Πρώτα σχόλια/συμπεράσματα από βαθμολόγηση

Ξεκίνησε από evry, 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry


  Όσα σχόλια και να κάνεις όταν δεις τα θέματα, μετά την πρώτη βαθμολόγηση πάντα βγαίνουν συμπεράσματα τα οποία ίσως δεν είχες δει εξαρχής. Για παράδειγμα είχα την εντύπωση ότι οι περισσότεροι μαθητές θα είχαν πρόβλημα στα θέματα 1 και 2. Ωστόσο οι περισσότεροι έχουν πάρει τις περισσότερες μονάδες. Απλά είναι πολύ δύσκολο να πιάσει κάποιος 60/60 σε αυτά τα δύο θέματα. Οι περισσότεροι έχουν χάσει 1-2 μονάδες από το 2)Γ και φυσικά έχουν χάσει το -32,0. Έχω την εντύπωση ότι μέσα στην τάξεις πρέπει να πέφτει τρελή διασταύρωση αλλιώς δεν εξηγείται πως μαθητής μου γράφει στο 1ο θέμα 40/40 και στο 2ο δεν ξέρει την αντιμετάθεσε!!!!
     Στο θέμα 2 το Α είναι φανταστικό θέμα. Όχι μόνο αναγκάζεις τον μαθητή νασου δείξει όλα τα βήματα και όλες τις αλλαγές των μεταβλητών αλλά του ζητάς και τα νούμερα των εντολών. Έτσι είναι δύσκολο για κάποιους να το διαδόσουν στην τάξη. Δεν πρόκειται για 3 νούμερα όπως πέρυσι. Στο θέμα αυτό έχουν χάσει μονάδες αρκετοί. Επίσης και σωστό αποτέλεσμα να βγάζει αν τα προηγούμενα ενδιάμεσα είναι λάθος ??? πάλι κόβεις >:D. Διότι η απάντηση είναι ολόκληρος ο πίνακας, όχι μόνο τα τελικά νούμερα. Αν πάλι κάποιος έχει κάνει ένα λάθος στην αρχή και με βάση αυτό τα άλλα βγαίνουν σωστά πρέπει να του κόψεις πλύ λίγο. Αυτό το θέμα είναι πολύ δίκαιο. Συγχαρητήρια σε όποιον το διατύπωσε και είχε το θάρρος να το βάλει.
     Στο θέμα 3 έχω δει ταξινόμηση, εύρεση μεγίστου αλλά σε άλλον πίνακα π.χ. ΕΠΙΒ ή πίνακα με μέγιστα max.
     Στο θέμα 4 κάποιοι ανακάλυψαν ότι ο πίνακας που δίνεται είναι πίνακας ακεραίων και έχουν τρέξει πάνω του ΜΟ, max, ταξινόμηση, σου λέει κάτσε να τα γράψω όλα, κάτι από όλα αυτά θα είναι. Στο τελευταίο ερώτημα στη διαδικασία γίνεται χαμός. Διπλή επανάληψη έξω, διπλή και μέσα, ακόμα και global variables έχω δει.
   Οι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80. Μιλάω πάντα με τα δικά μου πρόχειρα στοιχεία (75 γραπτά) αλλά και μετά από συζήτηση που είχα με 3-4 συναδέλφους που έχουν βαθμολογήσει άλλα τόσα.
  Γενικά πολλοί μαθητές προσπαθούν να γράψουν αλγορίθμους που ξέρουν απέξω και οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που τους ζητάνε. Σα να έχουν έτοιμες κάποιες συνταγές και εφαρμόζουν όποια θεωρούν καλύτερη.
   Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι ότι αρκετοί από αυτούς τους μαθητές βγήκαν από την αίθουσα με την εντύπωση ότι έχουν γράψει καλά, αφού απάντησαν σε όλα τα θέματα και μόλις δουν τη βαθμολογία τους θα πέσουν από τα σύννεφα.
   Τέλος δίνω μια απάντηση που είδα σε 1-2 γραπτά για το αντιμετάθεσε
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1


και μια για το θέμα 2)Γ

ΓΙΑ δ ΑΠΟ α mod 10 ΜΕΧΡΙ 0.0000001 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
    γ <- γ + β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

σαν να έκαναν πλάκα στον βαθμολογητή μου φαίνεται. Μάλιστα ένας συνάδελφος το θεώρησε λάθος γιατί σύμφωνα με την άποψή του το δ είναι ακέραιος και δεν μπορεί να πάρει την τιμή 0.0000001!!!!!!!!

Αυτά σαν μια πρώτη γεύση, αυτό που φαίνεται δηλαδή είναι πως αποκλείεται μαθητής που έχει μαθει απέξω διάφορες συνταγές (όσο καλά και να έχει διαβάσει) αλλά δε σκέφτεται να γράψει πάνω από 90 σε αυτά τα θέματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

karaberis

Και τώρα;

Παράθεση
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

karaberis

ΠαράθεσηΈχω την εντύπωση ότι μέσα στην τάξεις πρέπει να πέφτει τρελή διασταύρωση αλλιώς δεν εξηγείται πως μαθητής μου γράφει στο 1ο θέμα 40/40 και στο 2ο δεν ξέρει την αντιμετάθεσε!!!!

Πολύ κομψά το είπες!!!

Μάλλον γίνεται χαμός! Εγώ είχα φάκελο όπου τα 20 από τα 25 γραπτά πήραν 25 μόρια στο πρώτο θέμα (Φυσική, οχι ΑΕΠΠ) και (σχεδόν) ΤΙΠΟΤΑ στα υπόλοιπα θέματα. Είχαν αντιγράψει σχεδόν όλοι (οι 20 από τους 5). Βέβαια, δεν ήταν όλοι του ίδιου σχολείου και τάξης, γιατί όπως ξέρεις τα γραπτά των εξεταστικών κέντρων μπερδεύονται πριν δοθούν για βαθμολόγηση.

karaberis

ΠαράθεσηΟι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80.

Συμπέρασμα: Οι καλοί θα ξεχωρίσουν και η μάζα θα περάσει το 10. Άρα όλοι ευχαριστημένοι.

Στόχοι του συστήματος εξετάσεων:

Στόχος 1ος) Τα θέματα να ξεχωρίζουν (διαβαθμίζουν) τους καλούς. ΠΕΤΥΧΕ
Στόχος 2ος) Τα σχολεία να μη βγάζουν αγγράμματους πολίτες (που να έχουν βαθμολογία κάτω από τη βάση). ΠΕΤΥΧΕ

Ετσι η κοινωνία μας μπορεί να συνεχίσει να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και οι πολιτικοί να μας δουλεύουνε.

Παρενέργεια: Η συσσώρευση που ανέφερες, μάλλον θα ανεβάσει τις βάσεις και των υπολοίπων σχολών κάτω από τις περιζήτητες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (δηλαδή δυσκολεύουν τα πράγματα και για τους μέτριους μαθητές).

Φιλικά

Juan

Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2009, 12:01:45 ΠΜ
Και τώρα;

Παράθεση
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

Πραγματικά πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί έστω και 0.0001 της μονάδας για αυτή την απάντηση; Κάνει ωραιότατη αντιμετάθεση. Πρέπει δηλαδή να γίνεται η αντιμετάθεση όπως ακριβώς τη λέει στο βιβλίο;

Όπως και η για
για δ από αmod10 μέχρι 0.000001 με_βήμα -1
είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστή. Πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω να τίθεται θέμα αφαίρεσης μονάδων, όταν η - σωστή κατά τα αλλά - απάντηση δε μας αρέσει.

karaberis

Φαίνεται οτι δυστυχώς δεν ήμουν σαφής. Εγώ μεταξύ άλλων είπα:

ΠαράθεσηΕπειδή κάνει αυτό που χρειάζεται, είναι σωστό.

Απλά, κάποιοι άλλοι (ίσως και κάποιοι στην επιτροπή) μπορεί να μη συμφωνήσουν.

Φιλικά


Καρκαμάνης Γεώργιος

Το ότι θα έπεφτε αντιγραφή αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Το είχα ήδη αναφέρει σε άλλο θέμα που σχολιάζαμε τα θέματα:

Παράθεση3. Υπήρχαν πολλές απαντήσεις που μπορούσαν εύκολα να αντιγραφούν(πολλά σωστό λάθος) 24 μονάδες και αν βάλεις και την αντιστοίχηση άλλες 5 μονάδες φτάνεις εύκολα στο 29. Αυτά τα γράφω διότι πολλοί μαθητές μετέφεραν αυτό το μήνυμα.

Το πρώτο θέμα ήταν η χαρά των παιδιών για την διασταύρωση(όπως λέμε την αντιγραφή).

Φανταστείτε το δεύτερο θέμα να ήθελε μόνο τις τιμές και όχι τον πίνακα. Γλέντια που θα κάνανε τα παιδιά!!!!!!! αλλά τους τι χάλασε η επιτροπή και του άφησε να αντιγράψουν μόνο............... τις 30 μονάδες από τις 1000

evry

Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στις υπογραφές των επιτηρητών και θα καταλάβεις τι έχει γίνει
Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2009, 12:07:32 ΠΜ
Βέβαια, δεν ήταν όλοι του ίδιου σχολείου και τάξης, γιατί όπως ξέρεις τα γραπτά των εξεταστικών κέντρων μπερδεύονται πριν δοθούν για βαθμολόγηση.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Η 2η λύση με την αντιμετάθεση είναι πολύ έξυπνη. Κανονικά ο μαθητής πρέπει να πάρει και παραπάνω διότι πιθανότατα το σκέφτηκε μόνος του.
   Η 2η λύση με το 0.000001 επίσης εμπαίζει τον βαθμολογητή και δείχνει θράσος που μου αρέσει. Όποιος βαθμολογητής κόψει από αυτά θα πρέπει ο συντονιστής να τον στείλει αμέσως σπίτι του :police: χωρίς 2η σκέψη.

Παράθεση από: Juan στις 30 Μαΐου 2009, 12:32:47 ΠΜ
Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐου 2009, 12:01:45 ΠΜ
Και τώρα;

Παράθεση
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

Πραγματικά πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί έστω και 0.0001 της μονάδας για αυτή την απάντηση; Κάνει ωραιότατη αντιμετάθεση. Πρέπει δηλαδή να γίνεται η αντιμετάθεση όπως ακριβώς τη λέει στο βιβλίο;

Όπως και η για
για δ από αmod10 μέχρι 0.000001 με_βήμα -1
είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστή. Πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω να τίθεται θέμα αφαίρεσης μονάδων, όταν η - σωστή κατά τα αλλά - απάντηση δε μας αρέσει.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mokasa

Παράθεση από: evry στις 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ

   Οι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80. Μιλάω πάντα με τα δικά μου πρόχειρα στοιχεία (75 γραπτά) αλλά και μετά από συζήτηση που είχα με 3-4 συναδέλφους που έχουν βαθμολογήσει άλλα τόσα.


Τα 75 γραπτά δεν ειναι πολλά για μια μερα? :o
Μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε για το εξής :
Η ορθη δήλωση του υποπρογράμματος στο 4ο θέμα και η ορθή κλήση
του στο κυρίως πρόγραμμα, με πόσες μονάδες βαθμολογούνται?

evry

Παράθεση από: Lorien στις 30 Μαΐου 2009, 08:53:27 ΠΜ
Τα 75 γραπτά δεν ειναι πολλά για μια μερα? :o
Όχι, δεν είναι, 75 γραπτά σε 9 ώρες είναι αρκετά καλά. Σκέψου ότι τα θέματα 1 και 2 βγαίνουν αμέσως γιατί είναι πολλαπλών επιλογών και οι απαντήσεις είναι συγκεκριμένες. Στο θέμα 2 ξέρεις ακριβώς πόσο θα κόψεις στα Β, Γ οπότε μόνο το Α θέλει σκέψη. Στο θέμα 3 πάλι είναι όλα τυποποιημένα και το μόνο που μπορεί να διαφέρει είναι το Γ όπου έχουν κάνει λάθος στην εκχώρηση ή στο Δ δεν έχουν βάλει τη θέση και υπολογίζουν μόνο το μέγιστο. Αυτό που μπορεί να σου φάει χρόνο είναι το θέμα 4 που θέλει προσοχή ειδικά στο ερώτημα με το υποπρόγραμμα.
    Επίσης σκέψου ότι σε κάθε 25 γραπτά υπάρχουν 6-7 που έχουν απαντημένα μόνο τα πολλαπλών επιλογών και δεν έχουν γράψει τίποτα άλλο. Αν κάνεις τη διαίρεση αναλογούν πάνω από 10 λεπτά σε κάθε γραπτό που νομίζω είναι ύπερ-αρκετά.
    Γενικά η βαθμολόγηση φέτος μου φαίνεται η πιο εύκολη των τελευταίων ετών. Καμία σχέση με το 2007 που είχε τα γραμματόσημα και σου έβγαινε το λάδι. Εδώ όλα είναι συγκεκριμένα.

Παράθεση
Μήπως μπορείτε να μας ενημερώσετε για το εξής :
Η ορθη δήλωση του υποπρογράμματος στο 4ο θέμα και η ορθή κλήση
2-3 μονάδες

Παράθεση
του στο κυρίως πρόγραμμα, με πόσες μονάδες βαθμολογούνται?
4 μονάδες αλλά μαζί με τον αθροιστή και τον τελικό υπολογισμό. Δηλαδή να έχει βάλει μια επανάληψη απέξω
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ
   Τέλος δίνω μια απάντηση που είδα σε 1-2 γραπτά για το αντιμετάθεσε
χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1


Μια χαρά απάντηση είναι!
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β

Θυμάμαι ότι του είπα: "Μεγάλε... Άσε καλύτερα τα κόλπα...!!! Το μάγκα στους βαθμολογητές θα κάνεις!!!;;;"

Παράθεση από: evry στις 29 Μαΐου 2009, 11:51:31 ΜΜ
και μια για το θέμα 2)Γ

ΓΙΑ δ ΑΠΟ α mod 10 ΜΕΧΡΙ 0.0000001 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
    γ <- γ + β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

σαν να έκαναν πλάκα στον βαθμολογητή μου φαίνεται. Μάλιστα ένας συνάδελφος το θεώρησε λάθος γιατί σύμφωνα με την άποψή του το δ είναι ακέραιος και δεν μπορεί να πάρει την τιμή 0.0000001!!!!!!!!

Μα αυτός είναι ο σκοπός... Να μην πάρει αυτή την τιμή....!!!

Και οι δύο απαντήσεις τού ίδιου μαθητή ήταν;


Πάντως, αν θυμηθούμε τι κάναμε κι εμείς στην ηλικία τους, πιστεύω ότι οι μαθητές αρέσκονται (αν τους παίρνει) στο να φέρνουν σε δύσκολη θέση τους καθηγητές...

Κάπως έτσι πιστεύω ότι μερικοί μαθητές μπορεί να μην απάντησαν Σ στην πρόταση για την καταλληλότητα της εντολής ΓΙΑ στo Θέμα 1 - Β1.Ε. Δηλαδή, ενώ μέσα τους θα θεωρούσαν ότι είναι σωστό κάτι τέτοιο, ωστόσο θα θέλησαν να κάνουν τους μάγκες του στυλ "εγώ τα κάνω όλα με Όσο", ...κακώς όμως κατά τη γνώμη μου... ʼραγε τι ποσοστό των μαθητών το έκανε αυτό; Και άραγε, αυτοί οι ίδιοι μαθητές, στο Θέμα 3 και 4 πώς έκαναν τις επαναλήψεις: με Για ή με Όσο; Αν έφτασαν μέχρι αυτό το σημείο, και όντως χρησιμοποίησαν την Όσο και εκεί (!!!), τότε τι να πω, ας πάρουν και τις μονάδες από το Θέμα 1 - Β1.Ε .... Δε νομίζω όμως ότι θα έκαναν τελικά κάτι τέτοιο...

evry

Πιστεύω ότι στις εξετάσεις που κρίνεται το μέλλον κάποιου, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει τέτοια μαγκιά. Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι πραγματικοί η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2009, 10:19:28 ΠΜ
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

bagelis

Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 10:39:42 ΠΜ
Πιστεύω ότι στις εξετάσεις που κρίνεται το μέλλον κάποιου, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει τέτοια μαγκιά. Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι χαρακτήρες η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2009, 10:19:28 ΠΜ
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β


evry

Καλά, με χαρακτήρες προφανώς δεν δουλεύει αλλά και με πραγματικούς υπάρχει πρόβλημα. Αν δοθουν 2 πραγματικοί των οποίων το άθροισμα προκαλέσει υπερχείλιση στον υπολογιστή τότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο με αυτό της αντιμετάθεσης >:D
   Ξέρω είναι τραβηγμένο, αλλά ισχύει. Τέτοια προβληματάκια έχουν οδηγήσει σε λάθη αρκετά λογισμικά και ψάχνονταν να βρουν τι συμβαίνει

Παράθεση από: bagelis στις 30 Μαΐου 2009, 11:00:21 ΠΜ
Παράθεση από: evry στις 30 Μαΐου 2009, 10:39:42 ΠΜ
Πιστεύω ότι στις εξετάσεις που κρίνεται το μέλλον κάποιου, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει τέτοια μαγκιά. Αν την έκανε πάντως πες στον μαθητή σου πως στην περίπτωση που οι αριθμοί α, β είναι χαρακτήρες η παρακάνω αντιμετάθεση δεν δουλεύει!!!!

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 30 Μαΐου 2009, 10:19:28 ΠΜ
Ένας μαθητής πριν τις εξετάσεις, όταν μιλούσαμε για την ταξινόμηση και φτάσαμε στην αντιμετάθεση, μου είπε αστειευόμενος ότι είχε πρόθεση αν χρειαστεί αντιμετάθεση να την κάνει χωρίς άλλες μεταβλητές με το (γνωστό):

α <- α+β
β <- α-β
α <- α-β

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr