Το Στέκι των Πληροφορικών

Γυμνάσιο => Γενικά => Γ΄ Γυμνασίου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 10 Ιουν 2011, 09:50:33 ΠΜ

Τίτλος: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 10 Ιουν 2011, 09:50:33 ΠΜ
Αυτά τους έβαλα φέτος:
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Keep Growing στις 10 Ιουν 2011, 11:20:11 ΜΜ
...και τα δικά μου.
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 11 Ιουν 2011, 03:02:01 ΜΜ
είχα βγάλει από την εξεταζόμενη ύλη τις διαδικασίες και τις μεταβλητές.

Παναγιώτη, ο διευθυντης σας είναι Έλληνας; είδα το όνομά του: χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ  ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: aspd στις 13 Ιουν 2011, 07:01:35 ΜΜ
Πώς και βγήκαν από την ύλη οι διαδικασίες και οι μεταβλητές;
Και τα δύο, αλλά ειδικά τις διαδικασίες, τις θεωρώ από τα πιο σημαντικά πράγματα που κάνουμε στην Γ' Γυμνασίου.
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 13 Ιουν 2011, 07:20:08 ΜΜ
Δυστυχώς, φέτος χάθηκαν πάρα πολλά μαθήματα στην γ' γυμνασίου και επιπλέον το επίπεδο ήταν χαμηλό. δεν υπάρχει άλλος λόγος...
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: aspd στις 13 Ιουν 2011, 07:35:04 ΜΜ
Λογικό. Έχεις δίκιο, το τι κάνουμε εξαρτάται πολύ από το υλικό που έχουμε και τις διαθέσιμες ώρες.
Πάντως  μου άρεσαν οι ερωτήσεις για τους αλγορίθμους. Στρωτές και κατανοητές.

Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 13 Ιουν 2011, 07:49:40 ΜΜ
παραθέτω ορισμένες επιστημονικές απαντήσεις:

Τί είναι πρόβλημα & τί επίλυση προβλήματος;
-πρόβλημα είναι το κάθε τι που μας προβληματίζει. επίλυση είναι όταν μας δίνονται τα δεδομένα.
-επίλυση είναι η λύση ενός προβλήματος.
-επίλυση είναι ένα πρόγραμμα που είναι τα ζητούμενα και τα δεδομένα.
-πρόβλημα είναι μια λύση που περιέχει άγνωστους αριθμούς ή γράμματα.

Τί είναι αλγόριθμος;
-είναι το πρόγραμμα που μπορέσαμε με αυτό να κατασκευάσουμε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.
-αλγόριθμος είναι κάποιος, που για να κάνει κάτι χρειάζεται ακριβείς, χωρίς λάθος εντολές.
-είναι μια σειρά από εντολές που δείχνει κάτι που θα φτιαχτεί ή κάτι που θα γίνει.

Τί είναι προγραμματιστής;
-είναι αυτός που τις εντολές και τις κάνει και τις εμφανίζει!
-είναι όταν πηγαίνουμε στο internet και ψάχνουμε να βρούμε μια αγαπημένη μας διεύθυνση ή ταινία.

Διαφορά μεταγλωττιστών από διερμηνείς (Άλκη, διάβασε να μάθεις...):
-ο μεταγλωττιστής αλλάζει τη γλώσσα, ενώ ο διερμηνέας την μεταφέρει έτσι όπως είναι.
-οι μεταγλωττιστές δεν έχουν πολύ μεγάλη ικανότητα στο διαδίκτυο από τους διερμηνείς που είναι ευκολότεροι.

Τί είναι προγραμματισμός;
-είναι η διοργάνωση των εντολών...
-είναι όταν έχεις να κάνεις κάτι και σου προκύπτει ή σου τυχαίνει κάτι άλλο μπροστά σου και πρέπει αυτό που σου έτυχε οπωσδήποτε να το κάνεις για οποιονδήποτε λόγο.

Τί σημαίνει στα, στκ;
-στα=σταμάτα πάνω, στκ=σταμάτα κάτω (ούτε εκπαίδευση σκύλου να έκανα...)
-το στκ σου δείχνει μια χελώνα.

Τί είναι πρόγραμμα;
-είναι μια κατάσταση που είναι κάποιες εντολές.
-είναι όταν π.χ. μας δίνουν το εβδομαδιαίο πρόγραμμα στο σχολείο ή στην τηλεόραση ένα πρόγραμμα που μπορούμε να δούμε.

Τί είναι δεδομένα;
-είναι τα πράγματα που έχει ο υπολογιστής, μόνο αυτά που έχουμε κατεβάσει εμείς και αυτό που είναι όταν τον πρωτοπήραμε.

Διαφορές λογικών λαθών από συντακτικά:
-τα λογικά λάθη μπορούμε να διορθώσουμε και κάτι, ενώ στα συντακτικά λάθη δεν μπορούμε γιατί είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο, πρέπει να σβηστεί η εργασία ολόκληρη!

