Παράθεση από: evry στις Σήμερα στις 12:45:13 ΠΜΜαρία και Δημήτρη καταλαβαίνω το σκεπτικό σας. Αν όμως αυτό που ισχυρίζεστε ήταν σωστό θα έπρεπε να ισχύει και σε άλλα μαθήματα.
Για εξηγήστε μου γιατί δεν ισχύει στα Μαθηματικά, στη Φυσική και στη Χημεία
Παράθεση από: petrosp13 στις Χθες στις 11:10:58 ΜΜΝαι, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά άσχημο να έχουμε 70% επιδόσεις κάτω από την βάση στα μαθηματικά και περίπου 100 άτομα να γράφουν πάνω από 18 στην Ελλάδα στην κατεύθυνση μαςΣτα ίδια θέματα στην θετική τα στατιστικά είναι εκ διαμέτρου αντίθετα...
Αυτό είναι στρέβλωση, όχι τα δικά μας ποσοστά
Παράθεση από: akalest0s στις Χθες στις 10:23:38 ΜΜπαράδειγμα, τι θα έλεγες αν δίδασκες αυτό το σημείο θεωρίας. "παιδιά, στην ΣΧΕ αποθηκεύονται και οι παράμετροι, αλλά επειδή αυτό δεν το λέει το βιβλίο, εσείς αν σας ρωτήσουν θα γράψετε..." Τι;Θα τους έλεγα να γράψουν ότι λέει το βιβλίο για να μην χάσουν μονάδες,
ό,τι λέει το βιβλίο;
ό,τι είναι επιστημονικώς σωστό;
Τι θα τους έλεγες να γράψουν; Γιατί (υποθέτω) ότι θα πάρουν σωστό μόνο αυτό που λέει το βιβλίο, οπότε αν πεις το επιστημονικώς ορθό, θα έχεις εκθέσει εαυτόν και αλλήλους...
Παράθεση από: Δημήτρης Χατζόπουλος στις Σήμερα στις 12:40:35 ΠΜΣυγχαρητήρια Μαρία Τζ. για την τοποθέτησή σου.Μαρία και Δημήτρη καταλαβαίνω το σκεπτικό σας. Αν όμως αυτό που ισχυρίζεστε ήταν σωστό θα έπρεπε να ισχύει και σε άλλα μαθήματα.
Παράθεση από: Mαρία Τζ. στις Χθες στις 11:53:23 ΜΜΔιάβασα προσεκτικά μια μία τις γνώμες όλων πριν γράψω, κι σέβομαι κάθε μία από αυτές είτε συμφωνώ είτε όχι. Βλέπω κάποιους να λένε για υποτίμηση του μαθήματος κλπ κλπ .. μήπως εμείς το υποτιμάμε γκρινιάζοντας και λέγοντας συνεχώς ποσο εύκολα ήταν τα θέματα; Μήπως εμείς οι ίδιοι υπονομεύουμε την επιτυχία των μαθητών μας;Συγχαρητήρια Μαρία Τζ. για την τοποθέτησή σου.
....
Επίσης κατανοω την απογοήτευση κάποιου από εμάς που διδάσκουμε το μαθημα να βλέπει επανάληψη των θεμάτων όμως μην ξεχνάτε ότι δεν απευθύνονται κάθε χρόνο στους ίδιους μαθητές αλλά σε καινούριους!! Που προσπαθούν να αναπτυξουν την αλγοριθμική σκέψη σε σχετικά περιορισμενο χρόνο! Κάποιοι- αν όχι οι περισσοτεροι- μέσα σε μερικούς μόνο μήνες! Και τελικά να εξεταστούν και πανελλαδικά σε αυτή! Οπότε δεν θεωρώ πως αποτελεί κριτήριο η δική μας οπτική τόσο όσο των μαθητών στους οποίους τελικά απευθύνονται οι εξετάσεις!
...
Εγώ είμαι περήφανη για τους μαθητές μου, κατανοώ την επίπονη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων, δικαιολογώ τυχόν λαθη τους δεδομένων των συνθηκών και δεν μου αρέσει να υποβαθμίζεται η επιτυχία όσων θα ξεχωρίσουν φέτος στο μάθημα της πληροφορικής!