ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gnirut

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 15 Νοε 2014, 08:31:22 ΜΜ
Καλοί είμαστε, σοβαροί δεν είμαστε

και καλοί είμαστε και σοβαροί.
η απόδειξη όμως είναι θέμα άλλης συζήτησης και εκτός του παρόντος και φλέγοντος θέματος

P.Tsiotakis

Σε περιμεναμε, απέλπιδα προσπάθεια ενός παλιού κόσμου....
ΑΔΙΠ?  αουτςςςς

petrosp13

Πληροφορικές και Μαθηματικά θεωρούνται δεδομένα με δήλωση του Λοβέρδου
Από εκεί και πέρα, αναμένεται έκθεση της ΑΔΙΠ για τις υπόλοιπες
http://modip.teiath.gr/?page_id=123
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

thana$i$

#2553
Σιγά μην έλειπε η EEX από τον ενικό.
Ρώτησε τον Λοβέρδο για το «ή» με το γνωστό παραλήρημα περί εξαφανίσεως της Χημείας. Η αλλαγή ήταν ότι στο «Πληροφορική εντός εισαγωγικών» πρόσθεσε το «Επιστήμη Υπολογιστών»
Ο Λοβέρδος απάντησε ότι πρόθεση του είναι να μπει το μάθημα για Πληροφορική και Μαθηματικά αρχικά, αλλά τελικά θα γίνει ότι πει η ΑΔΙΠΠ που έχει θέσει το ερώτημα.  Συμπλήρωσε « Αυτό δεν θα το καθορίσετε ούτε εσείς ούτε οι Πληροφορικάριοι».
Μάλλον το μπαλάκι πάει στις σχολές.
Διαχώρισε την Επιστήμη Υπολογιστών από τις δεξιότητες, και είπε ότι είναι απαράδεκτο να το συζητάμε.
Μετά από αυτά και το κούνημα μπορώ να πάω για ύπνο.

Εδώ, στην αρχή
http://youtu.be/vKB3BMBbnUk

Δημήτρης Αρ.

Παράθεση από: thana$i$ στις 18 Νοε 2014, 02:09:10 ΠΜ
Διαχώρισε την Επιστήμη Υπολογιστών από τις δεξιότητες, και είπε ότι είναι απαράδεκτο να το συζητάμε.
Μετά από αυτά και το κούνημα μπορώ να πάω για ύπνο.
Τελικά άξιζε τον κόπο το ξενύχτι!

gioufkas

#2555
Πάντως νομίζω πως υπερασπίστηκε την επιστήμη μας ο Λοβ... (είπε αυτά που είχε δηλώσει στους Οικονομου κ Λυριτζή)
Είπε για εξέταση πληροφορικής σίγουρα και στο Μαθηματικό και αναμένουμε την αρμόδια αρχή για την κατανομή των σχολών.
Στο τέλος έβαλε και ένα "χημεία και σε όλα τα υπόλοιπα"(ή κάπως έτσι, δεν θυμάμαι ακριβώς τα λόγια του)
Για να δούμε...

petrosp13

Με τις σχολές Μαθηματικών, μιλάμε για πεδίο με minimum 70 σχολές
Το αυτονόητο δηλαδή
Το πεδίο να σπάσει, να μην έχουμε καμία σχέση με τους κυρίους, όχι κοινές σχολές, τίποτα
Να μην έχουν δικαίωμα να μιλάνε για κερκόπορτες, για γελοία μαθήματα και αφανισμό της Χημείας
Αν δεν σας επιλέγει κανένας, θα οφείλεται στο ότι οι σχολές σας δεν είναι ελκυστικές, όχι γιατί επιλέγουν την γελοία Πληροφορική
Τέρμα τα ψέμματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

Προσωπικά το ύφος και το περιεχομενο της απάντησης του κ.Λοβέρδου στην κ.Σιδέρη μου προκάλεσε μεγαλύτερη αναστάτωση απο το σεισμό που προηγήθηκε. Συνοψίζοντας
1. τα παιδιά που θα εξετάζονται στην Πληροφορική δεν θα μπαίνουν αποκλειστικά σε σχολές Πληροφορικής. Η ΑΔΙΠ θα αποφανθεί για το ποιες θα είναι αυτές
2. το νομοσχέδιο ψηφίζεται στις 25 Νοεμβρίου
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

P.Tsiotakis

26, σχεδόν καθε νομοσχεδιο συζητείται 2 μερες. Καληνύχτα

Σπύρος Δουκάκης

8 και σήμερα λοιπόν!!!

http://tinyurl.com/k42fn6k

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 18 Νοε 2014, 02:39:29 ΠΜ
26, σχεδόν καθε νομοσχεδιο συζητείται 2 μερες. Καληνύχτα

Eri

Ήταν η πρώτη φορά που το 'Πληροφορικάριοι' που άκουσα ήταν.... χαριτωμένο!!
Κάτι σαν χαϊδευτικό θα έλεγα!! :D

tfat

Τοποθέτηση Σιδέρη και απάντηση Λοβέρδου για την πληροφορική από την εκπομπή του Χατζηνικολάου.(Τα πρώτα 6 λεπτά)

https://www.youtube.com/watch?v=vKB3BMBbnUk

vtsakan

Το να καθορίσει η ΑΔΙΧ και όχι τα ίδια τα τμήματα τα μαθήματα που θέλουν για την εισαγωγή των φοιτητών τους είναι επικίνδυνο, μιας και δεν είμαι σίγουρος πόσο ανεξάρτητη είναι η ΑΔΙΧ.
Αρχίζω να πιστεύω πως τα μαθήματα και οι αντίστοιχες σχολές μίας ΕΠΕ θα γίνουν εργαλείο για το κλείσιμο ομάδας σχολών που θεωρεί η εκάστοτε κυβέρνηση πως δεν αποδίδουν. Πάρτε για παράδειγμα τα παιδαγωγικά. Πόσα τμήματα από τα σημερινά λέτε να υπάρχουν σε 3-4 χρόνια, μιας και το καθένα θα δηλώνεται από λιγότερους φοιτητές;

Η γνώμη μου είναι πώς η δημιουργία μικρών ΕΠΕ γίνεται για αυτό τον λόγο. Για την μείωση των σχολών στην Τριτοβάθμια. Όταν το νέο λύκειο θα έχει τρέξει για 3-4 χρόνια, τότε θα αρκεί από το υπουργείο να πει: "Κάθε σχολή θα πέρνει χρήματα ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών που δέχεται." (άλλωστε το είπε και φέτος, δηλώνοντας πως όταν μετεγγράφετε ένας φοιτητής, θα τον ακολουθεί το κονδύλι του). Το κλείσιμο πολλών σχολών θα γίνει εν μία νυκτί.

Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει ένα case study όπου μαθητές θα δηλώσουν μηχανογραφικά για το νέο Λύκειο και μετά θα βαθμολογηθούν με τις περσινές βαθμολογίες (στατιστικά). Έχω την αίσθηση πως η απορρόφηση των μαθητών από ~90% που είναι σήμερα θα πέσει κάτω από 80%. Εάν δε σπάσουμε για την ΕΠΕ των θετικών - τεχνολογικών σχολών, μάλλον θα πέσει παρακάτω. Εάν βρω χρόνο μέσα στην εβδομάδα, μπορεί να το μοντελοποιήσω και να το τρέξω....
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

dpa2006

Καλημέρα,μήπως υπάρχει λινκ με το προσχέδιο;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science