Θέμα Γ

Ξεκίνησε από gpapargi, 23 Μαΐου 2011, 09:35:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ συζητάμε για το θέμα Γ´ των Πανελλήνιων Εξετάσεων Γ´ Τάξης Ημερησίων Γενικών Λυκείων.

Απαγορεύεται η δημοσίευση λύσεων πριν τις 12:30.
Γιώργος Παπαργύρης

kpde

Αυτό το "..η συνολική βαθμολογία προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών του.." πώς τους ήρθε;;  Για να μπερδευτεί ο κόσμος;;  Τους πείραζε να πούνε η ΤΕΛΙΚΗ;

kpde

ελπίζω να μην αρχίσουν πάλι συζητήσεις σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης πίνακα ... :-\

Stefevan

#3
LYSI  :D

αν μπορείτε πείτε μου αν έχω λάθος





Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30


Stefevan

ωχ συγνώμη, δεν είδα το απαγορευτικό!!!!

spantoulis

Παράθεση από: kpde στις 23 Μαΐου 2011, 10:32:36 ΠΜ
ελπίζω να μην αρχίσουν πάλι συζητήσεις σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης πίνακα ... :-\
Ε όχι και φέτος. Δεν θα το αντέξω....
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

P.Tsiotakis

το πολύ 10.000.000 άνθρωποι Ελληνικής υπηκοότητας δε μπορούν να δώσουν ΑΣΕΠ;
άντε 495.000.000 κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Σπύρος Δουκάκης

Ανέμενα να δω ποιος θα προλάβει να το πει!

Παράθεση από: ptsiotakis στις 23 Μαΐου 2011, 12:31:32 ΜΜ
το πολύ 10.000.000 άνθρωποι Ελληνικής υπηκοότητας δε μπορούν να δώσουν ΑΣΕΠ;
άντε 495.000.000 κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης

P.Tsiotakis

και κρατιόμουν Σπύρο, θα το είχα γράψει νωρίτερα

Σπύρος Δουκάκης

πάντως σκεφτόμουν να φτιάξω μια τέτοια λύση και να το βάλω στο χιουμοριστικό!


Σπύρος Δουκάκης

Είδα κάπου... το εξής:

Αν β1 > β2 και β1 > β3 τότε
 Εμφάνισε β1
αλλιώς_αν β2 > β1 και β2 > β3 τότε
 Εμφάνισε β2
αλλιώς
 Εμφάνισε β3
Τέλος_αν


που προφανώς είναι λάθος

mbathas

#11
μία ενδεικτική λύση
Σημείωση: "χωλαίνει" στο ότι θεωρεί ότι θα διαβαστεί τουλάχιστον ένας υποψήφιος...
Την αφήνω σαν αφορμή για συζήτηση για το αν κόβονται μονάδες σε μία τέτοια λύση και πόσες...
Ίσως να βοηθήσει και σε χάραξη μίας κοινής γραμμής από τους βαθμολογητές πάνω σ' αυτό το ζήτημα.
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Γιατί να είναι λάθος;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

iri

Γιατί να είναι λάθος;

Σπύρος Δουκάκης

Βάλτε ως βαθμούς 60, 60 40

και θα εμφανίσει 40.


Παράθεση από: petrosp13 στις 23 Μαΐου 2011, 12:56:52 ΜΜ
Γιατί να είναι λάθος;

Παράθεση από: iri στις 23 Μαΐου 2011, 12:57:49 ΜΜ
Γιατί να είναι λάθος;

Παράθεση από: sdoukakis στις 23 Μαΐου 2011, 12:54:25 ΜΜ
Είδα κάπου... το εξής:

Αν β1 > β2 και β1 > β3 τότε
 Εμφάνισε β1
αλλιώς_αν β2 > β1 και β2 > β3 τότε
 Εμφάνισε β2
αλλιώς
 Εμφάνισε β3
Τέλος_αν


που προφανώς είναι λάθος