Συναντηση της ΠΕΚΑΠ με σύμβουλο της Υπ. Παιδείας

Ξεκίνησε από pthomop, 24 Μαρ 2010, 05:28:20 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iliasthes

Πολλά πράγματα εξαρτώνται από εμάς, αλλά πολλά εξαρτώνται και από άλλους. Από το πως αντιμετωπίζει συνολικά το σχολείο τα μαθήματα επιλογής και το γενικότερο κλίμα που υπάρχει στο σχολείο. Από την "παράδοση" που έχουν δημιουργήσει οι προηγούμενοι συνάδελφοι που δίδασκαν το μάθημα ή αν υπάρχουν ταυτόχρονα και άλλοι συνάδελφοι από την πολιτική που εφαρμόζουν και αυτοί.

Δεν σημαίνει πως όταν οι υπόλοιποι παράγοντες είναι αρνητικοί, πως δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε και να πραγματοποιείται μάθηση, αλλά ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγάλος. Χρειάζεται, επιμονή, υπομονή, αποφασιστικότητα, σταθερή σύγκρουση με τα παιδιά για το πρώτο διάστημα πάντα μέσα σε κόσμια πλάισια. Αποφασιστικότητα επίσης απέναντι στους γονείς ή/και τους συναδέλφους διευθυντές που μπορεί να αντιδράσουν στο οτι θα "ζοριστούν" τα παιδιά σε ένα μάθημα που μέχρι σήμερα ήταν "ελεύθερη ώρα" γι' αυτά.

Ειδικά όταν δεν έχεις οργανική στο σχολείο είναι πολύ δύσκολο να καταφέρεις να "δημιουργήσεις ένα νέο καθεστώς" σχετικά με το μάθημα". Αντίθετα αν είσαι μόνιμα στο σχολείο μετά από 2-3 χρόνια θα έχεις δημιουργήσει την κατάλληλη αντίληψη για το μάθημα. Τα μαθήματα σου θα έχουν συγκεκριμένη φήμη στους μαθητές και έτσι θα το επιλέγουν όσοι μαθητές θέλουν με τελείως διαφορετικό κίνητρο από οτι παλιότερα. Προσωπικά είχα μια αρνητική εμπειρία σε Γενικό Λύκειο, όπου συμπλήρωνα 6 ώρες μια χρονιά.

Όσο για αυτό που έγραψες Λάμπρο για τις βαθμολογίες. Δυστυχώς έχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω πως δεν πρέπει πλέον οι καθηγητές να βαθμολογούν, αλλά οι μαθητές να βαθμολογούνται με γραπτές περιφερειακές εξετάσεις. Οι καθηγητές πλέον δέχονται μεγαλύτερη πίεση και από τους ίδιους τους μαθητές για τους βαθμούς. Στο επαγγελματικό που είμαι τώρα πολλοί μαθητές γκρινιάζουν οτι στον Τομέα τους πιέζουμε και οτι κάνουμε πολύ μάθημα και μάλιστα μαι φορά ένας μαθητής μου είπε πως βάζουμε "κανονικούς" βαθμούς. Αυτό έχει κάνει αντιδημοφιλή τον Τομέα μας, αλλά τόσα χρόνια που είμαι στο σχολείο,  βλέπω πως κατά μέσο όρο προσελκύουμε μαθητές με καλύτερες επιδόσεις.

_pali_

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ: Συνάντηση Δ.Σ. Π.Ε.ΚΑ.Π. με Δ/ντη Σ.Δ.Ε.

Στις 7/4/2010 συναντήθηκε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με τον Δ/ντή Σπουδών Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας κ. Μερκούρη, κατόπιν σχετικού αιτήματός μας το οποίο έγινε αμέσως αποδεκτό.

1. Σε σχέση με το θέμα των Αναθέσεων Μαθημάτων
2. «Εφαρμογές Πληροφορικής» Α' ΕΠΑ.Λ.
3. Εντολές διαφόρων Δ/ντων Εκπ/σης, προϊσταμένων κ.λπ.
4. Τμήματα με περισσότερους από 20 μαθητές
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=149

dim

Παράθεση από: dim στις στις: 30 Μαρ 2010, 12:39:19 pm

Παράθεσηhttps://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2740.msg24486#msg24486......
...Να σημειώσω πως στο Λύκειο ο εν λόγω καθηγητής που τον υμνεί και η διευθύντριά μου σε κάθε συμβούλιο ΔΕΝ μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλό διοικητικό εξωδιδακτικό έργο κάνει!!!!! Αλήθεια είναι αυτό. Κάνει τα πάντα βλέπει και η δικιά μου και τρελαίνεται!
Ακούστε και αυτό!!!!
Ο παραπάνω εκπαιδευτικός στο Λύκειο έχει αφήσει το μάθημα ΑΕΠΠ για να κάνει γραμματειακή υποστήριξη και έχει έρθει ωρομίσθιος  και κάνει ΑΕΠΠ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εντάξει ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΛΕΜΕ!!!
Ήξερα για τον ωρομίσθιο αλλά νόμιζα πως του έδωσαν τα επιλογής για να κάνει αυτός γραμματειακή και εξυπακούεται για εμένα πως θα κράταγε το ΑΕΠΠ.
Δεν μπορούσα να φανταστώ.
Να αφήσει το μάθημα κατεύθυνσης??!!!!!! Ήμαρτον!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην αναφερθεί πως κατακρίνω τον ωρομίσθιο αν ξέρει .. αν αξίζει να διδάξει ΑΕΠΠ... ενώ εγώ και καλά που είμαι διορισμένη την ξέρω την ΑΕΠΠ. Δεν αναφέρομαι σε αυτό... δεν το υποστηρίζω αυτό.
Καυτηριάζω την κίνηση του συνάδελφου!!

_pali_

Δυστυχώς αυτό το κάνουν και άλλοι  "καθηγητές" πληροφορικής απλά για να τα έχουν καλά.
Θα μάθεις πολλά ακόμη dim!!!

Καρκαμάνης Γεώργιος

Γενικά από τα παιδιά υπάρχει μια χαλαρότητα, μια απάθεια, μια αδιαφορία σε όλα τα μαθήματα εκτός κατεύθυνσης και αν δεν αλλάξει αυτή η νοοτροπία θα δυσκολευόμαστε να ασκήσουμε το εκπαιδευτικό μας έργο.
Αν στα μαθήματα γενικής παιδείας επικρατεί το χάος ειδικά στην Γ λυκείου τι περιμένει καποιος να γίνει στα μαθήματα επιλογής;

Για την βαθμολογία ναα αναφέρω το εξής: κάποτε έβαλα 10 σε ορισμένους "αδιάφορους" σε μάθημα επιλογής στην Α Λυκείου και σας πληροροφορώ ότι αν και άνετοι  στο Α τετράμηνο, στο Β εργάστηκαν σκληρά για να ανεβάσουν το βαθμό τους

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Ήταν Α' λυκείου, γι' αυτό πέτυχε... και σίγουρα έπαιξε ρόλο η προσωπικότητά σου.

Η προσωπική μου άποψη πάνω σε όσα έγραψες Γιώργο, είναι η εξής: πλήρης αποσύνδεση των μαθημάτων του Λυκείου από τις πανελλαδικές και δημιουργία μιας τάξεως Δ λυκείου, μόνο για όσους ενδιαφέρονται για τριτοβάθμια εκπαίδευση, με διδάσκοντες από τη δευτεροβάθμια εκπ/ση και σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, ως έχει... Επίσης, ναι στα μαθήματα επιλογής, αλλά να συμμετέχουν κανονικά στο βαθμό του απολυτηρίου! ...και όποιος δε μπορεί να βγάλει τις τάξεις, να μένει, δεν του κάνει τόσο κακό!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...