Μέτρα για καλύτερη χρήση του φόρουμ

Ξεκίνησε από alkisg, 01 Ιουν 2010, 09:13:15 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

poursali

νομιζω οτι ειναι στο χερι μας. δεν χρειαζεται υπερβολες. ουτε ειναι ωραιο αν ενα νεο μελος θελει να πει κατι να πρεπει να περιμενει 3 μερες. δεν ειμαστε καμια κλειστη λεσχη.
η ιδεα με το κλειστο φορουμ για τους καθηγητες ειναι καλη. ευκολα μπορει να πιστοποιηθει καποιος αν ειναι καθηγητης, εφοσον θα εχει στην κατοχη του λογαριασμο του ΠΣΔ, ετσι δεν ειναι? δεν φαινεται τι ειναι ο καθενας απο εκει?

επειδη βλεπω οτι εστιαζεται ειδικα σε περιοδο πανελλαδικων, θα μπορουσαν εκτακτα καποια παλιοτερα μελη εθελοντικα να προσφερουν εργο διαχειριστη για εκεινες τις μερες με δυνατοτητα παραινεσεων σε περιπτωση που πεσει στην αντιληψη τους καποια υπερβολικη συμπεριφορα.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

alkisg

Παράθεση από: poursali στις 02 Ιουν 2010, 06:07:14 ΜΜ
η ιδεα με το κλειστο φορουμ για τους καθηγητες ειναι καλη. ευκολα μπορει να πιστοποιηθει καποιος αν ειναι καθηγητης, εφοσον θα εχει στην κατοχη του λογαριασμο του ΠΣΔ, ετσι δεν ειναι? δεν φαινεται τι ειναι ο καθενας απο εκει?

Καταρχάς λογαριασμό στο ΠΣΔ έχουν και οι μαθητές, και δεν έχουμε πρόσβαση στο LDAP directory του ΠΣΔ για να δούμε αν κάποιος είναι μαθητής ή όχι,
και κατά δεύτερο πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν λογαριασμό στο ΠΣΔ, είτε επειδή δουλεύουν π.χ. σε φροντιστήρια είτε επειδή δεν θέλησαν να βγάλουν λογαριασμό στο ΠΣΔ...

Για "προσωρινούς διαχειριστές" δε νομίζω ότι χρειάζεται: όποιος έχει όρεξη να αναλάβει διαχειριστικό ρόλο, είναι ευσπρόσδεκτος και μπορεί να τον έχει αυτόν τον ρόλο όλη τη χρονιά, όχι μόνο για ένα μήνα... όποιος ενδιαφέρεται ας μας στείλει PM από τώρα, έτσι κι αλλιώς δεν μπορούμε να κάνουμε διαχειριστές κάποιους βιαστικά χωρίς προηγουμένως να τους γνωρίσουμε.

poursali

Παράθεση από: alkisg στις 02 Ιουν 2010, 06:21:16 ΜΜ
Καταρχάς λογαριασμό στο ΠΣΔ έχουν και οι μαθητές, και δεν έχουμε πρόσβαση στο LDAP directory του ΠΣΔ για να δούμε αν κάποιος είναι μαθητής ή όχι,
και κατά δεύτερο πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν λογαριασμό στο ΠΣΔ, είτε επειδή δουλεύουν π.χ. σε φροντιστήρια είτε επειδή δεν θέλησαν να βγάλουν λογαριασμό στο ΠΣΔ...

δεν τις ειχα υποψη μου αυτες τις "λεπτομερειες". δλδ δεν υπαρχει τροπος ταυτοποιησης?
αν και δεν ειναι τοσο αναγκαιος αυτος ο χωρος. και δεν σημαινει οτι ετσι θα λυνονταν τα προβληματα.

Παράθεση από: alkisg στις 02 Ιουν 2010, 06:21:16 ΜΜ
Για "προσωρινούς διαχειριστές" δε νομίζω ότι χρειάζεται: όποιος έχει όρεξη να αναλάβει διαχειριστικό ρόλο, είναι ευσπρόσδεκτος και μπορεί να τον έχει αυτόν τον ρόλο όλη τη χρονιά, όχι μόνο για ένα μήνα... όποιος ενδιαφέρεται ας μας στείλει PM από τώρα, έτσι κι αλλιώς δεν μπορούμε να κάνουμε διαχειριστές κάποιους βιαστικά χωρίς προηγουμένως να τους γνωρίσουμε.
για αυτο μιλησα για "παλιοτερα μελη". ισως οταν καταλαγιασει ολο αυτο να βρεθει η καταλληλη συνταγη
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

LefterisP

Συμφωνώ και γω με τους κανόνες. Νομίζω οτι το παρατραβήξαμε αυτές τις μέρες.
Άφηνες το στέκι για καμιά ώρα και μετά ήθελες 1 ώρα να διαβάσεις τα μηνύματα που είχαν σταλεί  :D
Επίσης νομίζω οτι δεν πρέπει να γράφει κάποιος για το θέμα Γ όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Κάπου πρέπει να υπάρχει ένα όριο (και ένα επίπεδο). Μην πω μάλιστα οτι κούρασε πολύ το συγκεκριμένο...

Loukritia

Δεν συμφωνώ με την 3ημερη περίοδο αναμονής. Αν ήμουν νεοδιόριστη καθηγήτρια και εκεί που ετοίμαζα το αυριανό μου μάθημα, είχα μια απλούστατη απορία, θα έπρεπε να περιμένω 3 μέρες για να μου απαντηθεί. Για τους συναδέλφους του δημοσίου, θα πρότεινα στοιχεία, όπως κωδικό υπουργείου (ΑΜ) και ονοματεπώνυμο. Με μια απλή αναζήτηση στο survey (από κάποιον που έχει πρόσβαση ) επιβεβαιώνεται! Για τους εκπ/κούς του ιδιωτικού τομέα, δεν ξέρω... Πάντως εμένα με κούρασε η μαζική εισβολή μαθητών στο φόρουμ, μετά την εξέταση , αφού ξέσπασαν εδώ μέσα την δυσαρέσκεια για τα θέματα.

Και υπενθυμίζω πως προτείνω μόνο μια περιοχή για καθηγητές, όπως ήταν ας πούμε η ομάδα διαγωνισμάτων, που ήταν κλειστή περιοχή. Το υπόλοιπο φόρουμ ανοικτό!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

merlin

Ούτε εγώ συμφωνώ με το 3μερο.
Όμως δεν με κούρασε η μαζική εισβολή, πιστεύω ότι πρέπει να "ακούμε" τους μαθητές, την δυσαρέσκειά τους, την οργή τους, τα συναισθήματά τους.
Αν όμως υπερβαίνουν κάποια όρια, τα μηνύματα να διαγράφονται.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

lp

Δεν βλέπω για πιο λόγο πρέπει να βγάλουμε τους μαθητές έξω από το στέκι ή να φτιάξουμε ένα χώρο μόνο για καθηγητές. Ολες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται ακόμα και αν είναι κουραστικές. Προσωπικά κουράστικα περισσότερο από τους συναδέλφους παρά από τους μαθητές....

Το κουμπάκι αναφορά στο συντονιστή είναι η καλύτερη μέθοδος για να προστατέψουμε το στέκι.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

Δημήτρης Δαλαγιώργος

rec.arts.sf.tv.b5.moderated

Κι όσοι δεν είναι τόσο παλιοί, να εξηγησήσω τι εννοώ: χρειαζόμαστε τη δυνατότητα για moderation. Moderation στο Usenet ήταν η επιλογή που είχαν ορισμένα newsgroups να ελέγχεται το μήνυμα από κάποιον moderator ΠΡΙΝ τη δημοσίευσή του. Μ' αυτόν τον τρόπο, υβριστικά μηνύματα, flamewars και άλλα συναφή προβλήματα, αντιμετωπίζονταν εν τη γενέση τους. Δεν ξέρω αν το SMF προσφέρει αυτή τη λειτουργία, αν και θά 'πρεπε καθώς υπάρχει σε κάθε αξιοπρεπή μηχανή δημοσιεύσεων, π.χ. Wordpress και Blogger.

