Τράπεζα Θεμάτων

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 09 Νοε 2014, 08:50:54 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Ανέβηκαν τα θέματα της τράπεζας θεμάτων, φυσικά φιλόλογος το είδε πρώτος

http://exams-repo.cti.gr/category/198-eisagogh-stis-arxes-ths-episthmhs-ton-hy?Itemid

tasospap


andreas_p


tasospap

Ποτε θα ξέρουμε οριστικά δηλαδή; Πλάκα μας κάνουν;

petrosp13

Να δω πότε θα προλάβουν οι συνάδελφοι στα σχολεία να καλύψουν την ύλη μέχρι δομή επανάληψης μέσα σε 1 διδακτική ώρα ώστε τα παιδιά να είναι έτοιμα για την τράπεζα θεμάτων
Είναι λάθος στημένο το μάθημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dion

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Νοε 2014, 10:50:22 ΜΜ
Να δω πότε θα προλάβουν οι συνάδελφοι στα σχολεία να καλύψουν την ύλη μέχρι δομή επανάληψης μέσα σε 1 διδακτική ώρα ώστε τα παιδιά να είναι έτοιμα για την τράπεζα θεμάτων
Είναι λάθος στημένο το μάθημα
Τα περισσότερα τέταρτα θέματα είναι μονοδιάστατοι πίνακες.

petrosp13

Δεν θα το έλεγα
Λύνονται και με δομή επανάληψης και μεταβλητές
Σε λίγα απαιτούνται πίνακες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dion

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Νοε 2014, 11:12:41 ΜΜ
Δεν θα το έλεγα
Λύνονται και με δομή επανάληψης και μεταβλητές
Σε λίγα απαιτούνται πίνακες
Έχεις δίκιο, δεν είναι τα περισσότερα. Απλά ήθελαν πίνακα, τα τρία από τα τέσσερα πρώτα στη σειρά θέματα της τράπεζας. Παρόλα αυτά, λίγα ή πολλά, δεν αλλάζει κάτι. Η ύλη είναι μέχρι ΚΑΙ πίνακες.

dimpapadop

#8
Συμφωνώ. Είναι πολύ δύσκολο με τόση θεωρία και μόνο μια ώρα (δεδομένου και του πλήθους των ωρών που χάνονται) να καλυφθεί η ύλη.
Αγώνας δρόμου λοιπόν, και τα παιδιά την πληρώνουν τελικά.

Και αν το πάμε και λίγο μακρύτερα, του χρόνου δλδ όσοι επιλέξουν πληροφορική...  ;) σε τι θέματα θα εξετασθούν;  :D

Γιάννης Σ.

Θα την ομολογήσω την αμαρτία μου, όταν πέρυσι τα παιδιά δίναν με τράπεζα θεμάτων στα υπόλοιπα μαθήματα, έτσι χαλαροί που ήμαστε εμείς οι πληροφορικοί αισθανόμουν κρίμα που δεν έχουμε και μεις τράπεζα θεμάτων, έλα μωρέ που γκρινιάζουν κιόλας κτλ.
Τώρα όμως που είδα τα θέματα μας με μονόωρο μάθημα (κάτι αντίστοιχο γίνεται στη φιλοφοσία με 300 από 10/11! και 2ωρο) κλάψε με μάνα κλάψε με! Κρίμα τα παιδιά, ΤΕΡΑΣΤΙΟ λάθος η τράπεζα θεμάτων.
:(

pthomop

Εχω λαλήσει με το μέγεθος της ύλης. Δεν βγαίνει σε 1 ώρα. Και δυστυχώς υπάρχουν πολλά παιδιά της θεωρητικής που μυξοκλαίνε γιατι τα κάνουμε αυτά, τι μας ενδιαφέρουν, δεν γουστάρουμε την Πληροφορική. Δυστυχώς το παπαγαλικό εκπαιδευτικό ελληνικό σύστημα δεν δίνει στα παιδιά κίνητρο  να σκεφτουν.

Katsadouros_Dhm

Ψυχραιμία παιδιά.
Συμφωνώ ότι το μονόωρο είναι λίγο, το έχουμε πει θα πρέπει να γίνει δίωρο.
Μπορούμε να κάνουμε τα εξής δύο απλά:
1. Επειδή τα θέματα της τράπεζας εστιάζουν στις γνωστές αλγοριθμικές δομές, μπορούμε να κάνουμε ασκήσεις πάνω σε αυτές μέχρι το τέλος της χρονιάς, κρατώντας σε επαφή το τμήμα (κάνωντας και θέματα τράπεζας) και προχωρώντας και την ύλη (θεωρία). Δεν πιστεύω να κάνει κανένας μόνο 10 ώρες αλγορίθμους!
2. Να μην αφήσουμε ούτε μια βδομάδα χωρίς να κάνουμε μάθημα. Ήδη στις εβδομάδες που για κάποιο λόγο έχει χαθεί η ώρα, έχω πάρει από συνάδελφο μια ώρα και την έχω αναπληρώσει.
Δε λέω ότι είναι εύκολα, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε για το καλύτερο.

elenitaaaaa

ΘΕΜΑ Δ
Στο μαραθώνιο της Αθήνας τρέχουν 15000 δρομείς από διάφορες χώρες του κόσμου. Να γραφεί αλγόριθμος ο οποίος :
Δ1. Για κάθε αθλητή θα διαβάζει τη χώρα προέλευσης και τον χρόνο που έκανε.
Μονάδες 5
Δ2. Εμφανίζει πόσοι Έλληνες δρομείς αγωνίστηκαν.
Μονάδες 10
Δ3. Εμφανίζει τον καλύτερο χρόνο που έκανε Έλληνας αθλητής.
Μονάδες 10

Συγνωμη, αλλά εγώ όταν είδα τετοιο θέμα στην τράπεζα θεμάτων τρόμαξα. Εμφωλευμένη δομή επιλογής μέσα επανάληψη; Μέγιστο μερικού συνόλου;Για μονοωρο μαθημα γενικής παιδείας;
Με τόση γκρίνια που θα υπάρξει φέτος για το μάθημα, μιας και έχουν την πληροφορικη σαν δευτερεύον μαθημα και πέρσι δεν ηταν στα εξετεζόμενα απο τράπεζα, νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα του χρόνου με τον αριθμό των μαθητών στην κατεύθυνση...

ολγα

Ευτυχώς που δεν είμαι μαθήτρια Β' Λυκείου!!!
Αυτοί που παίρνουν αποφάσεις για τα προγράμματα σπουδών, τα βιβλία, τα θέματα στην τράπεζα θεμάτων
έχουν επαφή με τη σχολική πραγματικότητα άραγε;
Γιατί θέλουν να ταλαιπωρούν εμάς και μαζί με εμάς και τους δύστυχους τους μαθητές μας;
Εκτός κι αν ο στόχος είναι όχι να μάθουν αλλά να μη μάθουν τίποτα.
Δεν μπορώ να εξηγήσω διαφορετικά όλο αυτό τον όγκο.

Γιάννης Σ.