Γενικός σχολιασμός

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2015, 10:22:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dg69

Αν πάρουν συνάρτηση αντι για διαδικασία; Την κάνουν ορθά, επιστρέφουν αλφαριθμητική τιμή και την εμφανίζουν στο πρόγραμμα;
Και εμείς θα τα πουμε στο βαθμολογικό αύριο

Αθανάσιος Πέρδος

#46
Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2015, 11:28:07 ΜΜ
το θέμα αυτό το συζητήσαμε σήμερα αλλά δεν καταλήξαμε σε κάτι συγκεκριμένο, γιατί αύριο θα αποφασιστούν αυτά
Η δική μου προταση ήταν η εξής:
Το συγκεκριμένο ερώτημα χωρίζεται σε δυο μέρη
1) Εύρεση max
2) εύρεση όσων είναι ίσοι με το maxΑυτοί που θεώρησαν μέγιστο βαθμό το 10 πρέπει να χάσουν τουλάχιστον το 1. άρα όσα μόρια συμφωνήσουν ότι πάνε στο 1 τα χάνουν σίγουρα.
Αυτό στην καλύτερη περίπτωση

Ταξινόμηση σε κάθε στήλη και έλεγχος των στοιχείων των δυο πρώτων γραμμών. Παίζει και αυτή η λύση. Ελπίζω να μην έχουμε τα ίδια με το 2005 στο αντίστοιχο ερώτημα. Καλό θα ήταν να αναφερθεί και αυτή η λύση και να δοθούν όλες οι μονάδες.

Γιάννης Αναγνωστάκης

#47
Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 27 Μαΐου 2015, 11:30:50 ΜΜ
Το ίδιο...


Συμφωνώ με αυτή τη λογική.
Αν και είναι λίγο πρώιμο, έχοντας μιλήσει με αρκετά παιδιά, διαφόρων επιπέδων, είμαι βέβαιος οτι θα δουμε σημαντική πτώση του ποσοστου των βαθμών κάτω απο τη βάση, αλλά δεν νομιζω οτι θα ανέβει ιδιαίτερα το ποσοστό των 18 και άνω. Πολύς κόσμος έχει χασει διάφορα μορια, λιγα ή πολλά, σε διάφορα σημεία...

theoL

Ποια είναι η καλύτερη λύση ;
Όλες εφόσον δίνουν σωστό επιστημονικά αποτέλεσμα είναι σωστές και θα πρέπει να βαθμολογηθούν τουλάχιστον με το 80% της αξίας σε βαθμούς της ερώτησης.
Η καλύτερη θα πρέπει να έχει κάποια κριτήρια. Και ένα από αυτά είναι το μέγεθος του προγράμματος....! Και η πολυπλοκότητα
8)

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: theoL στις 28 Μαΐου 2015, 02:44:56 ΜΜ
Ποια είναι η καλύτερη λύση ;
Όλες εφόσον δίνουν σωστό επιστημονικά αποτέλεσμα είναι σωστές και θα πρέπει να βαθμολογηθούν τουλάχιστον με το 80% της αξίας σε βαθμούς της ερώτησης.
Η καλύτερη θα πρέπει να έχει κάποια κριτήρια. Και ένα από αυτά είναι το μέγεθος του προγράμματος....! Και η πολυπλοκότητα
8)

Για ποια λύση ακριβώς αναφέρεσαι συνάδερφε και τι εννοείς με τη φράση μέγεθος προγράμματος. Η πολυπλοκότητα τι σχέση έχει με την βαθμολόγηση;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: vistrian στις 27 Μαΐου 2015, 10:25:32 ΜΜ
ΑΕΠΠ: Λύσεις και Σχολιασμός Θεμάτων από την ΠΕΚΑΠ

http://www.greekinformatics.gr/ekpedeysi/ekpaideusi/pekap-liseis-aepp-2015/

Σαν να μην πέρασε μια μέρα:

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 01 Δεκ 2014, 04:32:45 ΜΜ
(ευτυχώς που υπάρχουν και άλλα site για να μαθαίνουμε και κανένα νέο από την ΠΕΚΑΠ)

theoL

Αν δεν κάνω λάθος στο βιβλίο αναφέρεται ότι θα πρέπει να δημιουργούμε το βέλτιστο δυνατών πρόγραμμα, ότι η χρήση της μίας ή της άλλης δομής εξαρτάτε από την εργασία την οποία έχουμε να κάνουμε, άρα θα έπρεπε να εξετάζεται και το ενδεχόμενο της πολυπλοκότητας ή του μεγέθους. Γιατί μπορώ να πάω και στην Αμερική μέσω Αυστραλίας.

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: theoL στις 28 Μαΐου 2015, 09:14:21 ΜΜ
Αν δεν κάνω λάθος στο βιβλίο αναφέρεται ότι θα πρέπει να δημιουργούμε το βέλτιστο δυνατών πρόγραμμα, ότι η χρήση της μίας ή της άλλης δομής εξαρτάτε από την εργασία την οποία έχουμε να κάνουμε, άρα θα έπρεπε να εξετάζεται και το ενδεχόμενο της πολυπλοκότητας ή του μεγέθους. Γιατί μπορώ να πάω και στην Αμερική μέσω Αυστραλίας.

Που ακριβώς το λέει αυτό; Υπενθυμίζω ότι το 5ο κεφάλαιο είναι εκτός ύλης.

Τώρα για το παράδειγμα που αναφέρεις αν σε ενδιαφέρει το κόστος και όχι ο χρόνος μπορεί η διαδρομή Ελλάδα - Αυστραλία - Αμερική να είναι η βέλτιστη λύση αν τα αεροπορικά εισητήρια είναι πιο φτηνά από μία απευθείας διαδρομή Ελλάδα - Αμερική αλλά νομίζω ότι δεν είναι αυτό το θέμα μας. 

noname

Να και τα φετινά θέματα Πληροφορικής των Παγκύπριων Εξετάσεων: http://www.moec.gov.cy/ypexams/panexams/exams2015/2015_05_27_015_themata.pdf

Sergio

11 σελίδες !!  Πόση ώρα έχουν στη διάθεσή τους στην Κύπρο ??
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

theoL

Και δεν το λέει μόνο στο 5ο κεφ. Κάνε μια καλή ανάγνωση του βιβλίου...
Το βέλτιστο είναι βέλτιστο σε ΟΛΑ και όχι σε κάποια.
::)

Αθανάσιος Πέρδος

#56
Θέλεις να με βοηθήσεις λίγο και να μου δώσεις κάποιες σελίδες. Και για να μην μιλάμε στον αέρα θέλεις να μας δώσεις τις βέλτιστες λύσεις για το Γ και το Δ.
Αν το κάνεις όμως άνοιξε άλλο thread γιατί εδώ θα μας μαλώσουν. 8)

cets89

Παράθεση από: Sergio στις 29 Μαΐου 2015, 05:47:45 ΠΜ
11 σελίδες !!  Πόση ώρα έχουν στη διάθεσή τους στην Κύπρο ??

Ακριβώς όση και στην Ελλάδα (3 ώρες)!
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

petrosp13

Υπάρχουν κάποιες πληροφορίες για την βαθμολόγηση των συνηθισμένων λαθών;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Γενική εικόνα των γραπτών σήμερα

Οι βαθμοί κατά τη γνώμη μου θα είναι οι μεγαλύτεροι των τελευταίων ετών.
Το θέμα Α φαίνεται τελικά ότι είναι αρκετά εύκολο, αφού το γράφουν όλοι.
Το ίδιο και το θέμα Β με γέλοιο ΔΡ και μια άσκηση μετατροπής που πιάνει 8 μονάδες, οπότε και λάθος να κάνεις στην τιμή στο μέχρι, παίρνεις τις περισσότερες μονάδες.
Το Β2 είναι λίγο πιο δύσκολο αλλά από την άλλη είναι επιρρεπές στην αντιγραφή.

Στο θέμα Γ είναι φανερό πλέον ότι δεν έχει νόημα να ζητάμε γενικά και αόριστα υποπρόγραμμα αφού ο διδακτικός στόχος που λέει να διακρίνει ο μαθητής πότε χρησιμοποιείται συνάρτηση και πότε διαδικασία δεν εξετάζεται ουσιαστικά.
Καλό θα είναι οι θεματοδότες να ζητάνε συγκεκριμένο υποπρόγραμμα (συνάρτηση/διαδικασία) με συγκεκριμένο  interface, αλλιώς θα έχουμε πολλές διαφορετικές λύσεις δύσκολα διαχειρίσιμες στην βαθμολόγηση με αποτέλεσμα να βασιστούμε πάλι στην "κρίση του βαθμολογητή".
Στο θέμα Γ έχουν μπερδευτεί πολλοί γιατί δεν καταλαβαίνουν την εκφώνηση. Τελευταία βλέπω και κάτι ωραίες λύσεις με πίνακες :D

Το θέμα Δ είναι η χαρά του παπαγάλου, δώστου μετρητές, αθροιστές, και ξανά μετρητές και ξανά αθροιστές.
Φυσικά μερικοί ακόμα όταν διαβάζουν "να βρίσκει" κάτι κάνει trigger στο μυαλό τους τη σειριακή αναζήτηση, αλλά τι να κάνεις.

Άρα συνολικά θα έλεγα ότι είναι τα ευκολότερα θέματα από το 2009 και μετά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr