Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2008-2009 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Petrofskaya στις 27 Μαΐου 2009, 02:34:44 ΜΜ

Τίτλος: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: Petrofskaya στις 27 Μαΐου 2009, 02:34:44 ΜΜ
Καλημέρα σας,
Σήμερα στο 4ο θέμα ίσως έκανα ένα λάθος καθαρά από απροσεξία μου.
Στην επανάληψη μέσα στο υποπρόγραμμα που έβρισκα το πλήθος των κρατημένων δωματίων μια συγκεκριμένη μέρα, στη συνθήκη που έλεγχα αν το δωμάτιο είναι κρατημένο, στην ΑΝ εγραψα:
Αν ΚΡΑΤ[i,ημέρ]="Δ" τοτε
πλδ<-πλδ+1
Τ_αν

Μέτρησα δηλαδή τα διαθέσιμα και όχι τα κρατημένα. Εφόσον η υπόλοιπη άσκηση είναι σωστή λογικά και συντακτικά, πόσο πιστεύετε ότι θα μου κόψουν γι αυτό;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 27 Μαΐου 2009, 02:42:00 ΜΜ
0,5 - 1 μόριο θα έλεγα
αλλά δεν είμαι βαθμολογητής
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: Petrofskaya στις 27 Μαΐου 2009, 02:47:17 ΜΜ
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση!
Σκέφτομαι ότι μπορεί να μου κόψουν πολλά επειδή δεν είναι ξεκάθαρο οτι το έκανα απο απροσεξία, μιας και το πλήθος το ονομασα πλδ, και όχι πλκ ας πούμε.. Μακάρι να μου κόψουν μόνο 1 μόριο!
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: petrosp13 στις 27 Μαΐου 2009, 02:48:53 ΜΜ
Επειδή ονόμασες και το πλήθος αντίστοιχα, ίσως ο βαθμολογητής να θεωρήσει ότι δεν κατάλαβες σωστά το πρόβλημα και να σου αφαιρέσει μια μονάδα, ίσως και λίγο παραπάνω
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: Petrofskaya στις 27 Μαΐου 2009, 03:10:04 ΜΜ
Για κάτι τέτοια λάθη είναι που στενοχωριέμαι πραγματικά.. Πράγματα που ξέρω, να τα κάνω λάθος επειδή δεν πρόσεξα ένα λεπτό σημείο που μπορεί να κάνει την μεγάλη διαφορά αν το κάνεις λάθος.
Τέλος πάντων, ας ελπίσουμε ότι η υπόλοιπη εικόνα του γραπτού θα κάνει τους βαθμολογητές να καταλάβουν ότι έγινε απο απροσεξία..

Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: nefeli1 στις 27 Μαΐου 2009, 05:05:30 ΜΜ
Στο 4ο θέμα το Β.

Αν υλοποιειθεί με  διαδικασία  πόσες μοναδες θα αφαιρεσουν από τον μαθητή
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: petrosp13 στις 27 Μαΐου 2009, 05:08:58 ΜΜ
Ποιος σου είπε ότι έπρεπε να γίνει με συνάρτηση;;  >:(
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: michaeljohn στις 27 Μαΐου 2009, 05:16:53 ΜΜ
Δεν θα του κόψουν καμιά μονάδα. Ζητάει υποπρόγραμμα, άρα μπορεί να υλοποιηθεί είτε με ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ είτε με ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: merlin στις 27 Μαΐου 2009, 05:19:44 ΜΜ
Παράθεση από: nefeli1 στις 27 Μαΐου 2009, 05:05:30 ΜΜ
Στο 4ο θέμα το Β.

Αν υλοποιειθεί με  διαδικασία  πόσες μοναδες θα αφαιρεσουν από τον μαθητή

Οι περισσότεροι μαθητές στο εξεταστικό που ήμουν το έλυσαν με διαδικασία (για να είναι σίγουροι... :)).

Άσχετα με το αν βολεύει καλύτερα η συνάρτηση, αν την έχεις γράψεις σωστά την διαδικασία έχεις όλα τα μόρια.
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 05:22:18 ΜΜ
Παιδιά αρκετοί το έχουν κάνει με διαδικασία επειδή πέρναγαν παράμετρο πίνακα. Μην με ρωτήσετε γιατί. Απλά τους φάνηκε περίεργο να περνάει ένας ολόκληρος πίνακας μέσα σε συνάρτηση. Μάλλον είναι από εκείνες τις παρανοήσεις των μαθητών.

Εξυπακούεται ότι δεν κόβεται ότι 0.000001 μονάδα. Είναι μια επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 27 Μαΐου 2009, 05:28:46 ΜΜ
Η χρήση συνάρτησης είναι καταλληλότερη?  >:D
Τίτλος: Απ: Λάθος απροσεξίας στο υποπρόγραμμα του 4ο θέματος.
Αποστολή από: kkoutsak στις 27 Μαΐου 2009, 06:27:42 ΜΜ
Σίγουρα η συνάρτηση είναι καταλληλότερη μόνο όμως αν το λειτουργικό είναι vista.Στα  windows πάντα  διαδιακασία στο 3ο ερώτημα και συνάρτηση στο 2ο  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D