Ένα δεύτερο που θα ήθελα να δω, είναι τα θέματα των εξετάσεων να συζητιούνται μόνο στην 'κλειστή' περιοχή που είναι για μέλη. Τουλάχιστον κάποιος, έστω και για να διαβάσει τα μηνύματα, να πρέπει να κάνει τον κόπο να εγγραφεί στο forum, όχι όλα στη φόρα.

Τρίτον, όταν συζητάμε θέματα πανελληνίων, θα πρέπει να προσπαθούμε να εφαρμόζουμε μεθόδους peer review. Εξ ορισμού, λοιπόν, οι μαθητές, πρέπει να αποκλείονται από αυτές τις συζητήσεις, όσο χρήσιμο κι αν είναι να βλέπουμε πώς το σκέφτηκαν και πώς αιτιολογούν τη λύση τους: τα παιδιά δεν μπορούν να επιχειρηματολογήσουν παρά μόνο με βάση το τι κατάλαβαν απ' το βιβλίο και τον καθηγητή τους. Εμείς έχουμε κι ένα ακαδημαϊκό υπόβαθρο που μπορούμε να επικαλεστούμε στην επιχειρηματολογία μας, κάτι που τα παιδιά δεν μπορούν.

Τέταρτον, άσχετο με τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν φέτος, υπάρχει κάποιο wrap ώστε να μπορούμε να συμμετάσχουμε στο forum απ' το iPhone; Έτσι όπως είναι τώρα, ναι μεν το βλέπω στο Safari, αλλά (α) είναι πολύ μικρά τα γράμματα και είναι σπαστικό να κάνεις ζουμ όλη την ώρα και (β) δεν μπορώ ν' απαντήσω - για κάποιο λόγο δεν εμφανίζει το πληκτρολόγιο στη σελίδα της απάντησης...

Κατά τ' άλλα συμφωνώ με τον Άλκη, να μπουν μάλιστα και οι κανόνες σ' ένα sticky thread και να τους διαβάζουν και αποδέχονται τα νέα μέλη κατά την εγγραφή τους.

Παράθεση από: alkisg στις 01 Ιουν 2010, 09:13:15 ΜΜ
Τελευταία έχουν αρχίσει και γίνονται διάφορες καταχρήσεις, κυρίως από νέα μέλη που γράφηκαν την τελευταία βδομάδα και δεν έχουν προλάβει να ενσωματωθούν στους ρυθμούς και τις τακτικές του φόρουμ.

Αρχίζουμε να λαμβάνουμε κάποια μέτρα για τη διατήρηση κάποιου επιπέδου στο στέκι, και θα τα αναφέρουμε εδώ.

       
  • Απαγορεύτηκε η χρήση της ετικέτας [ size ] του φόρουμ γιατί μερικοί νομίζανε ότι όσο πιο μεγάλα γράμματα γράφανε τόσο πιο πολύ δίκιο θα τους καταλογίζαμε.
  • Μηνύματα με υβριστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται, το μέλος θα γίνεται ban με διάφορες μεθόδους ενώ θα καταγράφεται η IP του κτλ.
  • Μηνύματα με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή greeklish απαγορεύονται.
  • ...ελπίζουμε να μη χρειαστεί να ασχολούμαστε με αστυνόμευση και να αυξάνουμε τη λίστα με περιορισμούς όπως την απαγόρευση εγγραφής νέων μελών κατά τις πανελλήνιες... θα δούμε.
Ενάντια στην ηλιθιότητα, ακόμα και οι θεοί, μάταια αγωνίζονται.
Friedrich Schiller