εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από nikosx, 25 Φεβ 2009, 10:46:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Και μιας που οι εξετάσεις θα έρθουν λίγο νωρίτερα φέτος, δεν ξεκινάμε και εμείς να λέμε τι θα μπορούσαν να βάλουν; Ετσι για κουβέντα δηλαδή.

Εγώ να αρχίσω λέγοντας ότι θα μπορούσε να πέσει διαδικασία σε άσκηση και όχι πάλι συνάρτηση (ίσως διαδικασία που εκτελεί ταξινόμηση στο 4ο θέμα)
Επίσης θα μπορούσαν να βάλουν το θέμα για το με ποιον τρόπο γίνεται πιο αποδοτική η αναζήτηση σε ταξινομημένο πίνακα (σε 1ο ή 2ο θέμα)
Θεωρία για την τιμή φρουρό (λίγο τραβηγμένο, ε; μαρέσει όμως)
και βλέπουμε.

Καλημέρα σε όλους!
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

jgalano

Θα μου άρεσε ως δεύτερο θέμα πίνακας τιμών σε μια επαναληπτική διαδικασία στην οποία καλείται υποπρόγραμμα το οποίο κάνει Πολλαπλασιασμό Αλά Ρωσικά.

ntzios kostas

ΠαράθεσηΚαι μιας που οι εξετάσεις θα έρθουν λίγο νωρίτερα φέτος, δεν ξεκινάμε και εμείς να λέμε τι θα μπορούσαν να βάλουν;
Νίκο αυτό που το ξέρεις. Έχει ανακοινωθεί κάτι;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

nikosx

Καλημέρα,
απο αυτά που έχω διαβάσει στο ΑΒ και σε άλλα έγκυρα που γράφουν για την παιδεία η πιθανότερη ημερομηνία έναρξης φέτος είναι η 16η Μαίου.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis

 γιατί φέτος έχουμε και ευρωεκλογές...

evry


  Ευρωεκλογές φέτος, εκλογές αργότερα, αύξηση εισακτέων, διάλογος για την παιδεία,
μήπως φέτος μπουν τα πιο εύκολα θέματα που έχουν μπει ποτέ σε όλα τα μαθήματα ή είναι ιδέα μου?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Χαρά σε αυτούς  που θα μπουν στην επιτροπη εξετάσεων .... >:D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΕυρωεκλογές φέτος, εκλογές αργότερα, αύξηση εισακτέων, διάλογος για την παιδεία,μήπως φέτος μπουν τα πιο εύκολα θέματα που έχουν μπει ποτέ σε όλα τα μαθήματα ή είναι ιδέα μου?

πιο εύκολα από πέρσι; για ΑΕΠΠ μιλάω.

evry


   λογικά στο ίδιο στυλ θα είναι, δε νομίζω να αλλάξει κάτι τουλάχιστον όσον αφορά τις ασκήσεις.

Τώρα όσον αφορά τη θεωρία υπάρχουν πολλές ανούσιες, αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές προτάσεις μέσα στο κείμενο που περνούν απαρατήρητες, για να μπουν Σωστό - Λάθος.

Πέρυσι ζήτησαν τις τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων, φέτος να μην ζητήσουν τις τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων?

τες πα μια από τα ίδια θα είναι, και πάλι θα είμαστε εδώ να λέμε ότι λέγαμε και πέρυσι, εκτός αν βρεθεί κανένας άγιος άνθρωπος να βάλει καμία άσκηση στυλ ΠΨΧ, άντε γραμματόσημα για να μην πω πτηνοτροφείο >:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikosx

Καλημέρα σε όλους,
βγήκε το πρόγραμμα των εξετάσεων www.alfavita.gr/ejetaseis05/ej26_3_09_304.php.
(Πάλι στο τέλος η ανάπτυξη)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

evry

Το μάθημα τις Ανάπτυξης είναι την ίδια μέρα με τον τελικό του Champions League.
Νομίζω ξέρω το τέταρτο  θέμα από τώρα. :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σούλας Βασίλης

#11
Πιστεύω ότι τα θέματα θα είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι και ίσως λίγο ευκολότερα λόγω πολιτικής και οικονομικής κατάστασης. Τόσα πράγματα ανάποδα είναι φετός, μάλλον θα προσέξουν να μην δημιουργηθεί άλλο ένα λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό.  ::) ::) ::) ::) ::)

