Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

billdnet

Για μένα έχει να κάνει αρχικά με την επιστήμη των υπολογιστών και την πραγματική θέση που πρέπει να έχει στο Λύκειο, διότι κάθε χρόνο στρέφω πολλούς μαθητές μου σε σχολές πληροφορικής οι οποίοι αρχικά δεν γνωρίζουν τι είναι ο Προγραμματισμός και μετά την ολοκλήρωση του σχολείου τους ερωτεύονται το συγκεκριμένο αντικείμενο και συνεχίζουν τις σπουδές τους στην Πληροφορική.   

Κάποια από αυτά τα παιδία (φοβερά μυαλά) κάνουν τις διδακτορικές διατριβές σε μεγάλα πανεπιστήμια του Εξωτερικού, κάποια άλλα εργάζονται σε εταιρίες και καινοτομούν.

Τι πιο ωραίο για έναν δασκαλάκο να βλέπει τους μαθητές του να τον ξεπερνούν αλλά και να μην τον ξεχνούν.

Έχει να κάνει όμως και με το κομμάτι της εργασίας. Επειδή κάποιοι δεν είχαμε την τύχη να διοριστούμε σε περιόδους μαζικών προσλήψεων (διότι έπρεπε να υπηρετήσουμε την πατρίδα) και αποφασίσαμε να ασκήσουμε το επάγγελμα του δασκάλου επειδή το αγαπήσαμε, είναι μεγάλη αδικία να βρεθούμε σε 2 χρόνια ξεκρέμαστοι.

lxart

Μήπως σου είναι δυνατόν να μου στείλεις με mail την απάντηση αυτή;
Γιατί μου είναι δύσκολο να καταλάβω τι λένε και τι εννοούν στη ΒΟΥΛΗ οι πολιτικοί.
Ευχαριστώ
lxart@sch.gr

lxart

Μήπως σου είναι δυνατόν να μου στείλεις με mail την απάντηση αυτή;
Γιατί μου είναι δύσκολο να καταλάβω τι λένε και τι εννοούν στη ΒΟΥΛΗ οι πολιτικοί.
Ευχαριστώ
lxart@sch.gr

nikolasmer

Παράθεση από: janag79 στις 08 Σεπ 2013, 02:50:08 ΠΜ
Μεγάλη μαγκιά η ανωνυμία, ε savant;


Μην το λες Γιάννη...
savant
       v
s a     a  n  t      ----------> s a t a n
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

billdnet


itt

Παράθεση από: novaro στις 07 Σεπ 2013, 08:42:51 ΜΜ
Η ντρίπλα που έγινε αν δεν έγινε αντιληπτό και για αυτό το λόγο τουλάχιστον μέχρι σήμερα είμαστε απ'έξω είναι ότι
ΑΕΠΠ = ειδίκευση (εννοούν ότι η κατασκευή προγράμματος είναι ειδίκευση για το λόγο αυτό δεν πρέπει να είναι απαιτούμενη γνώση στο σχολείο) άρα διδάσκεται στο πανεπιστήμιο.   Οπότε όλο το παιχνίδι ήταν και είναι πως θα τους κάνουμε να αλλάξουν γνώμη ως προς αυτό. Ότι η Αλγοριθμική είναι γνώση , τέχνη , δεξιότητα , φαντασία, επιστήμη και πολλά άλλα ωραία πράγματα μαζί.

Για μένα το εφικτό εδώ τώρα που φτάσαμε στο 90' είναι το 5ο μάθημα για σχολές πληροφορικής. Αν δεν το βάλουν σημαίνει ότι έχουν βάλει στο στόχαστρο εκτός από εμάς και τα τμήματα πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ. Θέλουν να μειωθούν δηλαδή τα επόμενα χρόνια. Για αυτό η κινητοποίηση από τα τμήματα και τους φοιτητές κατά τη γνώμη μου πρέπει να είναι ακόμα πιο δυναμική.

Δεν διαφωνώ ότι αυτή είναι η τρίπλα. Είναι όμως αστόχαστο, σαν επιχείρημα και πολύ εύκολο να το αποδομήσεις. Υπερβολικά εύκολο, αφού αυτό που εννοούν δεν έχει καμμια σχέση με την πραγματικότητα.

itt

Παράθεση από: savant στις 08 Σεπ 2013, 12:58:10 ΠΜ
Η κοινωνία που αποχαυνώνεται σε μια οθόνη Η/Υ χωρίς να ερευνά τον κόσμο δε θα με αντέξει όχι. Αλλά δε πειράζει εγώ να είμαι καλά , ναι ; (και κανένα ιδιαίτερο να έχω...)

Είναι ενδιαφέρον που η συζήτηση έχει αναχθεί σε φιλοσοφική διαφωνία ανούσιων πραγμάτων. Το τι κάνει η κοινωνία, χωρίς μια τεκμηριωμένη στατιστική μελέτη, δεν μπορείς να το ερμηνεύσεις. Δεν μπορείς να συνδέσεις αιτιακά την αποχαύνωση με την χρήση του Η/Υ ή της τοστέριας. Θα ήταν καλύτερο να επιμείνεις σε χαρακτηρισμούς, γιατί δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πεις. Η έρευνα που πας να χρησιμοποιήσεις σαν επιχείρημα, είναι πολυδιάστατη υπόθεση. Μια καίρια εξέλιξη στη φυσική υψηλών ενεργειών, μπορεί να έχει impact σε φαινόμενα που αφορούν την χημεία γενικά. Μπορεί αυτή η εξέλιξη να συντελεστεί, λόγω του optimization αλγόριθμου που αφορά το processing δεδομένων που μελετάει το Cern. Μπορεί το optimazation να προήλθε από κάποια εργασία στην αλγεβρική τοπολογία, who knows.

Η επιστημη είναι ένα οικοσύστημα, οπου πάρα πολλοί τομείς αλληλοεξαρτώνται, το να πετάς μια πομπώδη ανοησία, δεν έχει κάποιο νόημα. Το θέμα per se, είναι όπως έγραψα fiscal και μόνο. Θέλουν να διώξουν κόσμο, όχι να αναβαθμίσουν, αναδιαρθρώσουν .

Σπύρος Δουκάκης


Σπύρος Δουκάκης

Για την ιστορία μας...

Συγκέντρωση (06.09.2013) στη Βουλή των καθηγητών εικαστικών μαθημάτων...

http://www.youtube.com/watch?v=seqjcVCTqOA

dg69


NiColas1957

Παράθεση από: itt στις 08 Σεπ 2013, 12:34:01 ΜΜ
Είναι ενδιαφέρον που η συζήτηση έχει αναχθεί σε φιλοσοφική διαφωνία ανούσιων πραγμάτων. ....

Η επιστημη είναι ένα οικοσύστημα, οπου πάρα πολλοί τομείς αλληλοεξαρτώνται, το να πετάς μια πομπώδη ανοησία, δεν έχει κάποιο νόημα. Το θέμα per se, είναι όπως έγραψα fiscal και μόνο. Θέλουν να διώξουν κόσμο, όχι να αναβαθμίσουν, αναδιαρθρώσουν .

Fiscal     (δημοσιονομικό)  ...    ΟΚ

Αλλά μετά από όσα ακούσαμε, και βλέπουμε όλες αυτές τις μέρες, πιστεύω ότι στο βάθος υπάρχει και ... ... ... ... Conservatism (συντηρητισμός).

Και αυτό θα το βρίσκουμε μπροστά μας τα επόμενα χρόνια, ακόμα και αν τα δημοσιονομικά σταματήσουν να είναι το πρώτο και μοναδικό ζήτημα.

Η αντίληψη ότι σχολείο σημαίνει τρείς ειδικότητες, Φιλόλογος, Μαθηματικός και άντε και ο Φυσικός και όλοι οι υπόλοιποι είστε εκεί έτσι για να υπάρχει και κάποια «ποικιλία» για να ξεδίνουν τα παιδιά!!!
 
Είναι πολύ Συντηρητική άποψη και δυστυχώς βαθιά ριζωμένη σε πάρα πολύ κόσμο.

noname

Παράθεση από: itt στις 07 Σεπ 2013, 07:25:13 ΜΜ
Δεν υπάρχει τίποτα το εξειδικευμένο στο αεππ, απλά ο κάθε άκυρος  έχει πάρει γραμμή και πετάει την ανοησία του. Το επόμενο βήμα είναι να αρχίσουμε να λέμε το ότι η χημεία είναι εφηρμοσμένη κβαντική μηχανική, απλά για να πούμε και εμείς την βλακεία μας ( η οποία παρεπιπτόντως έχει και περισσότερη βάση). Ειδικευμένο είναι να κάνεις πχ. java για κάποιο συγκεκριμένο σκοπό, όχι μια ιδεατή γλώσσα που υπάρχει για να παρουσιάζονται κάποιοι βασικοί αλγόριθμοι.

+1

petrosp13

Μην ανησυχείτε, η γενιά των μπαμπάδων μας (όσο και να τους αγαπάμε) σιγά σιγά μας αποχαιρετάει

Όσο για την εξειδίκευση της ΑΕΠΠ, θα σας πω αυτό που έστειλα και στην ΠΕΚΑΠ για επιχείρημα

Αν θεωρήσουμε ότι το νέο σύστημα ψηφίζεται και Χημεία και Φυσική διδάσκονται 6 ώρες πλέον, ας μας πουν οι Φυσικοί και οι Χημικοί απλά τους τίτλους των κεφαλαίων που θα περιλαμβάνει η ύλη τους
Για να σας προλάβω, πήρα κάποιες απαντήσεις κι έπεσε πολύ γέλιο με την "γενική παιδεία" που παρέχουν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: dg69 στις 08 Σεπ 2013, 01:00:47 ΜΜ
Δείτε και αυτό:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_1745.html

Νομίζω με την σειρά πρέπει να επισκεφτούμε Καρατζαφέρη, για να μην πω και Λεβέντη!

NiColas1957

Παράθεση από: dg69 στις 08 Σεπ 2013, 01:00:47 ΜΜ
Δείτε και αυτό:
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_1745.html

"δέχτηκε εκπροσώπους της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ) που αποτελεί και τον επίσημα...
θεσμοθετημένο σύμβουλο του Κράτους σε θέματα Χημείας και χημικής εκπαίδευσης και αριθμεί 15.000 μέλη."

Δηλαδή, άμα πείσουμε τους Γαύρους και τα Μπαόκια για το θέμα μας ...... τους έχουμε ξε..... σει ε?     :D

Για i από 1 μέχρι 100000000000
     Εμφάνισε  "15.000 μέλη"
Τέλος_επανάληψης

Νταξ το καταλάβαμε!   Τίποτα άλλο έχετε να μας πείτε ???