e-School ?

Ξεκίνησε από Wizard, 02 Δεκ 2008, 09:14:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Corwin

#210
Παράθεση από: fgmarg στις 08 Νοε 2009, 06:37:07 ΜΜ
Υπογράφουμε και χαρτί για 6ωρη, νομίζω, εκπαίδευση στο e-school... Τι σου κάνει το χρήμα, μέχρι προχθές τίποτε δεν ξέρανε!!! ;)

Μια στιγμή, όταν λέμε "υπογράφουμε χαρτι κλπ κλπ" ποιοι υπογράφουμε; Οι πληροφορικοί; Οι καθηγητές που ανέλαβαν τη μηχανογράφηση του σχολείου; Οι γραμματείς (και φαρισαίοι) αν υπάρχουν;  Ρωτάω γιατί απ' ότι κατάλαβα με το που πέφτει η υπογραφή το θέμα "e-school" θεωρείται λήξαν. Όποιος ή όποιοι υπέγραψαν το αναλαμβάνουν δια παντώς και με τη βούλα!

Και μετά λέμε για "κατάργηση στην πράξη" της ...επάρατης εγκυκλίου και πράσινα άλογα!

Από τη στιγμή που κάποιοι θα υπογράψουν ότι εκπαιδεύτηκαν στο συγκεκριμένο "πάκέτο" το πράγμα έχει τελειώσει, μετά ούτε ΠΕΚΑΠ ούτε ΟΛΜΕ ούτε τίποτα δεν αλλάζει το τετελεσμένο.

Και ποια είναι η λύση θα μου πείτε, να μην παραστούν και να μην υπογράψουν; Τι να σας πω, δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι ουσιαστικά και τυπικά μάλλον πολλοί από μας θα αναλάβουν το e-school και επισήμως και ανεπιστρεπτί.  Και μη μου πείτε ότι θα εκπαιδεύσουμε κι άλλους συναδέλφους ή / και θα το διαπραγματευτούμε με χάρες και διευκολύνσεις κλπ κλπ. Το πρώτο είναι σχεδόν απραγματοποίητο στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. Όσο για το δεύτερο, αν μας βολεύει.... τότε προς τι όλη αυτή η συζήτηση δεν καταλαβαίνω  :o

Ας γίνουμε διοικητικοί ουσιαστικά και δάσκαλοι ευκαιριακά. Αν αυτό μας αρέσει και μείωση ωραρίου να ζητήσουμε και καμμιά αδειούλα άγραφη και ... ότι άλλο ζητάνε σε αυτές τις περιπτώσεις (δεν ξέρω, δεν το έχω κάνει ποτέ).  Με την ευκαιρία ας αναλάβουμε και τα netbook επίσημα με περαιτέρω μέιωση ωραρίου και...ξεμπλέξαμε. Θα κάνουμε και λίγες ώρες μάθημα τη βδομάδα να δικαιολογούμε τον τίτλο του καθηγητή.

Αυτό ήταν το "καλό" σενάριο (τρομάρα του). Το ρεαλιστικό σενάριο είναι "τρέχε πανικόβλητος", κάνε τα όλα μισά και άκου τα "σχολιανά" σου από τους πάντες!! Με άλλα λόγια και κερατάς και δαρμένος!   ;D

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: fgmarg στις 08 Νοε 2009, 06:37:07 ΜΜ
Στην Αν. Θεσσαλονίκη "ανέλαβαν" οι του ΚΠΛΗΝΕΤ τη μετάπτωση... Προφανώς έπεσε χρήμα!!! Υπογράφουμε και χαρτί για 6ωρη, νομίζω, εκπαίδευση στο e-school... Τι σου κάνει το χρήμα, μέχρι προχθές τίποτε δεν ξέρανε!!! ;)
Ανέλαβαν την μετάπτωση ή μόνο ενημέρωση και λύση προβλημάτων;
Κάποια πράγματα είχανε παγώσει λόγο εκλογών και τώρα ξεκίνησαν εκ νέου

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: fgmarg στις 08 Νοε 2009, 06:37:07 ΜΜ
Στην Αν. Θεσσαλονίκη "ανέλαβαν" οι του ΚΠΛΗΝΕΤ τη μετάπτωση... Προφανώς έπεσε χρήμα!!! Υπογράφουμε και χαρτί για 6ωρη, νομίζω, εκπαίδευση στο e-school... Τι σου κάνει το χρήμα, μέχρι προχθές τίποτε δεν ξέρανε!!! ;)   

Δε γνωρίζω προσωπικά τα παιδιά από το ΠΛΗΝΕΤ της όμορφης Θεσ/νίκης (τους έχω δει 2-3 φορές και μέχρι εκεί), αλλά μπορώ να σε διαβεβαιώσω: οι ΠΛΗΝΕΤ Φωκίδας γνωρίζουμε από τις 10 Σεπτεμβρίου ότι θα επισκευθούμε τα σχολεία για εγκατάσταση-συγχρονισμό-μετάπτωση και μια μικρή ενημέρωση προς τουλάχιστο 2 καθηγητές ανά σχολείο, ενώ μας δόθηκαν κωδικοί για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε κάποια διαδικαστικά στις 19 Οκτωβρίου. Εμείς εδώ στη Φωκίδα έχουμε ενημερώσει έγκαιρα με email τα σχολεία. Μήπως ήρθε κάποιο email και στο δικό σου σχολείο και δεν το αντιλήφθηκες;
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: nikos33 στις 08 Νοε 2009, 01:33:42 ΜΜ
υπάρχει υπεύθυνος εγκατάστασης eschool ?? πως το καλούμε ??

εμένα πάντως ύστερα από ανεπιτυχή μετάβαση μου βγάζει σφάλματα. Πρέπει να το εγκαταστήσω ξανά ή τα περνάω με το excel καλύτερα ?? μπορώ να περάσω τους μαθητές έναν έναν ??

πάντως τη χειρότερη ζημιά την κάνουν κάποιοι για τους οποίους όλα υποτίθεται ότι λειτουργούν κανονικά. ακόμα και αυτό να συμβαίνει σε μια άλλη εγκατάσταση μπορεί να γίνεται της κακομοίρας.


Νίκο33, υπεύθυνος εγκατάστασης του eschool και αρχικής παραμετροποίησης, όπως και υπεύθυνος για μια πρώτη ενημέρωση έχει οριστεί ήδη από την ΚτΠ. Στην αρχή προτάθηκε το προσωπικό του ΠΛΗΝΕΤ. Αν δε δέχθηκε, τότε είτε προτάθηκε πληνέτ από κοντινή περιοχή είτε κάποιος εξωτερικός (ή εσωτερικός) συνεργάτης.

Ανέφερες ότι παρουσιάστηκαν σφάλματα. Αν έκανες τα πάντα σωστά, θεωρητικά ΔΕΝ θα έπρεπε να δεις σφάλματα. Παρόλα αυτά, αν θες κατέγραψέ τα και κοινοποίησέ τα μήπως μπορέσουμε να βάλουμε ένα χεράκι και τα διορθώσουμε.

Τέλος, εκεί που αναφέρεσαι σε κάποιους "ζημιάρηδες", ποιους έχεις στο μυαλό σου και γιατί το λες αυτό;
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Corwin στις 08 Νοε 2009, 07:27:47 ΜΜ
Παράθεση από: fgmarg στις 08 Νοε 2009, 06:37:07 ΜΜ
Υπογράφουμε και χαρτί για 6ωρη, νομίζω, εκπαίδευση στο e-school... Τι σου κάνει το χρήμα, μέχρι προχθές τίποτε δεν ξέρανε!!! ;)

Μια στιγμή, όταν λέμε "υπογράφουμε χαρτι κλπ κλπ" ποιοι υπογράφουμε; Οι πληροφορικοί; Οι καθηγητές που ανέλαβαν τη μηχανογράφηση του σχολείου; Οι γραμματείς (και φαρισαίοι) αν υπάρχουν; 

Κάθε διευθυντής ορίζει τουλάχιστο 2 εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα παρακολουθήσουν τη πλήρη διαδικασία μετάβασης στο e-school. Αυτοί ΔΕΝ είναι κατ' ανάγκη καθηγητές πληροφορικής. Με την προϋπόθεση ότι όλα πάνε καλά (δηλ. εγκατάσταση, παραμετροποίηση, αρχικός συγχρονισμός, μετάπτωση, δοκιμαστικός 1ος συγχρονισμος), οι επί τούτου ορισμένοι εκπαιδευτικοί ενημερώνονται για τις βασικές λειτουργίες της πλατφόρμας και τις κάνουν πράξη επιλεκτικά.

Όλη αυτή η διαδικασία δικαιολογεί ΜΕΧΡΙ 6 ώρες (όχι καρφωτά 6 ώρες. Αν όμως ο "εκπαιδευτής" απασχοληθεί άνω των 6 ωρών, θα πληρωθεί για 6). Κάθε "εκπαιδευόμενος" υπογράφει στο τέλος της πλήρους διαδικασίας, σημειώνοντας και τυχόν παρατηρήσεις και λαμβάνει σχετική βεβαίωση. Επίσης υπογράφει ο διευθυντής της σχολικής μονάδας.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Corwin στις 08 Νοε 2009, 07:27:47 ΜΜ
Αυτό που ξέρω είναι ότι ουσιαστικά και τυπικά μάλλον πολλοί από μας θα αναλάβουν το e-school και επισήμως και ανεπιστρεπτί.  Και μη μου πείτε ότι θα εκπαιδεύσουμε κι άλλους συναδέλφους ή / και θα το διαπραγματευτούμε με χάρες και διευκολύνσεις κλπ κλπ. Το πρώτο είναι σχεδόν απραγματοποίητο στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. Όσο για το δεύτερο, αν μας βολεύει.... τότε προς τι όλη αυτή η συζήτηση δεν καταλαβαίνω  :o

Ας γίνουμε διοικητικοί ουσιαστικά και δάσκαλοι ευκαιριακά. Αν αυτό μας αρέσει και μείωση ωραρίου να ζητήσουμε και καμμιά αδειούλα άγραφη και ... ότι άλλο ζητάνε σε αυτές τις περιπτώσεις (δεν ξέρω, δεν το έχω κάνει ποτέ).  Με την ευκαιρία ας αναλάβουμε και τα netbook επίσημα με περαιτέρω μέιωση ωραρίου και...ξεμπλέξαμε. Θα κάνουμε και λίγες ώρες μάθημα τη βδομάδα να δικαιολογούμε τον τίτλο του καθηγητή.

Αυτό ήταν το "καλό" σενάριο (τρομάρα του). Το ρεαλιστικό σενάριο είναι "τρέχε πανικόβλητος", κάνε τα όλα μισά και άκου τα "σχολιανά" σου από τους πάντες!! Με άλλα λόγια και κερατάς και δαρμένος!   ;D


Νομίζω ότι τα λόγια σου βρίσκονται για ακόμη μια φορά πολύ κοντά στην αλήθεια...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 08 Νοε 2009, 11:56:02 ΜΜ
Ανέλαβαν την μετάπτωση ή μόνο ενημέρωση και λύση προβλημάτων;


Αναλαμβάνουν:

1. εγκατάσταση
2. παραμετροποίηση
3. αρχικό συγχρονισμό με την ΚΔΒ
4. μετάπτωση - επί τόπου επίλυση προβλημάτων
5. συγχρονισμό με την ΚΔΒ
6. σύντομη ενημέρωση επί της λειτουργίας.

Επίσης οφείλουν να έχουν προειδοποιήσει τους εντεταλμένους χειριστές, προκειμένου να καταχωρήσουν τα στοιχεία στη δ-βάση (π.χ. ...), λαμβάνοντας υπόψη κάποιους κανόνες, ώστε να ΜΗΝ προκύψουν προβλήματα κατά τη μετάπτωση και το συγχρονισμό.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

fgmarg

Όλα καλά κι άγια συνάδελφε Μπουκουβάλα, για την πληρωμή δεν αναφέρεις κάτι ή δεν διάβασα με προσοχή τις απαντήσεις σου; Ότι γλίτωσα από κάποιο κόπο, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όμως τώρα που είδα το τι διορθώσεις πρέπει να γίνουν μετά τη μετάπτωση, το συγχρονισμό κι όλα τα άλλα, αναρωτιέμαι -και πάλι- ποιος θα με "πληρώσει" εμένα... Γιατί, εδώ που τα λέμε, ο κόπος που γλίτωσα δεν ήταν πάνω από μια ωρίτσα... και αν περάσεις από ένα-δυο σχολεία μετά γίνεται σχεδόν τυφλοσούρτης, όταν είναι ενημερωμένη η δ-Βάση.
Μια που ασχολείσαι με το θέμα, μήπως ξέρεις που θα βρω οδηγίες για να δουλεύω το e-school  σε δίκτυο; Ευχαριστώ!!!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: fgmarg στις 08 Νοε 2009, 06:37:07 ΜΜ
Στην Αν. Θεσσαλονίκη "ανέλαβαν" οι του ΚΠΛΗΝΕΤ τη μετάπτωση... Προφανώς έπεσε χρήμα!!! Υπογράφουμε και χαρτί για 6ωρη, νομίζω, εκπαίδευση στο e-school... Τι σου κάνει το χρήμα, μέχρι προχθές τίποτε δεν ξέρανε!!! ;)

Από τον Ιούνιο είχαμε ενημερώσει πως υπήρχε στα σχέδια να γίνει κάτι τέτοιο... Δες καμιά 100άδα μηνύματα πιο πίσω στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1685.msg16454#msg16454 . Απλά ούτε και σε εμάς οι από πάνω δεν έλεγαν τίποτα μέχρι στο παραπέντε, πριν από λίγες μέρες. Και δεν ανέλαβαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ αλλά όσοι από το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ ήθελαν, που πολλοί δεν θέλησαν τελικά να εμπλακούν, αλλά και άλλοι από άλλες υπηρεσίες (εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι σε νομαρχίες, κλπ). Προφανώς πέρα από αρχικό σεμινάριο (που το παρακολούθησαν μόνο από τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ!) δεν είχαμε καμία άλλη καθοδήγηση. Όταν τελικά πήραμε το ΟΚ (προφορικά μάλιστα μόνο! γραπτά στα χέρια μας δεν έχουμε τίποτα...) από τους υπεύθυνους του έργου, τότε εμείς στο δικό μας ΚΕΠΛΗΝΕΤ μόλις την παραμονή της 28ης Οκτωβρίου πήραμε στο χώρο μας έναν Η/Υ από σχολείο που είχε και τη δ-Βάση, φοβούμενοι μάλιστα ότι ο διευθυντής δεν θα δεχόταν, και κάναμε πιλοτική εγκατάσταση προκειμένου να δούμε από κοντά και με λεπτομέρεια τις διαδικασίες, αλλά και να δείξουμε και στα άλλα τα παιδιά που δεν είχαν σχέση με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ το τι θα έπρεπε να κάνουν. Δηλαδή κατά κάποιο τρόπο αυτοεκπαιδευτήκαμε και εκπαιδεύσαμε και τους υπόλοιπους που θα εμπλέκονταν. Προφανώς δεν ήταν δικιά μας δουλειά και σίγουρα σε άλλες περιοχές όλοι αυτοί μπορεί ούτε καν να γνωρίζονται μεταξύ τους. Κανονικά ο καθένας απλά ξέρει ποια σχολεία έχει αναλάβει.

Επίσης, χωρίς να έχουμε τίποτα στα χέρια μας και χωρίς να έχει στείλει τίποτα το ΥΠΕΠΘ (ή μάλλον ΥΠΔΒΜΚΘ) στα σχολεία, πήραμε το ρίσκο και στείλαμε ενημερωτικά emails στα σχολεία ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι...

Δικό μας Η/Υ με δοκιμαστική εγκατάσταση του e-school έτσι κι αλλιώς δε γίνεται να έχουμε αφού η εγκατάσταση "κλειδώνει" πάνω στα στοιχεία των σχολείων. Όσοι τελικά από το προσωπικό των ΚΕΠΛΗΝΕΤ εμπλακούν θα έχουν αποκτήσει στο τέλος κάποια τεχνογνωσία για να μπορούν να δώσουν κάποιες οδηγίες...

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: fgmarg στις 09 Νοε 2009, 10:23:43 ΜΜ
Όλα καλά κι άγια συνάδελφε Μπουκουβάλα, για την πληρωμή δεν αναφέρεις κάτι ή δεν διάβασα με προσοχή τις απαντήσεις σου; Ότι γλίτωσα από κάποιο κόπο, δεν υπάρχει αμφιβολία. Όμως τώρα που είδα το τι διορθώσεις πρέπει να γίνουν μετά τη μετάπτωση, το συγχρονισμό κι όλα τα άλλα, αναρωτιέμαι -και πάλι- ποιος θα με "πληρώσει" εμένα... Γιατί, εδώ που τα λέμε, ο κόπος που γλίτωσα δεν ήταν πάνω από μια ωρίτσα... και αν περάσεις από ένα-δυο σχολεία μετά γίνεται σχεδόν τυφλοσούρτης, όταν είναι ενημερωμένη η δ-Βάση.

... μπορώ να σου δώσω το τηλέφωνο της υπεύθυνης στην ΚτΠ ώστε να δει ποια σχολεία στην περιοχή σου δεν καλύπτονται, αφού πολλοί κάνουν πίσω και τελικά αρνούνται, και να αναλάβεις κάποια επί πληρωμή... Μόνο που ό,τι γίνει θα πρέπει να έχει τελειώσει μέχρι τέλος Νοεμβρίου...

P.Tsiotakis

Στο σχολείο μου, δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι ένας από τους 2 εκπαιδευτικούς που θα ενημερωθούν.

pentsas

Συμφωνώ.
Εξάλλου εμείς μπορούμε να ενημερωθούμε και μόνοι μας.
Έτσι ώστε άν μας πιέσει κάποιος (και δεν αναφέρομαι τόσο στους διευθυντές, όσο στους ΠΛΗΝΕΤ[δυστυχώς] και όχι σε όλους) να "ενημερωθούμε", να του απαντήσουμε ορθά κοφτά ότι ο δικός μας ρόλος στο e-skrutz θα είναι καθαρά συμβουλευτικός.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Δε νομίζω ότι κάποιος από τα ΠΛΗΝΕΤ θα πιέσει άλλον συνάδελφο να ενημερωθεί...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

pentsas

Θέλω να σε πιστέψω συνάδελφε, αλλά δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά.

Παραπέμπω σε προηγούμενο μήνυμά μου:

Μήνυμα:
"Είμαι καθηγητής Πληροφορικής στο Γυμνάσιο Σορωνής Ρόδου.
Σήμερα το πρωί(12/06) λάβαμε ένα μήνυμα από κάποια ομάδα του e-school.
Το μήνυμα αυτό υποχρεώνει τις σχολικές μονάδες των Γυμνασίων της χώρας (έτσι γενικά και αόριστα χωρίς να προσδιορίζεται ο υπεύθυνος της διαδικασίας με συγκεκριμένες υποχρεώσεις και απολαβές για την ενασχόλησή του με το έργο ) να εγκαταστήσουν-παραμετροποιήσουν λογισμικό και να μεταπτώσουν?!?! δεδομένα που έχουν σχέση με την γραμματειακή υποστήριξη των σχολείων.
Σε ερώτηση του διευθυντή του σχολείου μου προς το ΚΕΠΛΗΝΕΤ : "...και ποιος θα φάει ... το αγγούρι";
Η απάντηση ήταν: Μα φυσικά ο πληροφορικός, ποιος άλλος ο φιλόλογος(δεν έχω τίποτα με τους φιλολόγους, εξάλλου είναι από τις ειδικότητες που σκίζονται στη δουλειά); και συνεχίζει: ...είστε το μόνο σχολείο που φέρνει αντίδραση.
Φυσικά ο πληροφορικός, διότι ο μάχιμος-εκπαιδευτικός -υπεύθυνος εργαστηρίου-σύμβουλος "νέων" τεχνολογιών(γενικά) πληροφορικός, από τα πολλά αγγούρια που έχει φάει στο σχολείο το μόνο που αισθάνεται πια είναι μόνο η δροσιά τους (γι' αυτό και δεν αντιδρά πια).

Βέβαια από τότε μέχρι τώρα έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι.
Ελπίζω να έχουν καταλάβει την θέση που βρισκόμαστε όλοι οι συνάδελφοι(πληροφορικοί), οποιοδήποτε πόστο κι αν κατέχουν στην ιεραρχία του εκπ/κου μας συστήματος.


Λάμπρος Μπουκουβάλας

Διαφωνώ ανοιχτά με την πρόταση του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Δωδεκανήσου. Και στη Φωκίδα έχουμε σχολεία, στα οποία ανέλαβαν καθηγητές που ΔΕΝ ήταν της πληροφορικής. Καλό θα ήταν ο Υπεύθυνος ο Κώστας Κωσταλίας να δώσει απάντηση, καθώς σε δημόσιες τοποθετήσεις του στη Ρόδο και στην Αλεξανδρούπολη (στις διημερίδες Πληροφορικής) θυμάμαι ότι τα λόγια του ΔΕΝ ήταν προς αυτή την κατεύθυνση.

Εκτός αν σου λείπει κάποιο τμήμα από τον διάλογο που αναφέρεις pentsas.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...