ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tropheus

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 18 Νοε 2014, 02:39:29 ΠΜ
26, σχεδόν καθε νομοσχεδιο συζητείται 2 μερες. Καληνύχτα

Τα "καλύτερα" πάντως συζητιούνται και περνάνε νύχτες...

seibei

Τα τμήματα δεν μπορούν να γνωμοδοτήσουν; Ποιός ξέρει καλύτερα τις ανάγκες και το αντικείμενο σπουδών από τους ίδιους τους
διδάσκοντες και ερευνητές στα ίδια τα τμήματα;


che

Παράθεση από: vtsakan στις 18 Νοε 2014, 10:45:36 ΠΜ
Το να καθορίσει η ΑΔΙΧ και όχι τα ίδια τα τμήματα τα μαθήματα που θέλουν για την εισαγωγή των φοιτητών τους είναι επικίνδυνο, μιας και δεν είμαι σίγουρος πόσο ανεξάρτητη είναι η ΑΔΙΧ.
Αρχίζω να πιστεύω πως τα μαθήματα και οι αντίστοιχες σχολές μίας ΕΠΕ θα γίνουν εργαλείο για το κλείσιμο ομάδας σχολών που θεωρεί η εκάστοτε κυβέρνηση πως δεν αποδίδουν. Πάρτε για παράδειγμα τα παιδαγωγικά. Πόσα τμήματα από τα σημερινά λέτε να υπάρχουν σε 3-4 χρόνια, μιας και το καθένα θα δηλώνεται από λιγότερους φοιτητές;

Η γνώμη μου είναι πώς η δημιουργία μικρών ΕΠΕ γίνεται για αυτό τον λόγο. Για την μείωση των σχολών στην Τριτοβάθμια. Όταν το νέο λύκειο θα έχει τρέξει για 3-4 χρόνια, τότε θα αρκεί από το υπουργείο να πει: "Κάθε σχολή θα πέρνει χρήματα ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών που δέχεται." (άλλωστε το είπε και φέτος, δηλώνοντας πως όταν μετεγγράφετε ένας φοιτητής, θα τον ακολουθεί το κονδύλι του). Το κλείσιμο πολλών σχολών θα γίνει εν μία νυκτί.

Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει ένα case study όπου μαθητές θα δηλώσουν μηχανογραφικά για το νέο Λύκειο και μετά θα βαθμολογηθούν με τις περσινές βαθμολογίες (στατιστικά). Έχω την αίσθηση πως η απορρόφηση των μαθητών από ~90% που είναι σήμερα θα πέσει κάτω από 80%. Εάν δε σπάσουμε για την ΕΠΕ των θετικών - τεχνολογικών σχολών, μάλλον θα πέσει παρακάτω. Εάν βρω χρόνο μέσα στην εβδομάδα, μπορεί να το μοντελοποιήσω και να το τρέξω....

και εγώ ανησύχησα συνάδελφε . Ιδίως αν ρίξεις και μια ματιά στις ειδικότητες του διοικητικού συμβουλίου.
ο πρόεδρος έχει παραιτηθεί ! αντικατάσταση περιμένουν εντός του 2015. αντιπρόεδρος ΧΗΜΙΚΟΣ. Οι υπόλοιποι χημικός μηχανικός , βιολόγος , ιατρός , οικονομολόγος , ηλεκτρολόγος υπάρχει ένας κλπ κλπ .
έχεις απόλυτο δίκιο.

η πληροφόρηση μου όμως λέει ότι η ΑΔΙΠ κάνει το έγγραφο που ρωτά τα τμήματα. τα τμήματα αποφασίζουν δηλαδή. 



P.Tsiotakis

ό,τι
ό,τι
ό,τι πάει στο γραφειο το στελνει αναφορα στο αντιστοιχο Υπουργείο

αυτό λέγεται και 5.000 ερωτήσεις σε μια περίοδο στη βουλη
η πλάκα είναι ότι άλλο πράγμα λέει το mail, άλλος ο τίτλος της αναφοράς

gpapargi

Είδα κι εγώ το υπόβαθρο του διοικητικού συμβουλίου και ανησύχησα. Ένας γιατρός που έχει παραστάσεις μόνο από χημεία και όχι από αλγορίθμους (και ταυτίζει την πληροφορική με τη χρήση Η/Υ) όσο αντικειμενικός και να είναι σαν άνθρωπος, τι θα προτείνει;
Πιστεύω όμως ότι δε θα αποφασίσει το διοικητικό  συμβούλιο. Είτε θα φτιάξει επιτροπή στην οποία θα τηρούνται οι ισορροπίες, είτε θα ρωτήσει τα τμήματα.
Η άποψή μου είναι ότι αν κάτι πάρει έκταση τότε όλοι το γυρίζουν στο προβλεπόμενο, δηλαδή θέλουν να είναι καλυμμένοι και να μη φανεί ότι λειτούργησαν συντεχνιακά. Η λογική μου λέει ότι όσο πιο μεγάλη έκταση πάρει το θέμα τόσο μεγαλύερη πιθανότητα υπάρχει να ρωτήθούν τα τμήματα. Κανείς άλλος δε θα θέλει να πάρει την ευθύνη.

gioufkas

Κάτι σαν Ερμής δηλαδή ;D ;D ;D

gioufkas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 18 Νοε 2014, 01:16:29 ΜΜ
ό,τι
ό,τι
ό,τι πάει στο γραφειο το στελνει αναφορα στο αντιστοιχο Υπουργείο

αυτό λέγεται και 5.000 ερωτήσεις σε μια περίοδο στη βουλη
η πλάκα είναι ότι άλλο πράγμα λέει το mail, άλλος ο τίτλος της αναφοράς
Παράθεση από: gioufkas στις 18 Νοε 2014, 01:18:39 ΜΜ
Κάτι σαν Ερμής δηλαδή ;D ;D ;D

gioufkas

Για να δούμε... Υπομονή!!!

merlin

Για μένα είναι λάθος να αποφασίσουν 5-10 άτομα με τις παραστάσεις που έχει ο καθένας. Άλλωστε κάποιοι μπορεί να έχουν αποφοιτήσει πριν καμιά 30αριά χρόνια που η Πληροφορική δεν είχε φτάσει εδώ που είναι σήμερα.

Το πιο σωστό θα ήταν να αποφασίσουν τα τμήματα ένα - ένα, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις μελέτες που έχουν κάνει στους υπάρχοντες φοιτητές τους, στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών ή ακόμη και στα μελλοντικά που ενδεχομένως σχεδιάζουν.
Αυτό μπορεί να είναι λίγο χρονοβόρο, αλλά αν υπάρχει θέληση μπορούν να γίνουν ταυτόχρονα οι απαραίτητες εσωτερικές συνεδριάσεις και να βγει άμεσα η θέληση κάθε σχολής.

Βέβαια, θα πρέπει να ξέρουν σε τι θα αποφασίσουν. Μάλλον μιλάει για εντελώς ξεχωριστά πεδία; Για συντελεστές; Ελπίζω να μη γίνει "άρπα - κόλλα" η δουλειά, αν και άφησε παραθυράκι ότι οι επόμενοι υπουργοί μπορεί να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

apom

Παράθεση από: merlin στις 18 Νοε 2014, 01:56:56 ΜΜ

... Ελπίζω να μη γίνει "άρπα - κόλλα" η δουλειά, αν και άφησε παραθυράκι ότι οι επόμενοι υπουργοί μπορεί να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις...
Αυτο ειναι που με ανυσηχει εμενα... Με μια απλη τροπολογια τα παντα μπορουν να ξανα - αλλαξουν...

che

Παράθεση από: apom στις 19 Νοε 2014, 12:11:45 ΠΜ
Αυτο ειναι που με ανυσηχει εμενα... Με μια απλη τροπολογια τα παντα μπορουν να ξανα - αλλαξουν...

Αυτό συνάδελφε ισχύει για όλους τους νόμους. Κανείς δεν μπορεί να σου διασφαλίσει μία μόνιμη προσθήκη. Οποιοσδήποτε νόμος με μια τροπολογία ανατρέπεται. Νομίζω πως η προτεραιότητα είναι να γίνουμε μέρος του εξεταστικού. Κατι το οποίο θα γίνει την ερχόμενη τρίτη τετάρτη. Την καθιέρωση του μαθήματος θα την φέρουν οι απαντήσεις των σχολών στην αδιπ. Οι συνάδελφοι χημικοί να τρέμουν γιατί πήγαν με πραξικόπημα να μας πάρουν τα κεκτημένα. Με ένα νομοσχέδιο που ήταν εισήγηση του πασχαλίδη (όλως τυχαίως χημικός ειναι φυσικά) και οι μόνοι που το συζήτησαν ήταν η εεχ με τον λασκαρη και τον αρβι. Διαβούλευση δεν έγινε. Το εσυπ αγνοήθηκε. Οι επιστημονικές ενώσεις δεν συναντήθηκαν ποτέ (φέτος τις θυμήθηκαν). Οι χημικοί να φοβούνται λοιπόν όχι εμείς.

Gnirut

Παράθεση από: che στις 19 Νοε 2014, 10:53:17 ΠΜ
Αυτό συνάδελφε ισχύει για όλους τους νόμους. Κανείς δεν μπορεί να σου διασφαλίσει μία μόνιμη προσθήκη. Οποιοσδήποτε νόμος με μια τροπολογία ανατρέπεται. Νομίζω πως η προτεραιότητα είναι να γίνουμε μέρος του εξεταστικού. Κατι το οποίο θα γίνει την ερχόμενη τρίτη τετάρτη. Την καθιέρωση του μαθήματος θα την φέρουν οι απαντήσεις των σχολών στην αδιπ. Οι συνάδελφοι χημικοί να τρέμουν γιατί πήγαν με πραξικόπημα να μας πάρουν τα κεκτημένα. Με ένα νομοσχέδιο που ήταν εισήγηση του πασχαλίδη (όλως τυχαίως χημικός ειναι φυσικά) και οι μόνοι που το συζήτησαν ήταν η εεχ με τον λασκαρη και τον αρβι. Διαβούλευση δεν έγινε. Το εσυπ αγνοήθηκε. Οι επιστημονικές ενώσεις δεν συναντήθηκαν ποτέ (φέτος τις θυμήθηκαν). Οι χημικοί να φοβούνται λοιπόν όχι εμείς.

Οι χημικοί δεν έχουν να φοβούνται τίποτα γιατί έχουν όλες τις άλλες "επιστημονικές ενώσεις" μαζί τους. Ως και οι ...φιλόλογοι έχουν πάρει θέση στο θέμα μας. Ο λόγος απλός, φοβούνται και αυτοί μήπως μελλοντικά χάσουν μέρος της πίτας στις εξετάσεις όπως χάνουν σήμερα οι χημικοί.

Η στρατηγική μας είναι λάθος. Πρώτα χτίζεις ένα σοβαρό μάθημα στην β'θμια και μετά κυνηγάς και τις πανελλαδικές. Τώρα με την επίφαση ότι έχουμε πανελλαδικό μάθημα δεν θα κάνουν ουσιαστικές αλλαγές ούτε στο γυμνάσιο ούτε στο λύκειο, με αποτέλεσμα και το πανελλαδικό μας μάθημα να είναι εσαει ένα "φύσημα του ανέμου", έρμαιο στις ορέξεις των επόμενων "άρβι-πασχα" που σίγουρα θα μας προκύψουν κάποια στιγμή στο υπουργείο.

che

Παράθεση από: Gnirut στις 19 Νοε 2014, 11:35:51 ΠΜ
Οι χημικοί δεν έχουν να φοβούνται τίποτα γιατί έχουν όλες τις άλλες "επιστημονικές ενώσεις" μαζί τους. Ως και οι ...φιλόλογοι έχουν πάρει θέση στο θέμα μας. Ο λόγος απλός, φοβούνται και αυτοί μήπως μελλοντικά χάσουν μέρος της πίτας στις εξετάσεις όπως χάνουν σήμερα οι χημικοί.

Η στρατηγική μας είναι λάθος. Πρώτα χτίζεις ένα σοβαρό μάθημα στην β'θμια και μετά κυνηγάς και τις πανελλαδικές. Τώρα με την επίφαση ότι έχουμε πανελλαδικό μάθημα δεν θα κάνουν ουσιαστικές αλλαγές ούτε στο γυμνάσιο ούτε στο λύκειο, με αποτέλεσμα και το πανελλαδικό μας μάθημα να είναι εσαει ένα "φύσημα του ανέμου", έρμαιο στις ορέξεις των επόμενων "άρβι-πασχα" που σίγουρα θα μας προκύψουν κάποια στιγμή στο υπουργείο.

Ευτυχώς δεν αποφασίζουν οι επιστημονικές ενώσεις αλλά τα πανεπιστημιακά τμήματα. Εγώ πάντως ούτε τους μαθηματικούς ούτε τους φυσικούς είδα εναντίον μας. Ισα ισα ....
Προφανώς και το οτι οι φιλόλογοι είναι κατά μας δεν ισχύει μιας και η συμμετοχή τους στην κοινή ανακοίνωση είχε να κάνει με τη λογοτεχνία και μόνο.

Τώρα σχετικά με τη στρατηγική. Εγώ ήδη την αεππ την θεωρώ σοβαρό μάθημα για πανελλήνιες. Η ύλη φυσικά και πρέπει να αλλάξει όπως θα γίνει και με τα υπόλοιπα μαθήματα μιας και καλούνται να καλύψουν περισσότερες ώρες. Η συγγραφή του νέου βιβλίου πάντως προαπαιτεί το να ξέρεις σε ποιους απευθύνεται.. Άλλο βιβλίο γράφεις για μάθημα γενικής και άλλο για εξεταζόμενο κατεύθυνσης. Καλώς λοιπόν η προτεραιότητα είναι η ένταξη σου στις πανελλήνιες.

seibei

Παράθεση από: Gnirut στις 19 Νοε 2014, 11:35:51 ΠΜ
Οι χημικοί δεν έχουν να φοβούνται τίποτα γιατί έχουν όλες τις άλλες "επιστημονικές ενώσεις" μαζί τους. Ως και οι ...φιλόλογοι έχουν πάρει θέση στο θέμα μας. Ο λόγος απλός, φοβούνται και αυτοί μήπως μελλοντικά χάσουν μέρος της πίτας στις εξετάσεις όπως χάνουν σήμερα οι χημικοί.

Η στρατηγική μας είναι λάθος. Πρώτα χτίζεις ένα σοβαρό μάθημα στην β'θμια και μετά κυνηγάς και τις πανελλαδικές. Τώρα με την επίφαση ότι έχουμε πανελλαδικό μάθημα δεν θα κάνουν ουσιαστικές αλλαγές ούτε στο γυμνάσιο ούτε στο λύκειο, με αποτέλεσμα και το πανελλαδικό μας μάθημα να είναι εσαει ένα "φύσημα του ανέμου", έρμαιο στις ορέξεις των επόμενων "άρβι-πασχα" που σίγουρα θα μας προκύψουν κάποια στιγμή στο υπουργείο.

Οι χημικοί έχουν να φοβούνται πολλά γιατί αν τα τμήματα αποφασίσουν κατα το συμφέρον τους οι χημικοί θα χάσουν
(δεν ξέρω βέβαια πως χάνεις κάτι που δεν έπρεπε να έχεις ετσι και αλλιώς) μεγάλο μέρος της περιβόητης "πίτας".

Λες "τωρα με την επίφαση... ". Όποιος χρειάζεται απλώς μια επίφαση για να μην κάνει αυτό που πρέπει δεν θα το έκανε έτσι και αλλιως.
Και στο φινάλε γιατί μπαίνεις σε αυτήν την λογική της δοσοληψίας ωρών-οργανικών; Ο σκοπός μας είναι δίκαιος και από κάθε άποψη σωστός.
Δεν ζητάμε ρουσφέτι, να γίνει το σωστό ζητάμε. Και το σωστό περιλαμβάνει και το 2ωρο στο γυμνάσιο και τα 2ωρα σε Α', Β' Λυκείου. Οχι;

Η "στρατηγική" μας είναι ολόσωστη. Ποτέ και τίποτα δεν δούλεψε στην Ελλάδα bottom-top. Να χτίσουμε ένα σοβαρο μάθημα και να περιμένουμε την ΕΕΧ να πει, "παιδιά μπράβο για το σοβαρο σας μάθημα, αξίζετε να κυνηγήσετε μάθημα πανελληνίων, στην επόμενη βέβαια αλλαγή σε 15 χρόνια"; Μπα δεν θα πάρω.

Τουναντίον ενα καλό μάθημα στις πανελλήνιες, όπως είμαι σίγουρος θα γίνει σε βελτιωμένη έκδοση η ήδη καλή ΑΕΠΠ, σε κατοχυρώνει, δυναμώνει τα επιχειρήματά σου και κόβει τις όρέξεις "συναδέλφων"...