέγαμε!!!

Εγώ περιμένω τις προτάσεις σας και τις κινήσεις σας...Η τώρα ή ποτέ..

Υ.Γ: Μακάρι όλα αυτά να είναι απλά ράδιο αρβύλα και να έχουμε αναστατωθεί τσάμπα...

jtsop

Αν δεν έχουμε τα τμήματα Πληροφορικής και τους καθηγητές του με το μέρος μας γίνεται πολύ πιο δύσκολο το έργο μας. Άρα πρέπει να δημιουργήσουμε δεσμούς με τα τμήματα, κάτι που ήδη κάνουμε εδώ και καιρό. Επίσης έχουμε συνεχείς επαφές με στελέχη του υπουργείου και τον φορέων του και προωθούμε τις θέσεις μας. Προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε μαγικά, αλλά πιστεύω ότι έχουμε ενισχύσει την παρουσία μας και τη φωνή μας το τελευταίο διάστημα. Μένει να δούμε τι πρόταση θα υπάρξει από την ηγεσία του υπουργείου και τι παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν σε αυτή την πρόταση.

dg69

Μήπως, να δει ο Υπουργός μας, το παρακάτω video;
http://www.youtube.com/watch?v=Vd4Co1Hbv4g

Αλήθεια, πόσοι μαθητές μας, έχουν πει ότι η αλγοριθμική σκέψη τους βοήθησε να σκέφτονται και σε άλλα μαθήματα; Πόσοι μαθητές μας, είπαν ότι η αλγοριθμική σκέψη έπρεπε να διδάσκονταν και σε μικρότερες τάξεις;
Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη λογική σκέψη στο Υπουργείο! Αυτός ο "πόλεμος" των ειδικοτήτων στο Υπουργείο καλό είναι να σταματήσει... 

tdrivas

Παράθεση από: dg69 στις 16 Ιουν 2013, 10:30:55 ΜΜ
Μήπως, να δει ο Υπουργός μας, το παρακάτω video;
http://www.youtube.com/watch?v=Vd4Co1Hbv4g

Αλήθεια, πόσοι μαθητές μας, έχουν πει ότι η αλγοριθμική σκέψη τους βοήθησε να σκέφτονται και σε άλλα μαθήματα; Πόσοι μαθητές μας, είπαν ότι η αλγοριθμική σκέψη έπρεπε να διδάσκονταν και σε μικρότερες τάξεις;
Θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη λογική σκέψη στο Υπουργείο! Αυτός ο "πόλεμος" των ειδικοτήτων στο Υπουργείο καλό είναι να σταματήσει... 


τώρα σώθηκες..αν ήταν ο κάθε υπουργός να έβλεπε πόσοι άνθρωποι πεινάνε, αυτοκτονούν, πόσο καταστρέφεται η φύση, πόσο καταπατώνται δικαιώματα σε ανθρώπους και ζώα τότε θα είχε αυτοκτονήσει..τότε δεν θα υπήρχε λόγος υπάρξης κράτους..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas