ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑΣ - ΑΠΟΡΙΑ

Ξεκίνησε από demy8, 05 Οκτ 2009, 01:48:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

iliasthes

Το αντικατέστησε ή Βάλε αν και δνε δίνονται σε παράδειγμα, από τη στιγμή που δίνονται στον πίνακα ως εντολές εκχώρησης, νομίζω μπορούμε να το χρησιμοποιούμε. Εγώ το κάνω πάντως. Επίσης σωστά επισήμανες το 2ο παράδειγμα του βιβλίου που χρησιμοποιεί το = ως εντολή εκχώρησης.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Θεωρώ πως όλα τα παραπάνω που αναφέρθηκαν στην εκχώρηση είναι σωστά και μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε άνετα, επίσης δεν υπάρχει και τόση αυστηρότητα στον τρόπο γραφής στον ψευδοκώδικα

iliasthes

Σωστά, μα ο ψευδοκώδικας κανονικά δεν έχει αυστηρή γραμματική. Εντάξει πρέπει να υπάρχει μια τυποποίηση, ώστε να είναι κατανοητός από όλους, αλλά είναι σχολαστικισμός, για μένα το αν θα χρησιμοποιηθεί το <-- το = ή το :=

xryka

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 13 Οκτ 2009, 12:24:57 ΠΜ
Παράθεση από: xryka στις 12 Οκτ 2009, 07:51:10 ΜΜ
Σύμφωνα με το βιβλίο του Δομημένου προγραμματισμου η αποδεκτή σύνταξη είναι η γ).
καλύτερα να χρησιμοποιείς για εκχώρηση τιμής το :=, γιατί το = δεν το αναφέρει το βιβλίο ως εντολή ψευδοκώδικα, ενώ το := το δανειζόμαστε απο την PAscal, αφου σύμφωνα με περσυνη οδηγία για ψευδοκώδικα μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι εντολές ψευδοκώδικα του πίνακα του βιβλίου, λογικό διάγραμμα , Pascal ή συνδιασμός αυτών. το τελευταίο μπήκε για να καλύψει το κενό που υπάρχει στο βιβλίο αναφορικά με σύμβολα, πράξεις κ.ά. Π.χ δεν αναφέρονται στον ψευδοκώδικα οι λογικές πράξεις, μόνο οι αριθμητικές, μπορούμε όμως να χρησιμοποιήσουμε τις and , or ..... της Pαscal.

Στα θέματα των εξετάσεων εμφανίστηκε και το βελάκι της ΑΕΠΠ ως εκχώρηση τιμής στο διάγραμμα ροής που δόθηκε.
Επίσης στο λογικό διάγραμμα της σελιδας 27 υπάρχει και το Φόρος=καθαρές αποδοχές *....
Μήπως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το Αντικατάστασε ή Βάλε που εμφανίζεται στον πινακα της σελίδας 25;

Το αρχείο που επισυνάπτεται είχε σταλεί πέρυσι.

xryka

Παράθεση από: iliasthes στις 16 Οκτ 2009, 09:12:07 ΜΜ
Σωστά, μα ο ψευδοκώδικας κανονικά δεν έχει αυστηρή γραμματική. Εντάξει πρέπει να υπάρχει μια τυποποίηση, ώστε να είναι κατανοητός από όλους, αλλά είναι σχολαστικισμός, για μένα το αν θα χρησιμοποιηθεί το <-- το = ή το :=

Συμφωνώ και γω με αυτό. Αναρωτιέμαι όμως αν όντως θα ληφθεί ως σωστός στις εξετάσεις οποισδήποτε συμβολισμος.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Η διευκρίνηση δεν λέει και τίποτα ουσιώδες τελικά αλλά μου άρεσε το σημείο που λέει :

Σε ασκήσεις ή προβλήματα όπου για την επίλυσή τους απαιτείται αναπαράσταση αλγορίθμου μπορεί να γίνει:
α)Με ψευδοκώδικα, χρησιμοποιώντας τις εντολές που αναφέρονται στον πίνακα της παραγράφου 4.2. του βιβλίου (Προγραμματισμός Υπολογιστών των Αλ. Σιδερίδη κ.ά.) είτε με στοιχεία της γνώσσας Pascal ή με συνδυασμό αυτών.




xryka

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 20 Οκτ 2009, 12:34:25 ΠΜ
Η διευκρίνηση δεν λέει και τίποτα ουσιώδες τελικά αλλά μου άρεσε το σημείο που λέει :

Σε ασκήσεις ή προβλήματα όπου για την επίλυσή τους απαιτείται αναπαράσταση αλγορίθμου μπορεί να γίνει:
α)Με ψευδοκώδικα, χρησιμοποιώντας τις εντολές που αναφέρονται στον πίνακα της παραγράφου 4.2. του βιβλίου (Προγραμματισμός Υπολογιστών των Αλ. Σιδερίδη κ.ά.) είτε με στοιχεία της γνώσσας Pascal ή με συνδυασμό αυτών.

Εστειλαν το έγγραφο έπειτα απο πολλές δικές μας ενοχλήσεις προς τους συμβούλους για να καλύψουν τα κενά του βιβλίου σχετικά με τις εντολές του ψευδοκώδικα πίνακας $ 4.2. Δεν αναφέρει πουθενά το βιβλίο λογικές πράξεις στον ψευδοκώδικα (δεν μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε;;;), τις πράξεις div , mod , = κ.ά οπότε για να καλυφθούν ανέφεραν τα στοιχεία της pascal και τον συνδυασμό αυτών......
Έτσι τουλάχιστον νομίζω εγώ......

Καρκαμάνης Γεώργιος

ΠαράθεσηΔεν αναφέρει πουθενά το βιβλίο λογικές πράξεις στον ψευδοκώδικα (δεν μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε;;;), τις πράξεις div , mod , = κ.ά οπότε για να καλυφθούν ανέφεραν τα στοιχεία της pascal και τον συνδυασμό αυτών......
Έτσι τουλάχιστον νομίζω εγώ......

Συμφωνώ με αυτά που γράφεις. Στηριζόμενοι σε αυτά μπορούμε να πούμε ότι πράγματα που χρησιμοποιούνται  στην Pascal(πχ Τελεστές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στην ψευδογλωσσα

karinakis

την εντολή case της pascal στον ψευδοκώδικα τη λέμε ως ΕΠΙΛΕΞΕ - ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ της γλώσσας;;;

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεσητην εντολή case της pascal στον ψευδοκώδικα τη λέμε ως ΕΠΙΛΕΞΕ - ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ της γλώσσας;;;

Δυστυχώς τέτοια εντολής δεν υπάρχει στο πίνακα εντολών 4.2 ψευδογλώσσας. Η μόνη εντολή πολλαπλής επιλογής είναι αυτή που αναφέρεται στην σελιδα 30 στο μπλε πλαίσιο

eri_eri

Geia sas, didaskw prwth fora to mathima kai ta exw paixei entelws!!! to biblio den exei kamia odhgies gia ton sedokwdika pou tha prepei na diskoume sta paidia kai dystyxws den mporoume na xrhsimopoihsoume anaptyxh!!! :D

tha hthela na sas rwthsw gia thn entolh ekxwrhshs tha prepei na xrhsimopoihsoume to = h to := apo thn pascal kai epishs gia thn isothta xrhsimopoiw to = . Ta paidia de tha berdeytoyn an xrhsimopoioume to idio symbolo(to = dhladh) kai gia ekxwrhsh kai gia isothta??

eyxaristw polu

Καρκαμάνης Γεώργιος

Φίλε eri_eri  σε καλωσορίζουμε στην παρέα μας

Θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες καθώς κουράζουν τον αναγνώστη.

Μην πελαγώνεις για την διδασκαλία του μαθήματος. Όλοι το ίδιο είμαστε.
Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω μπορείς για εντολή εκχώρησης να χρησιμοποιήσεις το βελάκι, το := της PASCAL και την ΕΝΤΟΛΗ βάλε.
Το ίσον καλύτερα να το χρησιμοποιησέις για την ισότητα παρά για εκχώρηση



annag

Χρησιμοποιώ Ubuntu και Firefox με τελευταία έκδοση flash player.
Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση.

annag

Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την άσκηση του βιβλίου με τις ψήφους για 15μελές στο κεφάλαιο των αλγορίθμων (δε θυμάμαι τον αριθμό της). Πρέπει να κάνουμε την παραδοχή ότι μας δίνεται ο αριθμός των υποψηφίων? Αλλιώς πώς θα ξέρουμε πόσες μεταβλητές να κρατήσουμε για τις ψήφους του καθένα, ώστε να υπολογισθεί η αντιστοιχία του (=ψήφοι_υποψηφίου/σύνολο_ψήφων) μετά την επανάληψη που θα έχουμε το σύνολο_ψήφων?


evry


  Δεν ξέρω ποια ακριβώς λες, αλλά γενικά το τετράδιο μαθητή έχει πολλές ελλείψεις στις εκφωνήσεις των ασκήσεων οπότε σε πολλές περιπτώσεις πρέπει εσύ να θεωρήσεις κάποια πράγματα, όπως για παράδειγμα το μέγεθος ενός πίνακα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr