Συμβουλές προς θεματοδοτες

Ξεκίνησε από SPY, 06 Ιουν 2022, 03:25:35 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

SPY

Καθώς πλησιάζει η ώρα της εξέτασης και επειδή ξέρουμε πως οι θεματοδοτες διαβάζουν στέκι  :) θα ήθελα να ευχηθώ 2 πράγματα:
1) Τα θέματα να είναι σαφή.
2) Να μην υπάρχουν ζητούμενα αποστήθισης αλλά να ελέγχεται η αφομοίωση της ύλης και η κριτική ικανότητα.

Καλή έμπνευση στους θεματοδοτες.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που προσπάθησαν.

andreas_p

Παράθεση από: SPY στις 06 Ιουν 2022, 03:25:35 ΠΜΚαθώς πλησιάζει η ώρα της εξέτασης και επειδή ξέρουμε πως οι θεματοδοτες διαβάζουν στέκι  :) θα ήθελα να ευχηθώ 2 πράγματα:
1) Τα θέματα να είναι σαφή.
2) Να μην υπάρχουν ζητούμενα αποστήθισης αλλά να ελέγχεται η αφομοίωση της ύλης και η κριτική ικανότητα.

Καλή έμπνευση στους θεματοδοτες.
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που προσπάθησαν.
3) Ακύρωση των μεθοδολογιών.

    Άλλωστε οι συνάδελφοι  , ενδεχομένως και ΜΑΧΙΜΟΙ, θεματοδότες  , ειδικά στα θέματα των επαναληπτικών τουλάχιστον της τελευταίας 6ετίας, απέδειξαν ότι : και φαντασία έχουν και αγάπη για το μάθημα !!!

petrosp13

Σε περίπτωση δημιουργίας διαγράμματος με αντικείμενα-κλάσεις, το σενάριο να είναι σαφές, να παρέχει όλες τις μεθόδους και ενέργειες που θα πρέπει να υποστηρίζονται, δηλαδή να μην αφήνει σχεδόν τίποτα στην φαντασία και την υποκειμενικότητα του μαθητή 
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tasospap

Το φετινό θέμα Γ να περιέχει κιβώτια που θα τα μεταφέρει κάποιο τρένο, για να συνεχιστεί η παράδοση μετά το πλοιο και το αεροπλάνο. 

evry

Ελπίζω να μην εμφανιστούν λυπηρά φαινόμενα όπου κάποιοι θα γράψουν εδώ πιθανά θέματα SOS λίγο πριν την εξέταση. Έχει συμβεί και και άλλες χρονιές και είναι απαράδεκτο. Ότι διάβασαν οι μαθητές διάβασαν. Δεν υπάρχει λόγος να τους δημιουργούμε άγχος. 
Καλό θα ήταν να περιμένουμε τα αυριανά θέματα και να σχολιάσει ο καθένας ότι θέλει.
Επίσης για να είναι σε θέση να δώσει κάποιος συμβουλές σε κάποιον άλλο, θα πρέπει πρώτα να έχει βρεθεί στην θέση του.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Βάλτε επιτέλους πολλαπλής επιλογής και καταργήστε τις ερωτήσεις θεωρίας 

evry

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 07 Ιουν 2022, 02:47:08 ΜΜΒάλτε επιτέλους πολλαπλής επιλογής και καταργήστε τις ερωτήσεις θεωρίας
Πρέπει να αλλάξει το ΦΕΚ που ορίζει την αξιολόγηση του μαθήματος. Κανονικά όλο το Θέμα Α είναι θεωρία. Και αυτό που κάνουν υπέρβαση είναι
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

akalest0s

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 07 Ιουν 2022, 02:47:08 ΜΜΒάλτε επιτέλους πολλαπλής επιλογής και καταργήστε τις ερωτήσεις θεωρίας
Η διόρθωση θα ήταν να αλλάξει η ίδια η θεωρία, αλλά και αυτό που λες θα ήταν ένα μάλλον ευτυχές μπάλωμα στην κατάσταση..
Ένα άλλο ίσως θα ήταν να γίνουν 25*4 οι μονάδες, να φύγει επιτέλους αυτό το 40 μονάδες μόνο του το Α (αν και κάποιες φορές το Α4-Α5 μοιάζει πιο πολύ με Β θέμα, ευτυχώς)
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Γιάννης Αναγνωστάκης

Γενικά δεν μπορούμε να ζητάμε απο τα παιδιά να μάθουν τόσες σελίδες θεωρία για να πάρουν 10-12 μόρια

Έχουμε την περισσότερη θεωρία και δίνουμε τις λιγότερες μονάδες

Άνετα θα μπορούσε να εξετάζεται μόνο με ερωτήσεις κλειστού τύπου και να μην απαιτείται κάποια αποστήθιση