Ευριπίδη πες το τέταρτο θέμα εδώ στο στέκι. Δεν θα το μάθει κανείς!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

rodotheos

Τελικά χτύπησε και το Υπουργείο μας η Οικονομική Κρίση;
Παιδιά δεν έχουν να πληρώσουν Σάββατα φέτος ή υπάρχει άλλος λόγος που ξεκινάμε Παρασκευή;  :D

andreas_p


papaluk

παρότι η συζήτηση έχει ξεφύγει λίγο από το τι περιμένουμε στις εξετάσεις, επανέρχομαι και οι προβλέψεις - επιθυμίες  :) μου είναι :
Θεωρία 1ο θέμα
Στο 6ο κεφάλαιο έχει ωραία θεωρητικά θέματα που οι μαθητές εφόσον έχουν ασχοληθεί με προγραμματισμό οφείλουν να γνωρίζουν (ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ).
πχ Δώστε δύο γλώσσες που υποστηρίζουν τον οπτικό ή τον οδηγούμενο από το γεγονός προγραμματισμό, ποιά τα χαρακτηριστικά τους.
Με βάση παλαιότερο διαγώνισμα από στέκι έχουμε Η/Υ με 10 επεξεργαστές ποιό είδος προγραμματισμού θα προτιμήσουμε. Θεωρία που σχετίζεται με μνήμη Η/Υ πχ άσκηση που λύνεται με επανάληψη με πίνακα ή με μια μεταβλητή ποιά λύση προτιμάτε και από τι εξαρτάται η χρήση ή όχι πίνακα. Γενικότερα να μπει θεωρία που δεν θα ζητάει από μαθητη να ξέρει κάτι παπαγαλία, αλλά να μπορεί να απαντήσει σκεπτόμενος. πχ διαφορές διαδικασίας-συνάρτησης ή σύγκριση σκοπιών που μελετά η πληροφορική αλγορίθμους και δεδομένα από σκοπιά υλικού.
Τέλος ένα θέμα που μπορεί να μπει και στο 2ο είναι η στοίβα χρόνου εκτέλεσης. (απεύχομαι οτιδήποτε σχετίζεται με 4ο κεφάλαιο, είναι δύσκολο να το "δέσεις¨με τα υπόλοιπα τμήματα ύλης και οι μαθητές το βαριούνται..). Ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά και η έξυπνη φυσσαλίδα πάντα έχουν ιδιαίτερη θέση στις προτιμήσεις μου

2ο θέμα εμφωλευμένες επαναλήψεις διάγραμμα ροής ή τι εμφανίζει με υποπρόγραμμα, επανάληψη + στοίβα χρόνου εκτέλεσης. Η goto παρότι μπήκε το 07, έχει παραδείγματα στο τετράδιο μαθητή τα οποία είναι πολύ δύσκολα και ταυτόχρονα μπορεί να εξεταστεί και το διάγραμμα ροής. Τέλος πολύ ωραίο θέμα είναι να μετατρέψεις τμήμα του κυρίως προγράμματος σε υποπρόγραμμα και το αντίστροφο. πχ μπορεί μέσα σε διαδικασία να καλείται συνάρτηση και η άσκηση να λέει φτιάξε στοίβα χρόνου εκτέλεσης, τι εμφανίζει και κάνε την μετατροπή ώστε να κάνει ίδιες λειτουργίες χωρίς χρήση υποπρογράμματος

3ο θέμα. Δομή επανάληψης με δύσκολη συνθήκη τερματισμού και ίσως κλήση υποπρογραμματος με εξειδικευμένη λειτουργία πχ αναζήτηση

4ο θέμα. κλασικά πίνακες, που μπορεί  να είναι δύσκολο το γέμισμά τους πχ 2005 εσπερινά με σχολεία ή πίνακες σε συνδυασμό με υποπρόγραμμα. πχ να καλώ διαδικασία που εκτελεί διάφορες λειτουργίες πχ αναζήτηση ή ταξινόμηση ή συγχώνευση.. και επιτέλους θεωρώ ότι έχει έρθει η ώρα να συνδυαστούν πίνακες+υποπρογραμματα στις κανονικές εξετάσεις (και όχι επαναληπτικές) και επιτέλους να εφαρμόσυμε σειριακή αναζήτηση με όσο!! Να κατανοήσουν οι μαθητές τη διαφορά ψάχνω σε όλο τον πίνακα ή ψάχνω μέχρι να βρω κάποιο στοιχείο.