Οοοοοοοοο!!!!ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ξεκίνησε από _pali_, 15 Απρ 2010, 09:33:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Εγώ επειδή κοντεύω 30 χρόνια στην εκπαίδευση έχω βαρεθεί να ακούω για τα κακά που θα μας έρθουν (από τη δεκαετία του 80).  Απολύσεις μονίμων βλέπει ο ένας, πείνα και φέτες ψωμί ο άλλος, να τρέχει για ένα χιλιάρικο ο τρίτος  να δουλεύουμε 26 ώρες το τέταρτος και αυτά σας διαβεβαιώνω ότι τα έχω ακούσει πολλές φορές σε κάθε επιχειρούμενη αλλαγή. Μήπως ζούσα σε άλλο κράτος? ή τώρα θα χαλάσουν όλα.  Τα χάλια της σημερινής εκπαίδευσης μόνο εμείς δεν τα βλέπουμε?  Ρωτήστε τους  γονείς γύρω σας τι γνώμη έχουν για την παιδεία (και αν θέλετε ρωτήστε τους τι γνώμη έχουν για τους καθηγητές πληροφορικής - πιθάνα να εκπλαγείτε-) και το ξανασυζητάμε αλλά με προτάσεις συγκριμένες.  Τι πρέπει να γίνει και ποίος θα πληρώσει γι'αυτό.   Το να τα βλέπουμε όλα μαύρα είναι εύκολο οι προτάσεις (και το ποίος τις πληρώνει)  όμως δύσκολες.

iliasthes

Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Κάθε συγκυρία είναι διαφορετική. Σε άλλες περιόδους δεν ήταν ευνοϊκό το κλίμα, για να περάσουν τέτοιες αλλαγές. Σήμερα από οτι φαίνεται είναι.  Τα πρόβλήματα (και όχι τα χάλια, νομίζω πως είναι ισοπεδωτικό), είμαστε οι πρώτοι που τα βιώνουμε. Όμως συνάδελφε τα προβλήματα της παιδείας δεν είναι αποκομμένα από τα προβλήματα της υπόλοιπης κοινωνίας. Δεν είμαι μόνος μου κλεισμένος σε μια γυάλα με τους μαθητές μου. Και οι μαθητές μου και εγώ επηρεαζόμαστε από την υπόλοιπη κοινωνία. Προσωπικά ποτέ δεν με προβλημάτισε το πόσους υπολογιστές έχω, τι τεχνολογίας είναι, ποιο μάθημα θα διδάξω, αν θα έχω και 2-3 ώρες πρόσθετη απασχόληση με γραφειοκρατικές δουλειές, όπως κάνω τώρα που σας γράφω. Όλα αυτά με τη δουλειά μου μπορώ και τα προσπερνάω. Εξάλλου αυτό που λέω πάντα είναι οτι για μια επιτυχημένη διδασκαλία χρειάζονται μόνο τα παρακάτω υλικά: Ένας άνθρωπος που θέλει και μπορεί να διδάξει και μαθητές που θέλουν και μπορούν να διδαχθούν. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς βοηθητικά εργαλεία.

Αυτό που δεν μπορώ να νικήσω και το οποίο θα ενταθεί με τα μέτρα που ήδη ήρθαν και αυτά που θα έρθουν, είναι η απαξίωση της γνώσης και όχι της παιδείας όπως έγραψες. Η παιδεία απαξιώνεται γιατί απαξιώθηκε η γνώση.  Το ίδιο το νομοσχέδιο και η επιχειρηματολογία της Υπουργού, είναι πως οι μαθητές δεν χρειάζονται πολλές-πολλές γνώσεις, αλλά δεξιότητες. Αυτή η απαξίωση της γνώσης, της μόρφωσης ως αξία, απαξιώνει και το σχολείο. Αυτή την απαξίωση την εκδηλώνουν με χίλιους δυο τρόπους, οι γονείς και οι μαθητές στην πλειοψηφία τους και δυστυχώς και μια μεγάλη μερίδα συναδέλφων. Ακόμα και οι γονείς που ενδιαφέρονται, που ρωτάν για τα παιδιά τους και που κάνουν θυσίες σε μεγάλο βαθμό δεν ενδιαφέρονται για το τι μαθαίνει ή δεν μαθαίνει το παιδί τους, αλλά για το τι βαθμό θα πάρει στον έλεγχο.  Αυτή η απαξίωση της μόρφωσης ως κοινωνική αξία, ως κοινωνικό αγαθό, είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της παιδείας μας και δυστυχώς θα ενταθεί τα επόμενα χρόνια. Καλή εβδομάδα και πάλι.

Keep Growing

Βαγγέλη, εσύ είσαι πιο τυχερός από μας, απ' όλες τις απόψεις.
Εμείς, οι νεότεροι δεν γνωρίζουμε (ή μάλλον γνωρίζουμε) ότι αντί για σύνταξη θα πάρουμε ...., εργαζόμενοι μέσα σε ένα καθαρά "τοξικό" περιβάλλον.
Επίσης εμείς οι νεότεροι, έχουμε καταλάβει πολύ καλά ποιος είναι ο ρόλος μας σήμερα: ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ στα εργαστήρια των κάθε είδους ελιτίστικων λεσχών ανά τον κόσμο.

Αν δεν κάνουμε κάτι γιαυτό εμείς οι νεότεροι, τότε πραγματικά το μέλλον μας προδιαγράφεται δυσοίωνο ....

Πρέπει να πάψουμε πια, να χαϊδεύουμε τα αυτιά αυτών που είναι οι κυρίως υπεύθυνοι για την παρούσα κατάσταση και να προσπαθούμε να φορτώνουμε κάθε φορά στον γάιδαρο επιπλέον φορτίο, χωρίς καν να είναι κάπου στον ορίζοντα ορατό το καρότο.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ  ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ 1000 Ε ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ.


Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Σχετικά με τους συμβούλους, τους μέντορες και την αξιολόγηση και σχολιάζοντας την άποψη του Βαγγέλη: συμφωνώ Βαγγέλη 100% πως είναι απαραίτητη η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ακόμη και πως θα πρέπει κάθε εκπαιδευτικός να ελέγχεται κάθε 2-3 χρόνια από ψυχίατρο! Το ερώτημά μου είναι διπλό: ναι στους συμβούλους, ναι στον έλεγχο, όμως ποιος θα είναι ο σύμβουλος και αν θα ελέγχεται κι αυτός! Μιας και είσαι παλαιός εκπαιδευτικός, θα θυμάσαι τους επιθεωρητές της δεκαετίας του 80. Τότε υπήρχε αξιολόγηση και έλεγχος, όμως κάθε εκπαιδευτικός προσπαθούσε να καλοπιάσει τον επιθεωρητή. Το αποτέλεσμα ήταν να έχει ο επιθεωρητής τον "κύκλο" του (έχω πολλά & συγκεκριμένα παραδείγματα).

Αν πρόκειται να έχουμε τέτοιο έλεγχο, τότε νομίζω ότι δεν ταιριάζει στην παιδεία.

Επίσης σκεφθείτε: μπορούν όλοι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί να διδάξουν; Έχουμε δεκάδες παραδείγματα, που χρήζουν επανεξέτασης από ψυχίατρο... που μπαίνουν στην τάξη και γίνονται περίγελος. Εδώ εύχομαι να βοηθήσει ο μέντωρ.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

achilleasgr

Δυστυχώς οι γονείς έχουν κακή γνώμη για τους καθηγητές των δημοσίων σχολείων και η κύρια αιτία είναι ότι πληρώνουν τον μισό μισθό τους στα φροντιστήρια επί 3 χρόνια για να περάσουν τα παιδιά τους στις πανελλήνιες..
ως αναφορά τις μειώσεις μισθών και τις απολύσεις που πάντα ακούγαμε αλλά δεν βλέπαμε καθώς έμεναν στα λόγια  αυτές θα γίνουν γιατί τώρα ήρθε το ΔΝΤ να τις επιβάλλει...το πώς θα τις υποδεχτεί η κοινωνία είναι το μεγάλο ερώτημα και η απάντηση απλή όπως η Αργεντινή...

Antigonh

Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 19 Απρ 2010, 11:42:04 ΠΜ
................................................
Επίσης σκεφθείτε: μπορούν όλοι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί να διδάξουν; Έχουμε δεκάδες παραδείγματα, που χρήζουν επανεξέτασης από ψυχίατρο... που μπαίνουν στην τάξη και γίνονται περίγελος. Εδώ εύχομαι να βοηθήσει ο μέντωρ.

Βρε Λάμπρο μου (μου επιτρέπεις το "μου" ελπίζω) λίγο οξύμωρα μου φαίνονται αυτά. Κι αν δηλαδή ο μέντορας είναι κάποιος από τους "ψυχασθενείς" η απλά κάποιος που το παίζει παλιός, όπως στο στρατό (εσείς οι άντρες τα ξέρετε αυτά) και πρήζει το "νέο" με εντολές του στυλ "φτιάξε το μητρώο, φτιάξε  το πρακτικό, φτιάξε το eschool, φτιάξε μου κι ένα καφε να μαθαίνεις". Σας φαίνεται απίθανο αυτός να είναι ο κανόνας κι όχι η εξαίρεση;

Σε γενικές γραμμες βλέπω ότι μάλλον οδεύουμε σε μείωση μισθών (εκ νέου) και αύξηση ωραρίου, έτσι ώστε και όσοι εκπαιδευτικοί  έχουν όρεξη να προσφέρουν, και είναι πολλοί, να τα παρατήσουν κι αυτοί. Αυτό είναι το ζουμί του νομοσχεδίου. Μείωση εξόδων με τριαντάρια τμήματα και περιφερόμενους κακοπληρωμένους εκπαιδευτικούς σε 3-4 σχολεία. Έχουν και τους δημοσιογράφους να αμολάνε κορώνες  "οι εκπαιδευτικοί κάθονται, οι εκπαιδευτικοί βγάζουν άφθονο μαύρο χρήμα κλπ κλπ" και οι γονείς είναι στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον καχύποπτοι, για να μην πω εχθρικοί απέναντί μας.

Το θεσμό του μέντορα τον πήρε από τα ιδιωτικά η υπουργός μας πάντως. Ωραίους συμβούλους έχει. Τι να πω; Τόσα ξέρει τέτοια κάνει.

Πες μου κι εσύ την άποψή σου αν θέλεις.   :)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Μα, αν ξαναδιαβάσεις όσα έγραψα, θα δεις ότι ΔΕΝ εξαιρώ τους μέντορες ούτε τους συμβούλους Αντιγόνη!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Vangelis

Σε μια σωστή  αξιολόγηση αξιολογούνται όλοι  (σύμβουλοι, διευθυντές, Μέντορεςκ.λπ)  και όλα (Αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, εξοπλισμός, συνθήκες εργασίας κ.λπ).  Δεν έχει κανένας το αλάθητο.   
Για τον ψυχιάτρο συμφωνώ απόλυτα στην Αττική υπάρχουν γύρω στα 150 άτομα τα οποία για διάφορους "ψυχολογικούς" λόγους δεν μπαίνουν σε τάξη!  κάθονται (συνήθως σπίτι τους) και φυσικά πληρώνονται κανονικά (παίρνουν ακόμα και το επίδομα παραγωγικότητας και το εξωδιδακτικό).
Οι επιθεωρητές είχαν αρκετά αρνητικά στοιχεία αλλα δεν ήταν όλα αρνητικά.   Δεν έχω ακούσει όμως κάποιον να προτείνει ένα τρόπο αξιολόγησης.  Όλοι καταλήγουν ότι  είανι πιθανόν οι Σύμβουλοι οι Μέντορες οι Διευθυντές κ.λπ να είναι "προβληματικοί" και υποκειμενικοί.   Δεκτόν αυτό αλλά πέστε μου ποιός θα κάνει αξιολόγηση. Για μένα όλοι αυτοί (και πιθανόν και άλλοι) αλλα με δυνατότητα ένστάσεων.  Δηλαδή αν καταλαβαίνω ότι ο A είναι  βλάκας ή έχει προσωπικά μαζί μου ή έχει πολιτικές διαφωνίες μαζί μου να μπορώ να τον αλλάξω.   Και φυσικά θα υπάρχει και αντίστροφη αξιολόγηση  ο κρινόμενος (μεταξύ άλλων) θα κρίνει τον Σύμβουλο κ.λπ.
Φαντάζεστε να έλεγε ή κυβέρνηση ότι οι μαθητές θα μπορούν να κρίνουν τους δασκάλους τους !!!  (και φυσικά κάπου να μετράει αυτό).  Εκεί να δείτε αντιδράσεις.
Επίσης είναι λάθος να δούμε την αξιολόγηση σαν ένα τρόπο να "πετάξουμε έξω" απο την εκπαίδευση μερικούς "ανίκανους".  Τα βασικό είναι να χρησιμοποιηθεί για την διόρθωση των αδυναμιών που θα προκύψουν και τώρα κρύβονται.  Αυτόν τον καιρό το Υπουργείο προσπαθεί να κάνει αυτοαξιολόγηση κάθε σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου αλλά  όχι του κάθε εκπαιδευτικού με αυτό ακριβώς το σκοπό.  Αυτό το είχαν προτείνει παλαιότερα οι δικές μας ενώσεις τώρα είναι πιθανό να αντιδράσουν.
Πάντως κάποιος είχε πει ότι μια κακή αξιολόγηση είναι καλύτερη απο τη μη ύπαρξη αξιολΣε μια σωστή  αξιολόγηση αξιολογούνται όλοι  (σύμβουλοι, διευθυντές, Μέντορεςκ.λπ)  και όλα (Αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, εξοπλισμός, συνθήκες εργασίας κ.λπ).  Δεν έχει κανένας το αλάθητο.   
Για τον ψυχιάτρο συμφωνώ απόλυτα στην Αττική υπάρχουν γύρω στα 150 άτομα τα οποία για διάφορους "ψυχολογικούς" λόγους δεν μπαίνουν σε τάξη!  κάθονται (συνήθως σπίτι τους) και φυσικά πληρώνονται κανονικά (παίρνουν ακόμα και το επίδομα παραγωγικότητας και το εξωδιδακτικό).
Οι επιθεωρητές είχαν αρκετά αρνητικά στοιχεία αλλα δεν ήταν όλα αρνητικά.   Δεν έχω ακούσει όμως κάποιον να προτείνει ένα τρόπο αξιολόγησης.  Όλοι καταλήγουν ότι  είανι πιθανόν οι Σύμβουλοι οι Μέντορες οι Διευθυντές κ.λπ να είναι "προβληματικοί" και υποκειμενικοί.   Δεκτόν αυτό αλλά πέστε μου ποιός θα κάνει αξιολόγηση. Για μένα όλοι αυτοί (και πιθανόν και άλλοι) αλλα με δυνατότητα ένστάσεων.  Δηλαδή αν καταλαβάινω ότι ο Βαγγέλης είναι  βλάκας ή έχει προσωπικά μαζί μου ή έχει πολιτικές διαφωνίες μαζί μου να μπορώ να τον αλλάξω.   Και φυσικά θα υπάρχει και αντίστροφη αξιολόγηση  ο κρινόμενος (ματαξύ άλλων) θα κρίνει τον Σύμβουλο κ.λπ.
Φαντάζεστε να έλεγε ή κυβέρνηση ότι οι μαθητές θα μπορούν να κρίνουν τους δασκάλους τους !!!  (και φυσικά κάπου να μετράει αυτό).  Εκεί να δείτε αντιδράσεις.
Επίσης είναι λάθος να δούμε την αξιολόγηση σαν ένα τρόπο να "πετάξουμε έξω" απο την εκπάιδευση μερικούς "ανίκανους".  Τα βασικό είναι να χρησιμοποιηθεί για την διόρθωση των αδυναμιών που θα προκύψουν και τώρα κρύβονται.  Αυτον τον καιρό το Υπουργείο προσπαθεί να κάνει αυτοαξιολόγηση κάθε σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου αλλά  όχι του κάθε  εκπαιδευτικού.  Αυτο το είχαν προτείνιε παλαιώτερα οι δικές μας ενώσεις τώρα είναι πιθανό να αντιδράσουν.
Πάντως κάποιος είχε πει ότι μια κακή αξιολόγηση είναι καλύτερη απο τη μη ύπαρξη αξιολόγησης.  Η μη ύπαρξη αξιολόγησης διευκολύνει τους κυβερνώντες να επιλέγουν τους "δικούς" τους  (για Προϊσταμένους Διευθυντές κ.λπ) 
Φυσικά κάθε αξιολόγηση θα έχει τις αδυναμίες της αλλά θα πρέπει να εφαρμοστεί για να τη διορθώσουμε στην πράξη.  Το να περιμένουμε να βρούμε το τέλειο θεωρητικό πρότυπο είναι ένας καλός τρόπος για να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση όπου θεωρητικά όλοι είμαστε ικανοί και άξιοι και πρακτικά ισχύει το "κοντά και στα ξερά καίγονται και τα χλωρά" για την στάση της κοινωνίας απέναντί μας και "αυτός/η είναι δικός μας" για τις περισσότερες επιλογές.
Σύγνώμη για το μακροσκελές ... είχα καυμό να τα πω  ;D

denix

Συμφωνώ με την αξιολόγηση. Επιτρέψτε μου όμως μερικές απλές σκέψεις:
Κατ' αρχάς, θεωρώ πως υπάρχει κάποια αξιολόγηση. Ξεκινά με τις εξετάσεις του σχολείου, συνεχίζει με τις πανελλήνιες, ακολουθούν τα πανεπιστημιακά μαθήματα, οι εργασίες τους, μετά πτυχιακή/διπλωματική, ΑΣΕΠ κλπ. ΑΝ όλο αυτό το φιλτράρισμα ΔΕΝ πετυχαίνει τα αναμενόμενα, θεωρώ πως κάπου αλλού είναι το πρόβλημα. Αν κάποιος περνώντας όλα αυτά και, διοριζόμενος, δεν μπορεί να διδάξει ικανοποιητικά το αντικείμενό του, μάλλον φταίνε τα φίλτρα. Αυτό διορθώνεται εύκολα. Θα πρέπει να αυξηθεί το Q των φίλτρων. Αν είναι ικανός να διδάξει αλλά, κοινώς, λουφάρει, τότε το πρόβλημα είναι αλλού. Τα κοινωνικά φίλτρα καήκανε και άγουν παραμόρφωση. Αυτό το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δεν λύνεται τόσο εύκολα.
Να σημειώσω και την πολιτική διάσταση του θέματος: θεωρώ πως η διαρκής αξιολόγηση ταιριάζει στην ελεύθερη αγορά. Στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της παιδείας. Εάν το κράτος θεωρεί την παιδεία κοινωνικό αγαθό τότε προσλαμβάνει τους καλύτερους για να προσφέρουν σε αυτό το λειτούργημα. Είναι λειτούργημα, μην το ξεχνάμε. Με τρις κι εξήντα όμως (για να μην πω για μείωση των μισθών) δεν προσελκύεις τους καλύτερους. Το πιθανότερο είναι να χάσεις και τους καλούς που έχεις. Η παιδεία σήμερα βασίζεται στο φιλότιμο. Παιδεία όμως μόνο με φιλότιμο δεν γίνεται. Και το σημαντικότερο: η παιδεία είναι εθνική υπόθεση, άσχετα που βγήκε ο προσδιορισμός από το υπουργείο. Αν δεν συμφωνήσουμε όλοι οι έλληνες για το τι παιδεία θέλουμε, το μέλλον μας διαγράφεται μελανό.

