Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2006-2007 => Μήνυμα ξεκίνησε από: fragile στις 03 Απρ 2007, 07:21:59 ΜΜ

Τίτλος: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: fragile στις 03 Απρ 2007, 07:21:59 ΜΜ
ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  :angel:

ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ  :o

THANKS :police:
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: Wizard στις 03 Απρ 2007, 10:15:12 ΜΜ
Ανακοινώθηκε σήμερα: http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=5215717 (http://www.ana-mpa.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=5215717)
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: EleniK στις 03 Απρ 2007, 10:35:14 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα.
Πώς σας φάνηκε που η ΑΕΠΠ είναι τελευταίο μάθημα?   :-\

Δλδ μια εβδομάδα νωρίτερα που σταματούν τα μαθήματα και 2 μέχρι να γράψουν ΑΕΠΠ, σύνολο 3, δλδ θα έχουν να δουν ΑΕΠΠ 3 εβδομάδες, θα είναι κουρασμένα(ψυχικά) απο όλα τα προηγούμενα μαθήματα με οτιδήποτε θα τους τύχει και έχουν και μόνο μία μέρα για να επανέλθουν στη φιλοσοφία της ΑΕΠΠ. Απαράδεκτο.!  :'(
Στη θέση της ΑΕΠΠ βάλανε ΑΟΔΕ! Γιατί? Η ΑΟΔΕ είναι από ότι γνωρίζω ένα καθαρά θεωρητικό μάθημα.
Καλά θα κάνει η επιτροπή εξετάσεων να προσέξουν τα θέματα, αφού δεν πρόσεξαν το πρόγραμμα.

Δεν ξέρω αν έχετε την ίδια γνώμη αλλά πολύ συγχύστηκα που το είδα και είπα να δω αν και άλλοι έχουν την ίδια γνώμη.

Μια συγχυσμένη!  >:(
Ελένη
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: petrosp13 στις 04 Απρ 2007, 01:12:41 ΠΜ
Συμφωνώ απόλυτα με την Ελένη
Η κούραση, σωματική και ψυχολογική, πρέπει να θεωρείται δεδομένη. Η προετοιμασία των μαθητών για το μάθημα θα υποβαθμιστεί, αφού προέχουν τα μαθήματα που θα δοθούν πρώτα
Ας ελπίσουμε μια ενδεχόμενη "γκέλα" σε κάποιο θέμα στα Μαθηματικά ή την Φυσική να ισοσταθμιστεί με πιο βατά θέματα στο μάθημα μας
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: andreas_p στις 04 Απρ 2007, 09:15:30 ΠΜ
Καλημέρα σας.

Η προετοιμασία του μαθητή ΔΕ στηρίζεται στην τελευταία εδομάδα.  Είναι δουλειά ΟΛΗΣ της χρονιάς.

Άλλωστε το ζητούμενο δεν είναι τα εύκολα θέματα.

Κλιμακούμενης δυσκολίας με πολύ δύσκολο το 4ο.


Ανδρέας

Καλή Ανάσταση.
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: petrosp13 στις 04 Απρ 2007, 12:58:36 ΜΜ
Είναι σίγουρο ότι η καλή επίδοση στηρίζεται σε όλη την σχολική χρονιά, αλλά οι λεπτομέρειες που δίνουν το κάτι παραπάνω εξασφαλίζονται, αν μη τι άλλο, τις τελευταίες εβδομάδες
Δεν πιστεύω να θεωρεί κάποιος ότι ένας μαθητής είναι άριστα προετοιμασμένος για να γράψει πανελλαδικές εξετάσεις αυτή την εποχή για παράδειγμα. Υπάρχει θεωρία που πρέπει να αποστηθίσει και την οποία είναι σίγουρο ότι δεν κατέχει αυτή την στιγμή
Άρα, ο ορισμός του μαθήματος μας ως τελευταίο στις εξετάσεις ήταν μάλλον ατυχής, αφού υπάρχουν άλλα μαθήματα στα οποία η προετοιμασία απαιτεί λιγότερο χρόνο και κόπο
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: EleniK στις 04 Απρ 2007, 01:01:17 ΜΜ
Ακριβώς. Για να μην πω ότι Βιολογία Γενικής και Μαθ Γεν έχουν 2 ημέρες για προετοιμασία.!
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: kLee στις 13 Απρ 2007, 10:53:14 ΜΜ
Δυστυχώς η εντύπωση που μου δίνεται είναι ότι έχουν το μάθημα (και συνεπώς και εμάς) ftp! Και όποιος κατάλαβε...
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: EleniK στις 14 Απρ 2007, 09:43:59 ΜΜ
Ανδροκλή συμφωνώ απόλυτα.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι και τα παιδιά έχουν την ίδια γνώμη. Δλδ λένε δεν μπορούμε να γράψουμε Φυσική Κατ και Μαθ κατ, ας γράψουμε Πληροφορική, Μαθ Γεν και ΑΟΔΕ. Εντάξει δε λέω ότι είναι τόσο δύσκολο μάθημα αλλά δεν ξέρουν ότι μπορεί να γίνει. Τελοσπάτων βλέπω συνεχή υποβιβασμό και δεν μου πολυαρέσει!
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: vasiko στις 15 Απρ 2007, 12:29:46 ΜΜ
Δηλαδή όποιο μάθημα έμπαινε τελευταίο θα ήταν υποβαθμισμένο; Δεν συμφωνώ παιδιά.
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: kLee στις 15 Απρ 2007, 03:06:17 ΜΜ
Παιδιά το πρόβλημα δεν είναι αν το μάθημα είναι τελευταία ή πρώτο το πρόβλημα είναι στις λεπτομέρειες που φαίνεται η διαφορά και στη συγκεκριμένη περίπτωση (το μάθημά μας δηλαδή) λίγο από εδώ λίγο από εκεί, συνεχώς το μάθημα υποβαθμίζεται!!!

Θα το κάναν ποτέ αυτό με τα Μαθηματικά ή τη Φυσική? Θα τολμούσαν? Και μιλάμε για ένα μάθημα που ήδη έχει ένα κάρο προβλήματα, κάτι στο οποίο θα επανέλθω. Αλλά εντάξει ας πούμε ότι Φυσική, Μαθηματικά δε συγκρίνονται και για να μην υποβαθμίζουμε και την ΑΟΔΕ/ΑΟΘ ας μην κάνουμε συγκρίσεις. Όμως εγώ ρωτάω: γιατί δεν έχουμε σχολικό σύμβουλο για το μάθημα? Γιατί όλα τα παιδιά (εσφαλμένα και πολύ εις βάρος τους τελικά) να θεωρούν το μάθημα εύκολο? Γιατί να διδάσκεται καν τελικά και έτσι όπως διδάσκεται? Κερδίζει στη ζωή του τίποτα ο μαθητής που θα μάθει πέντε δέκα πράγματα μιας απαρχαιωμένης αντίληψης προγ/μού? Γιατί ούτε προγ/μό μαθαίνουν ούτε θεωρία αλγορίθμων και το πλούσιο μαθηματικό background της πληροφορικής. Ας το βγάλουνε το μάθημα και να βάλουνε Γραμμική Άλγεβρα ή Διακριτά Μαθηματικά ή Λογική! Ποιο χρήσιμα θα είναι. Το μάθημα έπρεπε να είναι επιλογής κ υποχρεωτικό σε όσους θέλουν σχολές σχετικές με το αντικείμενο. Ξεκάθαρα πράγματα!

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και μην έχουμε ψευδαισθήσεις πως μέσα από το μάθημά μας τα παιδιά θα μάθουν να σκέφτονται (γιατί φυσικά το να μάθουν να προγραμματίζουν το έχουμε καλώς ή κακώς απορρίψει!). Μπορούν και χωρίς εμάς!

Αλλά τί να περιμένει κανείς από έναν κλάδο που δεν έχει από πίσω του ένα Τεχνικό Επιμελητήριο, ή ένα Δικηγορικό/Ιατρικό σύλλογο. Και οι μισοί κ παραπάνω συμφοιτητές μου πήγαν χωρίς να έχουν γράψει στη ζωή τους γραμμή κώδικα και διορίστηκαν να διδάσκουν πληροφορική (ναι female συνάδελφε για σένα λέω!) και όσοι πήγαν να βρούνε άκρη στον ιδιωτικό τομέα....ούτε να τα θυμάμαι δε θέλω!

Και μετά έχουμε και τα επίπλαστα προβλήματα περί επιπέδου πανεπιστημίων στη χώρα μας, την ώρα που είτε τελείωνα το ΜΙΤ είτε τελείωνα την Κ.λ.πετινίτσα είναι το ίδιο γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ πληροφορικής!!!!

Και ακόμα μερικοί δε λέτε να αφυπνιστείτε...

Ουφ, τα είπα κ ξεθύμανα!  >:(
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: gpapargi στις 16 Απρ 2007, 11:30:55 ΠΜ
Παιδιά εμένα δε με χαλάει το πρόγραμμα. Κάποιο μάθημα θα έμπαινε πρώτο και κάποιο τελευταίο. Δε νομίζω ότι είναι ένδειξη υποβάθμισης αυτό. Πχ βλέπω ότι τους βάζουν μαθηματικά γενικής παιδείας και αμέσως μετά μαθηματικά κατεύθυνσης. Λογικό. Θα διαβάσουν τα μισά για την γενική παιδεία και τα υπόλοιπα αμέσως μετά.
Εκεί στη μέση μάλλον πάνε να τους βάλουν την παπαγαλία για να αλλάξουν λίγο. Και μετά πάμε σε φυσική και ΑΕΠΠ. Και η φυσική πρακτικά στο τέλος είναι. Και στο τέλος τέλος είναι η οικονομία που είναι  αρκετά σοβαρό αν κρίνεις πόσοι ενδιαφέρονται για οικονομικές σχολές.

