ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ...

Ξεκίνησε από gpavlakos, 29 Μαΐου 2010, 06:04:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpavlakos

Γεια σας.
αποφάσισα να εγγραφω στο στέκι γιατί πραγματικά εχω μείνει εμβρόντητος από την "κουβέντα" που έχει ανοίξει για το θέμα Γ των φετινών Πανελληνίων εξετάσεων. Διάβασα την περισσότερη απο αυτή, όχι όλη όμως, γιατί από ένα σημείο και μετά καταντάει ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΗ! Διδάσκω το μάθημα από το 2005 και πριν από τότε ήμουν προγραμματιστής σε διάφορες εταιρίες. Θέλω να πω λίγα λόγια με αφορμή τα φετινά θέματα:
Αρχικά ΟΛΟΙ ξερουμε ότι το βιβλίο που διδάσκουμε είναι μία ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΠΟΥΡΔΑ και είναι ΝΤΡΟΠΗ που δεν έχει αλλάξει!
Με δεδομένο ότι διδάσκουμε την άλλη μπουρδα ( Τεχνολογία Επικοινωνιών ...) στη Β Λυκείου έχουμε ΜΟΝΟ 9 μήνες (στην ουσία 7 γιατι από το Μάρτιο δεν υπάρχει μαθητής στην αίθουσα...)! Βάλτε σχολικές γιορτές, εκδρομές κλπ, κλπ ο χρονος είναι πολύ λιγότερος... Δεν ξέρω για τα φροντιστήρια, αλλά ο επίσημος χρόνος ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ!
Τα φετινά θέματα προσωπικα τα βρήκα στην σωστη κατεύθυνση (όσο το δυνατο λίγοτερη αποστήθιση...)
Μέχρι που έρχεται αυτή η περιβόητη οδηγία! Συμφωνα με την οδηγία αυτή ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ τα έλυσα με ΛΑΘΟΣ τρόπο γιατί τα έλυσα με πίνακες... Γιατί; Γιατι η λύση αυτή θα ήταν πιο κοντά στην λύση των παιδιών! 'Οπως και αποδείχθηκε: σε όλη την ευρύτερη πέριοχη οι μαθητες που έχω μιλήσει ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι έχουν λύσει το συγκεκριμένο θέμα με ΠΙΝΑΚΕΣ! ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ( ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ...) ΛΑΘΟΣ...
και ρωταω:
από πότε στο ΑΕΠΠ έχει εισαχθεί  ( με πλάγιο τρόπο, όχι με σαφή τροπο πάνω στα θεματα...) Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΛΥΣΗΣ;;;;
Προσωπικα λεώ στα παιδία στο μάθημα να βρίσκουν μία λύση και ΟΧΙ την βέλτιστη, γιατί αυτό ΔΕΝ ειναι αντικείμενο του μαθήματος! Πως θα μπορούσε άλλωστε συνάδελφοι να είναι; και βάση πιο βιβλιού και πιο χρόνου;; τα παιδια κάνουν μαθηματικά από την Α Δημοτικού, προγραμματισμό από πότε; και για πόσο; ξέρετε ότι καλοί μαθήτες (στα άλλα μαθήματα...) βρίσκουν το ΜΟ με 2 ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ σε διαγωνίσματα που μου γράφουν; περιμένετε να λυσουν αυτό το θέμα ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ;
Τελειώνοντας θέλω να παρατηρήσω το εξής: αντί να κάνει ο καθένας αυτάρεσκα το κομμάτι του εδώ μέσα προσπαθώντας να αποδείξει λύσεις αποδεκτές ότι είναι λάθος, δεν κοιτάμε καλύτερα να λύσουμε τα προβλήματα που προανέφερα, γιατι μας βλέπω σε λίγο και ΕΠΙΣΗΜΑ γραμματεις στα σχολεία!

ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΕ19 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

takis76

Συμφωνώ 101% με την τοποθέτηση - διαμαρτυρία σου!
Και εγώ ΛΑΘΟΣ το έλυσα συνάδελφε!!!!!!!!!
Ένας ταπεινός Μηχανικός Η/Υ

lykos

#2
ΠαράθεσηΟΛΟΙ ξερουμε ότι το βιβλίο που διδάσκουμε είναι μία ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΠΟΥΡΔΑ και είναι ΝΤΡΟΠΗ που δεν έχει αλλάξει!
.... διδάσκουμε την άλλη μπουρδα ( Τεχνολογία Επικοινωνιών ...)
ΑΚΡΙΒΩΣ!!! Και όχι μόνο! Και ενώ λοιπόν:
- σ' αυτή τη χώρα δεν βρέθηκε  ;) ΕΝΑΣ, να γράψει ένα βιβλίο της προκοπής,
- τόοοοσα χρόνια συζητάμε (χωρίς κανείς να μας δίνει σημασία) για τα λάθη, τις παραλείψεις και τις ίξεις-αφίξεις του βιβλίου (μην ξεχάσουμε και το "Τετράδιο του Μαθητή"! Και το "Βιβλίο του Καθηγητή"! Όλα τάχε η Μαργιωρή...., ),
- τόοοοσα χρόνια τρώμε τις ώρες μας με το "τι θέλει να πει ο ποιητής", αντί να ασχοληθούμε με το μάθημα καθ' αυτό,
.....
Ξαναγίναμε από προχθές πάλι Επιστήμονες (με πρώτη την ΚΕΕ), με σκοπό την ανάδειξη των απόκρυφων της Επιστήμης μας...
Μακάρι να συμμετείχαν τόσοι Συνάδελφοι και σε άλλες ουσιαστικότερες συζητήσεις, μήπως ποτέ μπορέσουμε και ξεβαρβαρίσουμε το (εκ)παιδευτικό μας σύστημα...

as

Λάθος (με πίνακες) το έλυσα και εγώ (είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός και διδάσκω φροντιστηριακά από το 2006) όπως επίσης και όλα τα φροντιστήρια στις λύσεις που ανέβασαν στο ίντερνετ.Και το αστείο ήταν ότι όλα αυτά τα φροντιστήρια, μετά τις 6.30 η ώρα της Παρασκευής, αλλάξαν τις λύσεις τους σύμφωνα με την οδηγία του επιτροπής.Μέχρι εκείνη την ώρα όλα το είχαν με πίνακα.Μπράβο πάντος στην ΕΠΥ η οποία δίνει και τις 2 λύσεις σαν σωστές υποστηρίζοντας το δίκαιο και όχι το συμφέρον της.
Ελπίζω έτσι να λειτουργήσουν  και οι συνάδελφοι διορθωτές.Και ας μην ξεχνάνε ότι το σύστημα τους έκοψε άδικα για λάθη άλλων, τόσα λεφτά φέτος.Για πιό λόγο να ακολουθήσουν άλλη μία άδικη επιλογή του.

veni

Θα συμφωνούσα μαζί σας κι εγώ πριν απο κάποια χρόνια.
Μην βιαζόμαστε όμως να απαξιώνουμε αντικείμενα διδασκαλίας.

Ο ρόλος μας έχει πολύ μεγαλύτερο εύρος από το στενό εύρος ενός γνωστικού αντικειμένου που μπορεί να
διδαχθεί σε διαφορετικά επίπεδα.

Μην οδηγούμαστε σε εύκολα συμπεράσματα.

Και επιπλέον το δικό μας όφελος δεν μπορεί να είναι ή να γίνει όφελος και των μαθητών μας.
Αντίθετα το όφελος των μαθητών μας μπορεί και πρέπει να γίνεται και όφελος δικό μας.

Μήπως εάν βλέπαμε την Τεχνολογία επικοινωνιών μέσα από μία διαφορετική ματιά θα ήταν καλύτερα;

Θα ήταν ένα ωραίο εκπαιδευτικό παιχνίδι να προσπαθήσουμε να διδάξουμε ή έστω να σχεδιάσουμε υποθετικά ένα μάθημα διαφορετικής γνωσιακής βάσης από τη δική μας.

Τι λέτε θα τα καταφέρναμε;  :)


Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

xara_pap

κατα τη γνώμη μου έπρεπε να αποφασίσουμε να κινηθούμε νομικά και να μην το αφήσουμε να περάσει έτσι μία τόσο μεγάλη αδικία.

gpavlakos

...
Θα ήταν ένα ωραίο εκπαιδευτικό παιχνίδι να προσπαθήσουμε να διδάξουμε ή έστω να σχεδιάσουμε υποθετικά ένα μάθημα διαφορετικής γνωσιακής βάσης από τη δική μας.

Τι λέτε θα τα καταφέρναμε;  :)
...
εννοείται θα τα καταφέρναμε - αυτό είναι στη φύση της "πραγματικής" επιστήμης μας. Όμως έχει νόημα; ειδικά όταν γίνονται τέτοιες αδικίες σε τέτοιου τύπου εξετάσεις! Μία κοινώνια στηρίζει πολλά στο μάθημα που διδάσκουμε και πρέπει να είμαστε σοβαροί, με την έννοια των καλώς ορισμένων κανόνων. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΈΛΟΣ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ...  εγώ προσωπικα θα δεχόμουν σημείωση πάνω στα θέματα κάποιο από τα ερωτήματα να ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ  λύση χώρις πίνακες. οχι ομως αυτό που έγινε...
και να σας πω και κάτι άλλο: πόσες δομές δίδασκουμε στα παιδία; Μόνο μία: arrays... ουτε lists, ουτε τίποτα άλλο πόσες ταξινομήσεις διδάσκουμε στα παιδία; Μόνο μία, bubble sort και τίποτα άλλο... πόσες αναζητήσεις διδάσκουμε στα παιδιά; Μόνο μία,  sequential και τίποτα άλλο. ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
Πρέπει κάποια στιγμή να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ περισσότερο χρόνο για το μάθημα μας... αλλιώς η απαξίωση είναι κοντά... ήδη αν δεν κάνω λάθος η υπουργός εξισώνει την γνώση Πληροφορικής με την σώστη πληκτρολόγηση...
Επίσης, για την τεχνολογία επικοινωνιών: έχετε προσπαθήσει ποτέ να εξηγήσετε στα παιδία τι είναι πληροφορία, τι είναι θόρυβος σε ένα κανάλι επικοιννωνίας, τί είναι εύρος ζώνης κλπ κλπ, στοιχεία δηλαδή της Θεώριας πληροφορίας και κωδικών; σε κοιτάνε εμβρόντητα! plasma, lcd, led  τηλεόρασεις όλές  ίδιες είναι για αυτά... τους μιλάμε για κασετόφωνο και δεν το έχουν δει ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ! (αφήστε που η ύλη των μαθηματικών δεν συμβαδίζει - τους εγραψα log στον πινακα και με ρωτάγανε τι ειναι αυτό!)και μετά τους λένε στην Γ λυκείου μάθε προγραμματισμό και φέτος τους λένε θέλω και την καλύτερη λύση... αν αυτό δεν είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ? η τεχνολόγια επικοινωνιών είναι ένα μάθημα ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ  που ουσιαστικά όμως ειναι ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ... για μένα ως τέτοιο πρέπει να διδάσκεται... θα μπορούσα να πω κι άλλα όμως, εδώ είναι  το section των φετινών θεμάτων- τα αναφέρω μόνο για να δικαιολογήσω την διαμαρτυρία μου...
Τέλος, έχετε συζητήσει πότε όλα αυτά με συναδέλφους εκτος εκπαίδευσης; ΓΕΛΑΝΕ και μας κράζουνε για την ποιότητα των γνώσεων που προσφέρουμε στα παιδία... Όπως γέλαγα και εγώ το 2004 που μπήκα στην εκπαίδευση...
Είμαστε κλάδος που αποτελείται από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έξυπνους και ικανούς ανθρώπους- μακάρι να έλειπε αυτή η αυταρέσκεια και η φιγούρα...


ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΕ19 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

dummyKEE

Παράθεση από: takis76 στις 29 Μαΐου 2010, 09:54:06 ΜΜ
Συμφωνώ 101% με την τοποθέτηση - διαμαρτυρία σου!
Και εγώ ΛΑΘΟΣ το έλυσα συνάδελφε!!!!!!!!!
Ένας ταπεινός Μηχανικός Η/Υ
Μάλλον συνάδελφε η ΚΕΕ αποτελείται από τέτοιους προγραμματισταράδες που έμεις οι καημένοι είμαστε απλώς "οδοντόκρεμες"

dummyKEE

Παράθεση από: xara_pap στις 30 Μαΐου 2010, 01:23:59 ΜΜ
κατα τη γνώμη μου έπρεπε να αποφασίσουμε να κινηθούμε νομικά και να μην το αφήσουμε να περάσει έτσι μία τόσο μεγάλη αδικία.
μόνο και μόνο για την απαράδεκτη οδηγία που στάλθηκε στα Βαθμολογικά ΦΑ γύρω στις 11:30 θα έπρεπε η Υπουργός να "πάρει κεφάλια". Αντ' αυτού "μούγκα στη στρούγκα"

dummyKEE

Το πιο περίεργο από όλα είναι η αδιάλακτη στάση του κ. Τσιωτάκη (σε σημείο τέτοιο που να με βάζει σε πονηρές σκέψεις) που μέχρι προχθές είχα μαζί του σχεδόν απόλυτη ταύτιση με τις απόψεις του που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια σε σημείο μάλιστα να δουλεύω σχεδόν αποκλειστικά μέσω των βιβλίων του (έχοντας πολλές φορές συμπληρώσει και διορθώσει ασκήσεις του ιδιαίτερα στα τελευταίο βιβλίο του με τα κριτήρια αξιολόγησης). Να σημειώσω ότι διδάσκω συστηματικά το μάθημα από τη γέννησή του (σχολικό έτος 1999-2000) και λόγω των τεράστιων ασαφειών των σχολικών βιβλίων έχω ακούσει τρελά πράγματα να λέγονται από συναδέλφους κυρίως των σχολείων σχετικά με ανούσιες λεπτομέρειες (π.χ. πρέπει να γράφετε τις μεταβλητές με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο, απαγορεύεται η χρήση της αντιμετάθεσε σε ψευδογλώσσα κ.λ.π.) και πάντα κάθε φορά που έρχονταν οι εξετάσεις με έπιανε η καρδιά μου μήπως και γίνει καμία "πατάτα" από την ΚΕΕ (και να που δυστυχώς βγήκα αληθινός).

gthal

Νομίζω συνάδελφε ότι η λέξη "αδιάλλακτη στάση" δεν ταιριάζει, μιας και ο κ. Τσιωτάκης έκανε διάλογο με κοσμιότατο τρόπο μέχρι που δέχθηκε κάποιες προσβολές (αν ψάξεις, θα βρεις ότι ούτε καν απάντησε). Από κει κι έπειτα αποχώρησε από τις συζητήσεις και νομίζω δικαιολογημένα.

Αν θέλεις να πεις "αμετακίνητη στάση", το καταλαβαίνω γιατί του το είπα κάποια στιγμή ότι έτσι τον ένιωσα κι εγώ. Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι, ποιος μετακινήθηκε από τη θέση του μέσα σ' αυτό το 3-ήμερο ; Νομίζω κανείς, είτε από τη μία είτε από την άλλη πλευρά. Τι του λέμε λοιπόν;

Αυτό που λες εδώ νομίζω ότι μας συμβαίνει
Παράθεση από: dummyKEE στις 30 Μαΐου 2010, 09:57:24 ΜΜ
που μέχρι προχθές είχα μαζί του σχεδόν απόλυτη ταύτιση με τις απόψεις του που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια σε σημείο μάλιστα να δουλεύω σχεδόν αποκλειστικά μέσω των βιβλίων του
έχουμε ταυτιστεί μαζί του, νιώθουμε ότι μας εκπροσωπεί, κι όταν ο άνθρωπος πει τη δική του άποψη που τυχαίνει να διαφέρει από τη δικιά μας απογοητευόμαστε τόσο που τον θεωρούμε υπεύθυνο για αυτό    :-\
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

petrosp13

Το θέμα θα θαφτεί, όπως θάβεται γενικά το μάθημα από τους συναδέλφους της Τεχνολογίκης κατεύθυνσης (μαθηματικοί, φυσικοί)
Ποια Ανάπτυξη Εφαρμογών τώρα; Σιγά μην ασχοληθούμε με αυτό το μάθημα
Άστους να κόψουν το κεφάλι τους τι θα κάνουν
Κανείς δεν τους δίνει σημασία έτσι κι αλλιώς
Ποια Πληροφορική στα σχολεία και ποιοι καθηγητές Πληροφορικής

Μούγκα θα περάσει το θέμα, τζάμπα παιδεύεστε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

bagelis

 
Παράθεση από: dummyKEE στις 30 Μαΐου 2010, 09:57:24 ΜΜ
Το πιο περίεργο από όλα είναι η αδιάλακτη στάση του κ. Τσιωτάκη (σε σημείο τέτοιο που να με βάζει σε πονηρές σκέψεις) που μέχρι προχθές είχα μαζί του σχεδόν απόλυτη ταύτιση με τις απόψεις του που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια σε σημείο μάλιστα να δουλεύω σχεδόν αποκλειστικά μέσω των βιβλίων του (έχοντας πολλές φορές συμπληρώσει και διορθώσει ασκήσεις του ιδιαίτερα στα τελευταίο βιβλίο του με τα κριτήρια αξιολόγησης). Να σημειώσω ότι διδάσκω συστηματικά το μάθημα από τη γέννησή του (σχολικό έτος 1999-2000) και λόγω των τεράστιων ασαφειών των σχολικών βιβλίων έχω ακούσει τρελά πράγματα να λέγονται από συναδέλφους κυρίως των σχολείων σχετικά με ανούσιες λεπτομέρειες (π.χ. πρέπει να γράφετε τις μεταβλητές με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο, απαγορεύεται η χρήση της αντιμετάθεσε σε ψευδογλώσσα κ.λ.π.) και πάντα κάθε φορά που έρχονταν οι εξετάσεις με έπιανε η καρδιά μου μήπως και γίνει καμία "πατάτα" από την ΚΕΕ (και να που δυστυχώς βγήκα αληθινός).
Τον Παναγιώτη τον γνωρίζω προσωπικά και σας βεβαιώνω ότι δεν υπάρχει κάτι πονηρό στα λεγόμενά του