da_perama

Διαφωνώ με την αξιολόγηση του είδους μέντορα, επιθεωρητή κλπ Η εκπαιδευτική διαδικασία αξιολογείται σε βάθος χρόνου από τους γονείς, τους μαθητές και την τοπική κοινωνία. Δεν είναι δυνατόν να έρθει μια αυθεντία στο σχολείο για μια ώρα και να αξιολογήσει το έργο ενός εκπαιδευτικού. Η αυθεντία θα έρθει και θα απαιτήσει κατά πρώτον να της αναγνωρίσουμε την εξουσία της με την δουλική συμπεριφορά μας, και μάλιστα μπροστά στους μαθητές μας και στη συνέχεια για να διατηρεί το δέος μας απέναντί της, θα μας φορτώνει διαρκώς με άχρηστες γραφειοκρατικές εργασίες και ανεφάρμοστες εκπαιδευτικές πρακτικές για να αισθανόμαστε ανασφαλείς.  Η εικόνα του χουντικού επιθεωρητή να κάθεται στην έδρα της δασκάλας μου στο δημοτικό, με βλοσυρό ύφος και αυτή η κακομοίρα ντυμένη με τα καλά της, να τραυλίζει αγχωμένη και να προσπαθεί να μας υποβάλλει τις σωστές απαντήσεις, με έχει στοιχειώσει. Οι εποχές μπορεί να άλλαξαν, αλλά οι εκάστοτε κρατούντες και κυρίως οι υπουργοί παιδείας, που ουδεμία σχέση έχουν με την μαχόμενη δημόσια εκπαίδευση, δεν έχουν αλλάξει στο παραμικρό. Κανένας υπουργός παιδείας, στα είκοσι σχεδόν χρόνια που υπηρετώ, δεν αντιμετώπισε εμάς τους εκπαιδευτικούς σαν συνεργάτες, κανένας δεν ζήτησε τη γνώμη μας για τα εκπαιδευτικά ζητήματα, κανένας δεν προσπάθησε να μας εμπνεύσει με το όραμά του ( αν υποθέσουμε ότι είχε ) για την παιδεία. Όλοι κλεισμένοι στα γραφεία τους, με συμβούλους αυλοκόλακες που εξυπηρετούν ο καθένας αλλότρια συμφέροντα και ένα παντελώς άχρηστο και άσχετο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ( που οι ίδιοι με τους ρουσφετολογικούς διορισμούς τους κατάντησαν σ' αυτό το χάλι ) προσπαθούν να πείσουν την κοινωνία ότι φταίνε οι εκπαιδευτικοί για τα χάλια της εκπαίδευσης και ότι αυτοί με τη σιδηρά πυγμή τους θα καταφέρουν να τους βάλουν σε τάξη. Για τους περισσότερους αυτό είναι και το τέλος της όποιας πολιτικής τους σταδιοδρομίας.
Κουράγιο συνάδελφοι !

Keep Growing

Ο Τζανετάκος, έπαιζε πάντοτε στις Ελληνικές ταινίες τον καρπαζοεισπράχτορα.
Μέχρι και ο Βέγγος του ριχνε φάπες.
Τώρα που συγχωρέθηκε ο άνθρωπος, δεν βρέθηκε κανένας να μνημονεύσει τον "σβέρκο" του. Ούτε καν για λόγους αναπόλησης ....

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ "ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΙ".
ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ.
Η ΚΑΡΠΑΖΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΑΡΥ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΣΟΥ Ή ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Gnirut

Τι να συζητάμε ρε συνάδελφοι. Μου είπαν ότι το Μάϊο είμαστε -400 ευρώ, δηλαδή κατά μέσο όρο γύρω στα 900 ευρώ καθαρά.

Τόσο κοστολογεί το υπουργείο ότι αξίζει η δουλειά μας...

Vangelis

Παράθεση από: denix στις 20 Απρ 2010, 04:21:46 ΠΜ
Συμφωνώ με την αξιολόγηση. Επιτρέψτε μου όμως μερικές απλές σκέψεις:
Κατ' αρχάς, θεωρώ πως υπάρχει κάποια αξιολόγηση. Ξεκινά με τις εξετάσεις του σχολείου, συνεχίζει με τις πανελλήνιες, ακολουθούν τα πανεπιστημιακά μαθήματα, οι εργασίες τους, μετά πτυχιακή/διπλωματική, ΑΣΕΠ κλπ.
Όλα αυτά που αναφέρεις περιγράφουν ακαδημαϊκές ικανότητες. Απο που συνάγεται η δυνατότητα ικανοποιητικής (για να μην πω ποιοτικής) διδασκαλίας του συγκεριμμένου ατόμου;

Παράθεση από: da_perama στις 20 Απρ 2010, 09:15:32 ΠΜ
Διαφωνώ με την αξιολόγηση του είδους μέντορα, επιθεωρητή κλπ Η εκπαιδευτική διαδικασία αξιολογείται σε βάθος χρόνου από τους γονείς, τους μαθητές και την τοπική κοινωνία.
Κλασική περίπτωση "στρίβην δια του αραβώνος"  (για να πάρω και εγώ μια ατάκα απο τον κινηματογράφο). Ώστε αξιολογούμαστε απο τους γονείς τους μαθητές και την τοπική κοινωνία!!!  έτσι αφηρημένα και αόριστα κάποιος λέει τη γνώμη του στο καφενείο στο δρόμο μας σταματάνε οι μαθητές και μας επαινούν (ή μας βρίζουν) κ.λπ και όλα είναι καλά και ωραία σε βάθος χρόνου (πχ 35-ετίας). 
Αν θέλεις  αξιολόγηση απο αυτούς που αναφέρεις φίλε μου συμφωνώ απόλυτα αλλά να μπούν επίσημες διαδικασίες που να εμπλέκουν γονείς, μαθητές και τοπική κοινωνία στην αξιολόγησή μας.  Το θέλουμε (το θέλεις) αυτό?.    Και φυσικά η αξιολόγηση να παίζει κάποιο ρόλο να μην γίνεται για την ίδια την αξιολόγηση.  Για παράδειγμα θέλουμε η γνώμη του συλλόγου γονέων να είναι βασική στο αν θα παραμείνουμε στο συγκεριμμένο σχολείο και την επόμενη χρονιά!  ( α πα πα τι λές εδώ υπάρχουν οργανικές θέσεις ... δεν με κουνάει κάνείς).  Επειδή αυτό είναι "χοντρό" γιατί θίγει τα "ιερά και όσια" της εκπαίδευσης, τι θα λέγατε η γνώμη όλων αυτών που αναφέραμε να καταγράφεται και να είναι βασική για να διεκδικήσει κάποιος μια προαγωγή (π.χ να γίνει διευθυντής σχολείου).

iliasthes

Εντάξει μην πιστεύουμε και οτι ακούμε, δεξιά και αριστερά. Ο φόβος και ο τρόμος που καλλιεργούνε, είναι ο χειρότερος σύμβουλος. Θέλει  να έχουμε και ένα κριτήριο, να μπορούμε να διακρίνουμε ποιες εξελίξεις είναι πιθανές και ποιες όχι.  Ποιοι φόβοι μας έχουν βάση και ποιοι όχι.  Συνάδελφε μπορεί να μην έγινε η μείωση σε εσάς τον Απρίλιο και να σας κάνουν τον Μάιο και τη μείωση του Μαίου και αναδρομικά για τους 4 προηγούμενους μήνες και για το δώρο Πάσχα και γι' αυτό να περάσετε τέτοιο σοκ

Vangelis

Παράθεση από: Keep Growing στις 20 Απρ 2010, 09:31:10 ΠΜ
Ο Τζανετάκος, έπαιζε πάντοτε στις Ελληνικές ταινίες τον καρπαζοεισπράχτορα.
Μέχρι και ο Βέγγος του ριχνε φάπες.
Τώρα που συγχωρέθηκε ο άνθρωπος, δεν βρέθηκε κανένας να μνημονεύσει τον "σβέρκο" του. Ούτε καν για λόγους αναπόλησης ....

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ "ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΙ".
Το σκέφτηκα και εγώ όταν άκουσα ότι πέθανε. Ο Κωνσταντάρας τον είχε τρελάνει στη φάπα! (στις ταινίες βέβαια).  Μετά που μεγάλωσε χάθηκε δεν είχα ακούσει τίποτα γιαυτόν.

Συχνά αναρωτιέμαι όμως τι κάνει τον άλλο έτοιμο να σου ρίξει φάπα?  μήοως την τραβάει ο σβέρκος μας?  μήπως η έλλειψη σοβαρότητας και αξιοπιστίας?
Το να βάλουμε μια ταμπέλα "Μη ρίχνετε φάπες"   εξασφαλίζουμε ότι δεν θα φάμε φάπες ή το αντίθετο?