Γενικό Λύκειο > Β΄ Λυκείου

Αξιολόγηση μαθήματος

<< < (2/3) > >>

dski:
Για το θέμα Γ νομίζω ότι η διατύπωση εννοεί μια πιο εύκολη άσκηση που θα είναι απλή εφαρμογή της θεωρίας (σε αντιδιαστολή με το θέμα Δ που που θα απαιτεί ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και ανάπτυξη στρατηγικής). Προσωπικά προσανατολίζομαι σε μια απλή άσκηση εφαρμογής της δομής επιλογής ή μια απλή δομή επανάληψης. Στο τσακίρ κέφι μια απλή επανάληψη που θα χρησιμοποιεί εντός της μια απλή επιλογή (π.χ. Να διαβάζει 100 ακέραιους και να εμφανίζει για τον κάθε έναν αν είναι άρτιος ή περιττός).

gergerman:
Παιδιά , μερικές παρατηρήσεις επισημάνσεις σχετικά μετα θέματα των εξετάσεων και θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Θέμα Α
Βάζουμε μόνο μία άσκηση με ερωτήσεις π.χ. πολλαπλών επιλογών; Δηλαδή 5 ερωτήσεις *5 μονάδες  = 25 μονάδες; Καλά το καταλαβαίνω; Εύκολο δε γίνεται; Ας δώσει κάποιος ένα παράδειγμα.

Θέμα Β
Θέμα 1: θεωρία για βοήθεια προς τους μαθητές π.χ. χαρακτηριστικά αλγορίθμων
Θέμα 2 : ασκήσεις σαν αυτές που έχει η τράπεζα.( να  βρουν π.χ. τι τύπου μεταβλητή είναι η καθεμία  όταν τους δίνεται η εντολή ανάθεσης.

Θέμα Γ
Μία ΓΙΑ με μία απλή ΑΝ- ΑΛΛΙΩΣ μέσα. Στο α) υποερώτημα να βρουν τις μεταβλητές, τις σταθερές κτλ και στο θέμα β)να κάνουν τον σχετικό πίνακα τιμών.

Θέμα Δ
Εκεί προβληματίζομαι. Αν δώσω αλγόριθμο να τον γράψουν μόνοι τους θα γίνει Βατερλώ. Αν δώσω μία άσκηση με δύο υποερωτήματα που κάθενα θα ζητά να φτιάξουν δύο αλγορίθμους αλλά οι οποίοι θα δίδονται  με κενά και θα τους ζητάω να τους συμπληρώσουν θα είμαι μέσα;

Είμαι προβλεπόμενος με τα θέματα αυτά;

Γενικώς οι μαθητές δυσκολεύτηκαν φέτος .... Οπότε λέω να μην τους ζορίσω και τους ψάχνω του χρόνου.

din_os:
Τώρα που καταργήθηκε η τράπεζα θεμάτων, μήπως πρέπει να αφαιρέσουμε το 1/3 απο την ύλη;

fan:
Ναι τα 2/3 οπως και για τα αλλα μαθηματα και οχι λιγοτερο απο το μισο.

markoulis:
Καλησπέρα

θα ήθελα να ρωτήσω πως πρέπει να είναι η δομή των θεμάτων για τις ενδοσχολικές εξετάσεις. Παραμένει ίδια με αυτή που ίσχυε με την τράπεζα θεμάτων;  Δηλ. 2  θεμάτα θεωρία και 2 ασκήσεις;;

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση