Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fof

Παράθεση από: dski στις 02 Απρ 2011, 07:24:39 ΜΜ
... Π.χ. στα δύο σχολεία που είμαι φέτος μου ζήτησαν να κάνω μερικές ρυθμίσεις στο e-mail, να συνδέσω κάποιους υπολογιστές στο δίκτυο του σχολείου, να συνδέσω και να κάνω shared έναν εκτυπωτή, να διαβάσω τις τεχνικές οδηγίες για το e-school και να εξηγήσω πως θα εγκατασταθεί η νέα έκδοση του προγράμματος ή τι ρυθμίσεις θα πρέπει να γίνουν, να εγκαταστήσω κανένα anti-virus και παρόμοιες άλλες δουλειές ....

:angel: Μπράβο που είχες τον χρόνο να κάνεις όλα αυτά! .. Μάθημα έκανες καθόλου; Πόσες ώρες;

Παράθεση από: dski στις 02 Απρ 2011, 07:24:39 ΜΜ
...Το αποτέλεσμα πάντως αυτής της διαδικασίας είναι ότι έχω κερδίσει την εκτίμηση των διευθυντών και των συναδέλφων που ξέρουν ότι μπορώ να δώσω λύση σε κάποια προβλήματα του σχολείου ...

Αν ήμουν Διευθύντρια .. όχι μόνο εκτίμηση , βασιλιά θα σε είχα! ...

dski

Παράθεση από: fof στις 02 Απρ 2011, 10:59:14 ΜΜ
:angel: Μπράβο που είχες τον χρόνο να κάνεις όλα αυτά! .. Μάθημα έκανες καθόλου; Πόσες ώρες;

Αν ήμουν Διευθύντρια .. όχι μόνο εκτίμηση , βασιλιά θα σε είχα! ...


Εκλαμβάνω το σχόλιο ως χιουμοριστικό κι όχι ως ειρωνικό και απαντώ:

Φυσικά και κάνω μάθημα κανονικά με πλήρες ωράριο. Δεν ξέρω fof αν οι δουλειές που ανέφερα σου φαίνονται υπερβολικές και πολλές, πάντως εμένα μου πήραν μερικά διαλείμματα και κάποιες ώρες που έκατσα στο σχολείο μετά το μάθημα όπως π.χ. θα έκανε οποιοσδήποτε έχει κάποια δουλειά από το να περάσει τις απουσίες μέχρι να γράψει το πρωτόκολλο. Θεωρώ το "κόστος" αυτό μικρό μπροστά στο γεγονός ότι όλοι εκτιμούν αυτό που κάνω (που συνεπάγεται καλές σχέσεις και καλή συνεργασία με όλους τους συναδέλφους, κάτι νομίζω σημαντικό για έναν εκπαιδευτικό σε ένα σχολείο) και, αν θες, ως πρακτικό αντάλλαγμα, γλιτώνω από πολλά άλλα "χωσίματα". Να σημειώσω επίσης, ότι, με εξαίρεση μία μόνο περίπτωση με το eschool όπου ζήτησαν τη βοήθειά μου επειδή λίγες μέρες πριν την παράδοση βαθμολογίας το πρόγραμμα δεν τύπωνε (κι εκεί δεν έκανα τίποτε φοβερό, έστειλα ένα e-mail στην υποστήριξη του eschool περιγράφοντας το πρόβλημα), δεν έχω νιώσει κάποια ιδιαίτερη πίεση στο στυλ "κάνε το τώρα γιατί καιγόμαστε", ενώ ξεκαθαρίζω ότι μιλώ μόνο για τεχνική κι όχι γραμματειακή στήριξη την οποία αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι...  :)

Όπως έγραψα και πριν δε χρειάζεται να αρέσει ή να την κάνουν όλοι την τεχνική στήριξη, όμως όποιος θέλει γιατί να μην έχει τη δυνατότητα? Ίσως εσύ fof να έχεις άσχημες εμπειρίες με το θέμα αυτό, όμως, με τη δική μου ως τώρα εμπειρία, προτιμώ 100 φορές αυτό που κάνω τώρα (με όλα τα θετικά που κρίνω ότι έχει για μένα) από το να αναλάβω οποιοδήποτε γραφειοκρατικό κομμάτι του σχολείου...

Τις απόψεις μου τις είχα καταγράψει κι εδώ:

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3743.msg38813#msg38813

μάλιστα εσύ fof είχες συμφωνήσει εν μέρει με αυτές :) (εννοώ με τη στρατηγική διεκδίκησης, όχι με την τεχνική στήριξη... :))

fof

Συμφωνούσα μαζί σου dski αλλά τώρα δεν συμφωνώ με αυτά που προτείνεις..  :)

Την Τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων μας, χαιρόμαστε, θέλουμε και πρέπει να την κάνουμε όσοι εκτιμούμε, σεβόμαστε και αγαπάμε την δουλειά μας. Την δουλειά του Εκπαιδευτικού εννοώ και όχι του Τεχνικού!
Επίσης χαιρόμαστε, να βοηθάμε όταν μπορούμε, τεχνικά το σχολείο , την Διεύθυνση, τους συναδέλφους.

Αυτό όμως που δεν δέχομαι ούτε και επιθυμώ είναι να γίνουμε κατοχυρωμένοι νομικά οι Τεχνικοί υπάλληλοι του Νέου Σχολείου!
Επίσης το προαιρετικό της υπόθεσης δεν υφίσταται, διότι όταν κάποιος δεν συμπληρώνει ωράριο απλούστατα και βάση νόμου θα τον αναγκάζουν να αναλάβει την Τεχνική υποστήριξη και βέβαια όταν λέμε τεχνική υποστήριξη εννοούμε τα πάντα! Ακόμη και την καφετιέρα που χάλασε!

Η εκτίμηση των άλλων συναδέλφων όπως αναφέρεις, για μένα μου αρέσει να πηγάζει μέσα από τον σεβασμό προς το διδακτικό μου έργο, την συναδελφική υπόστασή, την ανθρώπινη υπόσταση και την προσφορά στους μαθητές. Τώρα, εκτίμηση επειδή τους κάνω τις δουλίτσες δεν την θέλω.  :)

dski

Παράθεση από: fof στις 03 Απρ 2011, 10:29:03 ΜΜ
Την Τεχνική υποστήριξη των εργαστηρίων μας, χαιρόμαστε, θέλουμε και πρέπει να την κάνουμε όσοι εκτιμούμε, σεβόμαστε και αγαπάμε την δουλειά μας. Την δουλειά του Εκπαιδευτικού εννοώ και όχι του Τεχνικού!
Επίσης χαιρόμαστε, να βοηθάμε όταν μπορούμε, τεχνικά το σχολείο , την Διεύθυνση, τους συναδέλφους.

Βλέπεις που συμφωνούμε? :) Δε λέω κάτι διαφορετικό, χαίρομαι να βοηθάω όταν μπορώ το σχολείο και τους συναδέλφους.

Παράθεση από: fof στις 03 Απρ 2011, 10:29:03 ΜΜ
Αυτό όμως που δεν δέχομαι ούτε και επιθυμώ είναι να γίνουμε κατοχυρωμένοι νομικά οι Τεχνικοί υπάλληλοι του Νέου Σχολείου!
Επίσης το προαιρετικό της υπόθεσης δεν υφίσταται, διότι όταν κάποιος δεν συμπληρώνει ωράριο απλούστατα και βάση νόμου θα τον αναγκάζουν να αναλάβει την Τεχνική υποστήριξη και βέβαια όταν λέμε τεχνική υποστήριξη εννοούμε τα πάντα! Ακόμη και την καφετιέρα που χάλασε!

Δέχομαι το επιχείρημα αλλά το θεωρώ λίγο υπερβολικό...  Όπως στο εργαστήριο πληροφορικής είναι σαφώς καθορισμένες οι αρμοδιότητές σου, έτσι μπορεί να είναι και εκτός εργαστηρίου. Επίσης όπως το εργαστήριο πληροφορικής δε στο "φορτώνει" κανείς με το ζόρι (ίσα ίσα που σε κάποια σχολεία υπάρχει και θέμα με το ποιος θα πρωτοαναλάβει το εργαστήριο λόγω της τρίωρης απαλλαγής...), έτσι και με την τεχνική στήριξη γιατί να στη φορτώσουν με το στανιό?

Παράθεση από: fof στις 03 Απρ 2011, 10:29:03 ΜΜ
Η εκτίμηση των άλλων συναδέλφων όπως αναφέρεις, για μένα μου αρέσει να πηγάζει μέσα από τον σεβασμό προς το διδακτικό μου έργο, την συναδελφική υπόστασή, την ανθρώπινη υπόσταση και την προσφορά στους μαθητές. Τώρα, εκτίμηση επειδή τους κάνω τις δουλίτσες δεν την θέλω.  :)

Πάλι συμφωνώ μαζί σου! :) Η διαφορά μας είναι ότι την όποια τεχνική στήριξη παρέχω τη βλέπω ως μια υπηρεσία προς το σχολείο κι όχι ως μια δουλειά που θα έπρεπε να κάνει κάποιος άλλο συνάδελφος (ποιος? αφού αντικειμενικά δεν ξέρει κανένας άλλος) και τη φορτώνει σε εμένα.

Για να αντιστρέψω λίγο την ερώτηση, ας πούμε ότι δεν αναλαμβάνουμε επίσημα την τεχνική στήριξη, ποιος νομίζεις ότι θα πρέπει να την αναλάβει? Θα την αναλάβει κάποια άλλη ειδικότητα? Μα, αντικειμενικά, δε γνωρίζουν... Θα έρχονται κάθε 3 και 5 οι του ΠΛΗΝΕΤ (που τελεί υπό κατάργηση).Που θα πρωτοπάνε (μέχρι να τους καταργήσουν)? Να καλεί (και να πληρώνει) το σχολείο εξωτερικά τεχνικά συνεργεία? Είναι λογικό? Να συνεχίσουμε να την κάνουμε εμείς άτυπα (όπως και τώρα) και σε μια φάση ας πούμε εθελοντικής προσφοράς και διαθεσιμότητας?Για μένα αυτό είναι χειρότερο από το να μου πουν να αναλάβω θεσμοθετημένα την τεχνική υποστήριξη απολαμβάνοντας π.χ κάποια μείωση ωραρίου.Θα μου πεις γιατί να έχεις τυπικά την ευθύνη? ΟΚ, αλλά στην πράξη αν π.χ. ένας υπολογιστής χαλάσει και δε μπορέσεις να τον φτιάξεις, τι θα γίνει, θα σου πάρουν το κεφάλι? Δε νομίζω... Στο εργαστήριο λ.χ. όταν παρουσιάζεται ένα πρόβλημα που δε μπορείς να αντιμετωπίσεις μόνη σου, αντιμετωπίζεις κάποια ποινή από το διευθυντή ή κάτι τέτοιο? Πάλι δεν το νομίζω. Γι' αυτό λέω, ας μην είμαστε υπερβολικοί...

Ειλικρινά πάντως θα ήθελα να ακούσω μια αντιπρόταση.

tdrivas

Σε 4 μαθήματα οι πανελλαδικές, τα οποία επιλέγουν οι μαθητές...αναφέρει η Καθημερινή.
http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_11_03/04/2011_438060
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

petrosp13

Όσο και να θέλουν να κάνουν οικονομία, πανελλαδικές με 4 μαθήματα δεν γίνονται με την σημερινή μορφή των μαθημάτων, με τα ίδια βιβλία και με ακόμα περισσότερο μειωμένη ύλη
Θα καταντήσει γελοία διαδικασία
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: morfeus στις 04 Απρ 2011, 11:06:33 ΠΜ
Σε 4 μαθήματα οι πανελλαδικές, τα οποία επιλέγουν οι μαθητές...αναφέρει η Καθημερινή.
http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_11_03/04/2011_438060
Αυτό - αν ισχύσει - νομίζω δε θα είναι καλό (και για το μάθημά μας αλλά και για τους μαθητές). Το καλύτερο θα ήταν τα μαθήματα να είναι 4+1=5 για εξέταση πανελλαδικά. Δηλαδή η Γλώσσα και τα υποχρεωτικά μαθήματα κατεύθυνσης. Αν δε συμβεί αυτό, τότε κάποιο μάθημα κατεύθυνσης δε θα δίνεται πανελλαδικά από τους μαθητές.
Αν πάρουμε τις Σχολές Θετικών Επιστημών, ποιο θα πετάξουν απ'έξω; Εξαρτάται από το Τμήμα. Αν όμως ο μαθητής περνάει σε Σχολή; Μάλλον θα πρέπει να αναδιοργανωθούν οι Σχολές. ( Αφού σήμερα τα τμήματα Πληροφορικής και Χημείας για παράδειγμα ανήκουν στην ίδια Σχολή και τα αντίστοιχα μαθήματά τους απλά δε θα 'χωράνε' για πανελλαδική εξέταση - αν θα ισχύσει ο αριθμός 4).
Και κάτι ακόμη; Αν τα μαθήματα είναι 4 τελικά θα μειωθούν αρκετά οι επιλογές των μαθητών σε πιθανές σχολές εισαγωγής. Πάνω σε αυτό πιστεύω θα υπάρξουν πιέσεις.
Τα μαθήματα βαρύτητας μπορεί να είναι συνολικά 4. Αν τα μαθήματα πανελλαδικών είναι 5 σίγουρα ο μαθητής θα έχει περισσότερες επιλογές, ανάλογα και με την επίδοσή του.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 04 Απρ 2011, 11:56:22 ΠΜ
Αυτό - αν ισχύσει - νομίζω δε θα είναι καλό (και για το μάθημά μας αλλά και για τους μαθητές). Το καλύτερο θα ήταν τα μαθήματα να είναι 4+1=5 για εξέταση πανελλαδικά. Δηλαδή η Γλώσσα και τα υποχρεωτικά μαθήματα κατεύθυνσης. Αν δε συμβεί αυτό, τότε κάποιο μάθημα κατεύθυνσης δε θα δίνεται πανελλαδικά από τους μαθητές.
Αν πάρουμε τις Σχολές Θετικών Επιστημών, ποιο θα πετάξουν απ'έξω; Εξαρτάται από το Τμήμα. Αν όμως ο μαθητής περνάει σε Σχολή; Μάλλον θα πρέπει να αναδιοργανωθούν οι Σχολές. ( Αφού σήμερα τα τμήματα Πληροφορικής και Χημείας για παράδειγμα ανήκουν στην ίδια Σχολή και τα αντίστοιχα μαθήματά τους απλά δε θα 'χωράνε' για πανελλαδική εξέταση - αν θα ισχύσει ο αριθμός 4).
Και κάτι ακόμη; Αν τα μαθήματα είναι 4 τελικά θα μειωθούν αρκετά οι επιλογές των μαθητών σε πιθανές σχολές εισαγωγής. Πάνω σε αυτό πιστεύω θα υπάρξουν πιέσεις.
Τα μαθήματα βαρύτητας μπορεί να είναι συνολικά 4. Αν τα μαθήματα πανελλαδικών είναι 5 σίγουρα ο μαθητής θα έχει περισσότερες επιλογές, ανάλογα και με την επίδοσή του.

Αυτό που αναφέρεται στο άρθρο, ότι έχει κλειδώσει στα 4 μαθήματα, δεν ισχύει

Σε εκπομπή της ΕΤ3, την Παρασκευή το βράδυ, η Χριστοφιλοπούλου, όσο και αν πιέστηκε απο δημοσιογράφο, δεν απάντησε για τον αριθμό των μαθημάτων, λέγοντας ότι αυτό ακόμα δεν έχει αποφασιστεί...


za√‘ag

Αποσπάσματα από την εκπομπή Λαβύρινθος της ΕΤ-3 που έγινε την Παρασκευή 1/4/2011.

Θέμα: Το "νέο" Λύκειο.

Στη συζήτηση πήραν μέρος η υφυπουργός Χριστοφιλοπούλου, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Πεπές και ο καθηγητής Καζάζης.

Δείτε τα κυριότερα σημεία της συζήτησης και βγάλτε τα συμπεράσματά σας για την προχειρότητα, την έλλειψη σοβαρότητας στο σχεδιασμό του "νέου" σχολείου.

Άλλη μια μεταρρύθμιση που ξεκινά από το Λύκειο (το τεχνικό Λύκειο ακόμα δεν έχει σχεδιαστεί) ενώ καμιά κουβέντα δεν έγινε για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο αλλά ούτε και το σύστημα των εξετάσεων έχει καθοριστεί (η υφυπουργός, όπως θα δείτε,  αποφεύγει κάθε συζήτηση για τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση).

Παρόλα αυτά το "νέο" Λύκειο θα αρχίσει από τον Σεπτέμβριο, κάτι που θεωρούμε παράλογο μιας και ένα σπίτι δεν ξεκινάς να το χτίζεις από τη σκεπή αλλά από τα θεμέλια. Αλλά ... ποιος υπουργός νοιάστηκε πραγματικά για την παιδεία; Όλοι ξεκίνησαν από το Λύκειο και από το εξεταστικό σύστημα. Γιαυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

Δείτε αποσπάσματα από τη συζήτηση
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

jimmaria

Παράθεση από: janag79 στις 04 Απρ 2011, 12:33:25 ΜΜ
Αυτό που αναφέρεται στο άρθρο, ότι έχει κλειδώσει στα 4 μαθήματα, δεν ισχύει

Σε εκπομπή της ΕΤ3, την Παρασκευή το βράδυ, η Χριστοφιλοπούλου, όσο και αν πιέστηκε απο δημοσιογράφο, δεν απάντησε για τον αριθμό των μαθημάτων, λέγοντας ότι αυτό ακόμα δεν έχει αποφασιστεί...



Εγώ ακούγοντας τη Χριστοφιλοπούλου αλλά και διαβάζοντας από εφημερίδες διάφορα άρθρα υποπτεύομαι ότι 4 θα είναι τα ελάχιστα μαθήματα που θα πρέπει να δώσει κάποιος για να περάσει σε μια σχολή. Αν θέλει να του ανοίξουν και άλλες ομάδες σχολών θα πρέπει ίσως να δώσει 4+1 ή ακόμα +2 μαθήματα.

iliasthes

Ακόμα μια φορά ανακοινώνεται κάτι που αφορά τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων (μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων) και αντί να λύσει απορίες και ερωτηματικά προκαλεί περισσότερα. Συγχαρητήρια γι' ακόμα μια φορά.

poursali

Ηλία, εκτός από αυτό σκέψου ότι ακόμα δεν είναι έτοιμο ούτε καν το σχέδιο στα χαρτιά και πρέπει να εφαρμοστεί σε 5 μήνες... +1 μπράβο και από μένα
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Σπύρος Δουκάκης

Νάτοι και οι πανεπιστημιακοί στο ζήτημα...

http://www.posdep.gr/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=539&Itemid=118

με άλλη οπτική βέβαια και προφανώς  όχι για την πληροφορική, αλλά χρήσιμη σε σημαντικό βαθμό.

alex1alex


geokra

Παράθεση από: alex1alex στις 12 Απρ 2011, 11:22:58 ΠΜ
Στην Γ' Γυμνασίου θα αποκτούν οι μαθητές πιστοποίηση γνώσεων πληροφορικής

http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12313:adiamantopoulou-sti-g%E2%80%99-gimnasiou-tha-apoktoun-oi-mathites&Itemid=1796

Δεν το βάζουν στην Α΄Λυκείου να τελειώνουμε;δη. θα αλλάξει και το αναλυτικό πρόγραμμα στο Γυμνάσιο για την Πληροφορική;