εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από nikosx, 25 Φεβ 2009, 10:46:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Και μιας που οι εξετάσεις θα έρθουν λίγο νωρίτερα φέτος, δεν ξεκινάμε και εμείς να λέμε τι θα μπορούσαν να βάλουν; Ετσι για κουβέντα δηλαδή.

Εγώ να αρχίσω λέγοντας ότι θα μπορούσε να πέσει διαδικασία σε άσκηση και όχι πάλι συνάρτηση (ίσως διαδικασία που εκτελεί ταξινόμηση στο 4ο θέμα)
Επίσης θα μπορούσαν να βάλουν το θέμα για το με ποιον τρόπο γίνεται πιο αποδοτική η αναζήτηση σε ταξινομημένο πίνακα (σε 1ο ή 2ο θέμα)
Θεωρία για την τιμή φρουρό (λίγο τραβηγμένο, ε; μαρέσει όμως)
και βλέπουμε.

Καλημέρα σε όλους!
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

jgalano

Θα μου άρεσε ως δεύτερο θέμα πίνακας τιμών σε μια επαναληπτική διαδικασία στην οποία καλείται υποπρόγραμμα το οποίο κάνει Πολλαπλασιασμό Αλά Ρωσικά.

ntzios kostas

ΠαράθεσηΚαι μιας που οι εξετάσεις θα έρθουν λίγο νωρίτερα φέτος, δεν ξεκινάμε και εμείς να λέμε τι θα μπορούσαν να βάλουν;
Νίκο αυτό που το ξέρεις. Έχει ανακοινωθεί κάτι;
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

nikosx

Καλημέρα,
απο αυτά που έχω διαβάσει στο ΑΒ και σε άλλα έγκυρα που γράφουν για την παιδεία η πιθανότερη ημερομηνία έναρξης φέτος είναι η 16η Μαίου.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis

 γιατί φέτος έχουμε και ευρωεκλογές...

evry


  Ευρωεκλογές φέτος, εκλογές αργότερα, αύξηση εισακτέων, διάλογος για την παιδεία,
μήπως φέτος μπουν τα πιο εύκολα θέματα που έχουν μπει ποτέ σε όλα τα μαθήματα ή είναι ιδέα μου?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

Χαρά σε αυτούς  που θα μπουν στην επιτροπη εξετάσεων .... >:D
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΕυρωεκλογές φέτος, εκλογές αργότερα, αύξηση εισακτέων, διάλογος για την παιδεία,μήπως φέτος μπουν τα πιο εύκολα θέματα που έχουν μπει ποτέ σε όλα τα μαθήματα ή είναι ιδέα μου?

πιο εύκολα από πέρσι; για ΑΕΠΠ μιλάω.

evry


   λογικά στο ίδιο στυλ θα είναι, δε νομίζω να αλλάξει κάτι τουλάχιστον όσον αφορά τις ασκήσεις.

Τώρα όσον αφορά τη θεωρία υπάρχουν πολλές ανούσιες, αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές προτάσεις μέσα στο κείμενο που περνούν απαρατήρητες, για να μπουν Σωστό - Λάθος.

Πέρυσι ζήτησαν τις τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων, φέτος να μην ζητήσουν τις τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων?

τες πα μια από τα ίδια θα είναι, και πάλι θα είμαστε εδώ να λέμε ότι λέγαμε και πέρυσι, εκτός αν βρεθεί κανένας άγιος άνθρωπος να βάλει καμία άσκηση στυλ ΠΨΧ, άντε γραμματόσημα για να μην πω πτηνοτροφείο >:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikosx

Καλημέρα σε όλους,
βγήκε το πρόγραμμα των εξετάσεων www.alfavita.gr/ejetaseis05/ej26_3_09_304.php.
(Πάλι στο τέλος η ανάπτυξη)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

evry

Το μάθημα τις Ανάπτυξης είναι την ίδια μέρα με τον τελικό του Champions League.
Νομίζω ξέρω το τέταρτο  θέμα από τώρα. :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σούλας Βασίλης

#11
Πιστεύω ότι τα θέματα θα είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι και ίσως λίγο ευκολότερα λόγω πολιτικής και οικονομικής κατάστασης. Τόσα πράγματα ανάποδα είναι φετός, μάλλον θα προσέξουν να μην δημιουργηθεί άλλο ένα λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό.  ::) ::) ::) ::) ::)

Ευριπίδη πες το τέταρτο θέμα εδώ στο στέκι. Δεν θα το μάθει κανείς!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

rodotheos

Τελικά χτύπησε και το Υπουργείο μας η Οικονομική Κρίση;
Παιδιά δεν έχουν να πληρώσουν Σάββατα φέτος ή υπάρχει άλλος λόγος που ξεκινάμε Παρασκευή;  :D

andreas_p


papaluk

παρότι η συζήτηση έχει ξεφύγει λίγο από το τι περιμένουμε στις εξετάσεις, επανέρχομαι και οι προβλέψεις - επιθυμίες  :) μου είναι :
Θεωρία 1ο θέμα
Στο 6ο κεφάλαιο έχει ωραία θεωρητικά θέματα που οι μαθητές εφόσον έχουν ασχοληθεί με προγραμματισμό οφείλουν να γνωρίζουν (ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ).
πχ Δώστε δύο γλώσσες που υποστηρίζουν τον οπτικό ή τον οδηγούμενο από το γεγονός προγραμματισμό, ποιά τα χαρακτηριστικά τους.
Με βάση παλαιότερο διαγώνισμα από στέκι έχουμε Η/Υ με 10 επεξεργαστές ποιό είδος προγραμματισμού θα προτιμήσουμε. Θεωρία που σχετίζεται με μνήμη Η/Υ πχ άσκηση που λύνεται με επανάληψη με πίνακα ή με μια μεταβλητή ποιά λύση προτιμάτε και από τι εξαρτάται η χρήση ή όχι πίνακα. Γενικότερα να μπει θεωρία που δεν θα ζητάει από μαθητη να ξέρει κάτι παπαγαλία, αλλά να μπορεί να απαντήσει σκεπτόμενος. πχ διαφορές διαδικασίας-συνάρτησης ή σύγκριση σκοπιών που μελετά η πληροφορική αλγορίθμους και δεδομένα από σκοπιά υλικού.
Τέλος ένα θέμα που μπορεί να μπει και στο 2ο είναι η στοίβα χρόνου εκτέλεσης. (απεύχομαι οτιδήποτε σχετίζεται με 4ο κεφάλαιο, είναι δύσκολο να το "δέσεις¨με τα υπόλοιπα τμήματα ύλης και οι μαθητές το βαριούνται..). Ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά και η έξυπνη φυσσαλίδα πάντα έχουν ιδιαίτερη θέση στις προτιμήσεις μου

2ο θέμα εμφωλευμένες επαναλήψεις διάγραμμα ροής ή τι εμφανίζει με υποπρόγραμμα, επανάληψη + στοίβα χρόνου εκτέλεσης. Η goto παρότι μπήκε το 07, έχει παραδείγματα στο τετράδιο μαθητή τα οποία είναι πολύ δύσκολα και ταυτόχρονα μπορεί να εξεταστεί και το διάγραμμα ροής. Τέλος πολύ ωραίο θέμα είναι να μετατρέψεις τμήμα του κυρίως προγράμματος σε υποπρόγραμμα και το αντίστροφο. πχ μπορεί μέσα σε διαδικασία να καλείται συνάρτηση και η άσκηση να λέει φτιάξε στοίβα χρόνου εκτέλεσης, τι εμφανίζει και κάνε την μετατροπή ώστε να κάνει ίδιες λειτουργίες χωρίς χρήση υποπρογράμματος

3ο θέμα. Δομή επανάληψης με δύσκολη συνθήκη τερματισμού και ίσως κλήση υποπρογραμματος με εξειδικευμένη λειτουργία πχ αναζήτηση

4ο θέμα. κλασικά πίνακες, που μπορεί  να είναι δύσκολο το γέμισμά τους πχ 2005 εσπερινά με σχολεία ή πίνακες σε συνδυασμό με υποπρόγραμμα. πχ να καλώ διαδικασία που εκτελεί διάφορες λειτουργίες πχ αναζήτηση ή ταξινόμηση ή συγχώνευση.. και επιτέλους θεωρώ ότι έχει έρθει η ώρα να συνδυαστούν πίνακες+υποπρογραμματα στις κανονικές εξετάσεις (και όχι επαναληπτικές) και επιτέλους να εφαρμόσυμε σειριακή αναζήτηση με όσο!! Να κατανοήσουν οι μαθητές τη διαφορά ψάχνω σε όλο τον πίνακα ή ψάχνω μέχρι να βρω κάποιο στοιχείο.

evry

 Η άποψη μου είναι πως δεν υπάρχει ερώτηση (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις) που μπορεί να ρωτήσουν από το κεφάλαιο 6 και να μην είναι παπαγαλία.
Για παράδειγμα ρωτάνε τι είδος προγραμματισμού είναι ας πούμε η Lisp. Ο μαθητής δεν έχει ιδέα από Lisp, απλά έχει μάθει παπαγαλία ότι Lisp --> συναρτησιακός προγραμματισμός.
Έτσι θα διαφωνήσω και με το παράδειγμα που δίνεις

Δώστε δύο γλώσσες που υποστηρίζουν τον οπτικό ή τον οδηγούμενο από το γεγονός προγραμματισμό, ποιά τα χαρακτηριστικά τους;

Ο μαθητής δεν έχει επίσης ιδέα ούτε από οπτικό ούτε από event driven προγραμματισμό. Δεν έχει δει τέτοιες γλώσσες σε δράση απλά τις έχει ακούσει ονομαστικά. Αυτό δεν είναι παπαγαλία??
Δηλαδή δεν μπορεί να μπει τίποτα από το 6ο κεφάλαιο γιατί ο μαθητής δεν έχει εφαρμόσει τίποτα από όλα αυτά παρά μόνο τα έχει ακούσει, και ειδικά στον προγραμματισμό για να μάθεις κάτι θα πρέπει να το εφαρμόσεις πρώτα μόνος σου.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Αλλά και η σύγκριση των σκοπιών που μελετά η πληροφορικής αλγορίθμους και προγράμματα, δεν είναι ερώτηση παπαγαλίας;

Αναπόφευκτα θα υπάρχουν και αυτές οι ερωτήσεις όμως.

evry

Αυτή η ερώτηση και αν είναι. Γενικά οποιαδήποτε ερώτηση η οποία αναφέρεται σε αντικείμενο το οποίο έχει διδαχθεί ο μαθητής μόνο "ονομαστικά" τη θεωρώ ερώτηση στείρας αποστήθισης. Σε άλλα μαθήματα, όπως π.χ. στην ιστορία η απομνημόνευση συνδιάζεται με την κριτική σκέψη. Στο δικό μας το μάθημα τα πράγματα πάνε αντίστροφα. Δηλαδή για να μπορέσει να καταλάβει κάποιος τα πλεονεκτήματα του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού πρέπει να γράψει κώδικα σε κάποια αντικειμενοστρεφή γλώσσα.
    Για θυμηθείτε όταν πρωτομαθαίνατε C++ . Φαντάζεστε τότε να σας έβαζε κάποιος να μάθετε απέξω όλα τα πλεονεκτήματα του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού? Πως θα σας φαινόταν? Γενικά στο μάθημα αυτό οτιδήποτε μαθαίνει ο μαθητής πρέπει να το κατανοεί πρώτα, να το αφομοιώνει και μετά να το μαθαίνει απέξω.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

papaluk

Το αν ξέρει ο μαθητής τι σημαίνει οπτικός ή οδηγούμενος από το γεγονός προγραμματισμός, θεωρώ εξαρτάται από το πως διδάσκεται το 6ο κεφάλαιο.. Δεν εννοώ να χρησιμοποιήσει όλες τις γλώσσες που αναφέρονται εκεί, αλλά να δει αποτελέσματα δουλειών που έχει χρησιμοποιηθεί ο οπτικός. Κάποια στιγμή αφιέρωσα παραπάνω χρόνο στο 6ο κεφάλαιο, πήρα έτοιμο κώδικα σε γλώσσες, και έδειξα τα αποτελέσματά τους. Μιλώντας για τις γλώσσες προσπάθησα να τους εξηγήσω τι σημαίνει το κάθε χαρακτηριστικό και κυρίως για ποιό λόγο πχ η Fortran μπορεί να βρει πιο εύκολα εφαρμογή στα μαθηματικά.. Το αποτέλεσμα ήταν ακόμη και μαθητές που ήταν αδιάφοροι για το μάθημα να δείξουν προθυμία και κυρίως όταν τους μίλησα για Games ή για τη Java και τις εφαρμογές της επί ένα μήνα και βάλε έρχονταν με απορίες.. που είχαν σχέση με την καθημερινότητα τους (chat, gaming, browsing και τις γλώσσες προγραμματισμού)
Σχετικά με το θέμα διαφορετικές σκοπιές (παράβλεψή μου) δεν ξεκαθάρισα ότι θα δίνετε στους μαθητές το κείμενο του σχολικού που αναφέρεται στις σκοπιές και οι μαθητές θα το ερμηνεύουν και θα δίνουν παραδείγματα (θέμα που σίγουρα δεν θέλει παπαγαλία, αλλά κριτική σκέψη αλλά θεωρώ ότι δεν θα αποφασίσει ποτέ η επιτροπή να το κάνει).

evry

#19
  Πράγματι για τον οπτικό προγραμματισμό μπορείς να δείξεις κάποια πράγματα (αν έχεις την πολυτέλεια αυτή) στο εργαστήριο σε μια visual γλώσσα. Αρκεί να δουν οι μαθητές ότι σχεδιάζεις κάτι με το ποντίκι και ότι ο κώδικας παράγεται από πίσω.
    Για τον event-driven προγραμματισμό όμως είμαι πιο σκεπτικός. Εδώ θα πρέπει να καταλάβει ο μαθητής ότι αλλάζει η ροή του προγράμματος. Ουσιαστικά πλέον η δομή της ακολουθίας μοιάζει σαν να μην υφίσταται σε κάποιο βαθμό. Αυτό δε μου φαίνεται κάτι το οποίο μπορεί να καταλάβει ο μαθητής μέσα σε 5-10 λεπτά. Γιατί μην κοροιδευόμαστε, πόσο χρόνο μπορεί να αφιερώσει ο καθηγητής σε αυτές τις έννοιες?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mar_pat

Γεια σας  :)

Φέτος ανέλαβα πρώτη φορά το μάθημα των πανελλαδικών και είμαι λίγο αγχωμένη.Απο την αρχή ήμουν βέβαια αλλά όσο πλησιάζει ο καιρός αγχώνομαι και περισσότερο. Δεν έχω πείρα και δυστυχώς ούτε ένστικτο για να πιθανολογήσω σε ό,τι αφορά στα θέματα.
Θεωρώ πως έχω δουλέψει αρκετά για τα παιδιά μου, στο χρόνο που είχα και ήταν δυνατό, αλλά όταν με ρωτάνε τι πιστεύω ότι μπορει να μπει, δεν έχω να τους πω κάτι.

Λύσαμε όλα τα θέματα απο 2000 μέχρι και 2008 και κάποια τους φανήκανε απίστευτα δύσκολα και κάποια άλλα εύκολα.
Ακριβως γι αυτό πέρασα μια βόλτα απο το στέκι σας, μήπως πάω σε αυτά σοφότερη. :)

Εχω πάρει ήδη χρήσιμες πληροφορίες και σας ευχαριστώ γι αυτο.

Τους συναδελφικους μου χαιρετισμούς σε όλους!

evry

Παράθεση από: mar_pat στις 28 Απρ 2009, 01:49:39 ΜΜ
Γεια σας  :)
Θεωρώ πως έχω δουλέψει αρκετά για τα παιδιά μου, στο χρόνο που είχα και ήταν δυνατό, αλλά όταν με ρωτάνε τι πιστεύω ότι μπορει να μπει, δεν έχω να τους πω κάτι.

Λύσαμε όλα τα θέματα απο 2000 μέχρι και 2008 και κάποια τους φανήκανε απίστευτα δύσκολα και κάποια άλλα εύκολα.

Πρώτον όταν σε ρωτάνε τι θα πέσει του λες ότι είσαι καθηγήτρια/επιστήμονας και όχι μάντης ούτε καφετζού.
    Η λογική λέει ότι τα θέματα φέτος θα έχουν την ίδια φιλοσοφία με τα περσινά και θα είναι στο ίδιο επίπεδο ίσως και πιο εύκολα, αλλά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο. Τα παιδιά θέλουν να ακούσουν ότι θα πέσουν εύκολα για να νιώσουν καλά οπότε προσπαθούν να σου εκμαιεύσουν κάτι.

Αν έχεις λύσει όλα τα θέματα των τελευταίων 5-6 ετών (και επαναληπτικές) στην τάξη νομίζω ότι έχεις κάνει καλή δουλειά (καλά πότε πρόλαβες????)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

fragile

Οι καθηγητές φροντιστηρίου, καλώς ή κακώς (κακώς για εμένα), υφίστανται την πίεση για να εξασκήσουν την μαντική τους ικανότητα για τα θέματα τα οποία θα πέσουν. Βεβαίως και διδάσκουν με ευλάβεια (οι περισσότεροι) όλες τις πτυχές του προγραμματισμού αλλά πάντα κρίνονται εκ του αποτελέσματος από τους ιδιοκτήτες (των φροντιστηρίων) και από τους πελάτες των φροντιστηρίων (μαθητές).
Δυστυχώς το επιχείρημα : οι μαθητές μου έμαθαν προγραμματισμό (αλλά έγραψαν χάλια) είναι έλλασον του επιχειρήματος : οι μαθητές μου παπαγάλισαν αυτά που τους είπα, αλλά έγραψαν καλά.   
Βέβαια όλα τα ανωτέρω αφορούν καθηγητές του ιδιωτικού τομέα, καθώς οι καθηγητές των σχολείων δεν υφίστανται τις πιέσεις αυτές οπότε η θεώρηση είναι διαφορετική.
Αυτά είναι τα δεδομένα και όπως αναφέρει και το βιβλίο μας (σσ) αποτελούν την αφαιρετική αναπαράσταση της πραγματικότητας, δηλαδή μια απλοποιημένη όψη της. Οι μαθητές θα ρωτούν, στην συνέχεια θα ζητούν και στο τέλος θα απαιτούν τα θέματα. Με τον παρά μου και την κυρά μου. Γίνομαι ωμός αλλά έτσι είναι. Έγκειται λοιπόν σε εμάς να προασπίσουμε το επίπεδο των σπουδών μας, τις γνώσεις μας και τέλος τον αυτοσεβασμό μας...
Υ.Γ. Πάλι στην ψάθα θα μείνω........
fragile..........

Σούλας Βασίλης

Έχω φτάξει σε μορφή word προτεινόμενα θέματα για 3ο, 4ο από διάφορες πηγές (εφημερίδες, sites) καθώς και μερικά δικά μου στο http://users.sch.gr/vasisoulas/proteinomena.htm
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

mar_pat

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 28 Απρ 2009, 03:45:22 ΜΜ
Έχω φτάξει σε μορφή word προτεινόμενα θέματα για 3ο, 4ο από διάφορες πηγές (εφημερίδες, sites) καθώς και μερικά δικά μου στο http://users.sch.gr/vasisoulas/proteinomena.htm

Βασίλη σε ευχαριστω πολύ  :)
Βρίσκω την προσωπική αυτή εργασία που χεις κάνει για μαθητές και συναδέλφους πολύ σημαντική και πολύ χρήσιμη!Να σαι καλα!!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Συνάδερφοι δεν νομίζω πως το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων να ανέβει. Θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα, ίσως να εμφανιστούν πρωτότυπες ασκήσεις στα δυο πρώτα θέματα που δεν θα είναι δύσκολες.

Ξέρουμε πως τα τελευταία χρόνια(που τα θέματα δεν είναι και πάρα πολύ δύσκολα)το 50% γράφει κάτω από την βάση. Εαν το  επίπεδο ανεβεί τότε όλοι θα μιλάνε για καταστροφή, γι'αυτό καλά είμαστε ..............

P.Tsiotakis


evry


  Έτσι φαίνεται, τα πράγματα θα είναι χειρότερα από πέρυσι. Διότι δεν νομίζω να βάλουν κάτι δύσκολο σε άσκηση (εκτός αν βρεθεί κανένας με κότσια και το κάνει).
Μου φαίνεται θα δούμε Θέμα 3 όπως αυτά πριν το 2005 με δομή επιλογής. Τα 100άρια θα πάνε να το κόψουν από τη θεωρία όπως έκαναν πέρυσι
Και μια και λέω θεωρία να μια πιθανή ερώτηση

Ποια γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου σχεδιάστηκε από γυναίκα??
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

μα όλες οι γλώσσες προγραμματισμού έχουν όνομα γένους θηλυκού

nikosx

Βρήκα καλύτερη ερώτηση, πολλαπλής επιλογής μάλιστα

Η δημιουργός της Cobol ήταν αξιωματικός:
    α. του πολεμικού ναυτικού
    β. της πολεμικής αεροπορίας
    γ. της πυροσβεστικής
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

gpapargi

"Πόσο κάνει Πρόγράμματα - Αλγόριθμοι (Προγράμματα μείον Αλγόριθμοι);"   :D

P.Tsiotakis

Σε ποιο σύστημα αρίθμησης η ολίσθηση προς τα αριστερά ισοδυναμεί με διπλασιασμό του αριθμού;

petrosp13

Τι προβλήματα αναμένεται να προκαλέσει ο ιός του έτους 2000;  :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Σούλας Βασίλης

Ποιά είναι πιο αποδοτική μέθοδος πολλαπλασιασμού; Αλλά Ρωσικά ή αλλά Αλβανικά;  :D :D :D
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

S_Siokos

Χμμ... αναφέρεται αρκετά ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά... Άρα να ένα θέμα... Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι προεκλογική περίοδος και τα θέματα θα είναι βατά, φαντάζομαι πινακάκι τα βήματα που έχει στο βιβλίο (μη δομημένος) και ερώτηση μετατροπής τους σε δομημένο (το κομμάτι που έχει ακριβώς από κάτω).
Πέραν της πλάκας είναι η πρώτη χρονιά που δεν βλέπω πολλά πρωτότυπα ανεξέταστα κομμάτια (όπως παλιότερα με goto, μετατροπή του Αν σε Επίλεξε). Ίσως αν βάλουν μετατροπή Συνάρτησης σε Διαδικασία ή όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μέρος ενός προγράμματος σε υποπρόγραμμα... Κάτι το οποίο και εγώ το βλέπω πιθανό... Από κει και πέρα το χάος...!!

Neo

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 05 Μαΐου 2009, 05:44:54 ΜΜ
Ποιά είναι πιο αποδοτική μέθοδος πολλαπλασιασμού; Αλλά Ρωσικά ή αλλά Αλβανικά;  :D :D :D
ΚΟΡΥΦΗ!!!!! :D
Σταματάκης Μανώλης

bagelis

1) Στις ακτές ποιάς χώρας γεννήθηκε ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός?  :D :D

2) ο Παράλληλος προγραμματισμός δημιουργεί προγράμματα που εκτελούνται
α) με μεγαλύτερη ταχύτητα
β) με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα
γ) με ασύληπτη ταχύτητα  :D :D
δ) με αστραπιαία ταχύτητα


P.Tsiotakis

στο 2 ποιο είναι το σωστό, το α;

ntzios kostas


Τι χρώμα έχει το πρόβατο του προγραμματισμού
α) μαύρο
β) πουα
γ) κόκκινο
δ) μπλε
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

merlin

Πόσα δώρα αγόρασε η σύζυγος του πολυάσχολου επιχειρηματία για τους παιδικούς του φίλους;
α) 2
β) 3
γ) 4
δ) 5

                                                           ΜΟΝΑΔΕΣ:  8

Ποιό είναι το μικρό όνομα της φίλης του που ήταν προϊσταμένη σε τράπεζα;

                                                           ΜΟΝΑΔΕΣ: 15
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

Να δώσω κι εγώ μερικά SOS:

1. Σε ποια μέρη μπορεί να αναλυθεί το πρόβλημα της Πρόληψης των ναρκωτικών.
2. Ποιος ανέφερε πρώτος την λέξη αλγόριθμος και πότε.
3. Δώστε τις ενέργειες που πρέπει να εκτελεστούν για να γευματίσουν οι άνθρωποι.
4. Τι μορφές μπορούν να πάρουν τα δεδομένα όταν μελετώνται από την Πληροφορική υπό την σκοπιά του Υλικού;
5. Δώστε την ιεραρχική σχεδίαση του προγράμματος υπολογισμού του φόρου εισοδήματος.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

meteo_xampos

Μου φτιάξατε το πρωινό παιδιά... Έχω ψοφήσει στα γέλια!!! :)))))
Να στε καλά!!! Καλό μάθημα σήμερα και αύριο και καλή επιτυχία στα παιδιά!!!

petrosp13

Έχει παρατηρήσει κάποιος τι ώρα αναρτώνται τα θέματα στην σελίδα του υπουργείου;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikosx

αν δεν κάνω λάθος κατα τις 1030
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Terius

Περίπου στις 10:30. με μια μικρή απόκλιση ανάλογα με την ώρα που παίρνουν τα θέματα τα παιδιά.

evry


  Καλά ε? δεν ξέρω τι ακούσατε για τα θέματα της Φυσικής αλλά από ότι φαίνεται θα έχουμε και εκεί πολλούς αριστούχους. Απλά θέματα και τετριμμένα, δηλαδή όλοι είχαν κάνει αντίστοιχες ασκήσεις. Μόνο το 4)δ) ήθελε λίγο σκέψη αλλά λίγο όμως.
Λέτε να χτυπήσουν ΑΕΠΠ? >:D >:D >:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

ναι το ίδιο άκουσα για τη φυσική.

Νομίζω οτι ΔΕ θα είναι δύσκολα τα θέματα ΑΕΠΠ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράξενη χρονιά η φετινή. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε μάθημα που να έγινε πραγματικά σφαγή. Έρχεται η σειρά της ΑΕΠΠ. Τι θα γίνει τώρα
Όπως είπε και ο Κώστας:
Παράθεση
Επαναλαμβάνω ότι αν τα θέματα βιολογία ήταν πράγματι τσιμπημένα θα είναι τσιμπημένα και της ανάπτυξης.

αν τα θέματα είναι όντως τσιμπημένα μπορεί να είναι και της ανάπτυξης.
Μπορεί να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας με δύσκολο το θέμα 4ο

nikosx

καλημέρα και καλή τύχη σε όλα τα παιδιά  :)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis

καλημέρα και απο μένα.  Μετά τις 12:30 θα τα πούμε   :-\

Τέτοια ώρα τα θέματα θα είναι σχεδόν έτοιμα, θέλουν μόνο ψήσιμο απο την κάτω πλευρά  :D

COACH

Τα λέμε τότε...Καλή επιτυχία σε όλους....

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

petrosp13

Καλή επιτυχία σε όλα τα αλάνια...  :angel:
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος

Καλημέρα σε όλους. Καλή επιτυχία...

amar


vistrian

Καλημέρα και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά  :angel: :)
VR in Computing

Νίκος Αδαμόπουλος


Νίκος Αδαμόπουλος

Ας μη γίνει σχολιασμός μέχρι το τέλος της εξέτασης...  :)

S_Siokos

Το σέβομαι... αν και φουντώνω...!!  :D

Νίκος Αδαμόπουλος

Ξέρει κανείς τι ώρα τελειώνει σήμερα η εξέταση;

pgrontas

Όσοι ξέρουν μάλλον δεν μπορούν να απαντήσουν...
Ας περιμένουμε μέχρι τις 12:30.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

P.Tsiotakis

ΩΡΑΙΑ

τα λέμε μετα
(συνήθως η ώρα λήξης είναι 11:30), αλλά ας περιμένουμε να πάμε σπίτι και μεις!!!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: gpapargi στις 27 Μαΐου 2009, 01:38:30 ΜΜ
Η επιτροπή είχε διάθεση να προστατέψει τον καλό μαθητή σε βάρος του παπαγάλου.
....Τα θέματα ήταν στη σωστή κατεύθυνση....

Κι εμένα με κάλυψε πλήρως ο gpapargi...

To Θέμα 2 ήταν σαν τον πολλαπλασιαμό αλά ρωσικά, είχε και σχετικό όνομα ο αλγόριθμος, οπότε βοηθούσε στην επαλήθευση του αποτελέσματος 20*50=1000...

EleniK

Συνάδελφοι συνεχίστε τη συζήτηση στο topic για τη συζήτηση των εξετάσεων στα ημερήσια, καθαρά για λόγους ...ταξινόμησης.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19