ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πέτρος Κ.

Η αλήθεια είναι ότι για κάποιο (άγνωστο;) λόγο η ΠΕΚΑΠ υπερίσχυσε των υπολοίπων ενώσεων και στην ουσία αυτή αντιπροσώπευσε τον κλάδο.

Συμφωνώ και εγώ ότι μάλλον η ΕΠΥ πρέπει να μας εκπροσωπεί από δω και πέρα αλλά με δύο σαφείς προϋποθέσεις:
α) να υπάρξει μόνιμη επιτροπή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης που θα αναλάβει το ρόλο που σήμερα έχει η ΠΕΚΑΠ
και
β) να μπορέσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19 και ΠΕ20 ανεξαρτήτως βασικού πτυχίου να ενταχθούν σε αυτή.

Έτσι θα αγωνιστούμε μαζί για την Πληροφορική!

lkt

Παράθεση από: G.S. στις 11 Σεπ 2013, 09:20:24 ΜΜ
Μπορουν να θεσουν βετο για την εισαγωγη των φοιτητων.
Είναι κάτι που μπορεί να επιφέρει άμεσα αποτελέσματα

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Πέτρος Κ. στις 11 Σεπ 2013, 09:23:49 ΜΜ

β) να μπορέσουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ19 και ΠΕ20 ανεξαρτήτως βασικού πτυχίου να ενταχθούν σε αυτή.


Αυτό είναι θέμα..

Katsadouros_Dhm


Πέτρος Κ.

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 11 Σεπ 2013, 09:44:21 ΜΜ
Η απάντηση είναι εδώ: http://www.epy.gr/modules.php?name=Conteudo&pid=22

Ναι, αυτό διάβαζα και βλέπω υπάρχουν δύο βασικές λύσεις για όσους δεν είναι πληροφορικής (με βάση το καταστατικό της ΕΠΥ):
Μπορούν να γίνουν τακτικά, πάρεδρα, δόκιμα ή έκτακτα μελη ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας σε ΤΠΕ
ή ολόκληρη η ΠΕΚΑΠ να ενταχθεί στην ΕΠΥ ως συλλογικό μέλος, χωρίς να χρειαστεί να διαλυθεί.

NiColas1957

Παράθεση από: lkt στις 11 Σεπ 2013, 09:34:03 ΜΜ
Είναι κάτι που μπορεί να επιφέρει άμεσα αποτελέσματα

Σύμφωνοι αλλά ....
Ότι μπορούν να το προτείνουν και να πιέσουν πάρα πολύ συμφωνώ.
Το ζήσαμε χρόνια και με την Οικονομία.
Αλλά πέρα από πρόταση, οι σχολές αποφασίζουν ?
Νομίζω ότι το Υπουργείο αποφασίζει.
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά νομίζω ότι ακόμα και αυτοί (οι σχολές δηλαδή) δεν είναι τυπικά οι αρμόδιοι!


Σπύρος Δουκάκης

Πάντως ένα κείμενο της μορφής:

Σχόλια και ερωτηματικά επί των όσων είπε ο υφυπ. Παιδείας για την Πληροφορική στο...

θα ήταν χρήσιμο να φτιαχτεί από την ΠΕΚΑΠ και να υπάρχει στην ατζέντα των συναντήσεων, συζητήσεων όπως το είχαν από το 1997 η ΕΕΧ...

Παράθεση1988 Ψηφίζεται ο Νόμος 1804/88 ο οποίος οριστικοποιεί την επιμελητηριακή μορφή της ΕΕΧ με την συνέλευση των αντιπροσώπων και την δημιουργία των 10 Περιφερειακών Τμημάτων.

1993 Με Υπουργική Απόφαση, ολοκληρώνεται η περιφερειακή ανάπτυξη της ΕΕΧ με την ίδρυση δέκα(10) Περιφερειακών Τμημάτων και την άμεση λειτουργία των Περιφερειακών Τμημάτων της ΕΕΧ με ενοικιάσεις γραφείων, αγορά εξοπλισμού και ανάπτυξη πλήθους δραστηριοτήτων στις 10 έδρες των Περιφερειακών Τμημάτων.

1995 Καθιερώνεται η 11η Μαρτίου ως Πανελλήνια Ημέρα Χημείας , κατά την οποία πραγματοποιούνται σ' ολόκληρη τη χώρα εκδηλώσεις που στοχεύουν στην προβολή της επιστήμης της Χημείας.

1997 Η Χημεία απομονώνεται : η «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» του κ. Αρσένη οδηγεί τη Χημεία στην απομόνωση και υποβαθμίζει τη χημική εκπαίδευση στο Λύκειο και τη τεχνολογική εκπαίδευση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το γεγονός αυτό αποτελεί ζήτημα εθνικής σημασίας σε επίπεδο οικονομικής και βιομηχανικής ανάπτυξης και θα οδηγήσει σε προβλήματα που σχετίζονται άμεσα με το περιβάλλον και τη ποιότητα των τροφίμων, τη δράση των υπηρεσιών ελέγχου, τη σχετική επιστημονική έρευνα στην Ελλάδα και την ενημέρωση των πολιτών. Η ΕΕΧ έχει καταδείξει άμεσα αυτή τη συσχέτιση.


1998 Παύει η επιστημονική έκδοση των Χημικών Χρονικών – Νέα Σειρά και η ΕΕΧ συμμετέχει ως συν-εκδότης των ευρωπαϊκών επιστημονικών περιοδικών συμμετέχοντας και στη Συντακτική Επιτροπή (Editorial Board) των Ευρωπαϊκών περιοδικών Χημείας...

lkt

Σήμερα η ΕΠΥ έχει 4.000 μέλη. Αν τελικά αποφασίσουμε να συσπειρωθούμε γύρω της, θα πρέπει να τη γιγαντώσουμε σε αριθμό μελών.

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση1997 Η Χημεία απομονώνεται : η «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση» του κ. Αρσένη οδηγεί τη Χημεία στην απομόνωση και υποβαθμίζει τη χημική εκπαίδευση στο Λύκειο και τη τεχνολογική εκπαίδευση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το γεγονός αυτό αποτελεί ζήτημα εθνικής σημασίας σε επίπεδο οικονομικής και βιομηχανικής ανάπτυξης και θα οδηγήσει σε προβλήματα που σχετίζονται άμεσα με το περιβάλλον και τη ποιότητα των τροφίμων, τη δράση των υπηρεσιών ελέγχου, τη σχετική επιστημονική έρευνα στην Ελλάδα και την ενημέρωση των πολιτών. Η ΕΕΧ έχει καταδείξει άμεσα αυτή τη συσχέτιση.

Τελικά όλα αυτά που αναφέρει παραπάνω η ΕΕΧ συνέβησαν στην πατρίδα μας;  :-\

Ανδρέας Φαρμακόρης

Πιστεύω ότι πρέπει να βάλουμε κάποιους στόχους.
Για εμένα αυτοί είναι:
1.  Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα
2.  Μετατροπή του επιλογής μαθήματος της Α' σε γενικής παιδείας
3.  Μετατροπή του 1ωρου μαθήματος της Β' σε 2ωρο

Συμφωνούμε;

Για το 1 θα χρειαστούμε τη βοηθεια Πανεπιστημιακων, οποτε θα πρεπει να σπασουμε τη ΓΚΛΑΒΑ μας να βρουμε πως θα γινει.


Για το 2 έχω μία πρόταση:  Να φτιαχτεί μία βάση στην οποία να γράφουμε πόσα παιδιά από κάθε σχολείο δήλωσαν Πληροφορική και πόσα τελικά θα την διδαχθούν.  Ακόμη και σε σχολεία με 100 παιδιά στην Α' αν οι 80 δηλώσουν Πληροφορική και οι υπόλοιποι το μάθημα x μόνο οι 27 θα κάνουν πληροφορική καθώς είναι απίθανο να υπάρχουν ταυτόχρονα δυο εργαστήρια και δυο καθηγητες πληροφορικης στο σχολειο.  Στη συνεχεια να δημοσιέψουμε τα αποτελέσματα και να ζητήσουμε το μάθημα να γίνει γενικής παιδείας καθώς τα παιδιά το δηλώνουν αλλά δεν τους επιτρέπεται να το διδαχθούν.  Θα χρειαστεί η βοήθεια των σχολικών συμβούλων ώστε τα αποτελέσματα να είναι επίσημα καθώς και η βοήθεια όλων των συναδέλφων στα γελ που θα στείλουν τα στοιχεία (καλό θα ήταν να υπάρχει και ένας τρόπος επικοινωνίας όλων των καθηγητών γελ - forum, mailing list;)  Ακόμη και αν δεν πετύχουμε την αμεση μετατροπη σε γενικης παιδειας ίσως είναι ευκολοτερο να καταφερουμε τα τμήματα να μην χωριζονται αλφαβητικα αλλα με βαση το μαθημα επιλογης.

Για το 3 τα πραγματα ειναι δυσκολα καθως τα παιδια εχουν 35 ωρες μαθημα την εβδομαδα και θα πρεπει να βγει καποιο μαθημα για να γινει αυτό.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: ΣΧΟΙΝΑΣ  ΚΩΣΤΑΣ στις 11 Σεπ 2013, 07:27:19 ΜΜ
Απολυτα σωστα αυτα που λεει ο συναδελφος. Σκοπος μας ειναι να κλειδωσουμε με αγωνες  να υπαρχει η πληροφορικη σε ολες τις ταξεις του  Λυκειου δεν πρεπει να γινει καμοια αλλαγη μεχρι το 2016 μετα θα δουμε γενικα πως. Θα ειναι τα πραγματα

Δηλαδή, συγνώμη, αν κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις, πρέπει να πιέσουμε να παραμείνει το 2-1-2 ως έχει και να μην αγωνιστούμε για να ξαναμπει το πανελλαδικό μάθημα;;;;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 11 Σεπ 2013, 10:13:55 ΜΜ
Τελικά όλα αυτά που αναφέρει παραπάνω η ΕΕΧ συνέβησαν στην πατρίδα μας;  :-\

H 'κατάργηση' της Χημείας το 1997 φίλε Σπύρο είχε  ως αποτέλεσμα τα μνημόνια 1,2 και σύντομα το 3..

thrace

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 11 Σεπ 2013, 09:44:21 ΜΜ
Η απάντηση είναι εδώ: http://www.epy.gr/modules.php?name=Conteudo&pid=22

Δεν μας περισσεύει κανένας! Τους όρους ένταξης νέου μέλους ίσως θα πρέπει να τους δούμε ξανά. Ένας μαθηματικός ή φυσικός ή ακόμη και απόφοιτος ΙΕΚ, που εργάζεται ως πληροφορικός και παράγει έργο σοβαρό και αξιόλογο, θα πρέπει να περιμένει; Επιπλέον, γνωρίζοντας τι γίνεται στα φροντιστήρια και σε ολόκληρο τον ιδιωτικό τομέα (ανασφάλιστη εργασία), η έννοια "αποδεδειγμένη προϋπηρεσία" γι'αυτές τις περιπτώσεις είναι ανέκδοτο!

Να μην ξεχνάμε ότι δεν πρόκειται για διορισμό στο δημόσιο. Ζητάμε συσπείρωση, κοινή πορεία και αγώνα από όλους όσους αγαπούν την πληροφορική!

Για να μην παρεξηγηθώ είμαι ΠΕ19.

lkt

Μια επιστολή-κάλεσμα σε όλους τους πληροφορικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα μέσα από την ΕΠΥ, αν τελικά καταλήξουμε εκεί, πιστεύω πως είναι μια πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει.

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: janag79 στις 11 Σεπ 2013, 10:27:09 ΜΜ
H 'κατάργηση' της Χημείας το 1997 φίλε Σπύρο είχε  ως αποτέλεσμα τα μνημόνια 1,2 και σύντομα το 3..

:'(  :'(