ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

arteus

and the joke continues: προτείνουν το σχέδιο Αρσένη ως λύση
φυσικά, το μενού έχει και "περιορισμός μαθητών"

http://360pedia.gr/%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%B1/

είναι τόσο προβλέψιμοι, όσο ένα 3 χρονο παιδί, λένε αυτά που λέμε από πέρσι διαστρεβλωμένα, ενώ ήδη τους έχουμε απαντήσει στο
http://ylikonet.gr/forum/topics/3647795:Topic:261716?groupUrl=ximiac&groupId=3647795%3AGroup%3A1964&id=3647795%3ATopic%3A261716&page=66#comments

Κ. Φιλλένια, αν θέλει κάποιος Βιολογικό και Μαθηματικό ή Βιολογικό και Χημικό (που έχουν και κοινές αναθέσεις), μπορει;; Δε στέκεις ούτε μισό λεπτό σε διάλογο με 3 βήματα...

Δεν ειναι λογικό να εξεταστεί και να εισέλθει σε σχολή Πληροφορικής, μαθητής με Χημεία, αν δεν το καταλαβαίνετε πρέπει να κοιταχτείτε (έφη Λοβέρδος...)

petrosp13

Συγχαρητήρια στην κυρία Σιδέρη για την πραγματικά καινοτόμα ιδέα-πρόταση της εξέτασης 4+1 μαθημάτων για το ξεκλείδωμα πεδίων
Μόνο έτσι θα πάει μπροστά η παιδεία, από ανθρώπους που ξεφεύγουν από τα συντεχνιακά συμφέροντα και θέλουν το πραγματικό καλό της παιδείας στην Ελλάδα
Νομίζω ότι όλοι οφείλουμε να αγκαλιάσουμε αυτή την νέα πρόταση
Είναι να απορείς πώς δεν σκέφτηκε κάποιος από όλους εμάς να προτείνει κάτι αντίστοιχο εδώ και 15 μήνες
Μας έχει τυφλώσει η εμμονή μας απέναντι στην βασική επιστήμη και δεν βλέπουμε παραπέρα;
Και πάλι συγχαρητήρια

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

arteus

#2282
ειναι το σύστημα Αρσένη, καθώς αυτό είχε: "μαθηματική γενικής", "βιολογία γενικής" και "ΠληροφορικΑΟΘ".
ή παράγουμε νέα σκέψη ή παίζουμε.... (τώρα μελετάει την πρόταση Διαμαντοπούλου)

και βέβαια το πρότεινε στον κ. Κεδίκογλου και της απάντησε "δε μπορώ να σου απαντήσω τώρα γιατί δε γίνεται".

ΥΓ: όσοι πέρασαν με Βιοχημεία στους μεταλλειολόγους, ήταν οκ? Στους πολιτικούς μηχανικούς? Στο Στατιστικής?
Με ηλεκτρολογία στο Φυσικό όλα εντάξει? Με ηλεκτρολογία στην Αρχιτεκτονική ?

συγγνώμη αν κούρασα, πάω να φτιάξω εννοιολογικό για το δημοτικό.

ΥΓ: αν είπαν αυτά στο Λοβέρδο χτες, για αυτό δεν πήγε στη δοξολογία, δε θα είχε συνέλθει ακόμη απο το χτύπημα  :o :D

merlin

Εγώ προσπάθησα να κάνω ουσιαστική κουβέντα με τους συναδέλφους στο υλικονετ, αλλά δεν τα κατάφερα. Αναμασούν τα ίδια και τα ίδια και δεν υπάρχει φως στο τούνελ. Παραιτούμαι της προσπάθειας, από εδώ και πέρα απλά θα παρακολουθώ τις εξελίξεις.
Ελπίζω σε όποια σχολεία βρεθώ από δω και πέρα να είμαι με συναδέλφους που μπορούν  να συζητήσουν, γιατί όπως έχω πει πολλές φορές, δεν είμαστε αντίπαλοι αλλά συνεργάτες.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

http://content-mcdn.ethnos.gr/filesystem/images/20110331/low/assets_LARGE_t_420_50721629.JPG

Το Νέο Λύκειο Διαμαντοπούλου-Κουλαϊδή (Γεν Γραμματέας ΥΠΕΠΘ μέχρι το 2012)

http://dsep.uop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=168&Itemid=54&lang=el

