Οδήγίες ύλης 2020-2021

Ξεκίνησε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ, 01 Σεπ 2020, 04:25:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

https://www.esos.gr/arthra/69169/egkyklios-geniki-odigia-gia-ti-didaskalia-ton-mathimaton-poy-tha-exetastoyn-stis

Προφανώς θα πρέπει να το προσέξουμε, ωστε σε πιθανη μειώση της ύλης, να υπάρξει ομοιομορφία.
Φαντάζομαι θα βγουν οδηγίες για τη νέα χρονιά. Δεν εχει πεσει κάτι στην αντίληψή μου παρα μόνο οι περυσινές οδηγίες και βέβαια η φετινή ύλη.

Laertis

Η ύλη είναι ίδια με πέρυσι οπότε και οι οδηγίες φαντάζομαι θα παραμείνουν ίδιες.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Συμφωνώ Laertis. Ωστόσο για τυπικους λογους πρέπει να βγουν και να τις δούμε. Επίσης, φέτος θα πρέπει να ακολουθηθούν πιο αυστηρα. Εγώ πέρυσι (φροντιστήριο)  πήγα με αλλη σειρά... φέτος όμως θα το κοιταξω περισσότερο. Ειδικά τι είναι στο τέλος... ωστε να το αφήσω για το τέλος. Στα άλλα θα δούμε.


gavdouinos

Μας δουλευουν?
Έχουν καμία σχέση αυτοί στο ΙΕΠ με την Πληροφορική?
Ξεκίνησα να οργανώνω την ύλη μου και βρήκα μπροστά μου το φάντασμα της GOTO.
Να μην σχολιάσω και τα υπόλοιπα θεωρητικά φαντάσματα, που ξέθαψαν από πέρυσι.
Τα παιδάκια λυπάμαι, που μετά τον Ιούνιο δεν θα πρέπει να τα θυμούνται όλα αυτά, ούτε στους εφιάλτες τους.

George Eco

#5
Παράθεση από: gavdouinos στις 03 Οκτ 2020, 01:46:57 ΜΜ
Μας δουλευουν?
Έχουν καμία σχέση αυτοί στο ΙΕΠ με την Πληροφορική?
Ξεκίνησα να οργανώνω την ύλη μου και βρήκα μπροστά μου το φάντασμα της GOTO.
Να μην σχολιάσω και τα υπόλοιπα θεωρητικά φαντάσματα, που ξέθαψαν από πέρυσι.
Τα παιδάκια λυπάμαι, που μετά τον Ιούνιο δεν θα πρέπει να τα θυμούνται όλα αυτά, ούτε στους εφιάλτες τους.
Νομίζω τα είπες όλα, δεν έχω να συμπληρώσω κάτι.
Ωστόσο κάνει διευκρινίσεις για την Α_Τ() και τις τριγωνομετρικές. Καλό.
Κάνει την Επαναλαβε μέχρις_ότου αποδεκτή.

Δίνει ακόμα μια αποδεκτή σύνταξη στην ΕΠΙΛΕΞΕ...

Για το ΑΛΛΙΩΣ που είναι προαιρετικό στην ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ, αλλά δεν αναφέρεται αυτό πουθενά... ουδείς λόγος...

tall

Αγαπητέ George Eco δεν γίνεται λόγος διότι θεωρείται αυτονόητο.
Από τη στιγμή που υπάρχει στο τετράδιο του μαθητή και έχει δοθεί σαν θέμα πανελληνίων, έχει ξεκαθαριστεί πλήρως.
Επίσης από τη στιγμή που μια τέτοια περίπτωση είναι αποδεκτή και στο αντίστοιχο προγραμματιστικό περιβάλλον, νομίζω ότι οι αμφιβολίες μας ελαχιστοποιούνται

Καραμαούνας Πολύκαρπος

Οδηγίες διδασκαλίας κατά τ'άλλα...

και το κορυφαίο: η λύση του ΟΥΡΑ- Ε.4. Πρόγραμμα Τράπεζα σελ.22-24. Μία περίπτωση για κάθε ταμείο (1-4)! Που να είχε 10 ταμεία...

George Eco

Παράθεση από: tall στις 04 Οκτ 2020, 11:28:55 ΠΜ
Αγαπητέ George Eco δεν γίνεται λόγος διότι θεωρείται αυτονόητο.
Από τη στιγμή που υπάρχει στο τετράδιο του μαθητή και έχει δοθεί σαν θέμα πανελληνίων, έχει ξεκαθαριστεί πλήρως.
Επίσης από τη στιγμή που μια τέτοια περίπτωση είναι αποδεκτή και στο αντίστοιχο προγραμματιστικό περιβάλλον, νομίζω ότι οι αμφιβολίες μας ελαχιστοποιούνται
Άντε πάλι. ΔΕΝ έχει δοθεί ως θέμα Πανελληνίων σε ΓΛΩΣΣΑ αυτό. Πότε δώθηκε αυτό ως θέμα Πανελληνίων ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ;;; Ποτέ.
Επίσης η ΓΛΩΣΣΑ είναι σχεδιασμένη επί χάρτου. Το τι είναι αποδεκτό σε ένα διερμηνευτή ΔΕΝ έχει να κάνει με το τι είναι αποδεκτό στις Πανελλήνιες. Το τετράδιο του μαθητή είναι εκτός ύλης.
Δεν είναι λοιπόν καθόλου ξεκάθαρο. Το αυτονόητο έχω μάθει πως δεν είναι αυτονόητο, όταν υπάρχουν ρητοί περιορισμοί. Ειδικά στις Πανελλήνιες Εξετάσεις με συγκεκριμένη ύλη.
Κι αφού είναι αυτονόητο, γιατί στην ΕΠΙΛΕΞΕ το αναφέρουν; Δε βγάζει νόημα. Ωστόσο καλά έκαναν να το αναφέρουν, απλά ξέχασαν την ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ.


petrosp13

Παράθεση από: George Eco στις 05 Οκτ 2020, 06:11:50 ΠΜ
Το τετράδιο του μαθητή είναι εκτός ύλης.

Αυτό από πού προκύπτει;
Σχεδόν όλες οι ασκήσεις έχουν ζητηθεί σαν θέματα στις πανελλαδικές

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

ApoAntonis

Σελίδα 21 των οδηγιών:
"η ουρά είναι γεμάτη όταν περιέχει στοιχείο την τελευταία της θέση"

"στο ένα άκρο πραγματοποιείται πάντοτε η εισαγωγή ενός στοιχείου και στο άλλο άκρο η εξαγωγή στοιχείου"

Να μπεί ερώτηση "που είναι το τέλος της ουράς;" να γίνει πανηγύρι.


George Eco

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Οκτ 2020, 10:16:11 ΠΜ
Αυτό από πού προκύπτει;
Σχεδόν όλες οι ασκήσεις έχουν ζητηθεί σαν θέματα στις πανελλαδικές
Από το ΦΕΚ. Διδακτέα είναι, εξεταστέα όχι. Δεν εμποδίζει κανέναν όμως να βάλει οτιδήποτε από οπουδήποτε ως άσκηση.

andreas_p

Φέτος , λόγω Covid 19 , να προσέξουμε τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων.
Γιατί είναι θέμα χρόνου να ζήσουμε την 11η/03/2020 ...

akalest0s

Παράθεση από: petrosp13 στις 05 Οκτ 2020, 10:16:11 ΠΜ
Αυτό από πού προκύπτει;
Σχεδόν όλες οι ασκήσεις έχουν ζητηθεί σαν θέματα στις πανελλαδικές

Παράθεση από: ApoAntonis στις 05 Οκτ 2020, 12:11:44 ΜΜ
Σελίδα 21 των οδηγιών:
"η ουρά είναι γεμάτη όταν περιέχει στοιχείο την τελευταία της θέση"

"στο ένα άκρο πραγματοποιείται πάντοτε η εισαγωγή ενός στοιχείου και στο άλλο άκρο η εξαγωγή στοιχείου"

Να μπεί ερώτηση "που είναι το τέλος της ουράς;" να γίνει πανηγύρι.

Και να'μαστε πάλι εδώ, στις ίδιες καταστάσεις, στις ίδιες συζητήσεις...
Αρχίζω να μας αγαπάω, τελικά!   ;D
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

konnacarmen

καλησπέρα σας. μπορεί να είνα λίγο άσχετο με το θέμα αλλά μπορείτε να μου πείτε μέχρι που έχετε φτάσει στην ύλη της Πληροοφορικής?? Ευχαριστω πολυυυυ