:laugh: :laugh: :laugh:
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: aspd στις 13 Ιουν 2011, 08:42:40 ΜΜ
Ωραιότατα μαργαριτάρια!
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 13 Ιουν 2011, 07:49:40 ΜΜ
Τί είναι προγραμματιστής;
-είναι όταν πηγαίνουμε στο internet και ψάχνουμε να βρούμε μια αγαπημένη μας διεύθυνση ή ταινία.
...οπότε όλοι είμαστε προγραμματιστές!!!!
Αυτό που έχει ενδιαφέρον να υπολογιστεί, και εγώ δεν το έχω κάνει ακόμα, είναι,  ανεξάρτητα από το τι ύλη είχαν και τι έγραψαν στο τέλος, τι ποσοστό των μαθητών θεωρείτε ότι έχει καταλάβει κάποιες βασικές αρχές προγραμματισμού: π.χ. στο να φτιαχτεί ένα λουλούδι, ότι αυτό θα είναι διαδικασία, ότι θα χρησιμοποιήσει τη διαδικασία πέταλο, ότι αν βάλω μεταβλητή θα φτιάξω λουλούδια με διάφορα μεγέθη κτλ. Πόσοι δηλαδή έχουν καταλάβει τον τρόπο σκέψης για να φτιαχτεί ένα απλό ή σύνθετο προγραμματάκι. Εγώ έτυχε και είχα μαθητές με καλό επίπεδο και δε χάσαμε ώρες, αλλά πάλι το ποσοστό νομίζω ότι είναι μικρό.

Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: za√‘ag στις 14 Ιουν 2011, 06:27:54 ΜΜ
Εμένα κάποτε ένας μαθητής της Α' Γυμνασίου μου είχε γράψει:

"Πρόγραμμα είναι ένα χαρτί που το βλέπουμε στο κέντρο για να δούμε ποιος είναι ο τραγουδιστής"

Δυστυχώς το έχω χάσει το πρωτότυπο.

Άλλο ένα (από Γ' Γυμνασίου) σε ερώτηση (με το παλιό βιβλίο) : Να εξηγήσετε πώς λειτουργεί το internet
ένας μαθητής μου απάντησε:

"Το internet είναι αρκετά περίπλοκο, αλλά όποιος ξέρει καλά από υπολογιστές τα βγάζει πέρα"
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: za√‘ag στις 14 Ιουν 2011, 06:54:23 ΜΜ
Και τα δικά μας (ήμασταν 2 εισηγητές καθότι για 5η συνεχή χρονιά είμαι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ και ειδικά φέτος ... "επισκέπτης" καθηγητής σε 3 σχολεία  8) )


Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 14 Ιουν 2011, 11:03:11 ΜΜ
Παράθεση από: aspd στις 13 Ιουν 2011, 08:42:40 ΜΜ

Αυτό που έχει ενδιαφέρον να υπολογιστεί, και εγώ δεν το έχω κάνει ακόμα, είναι,  ανεξάρτητα από το τι ύλη είχαν και τι έγραψαν στο τέλος, τι ποσοστό των μαθητών θεωρείτε ότι έχει καταλάβει κάποιες βασικές αρχές προγραμματισμού


δυστυχώς, τα σύγχρονα παιδιά έχουν μπλέξει στο μυαλό τους τον προγραμματισμό/την πληροφορική με τη χρήση ΗΥ (όπως και οι μεγάλοι άλλωστε...). το σχολικό βιβλίο μου φαίνεται καλό, αλλά η logo τελικά μάλλον δεν προσφέρει την αναμενόμενη και πολυπόθητη προγραμματιστική λογική στα παιδιά.
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: katrina στις 16 Ιουν 2011, 04:08:24 ΜΜ
Βλέπω τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα και χαίρομαι για το κέφι των νέων(ηλικιακά) συναδέλφων. :) Ομως λυπάμαι ταυτόχρονα γιατί έχω μείνει πίσω.... :(
Αντί να γράφω εδώ, γράφω συνέχεια για το υπηρεσιακό μου θέμα/βάσανο.
Συμπέρασμα: Οταν θέλουν να σε συντρίψουν, τελικά το καταφέρνουν. Ομως τι φταίνε τα παιδιά (οι μαθητές μας);;;
Τίτλος: Απ: Θέματα Προαγωγικών Εξετάσεων Γ' γυμνασίου
Αποστολή από: Keep Growing στις 16 Ιουν 2011, 11:49:10 ΜΜ
Παράθεση από: katrina στις 16 Ιουν 2011, 04:08:24 ΜΜ
Συμπέρασμα: Οταν θέλουν να σε συντρίψουν, τελικά το καταφέρνουν. Ομως τι φταίνε τα παιδιά (οι μαθητές μας);;;

http://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU   :)