Το βιογραφικό του κυρίου Κουλαϊδή

Βασικό πτυχίο: Χημικός Μηχανικός

Ο κύριος αυτός είχε την Πληροφορική σε 2 κατευθύνσεις

Κάποιος μας κάνει πλάκα μάλλον  :D :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

thana$i$

#2285
Παράθεση από: merlin στις 28 Οκτ 2014, 09:26:02 ΜΜ
Εγώ προσπάθησα να κάνω ουσιαστική κουβέντα με τους συναδέλφους στο υλικονετ, αλλά δεν τα κατάφερα. Αναμασούν τα ίδια και τα ίδια και δεν υπάρχει φως στο τούνελ. Παραιτούμαι της προσπάθειας, από εδώ και πέρα απλά θα παρακολουθώ τις εξελίξεις.
Ελπίζω σε όποια σχολεία βρεθώ από δω και πέρα να είμαι με συναδέλφους που μπορούν  να συζητήσουν, γιατί όπως έχω πει πολλές φορές, δεν είμαστε αντίπαλοι αλλά συνεργάτες.

Μπορείς αν δεν σου κάνει κόπο να ρωτήσεις για αυτό;
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5379.msg68530#msg68530

Υποψιάζομαι ότι εκτός από την έκθεση Rocard (2007) όπου ρητά δηλώνεται ότι αναφέρεται και στο computer science, υπάρχει και εδώ μια διαστρέβλωση για ανάγκες προπαγάνδας, αφού έκθεση εξωτερικού αξιολογητή της ΑΔΙΠΠ για το ΕΜΠ δεν έχω βρει. Στις εκθέσεις για τα τμήματα του ΕΜΠ μόνο στους Μεταλλειολόγους υπάρχει μια αναφορά για «έλλειμμα Χημείας» σε δείκτη που αφορά την συνεκτικότητα και την λειτουργικότητα του προγράμματος σπουδών. Δεν τις μελέτησα βέβαια όλες.
Για αυτήν την κυρία της ΕΕΧ δεν έχω κάτι να πω. Και μόνο ότι ακόμα χρησιμοποιεί το «προγραμματισμό σε ψευδογλώσσα» ως επιχείρημα για λόγους εντυπώσεων καθιστά οποιαδήποτε σκέψη για διάλογο απαγορευτική. Είναι σαν να λέμε  ότι οι ασκήσεις των φυσικών επιστημών θεωρούμε ότι γίνονται σε «κανονικές συνθήκες» που δεν είναι εφικτές, άρα είναι άχρηστες.   

merlin

#2286
Γιατί ρε Θανάση, νομίζεις ότι θα μου απαντήσουν;
Ακόμη κι αν απαντήσουν, δε θα έχει σχέση με το θέμα και θα κάνουμε πάλι χαοτικές κουβέντες. Νομίζουν ότι επειδή γράφουν κάτι, αποτελεί απάντηση σε προηγούμενη τοποθέτηση.
Δεν ξέρω αν το κάνουν επίτηδες αλλά δεν έχω διάθεση να ανοίξω πάλι κουβέντα και να χάνω τον χρόνο μου.
Εδώ φάγαμε 3 σελίδες μηνυμάτων λέγοντάς τους ότι ένα μάθημα με σταθερά ποσοστά άριστων από 30% έως και πάνω από 50% έχει κάποιο πρόβλημα ως προς την διαλογή που υποτίθεται ότι κάνει και αυτοί επειδή ήταν η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία αυτά τα μαθήματα μου τα σύγκριναν με την ΑΕΠΠ, λες και τους έβρισα το παιδί.
Αν θέλεις ρώτα τους εσύ, εγώ τα συμπεράσματά μου για κάποιους τα έχω βγάλει. Δυστυχώς οι αξιόλογοι συνομιλητές που υπάρχουν εκεί μέσα δε μιλάνε πολύ, οπότε αμφιβάλλω αν θα πάρεις απάντηση από αυτούς. Καλό κουράγιο.

Υ.Γ. Το ότι δεν έχεις πάρει κάποιο link ακόμη στις τόσες ερωτήσεις σου στα φόρουμ αρχίζει και εμένα να με ανησυχεί. Το ότι οι καθηγητές χρησιμοποιούν τη λέξη Πολυτεχνείο και εισαγωγή σε αυτό χωρίς χημεία τσουβαλιάζοντας όλα τα τμήματά του είναι γνωστή προπαγάνδα. Να το χρησιμοποιεί η ΕΕΧ όμως αναφέροντας λάθος έγγραφο είναι απίστευτο. Πραγματικά πιστεύω ότι κάπου είναι και δεν το βρίσκουμε. Αφού είπε ότι το κατέθεσε, θα ήταν βλακώδες να πει στον υπουργό ότι είναι έκθεση ολόκληρου του ΕΜΠ ενώ είναι κάποιου τμήματός του. Δεν ξέρει να διαβάζει ο υπουργός; Εκτός αν άλλα λένε σε αυτόν και άλλα στον κόσμο.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

arteus

Υπομονή φίλτατοι.
Θα μας "ενημερώσει" το esos αποκλειστικά, όπως πάντα βγάζει λαυράκια

Τόσο καιρό διαβάζουν εδώ για να φτιάξουν απαντήσεις, και ούτε αυτό δεν κατάφεραν.
Μετά από 15 μήνες πρότειναν το σχέδιο Αρσένη (το σχέδιο που απεχθάνονται αφού τους στέρησε το πατρογονικό δικαίωμα).

Είναι απλό: ο Λοβέρδος δεν είναι Κεδίκογλου, ούτε Κουράκης. Το αποδίδουν σε συντεχνίες ενώ εξηγείται μόνο με μια ματιά στο ημερολόγιο...

seibei

"...Χημεία ή ένα μάθημα συμφερόντων Πληροφορικής..."

Εκεί σταμάτησα να διαβάζω, στην 2η γραμμή.


balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

arteus

http://www.esos.gr/arthra/35522/synedriazei-esyp-tin-alli-evdomada-gia-tis-allages-sto-dimotiko

κατω κάτω, άλλη μια φορά μήπως το εμπεδώσουν κάποιοι (λέμε τώρα)

thana$i$

Παράθεση από: merlin στις 29 Οκτ 2014, 09:57:30 ΠΜ
Γιατί ρε Θανάση, νομίζεις ότι θα μου απαντήσουν;
Ακόμη κι αν απαντήσουν, δε θα έχει σχέση με το θέμα και θα κάνουμε πάλι χαοτικές κουβέντες. Νομίζουν ότι επειδή γράφουν κάτι, αποτελεί απάντηση σε προηγούμενη τοποθέτηση.
Δεν ξέρω αν το κάνουν επίτηδες αλλά δεν έχω διάθεση να ανοίξω πάλι κουβέντα και να χάνω τον χρόνο μου.
Εδώ φάγαμε 3 σελίδες μηνυμάτων λέγοντάς τους ότι ένα μάθημα με σταθερά ποσοστά άριστων από 30% έως και πάνω από 50% έχει κάποιο πρόβλημα ως προς την διαλογή που υποτίθεται ότι κάνει και αυτοί επειδή ήταν η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία αυτά τα μαθήματα μου τα σύγκριναν με την ΑΕΠΠ, λες και τους έβρισα το παιδί.
Αν θέλεις ρώτα τους εσύ, εγώ τα συμπεράσματά μου για κάποιους τα έχω βγάλει. Δυστυχώς οι αξιόλογοι συνομιλητές που υπάρχουν εκεί μέσα δε μιλάνε πολύ, οπότε αμφιβάλλω αν θα πάρεις απάντηση από αυτούς. Καλό κουράγιο.

Υ.Γ. Το ότι δεν έχεις πάρει κάποιο link ακόμη στις τόσες ερωτήσεις σου στα φόρουμ αρχίζει και εμένα να με ανησυχεί. Το ότι οι καθηγητές χρησιμοποιούν τη λέξη Πολυτεχνείο και εισαγωγή σε αυτό χωρίς χημεία τσουβαλιάζοντας όλα τα τμήματά του είναι γνωστή προπαγάνδα. Να το χρησιμοποιεί η ΕΕΧ όμως αναφέροντας λάθος έγγραφο είναι απίστευτο. Πραγματικά πιστεύω ότι κάπου είναι και δεν το βρίσκουμε. Αφού είπε ότι το κατέθεσε, θα ήταν βλακώδες να πει στον υπουργό ότι είναι έκθεση ολόκληρου του ΕΜΠ ενώ είναι κάποιου τμήματός του. Δεν ξέρει να διαβάζει ο υπουργός; Εκτός αν άλλα λένε σε αυτόν και άλλα στον κόσμο.

Κατανοώ την αγανάκτησή σου και θέλω και εγώ να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για την προσπάθειά σου στον συγκεκριμένο  διάλογο. Δεν έχω την υπομονή σου σε καμία περίπτωση.
Σε ότι αφορά τώρα την περιβόητη «εξωτερική αξιολόγηση της ΑΔΙΠ για το ΕΜΠ» δεν αποκλείω ούτε και εγώ να υπάρχει και να είναι κάπου που δεν μπορώ να την βρω, και πίστεψέ με έχω ψάξει αρκετά.
Από τις παρούσες εκθέσεις που έχω μελετήσει, αν κάτι δεν μου έχει διαφύγει αφού κανείς δεν μου παραθέτει κάποιο σύνδεσμο, έχω καταλήξει στα εξής:
1) Τμήματα εκθέσεων εξωτερικών αξιολογήσεων τμημάτων του ΕΜΠ έχουν συρραφεί κατά το δοκούν και παρατίθενται εκτός γενικού πλαισίου, γενικεύοντάς τα για όλο το ίδρυμα.
3) Η έκθεση αυτοαξιολόγησης του 1999 βαφτίστηκε έκθεση της ΑΔΙΠΠ, που ιδρύθηκε με ΦΕΚ του 2005.

Ξανατονίζω την επιφύλαξή μου η έκθεση αυτή να βρίσκεται κάπου στο site της ΑΔΙΠΠ και να μου διαφεύγει.
Καμία από τις δυο περιπτώσεις πάντως δεν θα μου προκαλούσε έκπληξη, λαμβάνοντας υπ' όψιν το επίπεδο των διοικούντων της συγκεκριμένης ένωσης και την ρητορική τους. Ακόμα και την έκθεση Rocard (2007),  με γενικό τίτλο "Science Education Now: A New Pedagogy for the Future of Europe", όπου αναφέρει στον πρόλογό της

"In the context of this report the choice was made to use the word "science" to refer more precisely to all of physical sciences, life sciences, computer science and technology, and for the purposes of this report includes mathematics - subjects that are commonly taught at primary and secondary schools in most European countries. "

οι κύριοι -ες αυτοί την παρουσίασαν ως αφορούσα τις επιστήμες όπως τις ορίζουν αυτοί.
Η απορία εδώ αν έκαναν τον κόπο να την διαβάσουν.
Συνοψίζοντας, θέτω ακόμα μια φορά το ερώτημα, κυρίως στους περαστικούς.

Ποιά έκθεση εξωτερικού αξιολογητή της ΑΔΙΠΠ για το ΕΜΠ παραδόθηκε στον υπουργό; Μπορείτε να παραθέσετε κάποιον σύνδεσμο, γιατί παρ' όλη την  έρευνα μου έχει διαφύγει.

arteus

#2292
Χημείο παντού (και οι ψεκασμοί συνεχίζονται)

http://www.esos.gr/arthra/35526/i-eeh-diethnopoiei-thema-tis-himikis-ekpaideysis

και η "ενημέρωση" του esos επίσης συνεχίζεται



:D :D :D :D :D :D :D :D    http://www.esos.gr/comment/19086#comment-19086
:o :o :o :o :o :o :o :o      Δεν μεταδίδω άλλο

Spyridon

"Οι ευρωπαϊκές ενώσεις εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στον αγώνα της Ενωσης Ελλήνων Χημικών για την χημική εκπαίδευση στην Ελλάδα και εκφράζοντας την απορία τους για τους χειρισμούς της πολιτικής ηγεσίας, δεσμεύτηκαν να αναφερθούν στις κυβερνήσεις των χωρών τους για άμεση παρέμβαση"!!!!!!

Να κινητοποιηθουν οι ξένες κυβερνήσεις γιατί οι μαθητές που θέλουν να περάσουν σχολές σχετικές με την πληροφορική θα δίνουν πληροφορική και όχι χημεία!!! Αν είναι δυνατόν. Έχει άλλο πάτο άραγε; Πόση ξεφτίλα επιτελούς;

pthomop

Παράθεση από: arteus στις 29 Οκτ 2014, 07:50:18 ΜΜ
Χημείο παντού (και οι ψεκασμοί συνεχίζονται)

http://www.esos.gr/arthra/35526/i-eeh-diethnopoiei-thema-tis-himikis-ekpaideysis

και η "ενημέρωση" του esos επίσης συνεχίζεται



:D :D :D :D :D :D :D :D    http://www.esos.gr/comment/19086#comment-19086
:o :o :o :o :o :o :o :o      Δεν μεταδίδω άλλο
Θα σκάσει η Φιλλένια αν της μείνουν απούλητα τα βοηθήματα. Μιλάμε για χοντρό παραδάκι. 'Εχει χάσει τον ύπνο της.