Το Στέκι των Πληροφορικών

Γυμνάσιο => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: poursali στις 05 Φεβ 2010, 10:26:42 ΠΜ

Τίτλος: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 05 Φεβ 2010, 10:26:42 ΠΜ
κοιταξτε τι βρηκα στο εγγραφο για τον προγραμματισμο του εκπαιδευτικου εργου...
βεβαια ειναι για το 2008-09 αλλα εχει ενδιαφερον το εξης σημειο:

Παράθεση
Στο Γυμνάσιο η αξιολόγηση γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 2 του Π.Δ 409/ 1994 (ΦΕΚ 226/22-12-94) και οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες γίνονται χωρίς προειδοποίηση, μία σε κἀθε μάθημα, κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και καλύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας, υπό τον όρο ότι προηγήθηκε στο προηγούμενο μάθημα η σχετική ανακεφαλαίωση.

με αλλα λογια κανουμε επαναληψη και βαζουμε διαγωνισμα λεει... αρα εμεις γιατι καθομαστε και προειδοποιουμε τα παιδια?
τι γινεται εδω ρε παιδια... δεν ειχα ιδεα οτι υπαρχει τετοια οδηγια

να και το εγγραφο: http://www.1ge.gr/nomothesia/ekpaid/programatismos08-09.pdf (http://www.1ge.gr/nomothesia/ekpaid/programatismos08-09.pdf) (βλ. σελ. 4)
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: evry στις 05 Φεβ 2010, 10:34:12 ΠΜ

Ο νόμος σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, αυτό δε σημαίνει ότι θα τη χρησιμοποιήσεις κιόλας, εκτός αν το κρίνεις απαραίτητο.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 05 Φεβ 2010, 10:55:32 ΠΜ
βασικα ετσι οπως το λεει ακουγεται σαν υποχρεωση και οχι σαν δυνατοτητα, αλλα βεβαια δεν ξερω κανεναν εγω που να το κανει αυτο το πραγμα
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: toufeki στις 05 Φεβ 2010, 11:00:22 ΠΜ
Στο Γυμνάσιο, επειδή γίνεται παράλληλη διδασκαλία με την τεχνολογία και το ΣΕΠ (Γ').
Κάθε τμήμα σπάει σε 2 υποτμήματα(διπλασιασμός τμημάτων).
Έτσι δεν μπορείς ταυτόχρονα να ανακεφαλαιώσεις σε ολόκληρο τμήμα(διπλασιάζεται ο χρόνος).
Θα μου πεις τώρα:γιατί δεν βάζεις διαγώνισμα στο μισό τμήμα;
Γιατί πολύ απλά είναι αδύνατο λόγω πολυπλοκότητας.
Για το γυμνάσιο ισχύουν οι εξής περιορισμοί: ως 3 διαγωνίσματα την εβδομάδα και ως 1 την ημέρα κατά τμήμα.
Αναγκάζεσαι λοιπόν να κάνεις προγραμματισμό διαγωνισμάτων από νωρίς και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ώρα της ανακεφαλαίωσης με την ώρα του διαγωνίσματος να απέχουν πολλές φορές και ένα μήνα.
Έτσι λοιπόν εαν δεν προειδοποιηθεί ο μαθητής, υπάρχει ο κίνδυνος να ξεχάσει τα της ανακεφαλαίωσης. 
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 05 Φεβ 2010, 11:46:43 ΠΜ
οκ, αντιληπτο και γνωστα τα προβληματα στην πραξη.
ο λογος που το εβαλα εδω αυτο το αποσπασμα ειναι οτι δεν ηξερα οτι υπηρχε αυτη η οδηγια και μου εκανε εντυπωση.
εννοειται οτι κανω ανακεφαλαιωση και οτι προειδοποιω τα παιδια. μαλιστα συνηθως 3 βδομαδες νωριτερα ωστε να το δουνε σαν αγωνα δρομου και να στρωθουνε στο διαβασμα... - και συνηθως πετυχαινει
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: Loukritia στις 05 Φεβ 2010, 07:50:03 ΜΜ
Εμείς στο Γυμνάσιο μου δεν προειδοποιούμε τα παιδιά. Στο λυκειο είναι προειδοποιημένα τα διαγωνίσματα, αλλά στο Γυμνάσιο δεν είναι! Φυσικά τα παιδιά μου το καταλαβαίνουν, γιατί κάνω επανάληψη, επιμένω να διαβάσουν, και συνήθως κάνω σύμπτυξη τμημάτων,ώστε να γράψει όλο το τμήμα μαζί! Αλλά εμάς η δ/ντρια μας είπε πως δεν τα προειδοποιούμε τα παιδιά, απλά κάνουμε επανάληψη στην τάξη και ορίζουμε ύλη για επανάληψη.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 06 Φεβ 2010, 12:45:21 ΜΜ
ενδιαφερον... και τι εμπειριες εχεις απο αυτη τη διαδικασια? ειναι καλη?
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: dim στις 06 Φεβ 2010, 01:59:53 ΜΜ
Καταλαβαίνω απο τα λεγόμενά σας πως στο γυμνάσιο ζητάτε απο το/την καθηγητή/ρια του ΣΕΠ ή απο το/την καθηγητή/ρια της  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ να πάρετε όλο το τμήμα για να γράψετε διαγώνισμα.
Αυτή η δυνατότητα δίνεται με κάποιο έγγραφο?
Και ο/η καθηγήτης/ρια δίνει στην ώρα της τα παιδιά εύκολα?

Επίσης ωριαίο διαγώνισμα μπορεί να μπεί χωρίς προειδοποίηση? Στο μάθημα της ημέρας απλά να ονομαστεί ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ?
Αυτό μου είπε η Διευθύντρια να κάνω στο πρώτο τρίμηνο λόγω του ότι δεν έβρισκα ημερομηνίες για διαγώνισμα....τελικά δεν το ονόμασα ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ το ΤΕΣΤ ..... δεν ήξερα κατα πόσο είναι δυνατόν.... και έγραψαν 2 ΤΕΣΤ στο πρώτο τρίμηνο  (δεν έγραψαν ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ)

Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω πόσο εκτεθειμένοι είμαστε με τα καθήκοντα μας είμαστε εαν δεν γράψουν ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ?
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 06 Φεβ 2010, 02:04:39 ΜΜ
το μονο σιγουρο οτι πρεπει να γραψουν Διαγωνισμα και οτι δεν πρεπει να μπαινουν πανω απο 1 την ημερα και 3 την βδομαδα.. βεβαια ακουω να μην εφαρμοζεται παντα... εγω καλως ή κακως ενημερωνω τα παιδια για το δικαιωμα τους αυτο, διοτι δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να δειχνουμε το κακο παραδειγμα εμεις, οσο και αν μας ειναι "βολικο"... ποσο μαλλον για εμας που εχουμε μονο ενα μαθημα και μονο μια ωρα τη βδομαδα
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: toufeki στις 06 Φεβ 2010, 02:10:19 ΜΜ
..είναι δυστυχώς σοβαρό.
Τις περισσότερες φορές δεν συμβαίνει τίποτα (ιδιαίτερα αν βαθμολογεί κάποιος με 19-20 όλους τους μαθητές-ελπίζω κανένας ΠΕ19-20 να μη το κάνει).
Είναι κάποιες φορές όμως πολύ δύσκολα τα πράγματα όταν πχ "μπλέξεις" με "ψίρες" γονείς.
Σ'αυτή τη περίπτωση μπορεί να καταλήξεις μέχρι και στην φυλακή (υπό προϋποθέσεις).

Άν για κάποιο λόγο δεν καταφέρει κάποιος να κάνει το ωριαίο διαγώνισμα θα πρέπει έγκαιρα να αιτιολογήσει με επιχειρήματα (έγγραφα) τις αιτίες για τις οποίες δεν ήταν αυτό δυνατό.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: Loukritia στις 06 Φεβ 2010, 02:20:04 ΜΜ
Παράθεση από: dim στις 06 Φεβ 2010, 01:59:53 ΜΜ
Καταλαβαίνω απο τα λεγόμενά σας πως στο γυμνάσιο ζητάτε απο το/την καθηγητή/ρια του ΣΕΠ ή απο το/την καθηγητή/ρια της  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ να πάρετε όλο το τμήμα για να γράψετε διαγώνισμα.
Αυτή η δυνατότητα δίνεται με κάποιο έγγραφο?
Και ο/η καθηγήτης/ρια δίνει στην ώρα της τα παιδιά εύκολα?

Επίσης ωριαίο διαγώνισμα μπορεί να μπεί χωρίς προειδοποίηση? Στο μάθημα της ημέρας απλά να ονομαστεί ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ?
Αυτό μου είπε η Διευθύντρια να κάνω στο πρώτο τρίμηνο λόγω του ότι δεν έβρισκα ημερομηνίες για διαγώνισμα....τελικά δεν το ονόμασα ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ το ΤΕΣΤ ..... δεν ήξερα κατα πόσο είναι δυνατόν.... και έγραψαν 2 ΤΕΣΤ στο πρώτο τρίμηνο  (δεν έγραψαν ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ)

Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω πόσο εκτεθειμένοι είμαστε με τα καθήκοντα μας είμαστε εαν δεν γράψουν ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ?


Συνήθως οι καθηγητές είναι πρόθυμοι να παραχωρήσουν την ώρα τους για να γραφεί το διαγώνισμα. Συχνά, ζητάω από τον άλλο καθηγητή να πάρει όλο το τμήμα την μια ώρα και εγώ όλο το τμήμα την επόμενη φορά, για να μην υπάρχουν παράπονα του στυλ " εμείς γιατί να χάσουμε το ΣΕΠ" κλπ. Και σε αυτή την περίπτωση οι συνάδελφοι είναι πάντα πρόθυμοι και συνεργάσιμοι. Συνήθως βγάζω και γραπτή ανακοίνωση την οποία αναρτώ στην τάξη: " Το τμήμα τάδε θα κάνει την τάδε μέρα Πληροφορική και όχι ΣΕΠ" , για να είμαι καλυμμένη να μην πει κανείς ότι δεν το ήξερε, δεν του το είπανε κλπ. Η ανακοίνωση μένει, γιατί οι τάξεις κλειδώνουν στα διαλείμματα!

Το διαγώνισμα είναι υποχρεωτικό και μπορείς να ζητήσεις να δοθεί άτυπη παράταση του 3μηνου από τον διευθυντή για να βρεθούν οι ημερομηνίες. Καλό είναι πάντως να προγραμματίζεις νωρίς (αρχές τριμήνου) γιατί είναι μονόωρο το μάθημα και οι ημερομηνίες κλείνουν.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: dim στις 06 Φεβ 2010, 10:20:59 ΜΜ
Παράθεση από: dim στις 06 Φεβ 2010, 01:59:53 ΜΜ
Επίσης ωριαίο διαγώνισμα μπορεί να μπεί χωρίς προειδοποίηση? Στο μάθημα της ημέρας απλά να ονομαστεί ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ?
Αυτό μου είπε η Διευθύντρια να κάνω στο πρώτο τρίμηνο λόγω του ότι δεν έβρισκα ημερομηνίες για διαγώνισμα....τελικά δεν το ονόμασα ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ το ΤΕΣΤ ..... δεν ήξερα κατα πόσο είναι δυνατόν.... και έγραψαν 2 ΤΕΣΤ στο πρώτο τρίμηνο  (δεν έγραψαν ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ)
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
Μπορείτε να μου απαντήσετε και στο παραπάνω ερώτημα αν γνωρίζετε?
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 07 Φεβ 2010, 12:02:56 ΜΜ
εφόσον δεν είσαι τυπικά υποχρεωμένη να προειδοποιήσεις μπορείς να το κάνεις και αυτό εφόσον τυπικά έχουν την υποχρέωση τα παιδιά να έρχονται προετοιμασμένα στο τελευταίο μάθημα που έκανες... βέβαια δεν συμφωνώ με αυτό για πολλούς λόγους, αλλά τυπικά δεν είναι παράνομο
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: toufeki στις 07 Φεβ 2010, 12:25:26 ΜΜ
...αχ με πρόλαβες. (πάλι) >:D
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 07 Φεβ 2010, 12:45:11 ΜΜ
Παράθεση από: toufeki στις 07 Φεβ 2010, 12:25:26 ΜΜ
...αχ με πρόλαβες. (πάλι) >:D

2-0 δλδ???? χαχαχα
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: evry στις 07 Φεβ 2010, 12:56:17 ΜΜ

στην τυπικότητα και γραφειοκρατική ιλιθιότητα απάντας με το ίδιο νόμισμα, δηλαδή λες :
"Παιδιά σήμερα θα κάνουμε ανακεφαλαίωση, και φυσικά ξέρετε τι σημαίνει αυτό, έτσι? για αυτό καλό να προσέξετε τα σημαντικά σημεία που θα τονίσω."

και αν τολμήσει κανείς να σου πει ότι προειδοποίησες για διαγώνισμα θα τον βγάλεις και τρελό, γιατί εσύ δεν έχεις πει τίποτα για διαγώνισμα.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 07 Φεβ 2010, 01:05:12 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 07 Φεβ 2010, 12:56:17 ΜΜ
στην τυπικότητα και γραφειοκρατική ιλιθιότητα απάντας με το ίδιο νόμισμα, δηλαδή λες :
"Παιδιά σήμερα θα κάνουμε ανακεφαλαίωση, και φυσικά ξέρετε τι σημαίνει αυτό, έτσι? για αυτό καλό να προσέξετε τα σημαντικά σημεία που θα τονίσω."

και αν τολμήσει κανείς να σου πει ότι προειδοποίησες για διαγώνισμα θα τον βγάλεις και τρελό, γιατί εσύ δεν έχεις πει τίποτα για διαγώνισμα.

νομοι-λαστιχο... δεν πειραζει απο τη μια καλο ειναι να οξυνεις και λιγο την παρατηρητικοτητα και την εγρηγορση των παιδιων...
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: toufeki στις 07 Φεβ 2010, 01:13:31 ΜΜ
Ε όχι και 2-0.
Δηλαδή για σένα ένας αγώνας ξεκινά μετά την σφυρίχτρα του διαιτητή και στο λεπτό που θέλεις;
Έ συγγνώμη, αυτό δεν είναι αγώνας. >:D >:D >:D

Σημ: ελπίζω να μη μας παρεξηγεί το "γήπεδο" και μας πει σεξιστές. Δε θα το αντέξω :angel:
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 08 Φεβ 2010, 04:48:54 ΜΜ
και με την ευκαιρια αυτης της κουβεντας μια διαχρονικη μου απορια... μπορουμε να βαλουμε διαγωνισμα (οχι τεστ) στον υπολογιστη? π.χ. κανω excel στη Β' και θα ηθελα να τους βαλω διαγωνισμα στον υπολογιστη.. νομιμοποιουμαι ή πρεπει να υπαρχει οπωσδηποτε γραπτο?

βεβαια υπαρχει και η ενδιαμεση λυση: τους βαζεις να τα βρουν στον υπολογιστη και να τα μεταφερρουν στο χαρτι, αλλα αυτο θελει χρονο για τα παιδια, οποτε θα πρεπει να εξετασω λιγοτερα πραγματα
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: toufeki στις 08 Φεβ 2010, 04:57:49 ΜΜ
Χαρτί και καλαμάρι συνάδελφε. Και μόνο.
Έχει βέβαια την λογική του.
Σύμφωνα με την υπουργό τα παιδιά ξέρουν να χτυπούν τα πλήκτρα, έτσι αν "έγραφαν" στο PC τότε θα παίρναν όλα 20.
Αυτό σημαίνει λιγότερο κόπο για μας κατά την εισαγωγή των βαθμών στο e-skroutz.

Συμπέρασμα: Η υπουργός θέλει το καλό μας! >:D
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 08 Φεβ 2010, 05:54:01 ΜΜ
Παράθεση από: toufeki στις 08 Φεβ 2010, 04:57:49 ΜΜ
Συμπέρασμα: Η υπουργός θέλει το καλό μας! >:D

το μονο στο οποιο συμφωνω  :angel:  :police:  >:D
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: za√‘ag στις 08 Φεβ 2010, 07:40:44 ΜΜ
Το διαγώνισμα του 1ου τριμήνου είναι κάτι που μου χαλάει όλο τον προγραμματισμό των μαθημάτων μου. Το καταφέρνω πάντα με τον α ή το β τρόπο (όλο το τμήμα παίρνοντας το άλλο μισό) αλλά δεν κάνω την ύλη που θέλω και με τον τρόπο που θέλω. Στο 2ο τρίμηνο βάζω (αν προλαβαίνω) ένα τέστ γραπτό το οποίο βαφτίζουμε διαγώνισμα. Συνήθως χάνονται πολλές ώρες για διάφορους λόγους και δεν γίνεται να το προγραμματίσω (τουλ. στο 2ο τρίμηνο)

Το μάθημά μας έχει μια ιδιαιτερότητα και κάποτε πρέπει να το καταλάβουν οι "εγκέφαλοι" που σχεδιάζουν την εκπαίδευση στα χαρτιά τους.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: katrina στις 09 Φεβ 2010, 10:08:21 ΜΜ
Παράθεση από: za√'ag στις 08 Φεβ 2010, 07:40:44 ΜΜ
Το διαγώνισμα του 1ου τριμήνου είναι κάτι που μου χαλάει όλο τον προγραμματισμό των μαθημάτων μου. Το καταφέρνω πάντα με τον α ή το β τρόπο (όλο το τμήμα παίρνοντας το άλλο μισό) αλλά δεν κάνω την ύλη που θέλω και με τον τρόπο που θέλω. Στο 2ο τρίμηνο βάζω (αν προλαβαίνω) ένα τέστ γραπτό το οποίο βαφτίζουμε διαγώνισμα. Συνήθως χάνονται πολλές ώρες για διάφορους λόγους και δεν γίνεται να το προγραμματίσω (τουλ. στο 2ο τρίμηνο)

Το μάθημά μας έχει μια ιδιαιτερότητα και κάποτε πρέπει να το καταλάβουν οι "εγκέφαλοι" που σχεδιάζουν την εκπαίδευση στα χαρτιά τους.

Mε βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη, τα όσα γράφεις.
Και εγω νόμιζα, ότι ήμουν μόνη μου, που αγχωνόμουνα να προλάβω. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που όλως περιέργως τα προγραμματίζουν και τα προλαβαίνουν ΟΛΑ. Μήπως πρόκειται για φτιασιδωμένα πασαλείματα;
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: toufeki στις 09 Φεβ 2010, 10:22:58 ΜΜ
Όχι ρε συ Κατερίνα. Πολύ οργάνωση χρειάζεται και τα προλαβαίνεις. Βέβαια το άγχος δε λείπει.
Πάντα έχεις αυτόν τον "κόμπο" ότι δε θα τα καταφέρω, αλλά τελικά τα καταφέρνεις.

Ίσως βοηθήσουν οι παρακάτω φόρμες:

1) προγραμματισμός διαγωνισμάτων για όλα τα μαθήματα που συμπληρώνεται από τους καθηγητές και ικανοποιούνται οι περιορισμοί.(για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ συναδέλφων.

2) καταγραφή ύλης που "καταναλώνεται" ανα ώρα και τμήμα/υποτμήμα.

3) προγραμματισμός ωριαίων εξετάσεων τριμήνων για την Πληροφορική.   

Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: katrina στις 10 Φεβ 2010, 02:32:21 ΠΜ
Παράθεση από: katrina στις 09 Φεβ 2010, 10:08:21 ΜΜ
Mε βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη, τα όσα γράφεις.
Και εγω νόμιζα, ότι ήμουν μόνη μου, που αγχωνόμουνα να προλάβω. Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που όλως περιέργως τα προγραμματίζουν και τα προλαβαίνουν ΟΛΑ. Μήπως πρόκειται για φτιασιδωμένα πασαλείματα;
[/quo
Παράθεση από: toufeki στις 09 Φεβ 2010, 10:22:58 ΜΜ
Όχι ρε συ Κατερίνα. Πολύ οργάνωση χρειάζεται και τα προλαβαίνεις. Βέβαια το άγχος δε λείπει.
Πάντα έχεις αυτόν τον "κόμπο" ότι δε θα τα καταφέρω, αλλά τελικά τα καταφέρνεις.

Ίσως βοηθήσουν οι παρακάτω φόρμες:

1) προγραμματισμός διαγωνισμάτων για όλα τα μαθήματα που συμπληρώνεται από τους καθηγητές και ικανοποιούνται οι περιορισμοί.(για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ συναδέλφων.

2) καταγραφή ύλης που "καταναλώνεται" ανα ώρα και τμήμα/υποτμήμα.

3) προγραμματισμός ωριαίων εξετάσεων τριμήνων για την Πληροφορική.   



Σίγουρα βοηθανε και σ'ευχαριστω πολύ Παναγιώτη! Ομως είναι και κάποιες χρονιές που δε μπορεις ν'ακολουθήσεις πιστά τα τόοοοοσο προγραμματισμένα και τακτοποιημένα.
Είσαι λίγο πιο χύμα.
Εεεεε  τότε, είσαι για κλάμματα..
Ετσι είμαι λοιπόν φέτος!
Υπάρχουν εξαλλου και οι αστάθμητοι παράγοντες. Δηλαδή, αν προκυψουν  αρκετούτσικες χαμένες ώρες στο μονόωρο μαθημα, ξέρουμε τις συνέπειες στην ύλη μας ..
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: EleniK στις 10 Φεβ 2010, 01:34:13 ΜΜ
Συνάδελφοι καλησπέρα,

εγώ προειδοποιώ πάντα τα διαγωνίσματα που βάζω διότι είναι επαναληπτικά. Πολλές φορές όμως προειδοποιώ και στα τεστάκια, καθότι η λογική μου δεν είναι να 'πιάσω' τους μαθητές μου αδιάβαστους. Η λογική μου είναι να προειδοποιήσω τους μαθητές στα κεφάλαια που θεωρώ σημαντικά έτσι ώστε να τα διαβάσουν και να τους μείνουν έστω 5 πράγματα. Ποια η λογική να γράψουν κατω από τη βάση και να μη θυμούνται τίποτα μετά; Απλά για να βάλω χαμηλούς βαθμούς; Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.

Ελένη 
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: Σπύρος Δουκάκης στις 10 Φεβ 2010, 02:35:36 ΜΜ
Νομίζω ότι όλη ιστορία έγκειται στην απαρχαιωμένη και ταυτόχρονα ασυνεπή νομοθεσία που ακόμα ισχύει στο Γυμνάσιο.

Από τη μία έχουμε το ΔΕΠΠΣ που αναδεικνύει σύγχρονες μορφές αξιολόγησης και από την άλλη έχουμε το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει με προεδρικό διάταγμα (ΠΔ) από το 1994 (το είχε φτιάξει ως υπουργός Παιδείας ο σημερινός πρωθυπουργός) και αφήνει σε ισχύ και άρθρα από προεδρικά διατάγματα του 1981 και μετά.

Μάλιστα επί της ουσίας δεν μπορούμε να εφαρμόσουμε την αξιολόγηση που προτείνει το ΔΕΠΠΣ, αφού προβλέπεται ότι η νομοθεσία περί αξιολόγησης πρέπει να προκύπτει από ΠΔ.

Νομίζω ότι η Ελένη αγγίζει αυτό που επικαλείται το ΔΕΠΠΣ: Την αξιολόγηση με σκοπό τη μάθηση και όχι της αξιολόγηση της μάθησης. Αν αυτό γινόνταν ουσία στην ΠΕ και ΔΕ ίσως τροποποιούσε την προσέγγιση αξιολόγησης που κάνουμε.

Όμως πώς θα επιτευχθεί αυτό όταν καθώς ανεβαίνουν οι μαθητές βαθμίδες εκπαίδευσης αυτό που τους ζητείται είναι η αποστήθιση, ακόμα και στην τεχνολογική κατεύθυνση (ΑΟΔΕ); Ή ακόμα ακόμα μας προετοίμασαν να κάνουμε διαμορφωτική αξιολόγηση ή ακολουθούμε τον τρόπο που εμείς αξιολογηθήκαμε σε γυμνάσιο και λύκειο; Επιστρέφουμε όλοι στα παιδιά το τεστ ή το διαγώνισμα ή απλώς το βαθμολογούμε... χωρίς επισημάνσεις, προσθήκες, συζήτηση...

Τέλος πάντων... Ανοικτά μέτωπα!! Που δεν νομίζω ότι θα επιχειρήσει κανείς να τα κλείσει... Εμείς νομίζω ότι πρέπει να ακολουθούμε το μοντέλο της Ελένης και ας ερμηνεύσουμε το ΠΔ με τον τρόπο που θα βοηθήσει τη μάθηση των μαθητών μας... Ας αλλάξουμε λίγο τα πράγματα, ώστε όταν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας γίνουν εκπαιδευτικοί να μάς θυμούνται για την ποιότητα της αξιολόγησης που κάναμε και να γίνουμε για αυτούς παράδειγμα προς μίμηση...

ΣΔ
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 10 Φεβ 2010, 08:54:00 ΜΜ
τελικα ως συνηθως ισχυει οτι "ο,τι ειναι νομιμο, δεν ειναι και ηθικο" και δυστυχως ισχυει και το αντιστροφο "ο,τι ειναι ηθικο δεν ειναι απαραιτητα και νομιμο"
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: Circle στις 11 Φεβ 2010, 02:07:10 ΠΜ
Όμως, ο νόμος που τώρα ισχύει είναι σαφής, μιλάει για επαναληπτικά διαγωνίσματα τα οποία δεν προειδοποιούνται και για τεστ στο μάθημα της ημέρας τα οποία επίσης δεν προειδοποιούνται.
Η επανάληψη δεν συνεπάγεται διαγώνισμα, το διαγώνισμα όμως προϋποθέτει επανάληψη.

Έτσι, άλλοι μαθητές είναι σε "πλεονεκτική θέση" στα μαθήματα στα οποία προειδοποιούνται σε σχέση με εκείνους τους μαθητές που δεν προειδοποιούνται.

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουμε κάτι άλλο από αυτό που τώρα λέει ο νόμος? Αυτό οδηγεί σε σύγχιση και σε ανισότητες. Αντί να αυθαιρετεί κάποιος, γιατί δεν στέλνει ένα έγγραφο με αιτιολογημένες ενστάσεις ή και προτάσεις, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αναθεώρηση και αλλαγή του νόμου προς το καλύτερο?


Τώρα καθώς το μάθημά μας θέλουμε να είναι αυτόνομο, φροντίζω να μην παίρνω ποτέ ώρες από το μάθημα με το οποίο μοιράζομαι το τμήμα! Όπως ποτέ κάποιο άλλο μάθημα δεν παίρνει ώρες από άλλο, το ίδιο ισχύει και για την πληροφορική. Θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο να βάλω 9 διαγωνίσματα δανειζόμενη ώρες, όμως από νωρίς προγραμματίζω 18 διαγωνίσματα και κατά κανόνα δεν έχω πρόβλημα.
Δεν προειδοποιώ και δεν δίνω ημερομηνίες μα όπως το καταλαβαίνουμε όλοι, όταν γίνεται η επανάληψη και ζητάμε ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές, κατά 90% αυτό οδηγεί σε διαγώνισμα.


Και εγώ μαζί σας είμαι, να αλλάξει αυτός ο τρόπος αξιολόγησης που ζητάει και διαγωνίσματα, μα μέχρι να γίνει η αλλαγή δεν ερμηνεύω όπως νομίζω, αλλά κάνω αυτό που ζητείται.
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 11 Φεβ 2010, 12:03:39 ΜΜ
εγω γιατι αισθανομαι οτι αν δεν προειδοποιησουμε τους μαθητες μας ειναι σε μειονεκτικη θεση?
γιατι δεν εχω γνωρισει καθηγητη που δεν βαζει απροειδοποιητα διαγωνισμα? ισως να γνωρισα λιγους μεχρι τωρα και να μην ειναι αξιοπιστο το δειγμα μου, ισως να κανω λαθος υποθεσεις.... ισως να ξεκινησω μια ψηφοφορια?
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: katrina στις 16 Φεβ 2010, 05:43:48 ΜΜ
Παράθεση από: Circle στις 11 Φεβ 2010, 02:07:10 ΠΜ
Όμως, ο νόμος που τώρα ισχύει είναι σαφής, μιλάει για επαναληπτικά διαγωνίσματα τα οποία δεν προειδοποιούνται και για τεστ στο μάθημα της ημέρας τα οποία επίσης δεν προειδοποιούνται.
Η επανάληψη δεν συνεπάγεται διαγώνισμα, το διαγώνισμα όμως προϋποθέτει επανάληψη.

Έτσι, άλλοι μαθητές είναι σε "πλεονεκτική θέση" στα μαθήματα στα οποία προειδοποιούνται σε σχέση με εκείνους τους μαθητές που δεν προειδοποιούνται.

Δεν καταλαβαίνω γιατί κάνουμε κάτι άλλο από αυτό που τώρα λέει ο νόμος? Αυτό οδηγεί σε σύγχιση και σε ανισότητες. Αντί να αυθαιρετεί κάποιος, γιατί δεν στέλνει ένα έγγραφο με αιτιολογημένες ενστάσεις ή και προτάσεις, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αναθεώρηση και αλλαγή του νόμου προς το καλύτερο?


Τώρα καθώς το μάθημά μας θέλουμε να είναι αυτόνομο, φροντίζω να μην παίρνω ποτέ ώρες από το μάθημα με το οποίο μοιράζομαι το τμήμα! Όπως ποτέ κάποιο άλλο μάθημα δεν παίρνει ώρες από άλλο, το ίδιο ισχύει και για την πληροφορική. Θα μου ήταν πολύ πιο εύκολο να βάλω 9 διαγωνίσματα δανειζόμενη ώρες, όμως από νωρίς προγραμματίζω 18 διαγωνίσματα και κατά κανόνα δεν έχω πρόβλημα.
Δεν προειδοποιώ και δεν δίνω ημερομηνίες μα όπως το καταλαβαίνουμε όλοι, όταν γίνεται η επανάληψη και ζητάμε ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές, κατά 90% αυτό οδηγεί σε διαγώνισμα.


Και εγώ μαζί σας είμαι, να αλλάξει αυτός ο τρόπος αξιολόγησης που ζητάει και διαγωνίσματα, μα μέχρι να γίνει η αλλαγή δεν ερμηνεύω όπως νομίζω, αλλά κάνω αυτό που ζητεί
Παράθεση από: poursali στις 11 Φεβ 2010, 12:03:39 ΜΜ
εγω γιατι αισθανομαι οτι αν δεν προειδοποιησουμε τους μαθητες μας ειναι σε μειονεκτικη θεση?
γιατι δεν εχω γνωρισει καθηγητη που δεν βαζει απροειδοποιητα διαγωνισμα? ισως να γνωρισα λιγους μεχρι τωρα και να μην ειναι αξιοπιστο το δειγμα μου, ισως να κανω λαθος υποθεσεις.... ισως να ξεκινησω μια ψηφοφορια?
ται.

είναι απλό. Αν βάλεις χωρίς προειδοποίηση, θα βαρεθείς να βαζεις βαθμούς Δημοτικού!
χου χου χου (να μας χαρώ και πως μας καταντήσανε)
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: poursali στις 17 Φεβ 2010, 09:18:53 ΠΜ
σε περιπτωση που δεν το ειδε καποιος συναδελφος, ετοιμασα μια ψηφοφορια για το θεμα αυτο
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2620.0
Τίτλος: Απ: Προγραμματισμος Διαγωνισματων
Αποστολή από: Dimitris365 στις 16 Φεβ 2012, 03:58:33 ΜΜ
Ουδέν σχόλιον.