Θέμα Β

Ξεκίνησε από gpapargi, 23 Μαΐου 2011, 09:35:13 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Παράθεση από: kpde στις 23 Μαΐου 2011, 10:27:30 ΠΜ
έξυπνη η χρήση αντίστροφων ονομάτων σε πραγματικές και τυπικές.. με τη βαθμολόγηση δεν ξέρω τι θα γίνει σε περίπτωση αβλεψίας του μαθητή :( βγαίνουν άλλα αντί άλλων..

Ω ναι.. συνέβη.. και στις καλύτερες οικογένειες..  Το θέμα είναι ΠΟΣΕΣ από τις 10 μονάδες θα χάσει μία λύση που με "ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ" κάνει αυτό το λάθος , με αποτέλεσμα να εμφανίζει 35 τιμές αντί για 10..

Προφανώς δίνει όλες τις τιμές λάθος.. κάνοντας όμως διαρκώς το ίδιο λάθος και βγάζει πίνακα τιμών που θα ήταν ολόσωστος αν οι τυπικές (ή οι πραγματικές) παραάμετροι ήσαν αντεστραμένες..

Χάνει και τις 10 μονάδες;

Αν ναι, αυτό σημαίνει πως το συγκεκριμένο ερώτημα είχε σκοπό να εξετάσει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ αυτή τη γνώση (κανόνας 2 σελ.220)

Αν όμως το ερώτημα είχε σκοπό να εξετάσει και .. άλλα πράγματα, τότε η απώλεια μονάδων θα πρέπει να είναι μερική και όχι ολική.

Τι λέτε ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Ευαγγελία

#16
Θα κάνω μια ερώτηση . Στην εκφώνηση ζητά να παρουσιαστούν οι τιμές της μεταβλητής z με την σειρά κατά την εκτέλεση του προγράμματος. Σε περίπτωση που μαθητής υπολογίζει ορθά όλες τις τιμές και της εμφανίζει με τον εξής τρόπο: σε μια λίστα οι τιμές που εμφανίζει το κύριο πρόγραμμα και στην κάθε κλήση της διαδικασίας λέει τις τιμές που εμφανίζει η κάθε μία δίπλα από το σχετικό πινακάκι που έχει παράξει  με πόσα μόρια εκτιμούμε την απώλεια αν θεωρείται ότι πρέπει να υπάρχει απώλεια ? .

Stefevan

Λογικά είναι σωστό!! Αρκεί να έχει γράψει τις σωστές τιμές, αφού δεν δίνει υπόδειγμα πίνακα. Δεν υπάρχει λόγος να κόψει

Ευαγγελία

Απλά δεν φαίνεται σε συνεχόμενη λίστα η σειρά εμφάνισης . Εγώ προσωπικά δεν θα έκοβα κάτι αλλά ποτέ δεν ξέρεις.  ;)

TNS

Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Στο Β2 αντί να γράψω τις 10 τιμές σε μία συνεχή σειρά, έγραψα σε μία σειρά τις 5 τιμές που προκύπτουν από το κύριο πρόγραμμα με τη σωστή τους σειρά και σε μία άλλη σειρά τις 5 τιμές που προκύπτουν από τη διαδικασία με τη σωστή τους σειρά. Θεωρείτε ότι θα χάσω μόρια από αυτό ή υπάρχει κίνδυνος να χάσω και τα 10 μόρια του ερωτήματος; Να αναφέρω επίσης ότι ο πίνακας που έφτιαξα είναι στο πρόχειρο. Ευχαριστώ πολύ!

Ευαγγελία

tns δες την απάντηση λίγο ποιο πάνω.

alpapanto

Παράθεση από: Ευαγγελία στις 23 Μαΐου 2011, 05:36:00 ΜΜ
Απλά δεν φαίνεται σε συνεχόμενη λίστα η σειρά εμφάνισης . Εγώ προσωπικά δεν θα έκοβα κάτι αλλά ποτέ δεν ξέρεις.  ;)
ουτε και εγω. Στο κατω κατω για να σου κανει δυο πινακακια, εννοειται σωστα, προφανως οταν εγραφε, με τη σειρα τα εγραφε, αλλιως δε γινεται...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ρωτώ το εξής:
Ο εσωτερικός βρόχος στο διάγραμμα ροής, μετατρέπεται σε ΌΣΟ ή σε ΓΙΑ;
Τι λέτε;

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: evry στις 23 Μαΐου 2011, 02:45:43 ΜΜ
Πιστεύω ότι αν έλεγε "κατά την εκτέλεση του κυρίου πρόγραμματος" ή κάπως διαχώριζε το κύριο πρόγραμμα από τη διαδικασία εκεί ίσως να υπήρχε πρόβλημα.
Αλλά από τη στιγμή που λέει πρόγραμμα και πρόγραμμα = κύριο πρόγραμμα + διαδικασία δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Συμφωνώ ότι κάποιοι μαθητές μπερδεύτηκαν αλλά αν έλεγε κατά την εκτέλεση του προγράμματος και του υποπρογράμματος δεν θα ήταν πλεονασμός στην εκφώνηση?
Θέλω να πω είναι δυνατόν να εκτελεστεί το πρόγραμμα χωρίς να εκτελεστεί το υποπρόγραμμα?
Συμφωνώ με αυτά που γράφει ο  Evry.


Stefevan

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 24 Μαΐου 2011, 12:35:36 ΠΜ
Ρωτώ το εξής:
Ο εσωτερικός βρόχος στο διάγραμμα ροής, μετατρέπεται σε ΌΣΟ ή σε ΓΙΑ;
Τι λέτε;

Εγώ πιστεύω πως είναι και τα 2 είναι σωστά.. και τα δύο έχουν αρχική τιμή, συνθήκη με τελική τιμή και βήμα.

Vangelis

To "Δίνεται το παρακάτω πρόγραμμα και ένα υποπρόγραμμα" δεν μπερδεύει τους μαθητές αλλα θεωρώ και εγω ώς περισσότερο κατάλληλη την έκφραση "Δίδεται το παρακάτω κύριο πρόγραμμα μαζί την διαδικασία που καλεί" 
Αν οι μαθητές γράψουν δύο λίστες ξεχωριστές (με σωστές τιμές και σείρα εννοείται) δεν νομίζω ότι πρέπςι να χάσουν πάνω απο 1 μονάδα.

petrosp13

Πρέπει να τονιστεί ότι το πρόγραμμα και το υποπρόγραμμα εμφανίζουν στην ΙΔΙΑ οθόνη και εμφανίζουν τιμές αλλεπάλληλα
Δεν είναι καθόλου σωστή η χρήση 2 λιστών εμφάνισης τιμών, διότι δεν αποδεικνύεται η σειρά με την οποία εμφανίζονται οι τιμές
Το θέμα που δόθηκε ήταν σχετικά απλό διότι κάθε επανάληψη ήταν και μια κλήση της διαδικασίας
Σε περιπτώσεις όμως που το υποπρόγραμμα εκτελείται υπό προϋποθέσεις και εμφανίζει αυτό ή το πρόγραμμα κάποιες τιμές όχι συγχρόνως, πώς να θεωρήσω σωστή την λύση με τις 2 λίστες τιμών, όταν π.χ. το πρόγραμμα εμφανίσει 10 τιμές και η διαδικασία 4; Σε ποιο σημείο ανάμεσα στις 10 θα εμφανιστούν οι 4 τιμές; Μόνο με έναν πολύ αναλυτικό πίνακα που θα φαίνεται η σειρά εκτέλεσης των εντολών μπορεί να αποδειχτεί κάτι τέτοιο
Είμαι της άποψης ότι θα πρέπει να κοπούν μονάδες (όχι πολλές) λόγω κακής εφαρμογής
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

poursali

μπορεί όμως να υπάρχει και η εξής απάντηση

Κυρίως πρόγραμμα    |       Διαδικασία Διαδ
τιμή 1
                                                τιμή 2
τιμή 3
                                                τιμή 4


οπότε φαίνεται η χρονολογική τους σειρά
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

petrosp13

Παράθεση από: petrosp13 στις 24 Μαΐου 2011, 09:25:17 ΠΜ
Μόνο με έναν πολύ αναλυτικό πίνακα που θα φαίνεται η σειρά εκτέλεσης των εντολών μπορεί να αποδειχτεί κάτι τέτοιο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

TNS

 Η απάντηση που έδωσα ήταν η εξής :

     Στο πρόγραμμα θα εμφανιστούν: 4, 9, 16, 25, 36
     Στο υποπρόγραμμα θα εμφανιστούν: 5, 7, 9, 11, 13

Τα έγραψα με αυτόν το τρόπο γιατί θεώρησα ότι το ερώτημα εννοούσε σαν κύριο πρόγραμμα το πρόγραμμα και ήθελε να εμφανιστούν μόνο οι τιμές αυτές. Απλά μετά επειδή δεν ήμουν σίγουρος έγραψα και τις τιμές της διαδικασίας. Πώς θα βαθμολογηθεί αυτό σύμφωνα με την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων;