ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

https://www.facebook.com/pages/%CE%A4%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82/448550535300493

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Αφού οι μαθητές της Θετικής διδάσκονται (ορθά) ολα τα θετικά μαθήματα μπορούν να υπάρξουν 3 ομάδες εξεταστικών πακέτων:

Α. Ν. Γλώσσα, Φυσική, Βιολογία, Χημεία: Επιστήμες Υγείας και Ζωής
Β. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία: Θετικές Σχολές 1
Πολυτεχνεία (όλα), Χημικά, Μαθηματικά, Παιδαγωγικά
Γ. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική: Θετικές Σχολές 2
Πολυτεχνεία (όλα), Πληροφορικές (όλες), Μαθηματικά, Παιδαγωγικά
Είναι φανερό ότι τα Β και Γ έχουν μεγάλο κοινό τόπο (λόγων Μαθηματικών και Φυσικής)

Αφού οι μαθητές διδάσκονται όλες τις επιστήμες και η παραπάνω πρόταση δεν παραβιάζει το κριτήριο εισαγωγής στη σχολή με βάση το κύριο γνωστικό αντικείμενο, ποιο ΑΚΡΙΒΩΣ είναι το πρόβλημα;
Αυτός δεν ήταν το σκοπός του 5ου μαθήματος;
Το άνοιγμα των σχολών γίνεται με το 5ο μάθημα όχι με την "κατάργησή" του, το τελευταίο ήταν μεθοδολογία Γκλαβά.

Ομογενοποίηση Φυσικών και Μαθηματικών με Χημικά; Σαφώς ναι.
Και διαχωρισμός Πληροφορικών Σχολών (ΦΕΚ 315/τΑ/2003) μεταξύ τους και με τα Μαθηματικά; !!!!

Όχι διακρίσεις σε μαθητές. Ο αλγόριθμος που εφαρμόζετε να είναι κοινός για όλους. Δεν υπάρχουν γαλαζοαίματοι μαθητές, ούτε γαλαζοαίματες ειδικότητες, και φυσικά ούτε γαλαζοαίματες σχολές.

Το μεταβατικό δεν αποτελεί δικαιολογία, στο τέλος της μέρας, αυτό που μένει δεν είναι το δίλημμα Χημεία ή Πληροφορική, αυτό είναι ασήμαντο. Το πραγματικό δίλημμα είναι συντεχνιακή Ελλάδα ή Σύγχρονη Ελλάδα. Και όλοι θα πάρουν επ' αυτού θέση με πράξεις όχι με λόγια.

Παναγιώτης Τσωτάκης

dimitrios67

Παράθεση από: ntzios kostas στις 08 Απρ 2015, 09:23:32 ΜΜ

Αυτή θα πάει στις επιστήμες Υγείας. Άλλωστε δεν μπορούν να σπάσουν ομοειδή τμήματα για το καλό των μαθητών. Μη Χ€$ω.


ομως οι "βιοϊατρικοί" εχουν "δικαιώματα" ΠΕ19 (και μονο!.....κανενα αλλο επαγγελματικό κατοχυρωμενο δικαίωμα.....)

petrosp13

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 08 Απρ 2015, 09:28:19 ΜΜ
https://www.facebook.com/pages/%CE%A4%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82/448550535300493

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Αφού οι μαθητές της Θετικής διδάσκονται (ορθά) ολα τα θετικά μαθήματα μπορούν να υπάρξουν 3 ομάδες εξεταστικών πακέτων:

Α. Ν. Γλώσσα, Φυσική, Βιολογία, Χημεία: Επιστήμες Υγείας και Ζωής
Β. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία: Θετικές Σχολές 1
Πολυτεχνεία (όλα), Χημικά, Μαθηματικά, Παιδαγωγικά
Γ. Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική: Θετικές Σχολές 2
Πολυτεχνεία (όλα), Πληροφορικές (όλες), Μαθηματικά, Παιδαγωγικά
Είναι φανερό ότι τα Β και Γ έχουν μεγάλο κοινό τόπο (λόγων Μαθηματικών και Φυσικής)

Αφού οι μαθητές διδάσκονται όλες τις επιστήμες και η παραπάνω πρόταση δεν παραβιάζει το κριτήριο εισαγωγής στη σχολή με βάση το κύριο γνωστικό αντικείμενο, ποιο ΑΚΡΙΒΩΣ είναι το πρόβλημα;
Αυτός δεν ήταν το σκοπός του 5ου μαθήματος;
Το άνοιγμα των σχολών γίνεται με το 5ο μάθημα όχι με την "κατάργησή" του, το τελευταίο ήταν μεθοδολογία Γκλαβά.

Ομογενοποίηση Φυσικών και Μαθηματικών με Χημικά; Σαφώς ναι.
Και διαχωρισμός Πληροφορικών Σχολών (ΦΕΚ 315/τΑ/2003) μεταξύ τους και με τα Μαθηματικά; !!!!

Όχι διακρίσεις σε μαθητές. Ο αλγόριθμος που εφαρμόζετε να είναι κοινός για όλους. Δεν υπάρχουν γαλαζοαίματοι μαθητές, ούτε γαλαζοαίματες ειδικότητες, και φυσικά ούτε γαλαζοαίματες σχολές.

Το μεταβατικό δεν αποτελεί δικαιολογία, στο τέλος της μέρας, αυτό που μένει δεν είναι το δίλημμα Χημεία ή Πληροφορική, αυτό είναι ασήμαντο. Το πραγματικό δίλημμα είναι συντεχνιακή Ελλάδα ή Σύγχρονη Ελλάδα. Και όλοι θα πάρουν επ' αυτού θέση με πράξεις όχι με λόγια.

Παναγιώτης Τσωτάκης

Αγαπητέ κύριε Υπουργέ,
προβάλλετε το επιχείρημα ότι η Πληροφορική δεν είναι εξεταζόμενη στην Θετική Κατεύθυνση για να μην υπάρξει διαχωρισμός των Θετικών σχολών και των Πολυτεχνικών μεταξύ τους.
Άραγε, πόσο συναφείς είναι αυτές οι σχολές μεταξύ τους;
Δηλαδή, πόσο συναφής είναι η σχολή Μαθηματικών με την σχολή Βιολογίας;
Πόσο συναφής είναι η σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών με την σχολή Χημικών Μηχανικών;
Νομίζω ότι καταλαβαίνετε πώς υπάρχουν σχολές που απαιτούν Χημεία και σχολές που απαιτούν Πληροφορική.
Η λύση είναι απλή και έχει διατυπωθεί πολλές φορές:
- Στα Μαθηματικά και την Φυσική θα εξετάζονται όλοι.
- Στην Χημεία θα εξετάζονται για τις σχολές που γνωμοδότησε η ΑΔΙΠ. Στην Πληροφορική αντίστοιχα.
- ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΩΝ, ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.

Είναι τόσο απλό και εύκολα εφαρμόσιμο.
Είχατε πάρει ανοιχτά θέση υπέρ της Πληροφορικής πολλές φορές απέναντι στους κυρίους Αρβανιτόπουλο και Λοβέρδο.
Και η τελική σας απόφαση λέει ότι η Χημεία θα είναι εξεταζόμενη για όλες τις σχολές του πεδίου; Γιατί αυτή η μεταστροφή;
Και φτάνετε στο σημείο να μην αποδώσετε ούτε καν τις αυτονόητες σχολές Πληροφορικής σε εξέταση σε αντίστοιχο μάθημα;
Ποιος ο λόγος;

Παπαδόπουλος Πέτρος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

makisele

Μαλιστα κυριοι Μπαλτα, Κουρακη. Με χημεια να περνανε τα παιδια πολυτεχνεια πληροφορικης,, τει πληροφορικης, μαθηματικα και με με πληροφορικη να περνανε οικονομικα . Αχαχαχα  πειτε μου οτι ειναι τρολαρισμα, . Σε αυτη τη χωρα της ηλιθιοτητας, των συμφεροντων καλουμαστε να αγωνιζομαστε για το αυτονοητο, για το λογικο. Ολοι κουραστηκαμε συναδελφοι αλλα τωρα ειναι η ωρα να ξεμπροστιασουμε με οποιον τροπο μπορουμε τους ανεκδιηγητους.

evry

άρα δεν είναι σχολή θετικών επιστημών, είναι σχολή πληροφορικής αφού έχει μόνο τμήματα πληροφορικής  :D

Παράθεση από: dimitrios67 στις 08 Απρ 2015, 09:18:52 ΜΜ
Της Λαμίας ειναι τμήμα της σχολής θετικων επιστημων του πανεπ.Θεσσαλιας , η οποία σχολή θετ. επιστ. εχει 2 τμηματα:
1.Πληροφορικής
2. Πληροφορικής με εφαρμογες στην Βιοϊατρική.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

noname

Όσο το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια είναι προσκολλημένο στη δευτεροβάθμια τόσο θα βλέπουμε εκτρώματα. Έχει καταντήσει αηδία η όλη κατάσταση. Ελπίζω τα παιδιά μου να προλάβουν να δουν ένα σοβαρό σχολείο γενικής παιδείας και να μην προλάβουν να δουν οποιοδήποτε σύστημα πανελληνίων εξετάσεων. 

makisele

Στη φόρμα επικοινωνίας της σελίδας του κ Κουράκη

Αξιότιμε κ. Υπουργε. Χαιρετίζοντας την προσπάθειά σας για το νέο εξεταστικό θα ήθελα να κάνω μόνο μια παρατήρηση χωρίς να κλέψω πολύ από τον πολύτιμο χρόνο σας. Πρέπει βρεθεί ένας τρόπος επικοινωνίας θετικής και οικονομικής/πληροφορικής κατελυθυνσης. Ένα παιδί που θέλει να δηλώσει πολυτεχνείο πληροφορικής(θετική) και αμέσως μετά ένα άλλο τμήμα πληροφορικής (οικονομικη /πληροφορική) δεν εχει τη δυνατότητα. Δεν είναι σωστό να του στερούμε επιλογή για συναφή τμήματα.
Δυο λύσεις υπάρχουν
1)μπαίνει η πληροφορική στη θετική αξιοποιώντας την πρόταση της ΑΔΙΠ και ανοίγουν ολες οι σχολές πληροφορικής.
2) μπαίνει η φυσική κατεύθυνσης ως επιλογής στην οικονομική / πληροφορική που είναι πιο κοντά στα παιδιά απο ότι η Βιολογία στις επιλογές τους και ξεκλειδώνουν ΜΟΝΟ τις σχολές που πρότεινε η ΑΔΙΠ  καθώς και φυσικο μαθηματικα. ΟΧΙ ΣΧΟΛΕΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΧΗΜΕΙΑ. Είναι εύκολα υλοποιήσιμο αν μπει στα διδασκόμενα η Φυσική στη θέση της Ιστορίας
Με εκτίμηση

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΣΟΛΟΜΩΝ

gkipos

#532
Συνάδελφοι, η κοινωνία αναζητά  όσο πιο απλά συστήματα για πολλούς λόγους.
Από τη στιγμή που ένα σύστημα δίνει τη δυνατότητα με 3 Μαθήματα να επιλέγεις το σύνολο των Θετικών Επιστημών, κανείς δεν θα δεχτεί να υπάρξει διαχωρισμός αυτών με ένα επιπλέον (Χημεία και Πληροφορική). Η λογική είναι απλή. Αφού με 3 μαθήματα έχω το σύνολο των σχολών γιατί να επιλέγω μεταξύ δύο για ένα υποσύνολο; Και δεν είνα θέμα ΑΕΠΠ ή Χημείας. Δεν τον νοιάζει τον κόσμο αν το τρίτο μάθημα λέγεται ΑΕΠΠ ή Χημεία, αρκεί να είναι τρία για το σύνολο των σχολών.
Επίσης, το υπάρχον σύστημα δίνει τη δυνατότητα σε ένα άριστο μαθητή που στοχεύει στην Ιατρική να μπορεί να δηλώσει και πολυτεχνικές. Γι΄αυτό δεν μπαίνουν και τα Μαθηματικά ως απαραίτητο αλλά η Χημεία.Και αυτό το θέλουν πάρα πολλοί μαθητές και γονείς. Το αν είναι σωστό ή λάθος είναι μία άλλη συζήτηση.

petrosp13

Παράθεση από: gkipos στις 08 Απρ 2015, 10:21:09 ΜΜ
Δεν τον νοιάζει τον κόσμο αν το τρίτο μάθημα λέγεται ΑΕΠΠ ή Χημεία, αρκεί να είναι τρία για το σύνολο των σχολών.

Δεν είναι ακριβώς έτσι
Αν θέλεις, κάνε ένα πρόχειρο γκάλοπ ανάμεσα στα παιδιά για την κατεύθυνση που θα επέλεγαν με το προτεινόμενο σύστημα
Παρόλο που η θετική κατεύθυνση θα έχει υπερδιπλάσιες σχολές από την οικονομική, πιθανότατα θα έχει λιγότερους μαθητές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gkipos

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Απρ 2015, 10:31:41 ΜΜ
Δεν είναι ακριβώς έτσι
Αν θέλεις, κάνε ένα πρόχειρο γκάλοπ ανάμεσα στα παιδιά για την κατεύθυνση που θα επέλεγαν με το προτεινόμενο σύστημα
Παρόλο που η θετική κατεύθυνση θα έχει υπερδιπλάσιες σχολές από την οικονομική, πιθανότατα θα έχει λιγότερους μαθητές
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η πρώτη κατεύθυνση θα είναι η πολυπληθέστερη! Θα δείξει το μέλλον!

evry

Έχει αναφερθεί κανείς στο ρεπορτάζ του 360pedia?
http://360pedia.gr/sxoles-neo-exetastiko/

όπου λέει:
Οι υποψήφιοι θα μπορούν με τα ίδια μαθήματα να δηλώσουν όλες τις σχολές των Πολυτεχνείων, όλα τα τμήματα των Φυσικομαθηματικών σχολών και των Οικονομικών πανεπιστημίων. Οι μεμονωμένες σχολές πληροφορικής ανά την Ελλάδα έχουν πρόσβαση από την 3η Ομάδα όπως και όλες οι Οικονομικές. Οι σχολές Μηχανικών Η/Υ στα Πολυτεχνεία και τα Πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Κρήτης και Πειραιά θα έχουν πρόσβαση από την 2η Ομάδα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Αηδία...
Παιδιά και αποπαίδια στις σχολές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pvs

Παράθεση από: petrosp13 στις 08 Απρ 2015, 10:31:41 ΜΜ
Δεν είναι ακριβώς έτσι
Αν θέλεις, κάνε ένα πρόχειρο γκάλοπ ανάμεσα στα παιδιά για την κατεύθυνση που θα επέλεγαν με το προτεινόμενο σύστημα
Παρόλο που η θετική κατεύθυνση θα έχει υπερδιπλάσιες σχολές από την οικονομική, πιθανότατα θα έχει λιγότερους μαθητές
Συνάδελφε βρες μου ενα λογο που ενα παιδι θα επιλεξει τη δική μας κατευθυνση εκτός απο τα παιδιά που θέλουν οικονομικά και συγκεκριμενες σχολές.  Ετσι και αλλιως ουσιαστικά απο τη θετική θα μπορούν να μπαίνουν σχεδόν παντού. Μια ακόμη παράμετρος οι ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων κατα ένα μεγαλο ποσοστο είναι φυσικοί αυτοι που θα στρέψουν τα παιδιά στη δική μας κατεύθυνση ; Εγώ με αυτά που διαβάζω στο forum και μετα τις απαντησεις του Κουράκη καταλαβαινω οτι ουσιαστικά το 3ο πεδίο είναι οικονομικό και η πληροφορική έχει μπει για επικοινωνιακους λόγους. Τέλος εμείς στον ιδιωτικό τομέα δεν μπορουμε να κάνουμε πολλα οι συνάδελφοί που δουλεύουν στα δημοσια σχολεία πρέπει να αλλάξουν στάση ακόμη και απέναντι σε αλλες ειδικότητες γιατί όπως γνωρίζω μας έχουν για δευτεροτριτη επιστήμη αλλά ακόμη και για ενα word εμας φωνάζουν.

pvs

Όπως έχει δημοσιευθει το συστημα να φέρει τη φυσική σε εμας θα προκαλέσει τις αντιδράσεις των οικονομολόγων που ηδη μερικοι μονο με καλο ματι δεν ειδαν το "φυτεμα" του αεππ, επίσης αν μας παει επιλογής στη θετική τοτε αναγκαστικά θα πρέπει να κόψει σχολές απο τους χημικους. Αν εμείς πιστεύουμε οτι όταν ενα νομοσχέδιο έχει διαμορφωθεί στα μετρα των χημικών θα προχωρησει εκ των υστέρων σε τέτοια αλλαγή τοτε θα μιλάμε για θαύμα αλλά επειδή θαύματα δεν γίνονται δυστυχώς η κατασταση δεν αλλάζει. Πραγματικά είναι ατιμο (άλλος χαρακτηρισμός ταιριάζει) αυτό που κανει όχι μονο με τα πολυτεχνεία αλλά και με τα υπολοιπα τμήματα πληροφορικης που τα δινει στη θετική χωρίς εξέταση στο αεππ αλλά βαφτιζει την κατευθυνση πληροφορική. Αλλά στο ελλαδισταν οποίος έχει καλύτερη ένωση και πρόσβαση στην εξουσία παντα κερδιζει ειτε είναι η πρωτη φορά αριστερά ειτε οι προηγούμενοι.

fof

Σύμβουλοι:
Panagiota Fragkoulidou (facebook)
George Bougelekas (facebook)

Υπουργός
abaltas@central.ntua.gr

Διευθυντής Μπαλτά
dzervas@minedu.gov.gr

Σύμβουλος Κουράκη (George Bougelekas facebook)
gbougelekas@gmail.com

Κουράκης
kourakis@parliament.gr