Έκανα μια προσπάθεια να συνδυάσω λίγο από πίνακες, υποπρογράμματα και ουρές. Η άσκηση είναι όπως τη βλέπω εγώ τουλάχιστον, δύσκολη στην κατανόηση αλλά μέτρια ως προς την επίλυση. Μπήκε σαν Δ θέμα στο διαγώνισμα που θα γράψουν τα αστέρια μου αύριο. Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα κάνουν!
Δεν ξέρω για εσάς, εμένα φέτος με προβληματίζει πολύ η Γ λυκείου που έχω. Το επίπεδο της ελληνικής γλώσσας είναι πολύ χαμηλό και δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Από ΓΛΩΣΣΑ καταλαβαίνουν, αλλά οι απαντήσεις τους συχνά είναι εκτός θέματος. Με αυτό υπόψιν φτιάχτηκε η παρούσα άσκηση.
1 ή 2 ερωτήματα ακόμη ίσως χωρούσαν. Ωραίο.
Αποφεύγει να ζητήσει αναζήτηση, ταξινόμηση μέγιστο ελάχιστο πίνακα.
Πρωτότυπο και σπάει κι η παπαγαλία "μεθοδολογιών".
Απαιτητικο προς το θέμα αναλυτικής σκέψης και κατανόησης.
Είναι όντως δύσκολο στη κατανόηση και γι' αυτό απαιτεί χρόνο κι όπως καταλαβαίνετε θα το λύσει μόνο φτασμένος μαθητής.
Αναλόγως την ομάδα μαθητών που έχει κανείς το βάζει ή όχι. Τσιμπημένο, διαφορετικό, μου αρέσει, θα το δώσω σε κάνα δυο παιδιά που μπορούν να το παλέψουν.
Δεν είναι για όλους, είναι για λίγους αλλά για αυτό που είναι, είναι καλό.
Προσέξτε πως θα δηλώσουν τους πίνακες. Οι δικοί μου την πάτησαν. ΕΓΓΡ και ΜΑΠ είναι χαρακτήρες.
Χαίρομαι που σας άρεσε!
ΥΓ. Αν θέλετε να ανεβάσετε άλλο ένα κλικ τη δυσκολία, είχα ακόμη ένα ερώτημα που το έβγαλα. Μπορείτε να ζητήσετε να βρεθούν οι 5 αριθμοί που εμφανίζονται συχνότερα! Εκεί "ξεφεύγει" λίγο από άποψη δυσκολίας.
Αν μου επιτρέπεις 2 παρατηρήσεις:
α) Ως προς τις λύσεις που παραθέτεις, κάποιοι χειρισμοί στην ουρά είναι περιττοί, γιατί η άσκηση δίνει συγκεκριμένο πλαίσιο μέσα στο οποίο την αντιμετωπίζεις. Πχ
ΑΝ FRONT = 0 ΚΑΙ REAR = 0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΟΥΡΑ ΑΔΕΙΑ'
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ FRONT = REAR ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΔΕΔ[FRONT]
FRONT <- 0
REAR <- 0
ΑΛΛΙΩΣ
Αυτά είναι περιττά τσεκ, αφού η ουρά σε εκείνο το σημείο ούτε άδεια μπορεί να είναι ούτε το front έχει μετακινηθεί.
β) Ή εγώ μπερδεύομαι ή εσύ :D :
Ο πίνακας αποθηκεύει 2^8 = 256 διαφορετικές τιμές. Άρα γιατί τον δηλώνεις ΜΑΠ[255,9]; Δεν θα έπρεπε να είναι ΜΑΠ[256,9]; Μήπως παρασύρθηκες από τα μετρήματα 0,1,2,.. που συνηθίζουμε στον "έξωθεν" προγραμματισμό;