Τρόπος Βαθμολόγησης του 1Γ

Ξεκίνησε από EleniK, 01 Ιουν 2006, 05:26:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

EleniK

Ήθελα να ρωτήσω συναδέλφους που βαθμολογούν πόσο θα 'έκοβαν' αν έχουν υπολογίσει τις τιμές Α, Β και Γ αλλά έχουν απλά αναφέρει τις τιμές ως εξής:

Α=9 Β=2 και Γ=11
για τη διαδικασία και

Α=2 , Β=9 και Γ=11 για το πρόγραμμα.

Αντί να γράψουν ότι εμφανίζουν 9 2 11 και 2 9 11;

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

EleniK

Ρωτάω όχι για να υπολογίσω τα μόριά τους αλλά για δικούς μου εκπαιδευτικούς σκοπούς  σχετικές με βαθμολόγηση.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

filippos

Η απάντηση που αναφέρεις πρέπει να πάρει όλα τα μόρια (12)

andreas_p

Ξερές τιμές , χωρίς καμία αναφορά περί της διαδικασίας εύρεσης  ( είτε με Π.Τ. είτε λεκτικά ) στο καθαρό , έστω και στο πρόχειρο θα πάρει το πολύ 9  από τις 12.

EleniK

όχι τους έχω μάθημα να κάνουν αναλυτικά και να εμφανίζεται όλη η διαδικασία μέχρι τον υπολογισμό των τιμών. Παρόλαυτα αυτά Αντρέα δεν είναι δίκαιο από τι στιγμή που ζητάει το θέμα μόνον τις τιμές να είναι υποχρεωτικό να αναφέρουν και όλη τη διαδικασία εύρεσής τους. Εκτός και αν αναφέρεσαι στην συγκεκριμένη περίπτωση μαθητή οπότε και συμφωνούμε για τις μονάδες. 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

andreas_p

Ελένη, το ΥΠΕΠΘ  στέλνει  Απαντήσεις  ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ).

Εγώ σαν βαθμολογητής δεν έχω άποψη , κρίση ; Τι εννοώ ;

Θα συνεκτιμήσω τη συνολική εικόνα του γραπτού, θα δω και το πρόχειρο.


EleniK

Οκ τότε. αν το ΥΠΕΠθ έστειλε ότι πρέπει να φαίνεται ή να περιγράφεται η διαδικασία τότε η διαφωνία μου δεν είναι με σένα Αντρέα αλλά με την επιτροπή θεμάτων που δεν διατύπωσε καθαρά ότι ζητούν και το πώς βρέθηκαν οι τιμές αυτές.

Το ίδιο και με το 4β?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

filippos

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ασχοληθείς με το ΠΡΟΧΕΙΡΟ

Το θέμα, καλώς ή κακώς ζητάει ΤΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ.

6 σωστες ΞΕΡΕΣ τιμές παίρνουν 12 μονάδες.

σωστός ΠΤ χωρίς εμφάνιση τιμών, χάνει μονάδες.  Αν ο μαθητής δε σου πει τι πιστελύει ότι θα εμφανιστεί από τη διαδικασία, ο σωστός ΠΤ δεν αποτελεί εγγύηση ότι δεν είχε σκοπό να κοιτάξει τις τιμές των μεταβλητών του προγράμματος

Υπάρχει παρόμοια άσκηση στο τετράδιο μαθητή.

Αν ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογήσει κατά το δοκούν και αν, πολύ περισσότερο, παραβεί τους κανονισμούς και κοιτάξει πρόχειρο δενπρόκειται ποτέ να εχουμε την αναμενόμενη (και επιθυμητή) σύγκλιση της βαθμολογίας σε εθνικό επίπεδο

Vangelis

Ανδρέα αυτές τις οδηγίες έχεις απο το βαθμολογικό ή κάνεις "του κεφαλιού" σου;
Μήπως θα πρέπει να υπάρξει κάποτε ένας συντονισμός για το πως βαθμολογούμε.   
Συμφωνούμε όλοι ότι θέματα που ζητούν 6 ξερές τιμές ή όπως το Αληθής - Αληθής του 1Ε δεν έξετάζουν καλά το γνωστικό επίπεδο του μαθητή και θα πρέπει να αποφεύγονται ή να δίνονται σε συνδυασμό με τον επιθυμητό πίνακα τιμών.
Αποτο σημέιο αυτό μέχρι να αποφασίζεις ότι κόβονται τρεις μονάδες είναι πολύ μεγάλη η απόσταση.

heartless

Δηλαδη για να καταλαβω, υπαρχουν ιδια γραπτα με διαφορετικες βαθμολογησεις λογω του βαθμολογητη..? Πανω που πιστευα πως ειναι το μονο μαθημα που εμφανιζεται ιδιαιτερο ενδιαφερον, μιας και εχει νεους καθηγητες που δεν εχουν ξεχασει τι ειναι το θρανιο.

vasiko

Η ερώτηση είναι "Τι θα εμφανιστεί κατά την εκτέλεση του προγράμματος...". Γραπτά που αναφέρουν ΜΟΝΟ τις τιμές είναι σωσστά και παίρνουν όλες τι μονάδες.  Μην επανερχόμαστε σε αυτά τα θέματα παιδιά . Αν τώρα ο μαθητής ήθελε να κάνει και ένα πίνακα τιμών για να φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο έλυσε το θέμααυτό είναι δική του υπόθεση. Πάντως δε το ζητούσε η άσκηση.

P.Tsiotakis


Υπάρχει υπόδειγμα πίνακα τιμών στο διδακτικό πακέτο; Μπορεί να ζητήσει κάτι που δεν υπάρχει;
Όλοι μας έχουμε άλλο τρόπο να το απεικονίζουμε, αλλά όλοι μας είμαστε αυθαίρετοι.

Υπάρχει κανείς που δεν συμβουλεύει παρόλα αυτά τους μαθητές του να τον εντάσσουν στη λύση "ώστε να φαίνεται η σκέψη και να πάρουν τις όποιες μονάδες δικαιούνται ακόμα και αν κάνει λάθος";

Με εκτίμηση

heartless

Παράθεση από: EleniK στις 01 Ιουν 2006, 05:26:40 ΜΜ
Ήθελα να ρωτήσω συναδέλφους που βαθμολογούν πόσο θα 'έκοβαν' αν έχουν υπολογίσει τις τιμές Α, Β και Γ αλλά έχουν απλά αναφέρει τις τιμές ως εξής:

Α=9 Β=2 και Γ=11
για τη διαδικασία και

Α=2 , Β=9 και Γ=11 για το πρόγραμμα.

Αντί να γράψουν ότι εμφανίζουν 9 2 11 και 2 9 11;


Εγω αναφερομαι στο συγκεκριμενο. Τι εμφανιζει ρωταει κι ομως το παιδι αυτο θα βαθμολογηθει το ιδιο με τον καθε αλλο μαθητη που εγραψε απλως τις τιμες.

andreas_p

Α=9 Β=2 και Γ=11
για τη διαδικασία και

Α=2 , Β=9 και Γ=11 για το πρόγραμμα.


Θα πάρει ΟΛΕΣ τις μονάδες.

karaba

Καλημέρα. Όλες τις μονάδες θα τις πάρει ένας μαθητής που είτε απλά έγραψε τις τιμές (ξερά), ή με κάποιο τρόπο έδειξε ότι ξέρει πως θα δουλέψει το πρόγραμμα. Ακόμη και αν κάνει π.τ. και κυκλώσει τις τιμές που θα εμφανιστούν θα πάρει όλες τις μονάδες. Καλό κουράγιο στη βαθμολόγηση

S_V

Ημουν εξεταστής σε Φυσικώς Αδυνάτους. Κάποιοι απάντησαν με λάθος τρόπο 7-4-11 , 7-4-11.
Το 11 είναι σωστό. Παίρνουν τις 4 μονάδες; Εγώ τις έδωσα. Κατά την εκφώνηση των θεμάτων έπρεπε να τους πω να προσέξουν ότι στη διαδικασία η σειρά είναι Β,Α,Γ και όχι Α,Β,Γ; Όσοι έχουν δυσλεξία δύσκολα τα ξεχωρίζουν αλλά αν τους το έλεγα θα τους βοηθούσα στη λύση.

filippos

Άυτό είναι ένα πολύ καλό θέμα που θέτεις συνάδελφε. 

Όντως οι δυσλεκτικοί έχουν πρόβλημα με τους αναγραμματισμούς και τους αναριθμητισμούς.  Ίσως θα έπρεπε απλά να τους επιστήσεις την προσοχή στο σηεμίο εκείνο.  ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ.  Και ίσως και να τους ζητούσες να απαντήσουν το θέμα δύο φορές.

Η γνώμη κάποιου ειδικότερου εδώ ίσως θα ήταν χρήσιμη.

Όντως το ζητούμενο αυτού του θέματος ίσως να έρχεται σε σύγκρουση με την ιδιομορφία των δυσλεκτικών μαθητών

novulus

Επιτρέψτε μου μια παρατήρηση. Κατά την εκτέλεση του προγράμματος δεν εμφανίζεται στην έξοδο το εντός εισαγωγικών μήνυμα:

"Α=9 Β=2 και Γ=11 για τη διαδικασία και
Α=2 , Β=9 και Γ=11 για το πρόγραμμα"

αλλά το εντός εισαγωγικών μήνυμα:
"9 2 11
2 9 11"

Ο μαθητής που ισχυρίζεται ότι εμφανίζεται το πρώτο μύνημα, αυστηρά, κάνει λάθος. Αναφέρει το περιεχόμενο των μεταβλητών Α, Β και Γ και όχι τι εμφανίζει η Γράψε. Κατά την γνώμη μου οι διαγωνιζόμεναι πρέπει να απαντάνε στο ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσα να κάνω μάθημα λέγοντας στους μαθητές να απαντήσουν στο τι φαντάζονται ότι ζητά μια εκφώνηση και όχι στο τι ακριβώς ζητά.
Η θέση μου αυτή αφορά όλα τα θέματα στα οποία υπάρχουν αμφιβολίες. Αν τα θέματα είναι κακοδιατυπωμένα και άλλα ήθελαν να πουν και αλλα είπαν ή απλώς εμείς θεωρούμε ότι άλλο θα έπρεπε να ζητούν αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα στην οποία οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν.
Thus spake the master programmer:
"When you have learned to snatch the error code from the trap frame, it will be time for you to leave."

heartless

Ειναι απιστευτο αυτο που λετε. Δεν ειναι δυνατο να δινετε ολες τις μοναδες στο συγκεκριμενο θεμα και στο αλλο με τον Μαϊ να κοβετε. Κι αυτο το λεω γιατι το 1.Γ) σαφως και ειναι διδαγμενο, κι απο πολλους συναδελφους σας τονισμενο ιδιαιτερα..