ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tfat

Εάν ερμηνεύσουμε το "δε" με βάση τη γραμματική, τότε θα έπρεπε εάν ήταν αρνητικό μόριο να είχαν βάλει και ένα ν μετά, αφού ακολουθεί λέξη που αρχίζει από τ (τάχθηκε), άρα λογικά πρόκειται για σύνδεσμο.

merlin

Αν προσπαθήσουμε να δούμε το κείμενο με βάση τη γραμματική, θα δούμε ότι σε πολλές λέξεις λείπουν τόνοι...
Επίσης, αν ήθελαν να γράψουν "δε" και να είναι πιο κατανοητό, θα έπρεπε να βάλουν κόμμα αμέσως μετά.
Είναι εντυπωσιακό που σε μια ανακοίνωση λίγων γραμμών δεν καταλαβαίνουμε τι θέλουν να πουν ακριβώς!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

NiColas1957

Θέλησαν να αποστασιοποιηθούν αλλά ταυτόχρονα να δώσουν και επιχειρήματα στους φιλολόγους για το μάθημα της λογοτεχνίας :)

P.Tsiotakis

Παρασκευά, είναι σαφές ότι οι Φυσικοί πιέστηκαν από τους Χημικούς να εκδώσουν ανακοίνωση
και η ανακοίνωση λέει ότι συμφωνούν με την εισαγωγή της πληροφορικής η οποία αποτελεί   ισότιμη θετική επιστήμη.
Οι Μαθηματικοί ;

Για αυτό και η ΕΕΧ τελικά έβγαλε κοινή ανακοίνωση με την ΠΕΦ(Φ:Φιλολόγων), όπου ζητά την επαναφορά της Λογοτεχνίας  :D

Gnirut

Από το eef.gr/enimerosi/812-pliroforikis-deltio-tipoy.html είναι σχεδόν βέβαιο ότι θέλουν να μπερδέψουν τον κόσμο.

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει άλλο κείμενο πάνω από το "Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών δε τάχθηκε από την αρχή υπερ..." δεν υπάρχει λόγος να μπει το 'δε' εκεί που το έβαλαν. Χώρια που θα έπρεπε να βάλουν και κόμμα όπως λέει ο merlin.

Στη συνέχεια δε, το "ειδικότερα η Αλγοριθμική Θεωρία δεν είναι δυνατό να λείπει από την ομάδα μαθημάτων των Θετικών Επιστημών που εξετάζονται Πανελλαδικά" αποσαφηνίζει το ότι οι άνθρωποι μεταθέτουν στο διηνεκές την επανείσοδο του μαθήματος μας γιατί μιλάνε 'ειδικότερα' για κάποιο μάθημα "Αλγοριθμικής Θεωρίας" που δεν υπάρχει και που θα μπει μετά από διάλογο κλπ κλπ.

Εν ολίγοις η μπαλα στην εξέδρα για να αναιρεθεί η τροπολογία και ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι για τους πληροφορικούς.

merlin

Η αλήθεια είναι ότι είτε "δε" είτε "δεν" να εννοούν, δεν αλλάζει κάτι στο νόημα. Απλά στη μια περίπτωση φαίνεται ότι είχαν ταχθεί από την αρχή υπέρ της Πληροφορικής, στην άλλη όχι από την αρχή (για αδιευκρίνιστους λόγους).
Το σίγουρο είναι ότι τώρα τάσσονται υπέρ της εξέτασης της Αλγοριθμικής θεωρίας στην Ομάδα των Θετικών Επιστημών και αυτό είναι το ζητούμενο.
Εγώ πάντως βλέπω μεγάλη στροφή στις απόψεις ακόμη και των πιο "σκληροπυρηνικών" Χημικών. Προτείνουν τώρα συντελεστές βαρύτητας σε κάθε μάθημα (καθορισμένο από τις σχολές), κάτι που λέμε τόσο καιρό. Σιγά σιγά πιστεύω ότι θα βρεθεί κοινός τόπος, ακόμη κι αν νομίζουν ότι είναι δικές τους οι προτάσεις...
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

seibei

Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει η μετάθεση στο διηνεκές. Λένε ξεκάθαρα " η Πληροφορική και ειδικότερα η Αλγοριθμική Θεωρία δεν είναι δυνατό να λείπει". Δεν μιλάνε για το μέλλον, σε παρόντα χρόνο μιλάνε. Τώρα οτι η 1η πρόταση είναι ασύντακτη είναι προφανές.
Για μένα από αυτό που διαβάζουμε είναι εμφανές οτι ναι μεν θέλουν την Πληροφορική αλλά δεν θέλουν να αδειάσουν τελείως και τους γείτονές τους. Γιαυτό "την λένε" στο υπουργείο. Για τον τρόπο κυρίως και όχι για το αποτέλεσμα. Μου θυμίζει κάτι τοποθετήσεις του Κουράκη. Λίγο πολιτικάντικες και οι δυο.