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: dummyKEE στις 30 Μαΐου 2010, 09:57:24 ΜΜ
Το πιο περίεργο από όλα είναι η αδιάλακτη στάση του κ. Τσιωτάκη (σε σημείο τέτοιο που να με βάζει σε πονηρές σκέψεις) που μέχρι προχθές είχα μαζί του σχεδόν απόλυτη ταύτιση με τις απόψεις του που παρακολουθώ τα τελευταία χρόνια σε σημείο μάλιστα να δουλεύω σχεδόν αποκλειστικά μέσω των βιβλίων του (έχοντας πολλές φορές συμπληρώσει και διορθώσει ασκήσεις του ιδιαίτερα στα τελευταίο βιβλίο του με τα κριτήρια αξιολόγησης). Να σημειώσω ότι διδάσκω συστηματικά το μάθημα από τη γέννησή του (σχολικό έτος 1999-2000) και λόγω των τεράστιων ασαφειών των σχολικών βιβλίων έχω ακούσει τρελά πράγματα να λέγονται από συναδέλφους κυρίως των σχολείων σχετικά με ανούσιες λεπτομέρειες (π.χ. πρέπει να γράφετε τις μεταβλητές με το πρώτο γράμμα κεφαλαίο, απαγορεύεται η χρήση της αντιμετάθεσε σε ψευδογλώσσα κ.λ.π.) και πάντα κάθε φορά που έρχονταν οι εξετάσεις με έπιανε η καρδιά μου μήπως και γίνει καμία "πατάτα" από την ΚΕΕ (και να που δυστυχώς βγήκα αληθινός).

Ε όχι ρε παιδιά! Μην τρελαθούμε κι όλας! Ο Παναγιώτης, πέρα από την μέχρι τώρα προσφορά του, ό,τι λέει το λέει για το καλό το μαθήματος. Το αν δεν συμφωνούν όλοι με όλους και με όλα, αυτό δεν σημαίνει κάτι. Γενικά σε συζητήσεις μέσα στα forums πρέπει να υπάρχει μια αυτοσυγκράτηση σε αυτά που λέμε γιατί δημιουργούνται εύκολα παρεξηγήσεις ...  ;)

gpavlakos

θα ξεκολλήσετεμε επιτέλους με τις αλληλοκατηγορίες; Ο τσιωτάκης αυτό, ο τσιώτάκης το άλλο... Ο άνθρωπος (του όποίου την δουλεία οι περισσότεροι έχουμε χρησιμοποιήσει...) έχει την άποψη του. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ! η μήπως θα αλλάξει τίποτα αν του αλλάξετε την άποψη;
ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ;
το θέμα συνάδελφοι είναι ότι τώρα είναι η ευκαιρία μας, με τον ντόρο που έγινε, να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ  την αναβάθμιση των διδακτικών αντικειμένων  μας! το καταλαβαινετε αυτο; είναι πάρα πολυ απλό... Σχολικοί σύμβουλοι υπάρχουν (οι οποίοι φαντάζομαι μπαίνουν εδω...), συλλογικά όργανα έχουμε, τα προβλήματα τα ξέρουμε! ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ;
στο alfavita ήδη υπάρχει καταγγελια από γονέα που αμφισβητεί την επιστημονικότητα του μαθήματος μας!
το καταλαβαίνετε;
και εμείς ΞΥΝΟΜΑΣΤΕ με ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ...
ΕΛΕΟΣ
ένας φίλος φιλόλογος για να πε πικάρει πολλες φορές μου λέει "έλα μώρε που έγινε και το enter επιστήμη...".  (για να πάρει την απάντηση πάντα ότι μία έκθεση είναι ένας αλγόριθμος σε ελεύθερο κείμενο, ο οποίος μάλιστα περιέχει αρκετή περιττή πληροφορία...)
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΈΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ...
Ζητώ εκ των υστέρων συγνώμη για τον τόνο μου αλλά...

Με εκτίμηση
ΠΑΥΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΕ19 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