ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

Παράθεση από: Λευτέρης Δουκέρης στις 07 Νοε 2014, 10:10:41 ΜΜ
Είναι ένας απίστευτος αγώνας αυτός που δίνεται απο ενα κλάδο κατακερματισμένο και διαιρεμένο .

Aν σταθούμε στα πόδια μας θα το οφείλουμε στις
σωστές συγκυρίες και στους "οραματιστές".

Ευχαριστώ !!!!!!! σε όλους αυτούς που ξέρουμε και δεν ξέρουμε ότι βοήθησαν (σίγουρα πολλούς από αυτούς που βοήθησαν δεν θα τους μάθουμε ποτέ) , στην Φωτεινή , στην δήμητρα , στην αρχοντούλα , στον θανάση , στον πέτρο , στον παναγιώτη , στον σπύρο , στον γιάννη , στον νίκο , στον σταύρο στον βαγγέλη στον τάσο και στους τόσους άλλους που δεν γνωρίζω .

Η μάχη σίγουρα θα συνεχιστεί.
+++

Και δυστυχώς δικαιώθηκα πολύ σύντομα. Ηδη οι χημικοί ξεκίνησαν με τα υβριστικά τους σχόλια. Με κούρασε αυτή η γελοιότητα. Θα πρέπει να σταματήσει άμεσα η αντιπαλότητα μεταξύ συναδέλφων.

Λευτέρης Δουκέρης

δεν υπάρχει αντιπαλότητα .... μεταξύ συναδέρφων.
υπάρχουν μόνο συντεχνιακοί καραγκιόζηδες που
ανήκουν σε συνδικαλιστικές φατρίες της ΕΕΧ.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ  ΚΕΡΑΤΕΑ
http://glavrio.blogspot.com"Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του και όταν , πια του διευκολύνει το πέρασμα , αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί , ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει τις δικές του γέφυρ


petrosp13

#2433
ΠαράθεσηΜια αλλαγή θα κάνουμε, την οποία όποιος λέει ότι δεν τη θέλει, πρέπει λιγάκι να κοιταχτεί.
Αφαιρέθηκαν από τα Πανεπιστήμια Πληροφορικής οι εξετάσεις στο μάθημα της Πληροφορικής. Το θεωρώ όχι απαράδεκτο, αλλά μη υποστηρίξιμο διεθνώς σε καμία περίπτωση. Και τι λέμε: Η Χημεία στους χημικούς, σ' αυτούς που έχουν αυτό τον προσανατολισμό σπουδών και η Πληροφορική σ' αυτούς που έχουν προσανατολισμό σπουδών στην Πληροφορική.
Το να θεωρεί κανείς την Πληροφορική ως μέσο και όχι ως επιστήμη, είναι ανόητο. Μπορεί εσείς κι εγώ κύριοι να χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή για να κάνουμε τη δουλειά μας. Για να μπορέσω εγώ κι εσείς να κάνουμε αυτό, κάποιοι άνθρωποι ασχολούνται με την επιστήμη της Πληροφορικής. Αυτή την πορεία, που είναι παγκόσμια, η Ελλάδα αποφάσισε, κακώς, ότι δεν την θέλει.  Εδώ θα επιμείνουμε, είναι η μόνη αλλαγή που θα κάνουμε, θα επιμείνουμε σ' αυτό, ότι όσοι δίνουν Πληροφορική θα εξεταστούν στα εισαγωγικά στο μάθημα της Πληροφορικής. Μόνο αυτοί. Κι έχουμε κάνει μια πολύ ισορροπημένη, απέναντι στη Χημεία και στην Πληροφορική, ταξινόμηση και δεν την ανακοινώνουμε ακόμη διότι συνεχίζουμε το διάλογο, είναι θέμα ολίγων ημερών. Είναι η μόνη αλλαγή που θα κάνουμε. Η λύση δεν έχει ανακοινωθεί. Οι χημικοί έχουν τις απόψεις ή και τις αιτιάσεις τους. Γίνονται απόλυτα σεβαστές, εκτιμούμε και σεβόμαστε πάρα πολύ και αυτό τον κλάδο της επιστήμης. Και θα τον σεβαστούμε διατηρώντας τη δυνατότητά τους να είναι παρόντες και η επιστήμη τους να είναι παρούσα εκεί όπου επιστημολογικά, όχι απλώς επιστημονικά αλλά επιστημολογικά, πρέπει έτσι να είναι. Δε μπορεί αυτό όμως να γίνει σε βάρος της Πληροφορικής.


Ανδρέας Λοβέρδος 23/09/2014

http://youtu.be/xPmzP047myw
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Eri

Νομίζω οτι με αυτό το απόσπασμα -ειχα την τύχη να βλέπω εκείνη την ημέρα την εκπομπή απο την οποία είναι το απόσπασμα- έχουμε τον καλύτερο επίλογο ενός αγώνα που δώθηκε και δικαιώθηκε όπως του άξιζε, γιατί στην τελική οποιαδήποτε άλλη έκβαση θα ήταν παράλογη, και αυτό το λεει ο κοινός νους, καμία συντεχνεία και κανένα συμφέρον.
Μπράβο και από μένα σε αυτούς που το πίστεψαν και το πάλεψαν, σε αυτούς που αναφέρει παραπάνω ο Λευτέρης και σε όσους άλλους ....

gkatsion

Μπράβο σε όλους!!! Τώρα έχουμε δυστυχώς μπροστά μας μήνες διαμάχης μεταξύ των φίλτατων συναδέλφων χημικών, ώστε να μοιραστούν τα τμήματα... και όσο ο εκάστοτε υπουργός θα το αφήνει στον αέρα, τόσο θα τσακωνόμαστε εμείς!! Καλημέρα!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

seibei

#2436
Επαναλαμβάνω, αν δοθεί η δυνατότητα στα τμήματα να διαλέξουν τα ίδια, νομίζω το αποτέλεσμα θα είναι: α) αυτό που πρέπει, β) εξαιρετικό για εμάς.

Να συγχαρώ και εγω όσους δούλεψαν για αυτό το αποτέλεσμα που ηδη έχουμε.

P.Tsiotakis



tropheus


peter13

Για το μάθημα γενικής αναφέρει πως αφαιρείται από τις ενδοσχολικές. Αυτό γιατί σημαίνει ότι αφαιρείται και τελείως;

ΠΛΑΤΑΝ

Τελικά, μετά από όλα τα παραπάνω έχουμε δύο επιστημονικά πεδία με 5 μαθήματα, και 3 (ή 4) επιστημονικά πεδία με 4 μαθήματα. Καμία ισότητα μεταξύ των μαθητών. Όσοι μαθητές επιλέξουν το πρώτο πεδίο ανθρωπιστικών, ή το πέμπτο πεδίο παιδαγωγικών είναι ζημιωμένοι σε σχέση με τους υπόλοιπους μαθητές που επιλέγουν τα άλλα πεδία. Και η λογοτεχνία δεν είναι ένα απλό και εύκολο μάθημα όπως γνωρίζουμε όλοι.
Από τη μία το υπουργείο υποστήριζε με πάθος τα 4 μαθήματα για όλους, κι' από την άλλη, έτσι όπως το έκανε με την τροπολογία, είναι σα να έβαλε 5 μαθήματα σε κάποιους άτυχους μαθητές. Από την άλλη, όταν γινόταν η πρόταση να μπει ένα 5ο  μάθημα για όλους ώστε να αυξηθούν οι επιλογές των παιδιών και να σταματήσει η διχόνοια μεταξύ των ειδικοτήτων καθηγητών, το υπουργείο απαντούσε ότι είναι δεδομένα ως πολιτική απόφαση τα 4 μαθήματα για όλους.
Παράδειγμα, έτσι όπως έγινε η τροποποίηση, θα μπορούσε, αφού είχε σκοπό να βγάλει την λογοτεχνία από τα 3 πεδία, σ' αυτά τα πεδία, αντί για τη λογοτεχνία να πρόσθετε σ' αυτά ως 5ο υποχρεωτικό μάθημα την πληροφορική γενικής παιδείας και έτσι θα είχαν όλοι οι μαθητές ίσες ευκαιρίες δηλ όλα τα πεδία 5 μαθήματα και φυσικά ούτε αντίδραση των χημικών θα υπήρχε, αφού δε θίγονταν, αλλά και οι πληροφορικοί ευνοημένοι θα ήταν διότι διατηρούσαν το μάθημα γενικής για όλους, άρα και όλες τις ώρες στη Γ λυκείου και φυσικά θα το είχαν και υποχρεωτικά εξεταζόμενο μαζί με τα άλλα μαθήματα για τα 3 επιστημονικά πεδία, θετικών, υγείας και οικονομικών-πολιτικών-κοινωνικών.
Πολύ παράξενο μου φαίνεται το γεγονός ότι μπροστά σε ένα τέτοιο αδιέξοδο που είχε δημιουργηθεί για τη θέση της πληροφορικής, να μην γνώριζε κανείς ότι υπήρχε σκέψη του υπουργείου να βγει η λογοτεχνία. Πολύ απλά και εύκολα, δύο ώρες λογοτεχνίας έβγαιναν και δύο ώρες πληροφορικής θα έμπαιναν στις πανελλήνιες και τέλος το πρόβλημα. Λέω μήπως ο σκοπός είναι να δώσει στους πληροφορικούς μόνο λίγες σχολές και να τους ρίξει στάχτη στα μάτια για να βγάλει το γενικής και να τους εξαφανίσει σχεδόν τις ώρες από τη Γ λυκείου.

thana$i$

Παράθεση από: tropheus στις 08 Νοε 2014, 11:07:29 ΠΜ
Και τέλος!

Δεν νομίζω ότι τελειώσαμε εδώ. Ας μην βιαζόμαστε να πανηγυρίσουμε. Όποιος νομίζει ότι έχουμε ξεμπλέξει με την νοοτροπία και την ρητορική της γνωστής ένωσης που βαφτίζει το κρέας ψάρι, θεωρώ ότι κάνει λάθος.
Μετά από τα τόσα πατήματα πλήκτρων (κατ' αναλογία του μελανιού που έχει χυθεί) θα είμαστε διαρκώς κάτω από το «μικροσκόπιο», και να είστε σίγουροι ότι η κριτική θα είναι κακόπιστη και κακόβουλη. Αρκεί μια βόλτα στα γνωστά sites για να το διαπιστώσετε. Προσωπικά δεν σκοπεύω να αφήσω τίποτα αναπάντητο από αυτά που θα εξακολουθήσουν να γράφονται.
Η συνέχεια θα πρέπει να εστιαστεί στα μαθήματα Γενικής Παιδείας (Α' Λυκείου) και των Κύκλων της Β' Λυκείου, αλλά και στην διατύπωση προτάσεων για τις Σχολές και τον τρόπο επιλογής ή/και καθορισμού των συντελεστών των εξεταζόμενων μαθημάτων, τον ορισμού του οδηγού σπουδών, και τόσα άλλα.
Έχουμε ακόμα δουλειά.

4 those about 2 rock, we salute you!  :)

seibei

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 08 Νοε 2014, 11:28:51 ΠΜ
.. και φυσικά ούτε αντίδραση των χημικών θα υπήρχε, αφού δε θίγονταν, αλλά και οι πληροφορικοί ευνοημένοι θα ήταν...
... και τέλος το πρόβλημα. Λέω μήπως ο σκοπός είναι να δώσει στους πληροφορικούς μόνο λίγες σχολές και να τους ρίξει στάχτη στα μάτια για να βγάλει το γενικής και να τους εξαφανίσει σχεδόν τις ώρες από τη Γ λυκείου.

Τί ωραία που τα λές φίλε ΠΛΑΤΑΝ... Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος.

Όσο για την ἑξαφάνισή μας από τον Λύκειο, σου θυμίζω ότι ήδη επιχειρήθηκε με πολλούς υποστηρικτές, αλλά απέτυχε...


petrosp13

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 08 Νοε 2014, 11:28:51 ΠΜ
Τελικά, μετά από όλα τα παραπάνω έχουμε δύο επιστημονικά πεδία με 5 μαθήματα, και 3 (ή 4) επιστημονικά πεδία με 4 μαθήματα. Καμία ισότητα μεταξύ των μαθητών. Όσοι μαθητές επιλέξουν το πρώτο πεδίο ανθρωπιστικών, ή το πέμπτο πεδίο παιδαγωγικών είναι ζημιωμένοι σε σχέση με τους υπόλοιπους μαθητές που επιλέγουν τα άλλα πεδία. Και η λογοτεχνία δεν είναι ένα απλό και εύκολο μάθημα όπως γνωρίζουμε όλοι.

Εξορθολογισμός είναι αυτό και όχι επιβάρυνση
Δεν υπάρχει ανάγκη να εξεταστεί ο θετικός επιστήμονας στην Λογοτεχνία, αλλά ο θεωρητικός ή ο αυριανός δάσκαλος γιατί αυτοί θα κληθούν να διδάξουν το αντικείμενο
Και το μάθημα δεν είναι πέμπτο, εντάσσεται στο ήδη υπάρχον, όπως ψηφίστηκε πέρσι δηλαδή
Γιατί ψάχνουμε να βρούμε παντού προβλήματα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής