Μία Άσκηση για Ουρά

Ξεκίνησε από Stefanos_M, 28 Μαΐου 2020, 02:38:52 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefanos_M

Μία άσκηση στις Ουρές

sensible

Η λύση θα περιλαμβάνει ολίσθηση ή όχι;

Stefanos_M

Όχι δεν χρειάζεται ολίσθηση. Δουλεύουμε την Ουρά με τον κλασσικό τρόπο που προτείνει το Συμπληρωματικό τεύχος του σχολικου βιβλίου, με τους κατάλληλους μετρητες και αθροιστες φυσικά.

akalest0s

Ωραία, καθαρή εκφώνηση. Όπως του συμπληρωματικού βιβλίου μαθητή!  ;D
Πλάκα κάνω, σαφώς καλύτερη. Ίσως θες να ξεκαθαρίσεις αν τα πακέτα που απορρίπτονται λόγω γεμίσματος ουράς, μετρώνται ή όχι σε αυτά που απορρίπτονται λόγω μεγέθους.

Παραθέτω μια λύση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Stefanos_M

Η αλήθεια είναι οτι αναρτησα αυτή την άσκηση για να καταλάβω και εγώ αν είναι κατανοητή από κάποιον τρίτο. Με την έννοια οτι πριν την βάλω στο διαγώνισμα είχα εξηγησει λίγο στους μαθητες μου προφορικά πώς δουλεύει :) Η απόρριψη αφορά μόνο το μέγεθος του πακέτου  και όχι την πληρότητα της Ουρας. Σε ευχαριστώ  για το σχόλιό σου συνάδελφε(υποθέτω οτι είσαι συναδελφος) :)

akalest0s

Στη δική μου λύση, θεώρησα ότι αφορά και τη πληρότητα της ουράς, που λες.
Δεν είμαι και ο πιο έμπειρος, αλλά νομίζω η εκφώνηση είναι μια χαρά. Τουλάχιστον είναι σαφώς πιο ξεκάθαρη και απλή από αυτές του σχολικού.
(συνάδελφος ναι..)
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

amavidis

Συνάδελφε ωραία η άσκηση και το επίπεδο δυσκολίας όσο χρειάζεται. Ομως, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δεν χρειάζεται ολίσθηση; Αν τα εισερχόμενα πακέτα γίνουν περισσότερα από το μέγεθος της ουράς; Στις ενδεικτικές λύσεις του συμπληρωματικού τεύχους υπάρχει ολίσθηση, εδώ γιατί να την αποκλείσουμε;

Παράθεση από: Stefanos_M στις 28 Μαΐου 2020, 02:18:54 ΜΜ
Όχι δεν χρειάζεται ολίσθηση. Δουλεύουμε την Ουρά με τον κλασσικό τρόπο που προτείνει το Συμπληρωματικό τεύχος του σχολικου βιβλίου, με τους κατάλληλους μετρητες και αθροιστες φυσικά.

taxata

Παράθεση από: amavidis στις 09 Ιουν 2020, 01:34:25 ΜΜ
Συνάδελφε ωραία η άσκηση και το επίπεδο δυσκολίας όσο χρειάζεται. Ομως, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δεν χρειάζεται ολίσθηση; Αν τα εισερχόμενα πακέτα γίνουν περισσότερα από το μέγεθος της ουράς; Στις ενδεικτικές λύσεις του συμπληρωματικού τεύχους υπάρχει ολίσθηση, εδώ γιατί να την αποκλείσουμε;

Η ολίσθηση όπως πολύ σωστά αναφέρεις παρουσιάζεται χωρίς επεξηγήσεις στις λύσεις ασκήσεων και όχι στη θεωρία. Πρέπει λοιπόν να ζητείται από την εκφώνηση ότι απαιτείται, επίσης επειδή δεν περιλαμβάνεται στην επίσημη θεωρία πρέπει να περιγράφεται και από την εκφώνηση και ο τρόπος λειτουργίας της, στην εν λόγω άσκηση (server) o ο συνάδελφος επίλεξε να μη τη ζητήσει . Τώρα γιατί παρουσιάζεται στις λύσεις των ασκήσεων του βιβλίου ενώ δεν απαιτείται από την εκφώνηση του θέματος δεν έχω απάντηση να δώσω αλλά δεν αποτελεί νομίζω πρακτική που πρέπει να ακολουθήσουμε ειδικά στις εξετάσεις.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

Stefanos_M

#8
Το θέμα της ολίσθησης που (ξαφνικά ) παρουσιάζεται στις ενδεικτικές λύσεις και ΟΧΙ στο Συμπληρωματικό τευχος που μοιράζεται στους μαθητές , νομίζω οτι αν ζητηθεί σε Θέμα θα δημιουργήσει μεγάλη αναστάτωση και δεν θα εξυπηρετήσει τον σκοπό. Φυσικά και δεν είναι λάθος να χρησιμοποιηθεί αλλά χωρις να αναφέρεται πουθενά στο επίσημο βιβλίο , θα αυξήσει τον βαθμό δυσκολίας (ακόμα και έκτασης) του θέματος σε επίπεδο που θα κάνει κάθε άσκηση σε Ουρά μη επιλέξιμη για Θέμα πανελλαδικών. Αυτή είναι η γνώμη μου συνάδελφοι , δεν ξέρω , πείτε μου και εσείς τη γνώμη σας. Και ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας , προκαταβολικα.

evry

Το βιβλίο που έχουν στα χέρια τους οι μαθητές έχει μια συγκεκριμένη υλοποίηση της ουράς και δεν αναφέρει πουθενά την περίπτωση της ολίσθησης.
Επίσης γιατί κάποιος να χρησιμοποιήσει ολίσθηση; Δεν είναι αυτός ο σωστός τρόπος για να λύσεις το πρόβλημα του κενού χώρου!
Δεν είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι επειδή υπάρχει μια περίεργη λύση στο "λυσάρι" που δόθηκε στους μαθητές αυτή αποτελεί αυτόματα κάτι που θα πρέπει να ξέρουν.
Καταρχάς οι μαθητές δεν έχουν πάρει αυτό το τεύχος λύσεων, έτσι δεν είναι? Προσωπικά αμφιβάλλω αν το έχουν δει και όλοι οι καθηγητές.
Θεωρώ απίθανο να μπει τέτοιο θέμα. Η μοναδική περίπτωση είναι να υπάρχει αναλυτική επεξήγηση στην εκφώνηση, π.χ. σε ένα θέμα Β ας πούμε. Αλλά θεωρώ ότι θα το φοβηθούν γιατί μια τέτοια εκφώνηση δεν θα βγαίνει εύκολα και δεν θα είναι κατανοητή, θα τους ταράξουν στις ερωτήσεις και θα θέλουν να το αποφύγουν αυτό.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vangelis

Η θεωρία γαι την υλοποίηση της ουράς στο βιβλίο έχει πολλά προβλήματα.  Η ολίσθηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί αρκεί να περιγράφεται σαφώς στην εκφώνηση. Φυσικά αυξάνει την πολυπλοκότητα αλλα αυτό είναι άλλο ...ευαγγέλιο.