Εμένα με ενδιαφέρει να ελεγχθεί η ικανότητα του μαθητή να σκέφτεται. Αυτή χτίζεται όλο το χρόνο και δεν χάνεται σε λίγες μέρες. Αυτή με νοιάζει. Αυτή που χάνεται αν χάσεις την επαφή είναι η «παπαγαλιστική ικανότητα». Αυτή ας χαθεί και τελείως. Δεν τη θέλω καθόλου. Εννοείται ότι δεν πρέπει να πέφτει κανένα απολύτως θέμα παπαγαλίας αλλά μόνο κατανόησης.

Εγώ λέω στους δικούς μου να κάνουν ήρεμα την επανάληψή τους και κάποια στιγμή να κλείσουν τα βιβλία και να αράξουν. Δε θέλω υστερίες του στυλ «τελευταίο βράδυ ξενυχτάμε για να πούμε απέξω το βιβλίο» ή καραγκιοζιλίκια του στυλ «πάμε για εξετάσεις και λέμε στο δρόμο από μέσα μας το μάθημα». Θέλω την ώρα της εξέτασης να έχουν καθαρό μυαλό.
Ο μεγάλος αθλητής ξεκουράζεται και χαλαρώνει πριν από τον αγώνα. Δεν προπονείται. Η προπόνηση γίνεται όλη τη χρονιά.
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: michalis στις 03 Μαΐου 2007, 01:32:03 ΠΜ
 :-\
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 03 Μαΐου 2007, 03:33:27 ΜΜ
Μήπως αυτοί που έχουν γράψει πολλές γραμμές κώδικα είναι χειρότεροι καθηγητές από αυτούς με τις καθόλου;
Τίτλος: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: bagelis στις 04 Μαΐου 2007, 01:43:01 ΜΜ
Οι καθηγητές που έχουν γράψει γραμμές κώδικα ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν καλύτεροι.
Απλά κατά τη γνώμη μου το σημαντικότερο είναι πόσο ΘΕΛΕΙ κανείς να γίνει καλύτερος, πόσο ΘΕΛΕΙ να αλλάξει και πόσο ΘΕΛΕΙ να ακούει, να αλλάζει και να μεταλλάσεται... Αξίζει όμως γιατί έτσι μένεις πάντα ΝΕΟΣ...
Τίτλος: Απ: Απ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2007
Αποστολή από: kLee στις 04 Μαΐου 2007, 11:30:27 ΜΜ
Παράθεση από: ptsiotakis στις 03 Μαΐου 2007, 03:33:27 ΜΜ
Μήπως αυτοί που έχουν γράψει πολλές γραμμές κώδικα είναι χειρότεροι καθηγητές από αυτούς με τις καθόλου;

Καταλαβαίνω νομίζω τι θες να πεις και όντως το να είναι κάποιος ικανός προγ/τής δε συνεπάγεται κατ' ανάγκη ότι είναι και ικανός για τη διδασκαλία του μαθήματος.

Αλλά σίγουρα ένας ικανός καθηγητής θα είναι ακόμα καλύτερα αν έχει εμπειρία ως προγ/στής. Μπορεί το μάθημα να μην έχει ως στόχο να βγάζει τα παιδιά προγ/τές, και να στοχεύει στην καλλιέργεια της κριτικής τους ικανότητας και την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων με ένα συγκεκριμένο φορμαλισμό (όπως είναι οι αλγοριθμικές δομές + δομές δεδομένων), όμως ένας προγ/τής αυτό ακριβώς δεν καλείται να κάνει σε καθημερινή βάση? Να βρίσκεται συνέχεια αντιμέτωπος με προβλήματα και ανυπέρβλητα εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει, να δίνει λύσεις άμεσα και πολλές φορές υπό πίεση, να βρίσκεται συνεχώς σε διαρκή εξέλιξη και να προσαρμόζεται συνεχώς σε νέες καταστάσεις (νέες τεχνολογίες κτλ) και γενικά είναι από τα πιο απαιτητικά επαγγέλματα που ξέρω από άποψη νοητικών αλλά και σωματικών resources.

Οπότε όλα αυτά τα skills δεν είναι μεγάλο προτέρημα για το μάθημα σε έναν εκπαιδευτικό που στόχο έχει την ολοκληρωμένη και ολιστική ανάπτυξη των δυνατοτήτων και ικανοτήτων του?