Περιμένω με ενδιαφέρον την στάση των τμημάτων φυσικής. Δεν υπάρχει αμφιβολία, από το πρόγραμμα και τους τομείς σπουδών, από τα μέλη ΔΕΠ αλλά
και από τα διατμηματικά μεταπτυχιακά οτι το ερώτημα Πληροφορική ή Χήμεια δεν μπορεί να μπεί σε μακρά συζήτηση. Τώρα βέβαια υπάρχουν οι πολιτικές, οι παρέες, και οι δεσμοί από τον 19ο αιώνα...

Gnirut

Παράθεση από: merlin στις 13 Νοε 2014, 01:48:23 ΜΜ
Η αλήθεια είναι ότι είτε "δε" είτε "δεν" να εννοούν, δεν αλλάζει κάτι στο νόημα. Απλά στη μια περίπτωση φαίνεται ότι είχαν ταχθεί από την αρχή υπέρ της Πληροφορικής, στην άλλη όχι από την αρχή (για αδιευκρίνιστους λόγους).
Το σίγουρο είναι ότι τώρα τάσσονται υπέρ της εξέτασης της Αλγοριθμικής θεωρίας στην Ομάδα των Θετικών Επιστημών και αυτό είναι το ζητούμενο.
Εγώ πάντως βλέπω μεγάλη στροφή στις απόψεις ακόμη και των πιο "σκληροπυρηνικών" Χημικών. Προτείνουν τώρα συντελεστές βαρύτητας σε κάθε μάθημα (καθορισμένο από τις σχολές), κάτι που λέμε τόσο καιρό. Σιγά σιγά πιστεύω ότι θα βρεθεί κοινός τόπος, ακόμη κι αν νομίζουν ότι είναι δικές τους οι προτάσεις...

Σε ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα που έκανα μάλλον είναι σωστό το 'δε' διότι με την επόμενη λέξη να αρχίζει από 'τ' θα έπρεπε να βάλει 'δεν'.

Όπως και να έχει όμως το πράγμα δεν αλλάζει κάτι πάνω στην ουσία αυτών που λένε.
Μιλάνε γενικά περί μαθήματος 'Πληροφορικής' (ενώ το μάθημα που υπάρχει σήμερα σήμερα λέγεται ΑΕΠΠ) και στη συνέχεια το κάνουν ακόμα πιο φλου μιλώντας για κάποιο μάθημα 'Αλγοριθμικής Θεωριας'.

Το συμπέρασμα παραμένει το ίδιο: η μπαλα στην εξέδρα για να αναιρεθεί η τροπολογία και ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι για τους πληροφορικούς.

Gnirut

"Δεν μιλάνε για το μέλλον, σε παρόντα χρόνο μιλάνε"

Σε παρόντα χρόνο μιλάνε για κάτι αόριστο. Ένα μάθημα "Αλγοριθμικής Θεωρίας" σε επίπεδο πανελλαδικών δεν στήνεται σε ένα απόγευμα, για παράδειγμα για την "επιστήμη υπολογιστών" της Β'λυκείου βιβλία πήραμε πριν από λίγες μέρες, τελική ύλη πήραμε πριν από λίγες μέρες και προσπαθούμε με τα χίλια ζόρια να βγάλουμε μια αξιοπρεπή τράπεζα θεματων (έχουμε τα λιγότερα προτεινόμενα θέματα από όλα τα υπόλοιπα μαθήματα μεχρι στιγμής).

Δεν στηνεται ένα καινούργιο μαθημα πανελλαδικών στο πιτς φιτύλι. Αυτο το ξέρουν οι άλλες "επιστημονικές ομάδες", όπως ξέρουν ότι αν παρθεί πίσω η τροπολογία σήμερα, αύριο που θα γίνουν εκλογές θα έρθει άλλος υπουργός που το πιθανότερο είναι να μην είναι τόσο "φίλος της πληροφορικής" όσο ο σημερινός υπουργός... οπότε ξέχνα την ΑΕΠΠ και την 'Αλγοριθμική Θεωρία'. Αυτό είναι το σκεπτικό τους.

Στη βράση κολλάει το σίδερο.

seibei

Είπαν οι φυσικοί "Αλγοριθμική Θεωρία" ώστε να μην προλαβαίνουμε να φτιάξουμε το μάθημα και ως εξ αυτού να αναγκαστεί σε απόσυρση η τροπολογία;;;
Σορρυ δεν μπορώ να παρακολουθήσω το επιχείρημα συνάδελφε.

Δεν θα αποφασίσουν οι φυσικοί ούτε για το όνομα, ούτε για το περιέχομενο του μαθήματος. Ούτε καν οι πληροφορικοί είναι
υποχρεωμένοι να ανακαλύψουν ξανά τον τροχό. Υπάρχει διεθνής εμπειρία, υπάρχει ήδη ένα μάθημα που τρέχει και
υπάρχει υπερεπαρκές προσωπικό σε Γ'και Β/θμια για να στήσει ένα πολύ ωραίο και καλό μάθημα εντός προθεσμιών.

Gnirut

Οι φυσικοί και οι άλλες "επιστημονικές οργανώσεις" θέλουν να αποσυρθεί η τροπολογία. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Αυτό. Τα άλλα είναι σάλτσες, να περνάει ο καιρός. Μετά το πιθανότερο να αλλάξουν οι συσχετισμοί στο υπουργείο ή αν δεν αλλάξουν θα υπάρξει πάλι "διάλογος" και ροκάνισμα χρόνου και πάει λέγοντας. Με την πληροφορική όμως τότε 'εκτός'.

petrosp13

Ακριβώς
Ο διάλογος να γίνει κύριοι εφόσον έχει εξασφαλιστεί η παρουσία της Πληροφορικής στις Πανελλαδικές
Αλλιώς, μιλάμε για θέατρο στις καθυστερήσεις ενός αγώνα με σκοπό το σφύριγμα της λήξης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

vtsakan

Παράθεση από: Gnirut στις 12 Νοε 2014, 02:47:33 ΠΜ
Επειδή η συζήτηση και το όλο θέμα έχει ξεπεράσει τα όρια της σχιζοφρένειας, με τα νεοελληνικά αμίμητα του αν είναι επιστήμη η πληροφορική, η χημεία, η φιλολογία και η κηπουρική, με το τι θα πρέπει να δίνουν τα παιδιά και τι όχι, με τα σχέδια επί σχεδίων, με τις απαραίτητες "βυζαντινες" δολοπλοκίες εντός, εκτός και επί τα αυτά του υπουργείου και ό,τι άλλη τρίχα μπορεί να σκεφτεί ο νους του ανθρώπου, ενώ η ταμπακιέρα είναι μία: "η φροντιστηριακή πίτα".

Μήπως λοιπόν ήρθε επιτέλους η ώρα να απεμπλακεί το σχολείο από τα διαδικαστικά της εισαγωγής στα ΑΕΙ;

Μήπως λοιπόν θα πρέπει αυτή η δουλειά να ανατεθεί στα ίδια τα πανεπιστήμια ή σε κάποιο Ελληνικό Educational Testing Service ή College Board που θα τρέχει μεταλυκειακές εξετάσεις τύπου SAT;

Ή μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα (επειδή είμαστε και άχρηστοι ως κράτος) τα παιδιά μετά το λύκειο να δίνουν π.χ. τις ορίτζιναλ εξετάσεις SAT για την εισαγωγή τους στα πανεπιστήμια και να τελειώνει η ιστορία;

Θα γλυτώνει και λεφτά έτσι το κράτος, οικονομία, λιγότερα έξοδα, τρόικα εφκαριστημένη!...  ;)

Έτσι οι διάφοροι "επενδυτές", μεγαλοφροντιστές και λοιποί παιδαγωγοί θα ασχολούνται με τις εξετάσεις τους (βλεπε SAT) και θα σταματήσουν να ασχολούνται με το πρόγραμμα των σχολείων και το μοίρασμα πιτών, πιτσών και λοιπών εδεσμάτων...

Για την χαρά της συζήτησης και μόνο....
Φίλε Gnirut, συμφωνώ πως ο κύριος λόγος των αντιδράσεων των Χημικών και των Πληροφορικών είναι η φροντιστηριακή πίτα. Διαφωνώ όμως στον τρόπο λύσης που προτείνεις.
Οποιαδήποτε διαδικασία εισαγωγικών εξετάσεων για το Πανεπιστήμιο θα είχε τα ίδια αποτελέσματα. Την απαξίωση δηλαδή του σχολείου ως θεσμός και την ενίσχυση φροντιστηριακών δομών για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις. Μάλιστα, η αποσύνδεση των εξετάσεων από το σχολείο νομίζω πως θα είναι το τελειωτικό χτύπημα του Λυκείου. Από την μία θα υπάρξουν δομές ιδιωτικού ενδιαφέροντος που θα προσφέρουν αποκλειστικά προετοιμασία για τις εξετάσεις και απο την άλλη θα έχουμε ένα δημόσιο φορέα που θα πρέπει να πείσει τα παιδιά να ασχοληθούν με κάτι άσχετο για τις εξετάσεις τους. Ποιό πιστεύετε πως θα υπερισχύσει;

Η λύση, κατά την δική μου άποψη δεν είναι να φύγουν τα φροντιστήρια. Αυτά υπάρχουν και θα υπάρχουν όσο υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις (μία λύση για ελεύθερη εισαγωγή στα πανεπιστήμια νομίζω πως είναι ουτοπική στην σημερινή Ελληνική κοινωνία).
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να δουλέψει ξάνα το Λύκειο με σωστό και ολοκληρωμένο τρόπο. Να μην χάνονται ώρες, οι καθηγητές να είναι στα σχολεία από την 1η του Σεπτέμβρη και όχι την 1η του Δεκέμβρη, και και και
Επίσης, νομίζω πως θα πρέπει οι καθηγητές της Γ Λυκείου, εάν εμπλέκονται με την εξεταστική διαδικασία, να αξιολογούνται για την ... αξιολόγησή τους. Δεν μπορεί δηλαδή ένας καθηγητής που για παράδειγμα διδάσκει ΑΕΠΠ να έχει προφορικά σε όλους τους μαθητές του 20 και αυτοί να γράφουν κατα μέσο όρο 15. Κάτι έχει κάνει λάθος. Εάν δε επαναληφθεί και 2 και 3 χρονιά, ε τότε μάλλον δεν κάνεις για την εξεταστική διαδικασία, ας περιοριστείς στις υπόλοιπες τάξεις για 1-2 χρόνια. Θεσμοθετόντας κάποιες δικλείδες ασφαλείας για τα αυτονόητα, νομίζω πως το Λύκειο μπορεί να ξαναζωντανέψει. Αλλίως, σε 20 χρόνια απο τώρα θα συνεχιζουμε να βρίζουμε τα φροντιστήρια και τις εξετάσεις για το κακό που κάνουν στα σχολεία.

Α, και οι αλλαγές δεν θα έρθουν από την Πολιτεία. Ίσως δεν μπορεί να σταθμίσει την προσωρινή δυσαρέσχεια κάποιων από εμάς με το μακροχρόνιο καλό των παιδιών. Εμείς, ως καθηγητές θα πρέπει να προτείνουμε λύσεις. Επώδυνες για εμάς ενδεχομένως. Κουραστικές.

Αυτές οι λίγες σκέψεις για το πως εγώ θα ήθελα να είναι το μέλλον του σχολείου.
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

merlin

http://www.youtube.com/watch?v=sl6eP9tTflY

Ο Κουράκης στη σημερινή του ομιλία στην επιτροπή...
Αν είσαι πολιτικός, ξέρεις πως να μιλάς και να φαίνεται ότι συμφωνείς με όλους!

Από το 1:30 και μετά για το θέμα μας.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

sstergou

Περίληψη Κουράκη:

Πριν που δεν ήταν η πληροφορική στα εξεταζόμενα ήταν λάθος. Τώρα που μπήκε είναι λάθος ο τρόπος... Δύσκολο να διαφωνήσει κανείς αφού το σύστημα αρβανιτόπουλου είναι όπως είναι.

Επίσης η πληροφορική να μπει ως εξεταζόμενο και σε άλλες σχολές πέραν από τις συναφείς γιατί "όλοι πρέπει να αποκτήσουν αυτό το θαυμάσιο τρόπο λογισμικού και νέας αντίληψης σχεδιασμού και υλοποίησης μιας απόφασης" ....