Γενικό Λύκειο > Β΄ Λυκείου

Επιστήμη Υπολογιστών Β ΓΕΛ (yes) - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

<< < (2/19) > >>

Katsadouros_Dhm:
Το πρόγραμμα σπουδών δίνει την αίσθηση ότι η ύλη είναι πολύ μεγάλη για ένα μονόωρο μάθημα.
Νομίζω ότι θα υπάρχουν προβλήματα εμπέδωσης της ύλης. Θέλει πολύ προσοχή η διαχείριση του χρόνου για να μη βρεθούμε τέλος χρονιάς και είμαστε πίσω στην ύλη.
Θα πρέπει να εξορθολογιστεί η ύλη ή το μάθημα να γίνει δίωρο (έστω και τώρα).

Από πλευράς προσέγγισης των θεμάτων, θα πρέπει να δούμε και το νέο βιβλίο αφού αυτό θα έχουν σα βασική αναφορά οι μαθητές, αλλά φαίνεται ότι στα δύο πρώτα κεφάλαια η ΑΕΠΠ θα είναι χρήσιμος οδηγός για τη διδασκαλία τους.

andreas_p:
Καλή χρονιά !
Στην πρώτη για φέτος επαφή με τους ΣΣ το #1 θέμα πρέπει να είναι είτε το 2ωρο στη Β είτε το συμμάζεμα της ύλης. Στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος είναι η πρώτη θετική εικόνα !!! Το παιδί να συμπαθήσει έως αγαπήσει το συγκεκριμένο μάθημα, το οποίο τού είναι άγνωστο ...

Α

veni:
Έχω την πεποίθηση πως όλα τα μονόωρα μαθήματα σε όλη τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να καταργηθούν διότι πολύ απλά δεν υπάρχουν στην πράξη (είναι για να λέμε ότι τα έχουμε και τα διδάσκουμε).

Στο πλαίσιο ενός μονόωρου μαθήματος σε Λύκειο ή σε Γυμνάσιο μετα βίας θα καταφέρεις να μάθεις τα ονόματα των μαθητών  στις 22 περίπου φορές που θα μπεις στην τάξη. Αν συνυπολογίσεις διαγωνίσματα κλπ ελάχιστος χρόνος μένει για ουσιαστική δουλειά. Είχα την τύχη να υπηρετώ σε πιλοτικό γυμνάσιο (που σιγά σιγά μετατρέπεται σε κανονικό) και η διαφορά του δίωρου μαθήματος της Πληροφορικής και της σχέσης που μπορείς να αναπτύξεις με τα παιδιά σε σύγκριση με το μονόωρο μάθημα είναι παραπάνω από σημαντική.
Επιπλέον στο πλαίσιο του εργαστηριακού μαθήματος επιλογής των Πολυμέσων της Γ Λυκείου (δίωρο και αυτό) μπορούσες να εργαστείς με τα παιδιά πάνω σε μεγαλύτερα έργα και να τα αποφορτίσεις από το συνεχές τρέξιμο για τις πανελλήνιες. Το πιο εντυπωσιακό στατιστικό ήταν ότι οι μαθητές της θεωρητικής ήταν καλύτεροι μαθητές από εκείνους της τεχνολογικής.

Τον αντίλογο τον καταλαβαίνω. Όμως ως μάχιμος εκπαιδευτικός προτάσσω τα παραπάνω.
Εξυπακούεται ότι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αποτέλεσμα  ::)

Παναγιώτη sorry για το off-topic αλλά εάν οι πολιτικοί -άντηδες και οι λοιπές συντεχνίες κινηθούν στο ίδιο πνεύμα, αντίστοιχες ώρες θα μας δώσουν( ; ) στη Γ Λυκείου.

P.Tsiotakis:
Προσωπικά θεωρώ οτι το μάθημα θα αποκτήσει τη δυναμική να γίνει 2ωρο τελικά, αλλά αφού τρέξει ως μονόωρο και φανεί αυτή η αδυναμία και αφού δούνε και τα Logistics του προσωπικού.
Άρα ας κινηθούμε όπως έκαναν έξυπνα και εύστοχα οι δημιουργοί του ΠΣ:

θα σχεδιάσουμε 27 διδακτικές ενότητες με ελάχιστο περιεχόμενο που μπορεί να επεκταθεί. Τι λέτε;

Σπύρος Δουκάκης:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5890.msg67171#msg67171

Πρόταση διδασκαλίας για την 1η Ενότητα: Βασικές Έννοιες, Κεφάλαιο 1.1 Επιστήμη των Υπολογιστών για το μάθημα Εισαγωγή στις Αρχές Επιστήμης Η/Υ (ΑΕΠΥ) με τη χρήση εννοιολογικού χάρτη.


Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση